abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4236247
mijn vriend heeft me gevraagd of ik een keer anaal wou. toen heb ik nee gezegt
maar nu ben ik een beetje aan het idee gewend en wil ik het best een keer proberen.
duz ben ik hier en daar rond gaan lezen.
de een zegt dat het geen kwaad kan de ander zegt dat er van alles fout kan gaan.
nu vraag ik me af of het nou echt schadelijk is of dat er 1 opde 100 keer iets fout gaat ofzo
en hoe kan je er voor zorgen dat het zo pijnloos mogelijk gaat

alvast bedankt

if we die tomorrow.[Br] will you fuck me today ?
pi_4236498
Hoi hoi,

Het lijkt me nogal pijnlijk!!! Maar ik zou iig een sterk condoom gebruiken (toch wel veilig ) en een goed glijmiddel. Zorg ook dat je vriend je eerst een beetje opgewonden maakt, scheelt een hoop...

have fun!

zaterdag 18 mei 2002 @ 23:18:48 #3
27891 PizzaGuy
Just having fun in live!
pi_4236614
Ik sluit me aan bij het advies van de vorige, op 1 punt na, zorg dat jullie het rustig doen, niet zoals vaginaal dat hij hem bv in 1x instoot, dat kan namelijk pijnlijke gevolgen voor jou hebben! En rek je anus bv eerst op door eerst met 1 vinger, dan 2 en misschien 3 proberen en dan pas doen!!
Dream as if you are going to live forever, live life as if you are going to die tomorrow [br] Love is like war, easy to start, hard to end, and impossible to forget!! [br] [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=27891]FokFotoBoek[/url]
  zondag 19 mei 2002 @ 12:04:42 #4
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_4239454
Idd, gewoon zeer rustig aan doen... en zeker goed ontspannen... aangeven wanneer het pijn doet zodat hij niet verder moet gaan, elkaar vertrouwen hierin, anders kun je wel erg veel pijn hebben...
Een extra sterk condoom en véél glijmiddel zijn zeker aan te raden in het geval van anale sex.
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_4245129
heey bedankt voor jullie reacties
en ik hoop dat dit de pijn wat zal verminderen
  zondag 19 mei 2002 @ 22:33:00 #6
17205 Profesor
I have a dream!
pi_4245181
Met een voorbind dildo eerst hem te grazen nemen....
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
pi_4245203
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:33 schreef Profesor het volgende:
Met een voorbind dildo eerst hem te grazen nemen....
Een hele grote...
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  zondag 19 mei 2002 @ 23:01:46 #8
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_4245609
quote:
Op zondag 19 mei 2002 22:30 schreef raaaaaRRR het volgende:
heey bedankt voor jullie reacties
en ik hoop dat dit de pijn wat zal verminderen
Ik denk dat je instelling sowieso verkeerd is, je moet pijn niet uit voorzorg al associeren met anaal verkeer.

Mijn vriendin en ik hebben het ook al een paar keer geprobeert en de eerste twee keer is het ook daadwerkelijk gelukt, gewoon zonder pijn, zonder moeite. Nu lukt het alleen niet meer omdat ze de tweede keer in al haar enthousiasme mee ging bewegen op een behoorlijk straf tempo, dit deed pijn en nu associeert ze dit dus met anaal, als het pijn doet, doet het ook echt pijn.

Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_4246178
quote:
Op zondag 19 mei 2002 23:01 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Ik denk dat je instelling sowieso verkeerd is, je moet pijn niet uit voorzorg al associeren met anaal verkeer.

Mijn vriendin en ik hebben het ook al een paar keer geprobeert en de eerste twee keer is het ook daadwerkelijk gelukt, gewoon zonder pijn, zonder moeite. Nu lukt het alleen niet meer omdat ze de tweede keer in al haar enthousiasme mee ging bewegen op een behoorlijk straf tempo, dit deed pijn en nu associeert ze dit dus met anaal, als het pijn doet, doet het ook echt pijn.

och ik zie wel of het pijn doet
en hoe vaker je het doet hoe minder pijn het doet
net als bij gewoon neukne
alles rekt
pi_4248043
you go girl
pi_4249970
Pijn is fijn ~!!~

Vak-P & Jeugd Front Enschede
pi_4249975
De eerste keer vond ik het nogal onprettig (maar dat was de eerste keer vaginaal ook), daarna wordt het steeds beter. Begin wel rustig aan, dus zoals anderen al zeiden eerst je anus aan penetratie laten wennen met behulp van één en later enkele vingers of eventueel een speeltje zoals een buttplug (zijn er in verschillende maten).

Gebruik wel meer dan voldoende glijmiddel! Als je een condoom wilt gebruiken natuurlijk op waterbasis, anders kan het condoom beschadigen.

Have fun

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')