alvast bedankt
Het lijkt me nogal pijnlijk!!! Maar ik zou iig een sterk condoom gebruiken (toch wel veilig ) en een goed glijmiddel. Zorg ook dat je vriend je eerst een beetje opgewonden maakt, scheelt een hoop...
have fun!
quote:Een hele grote...
Op zondag 19 mei 2002 22:33 schreef Profesor het volgende:
Met een voorbind dildo eerst hem te grazen nemen....
quote:Ik denk dat je instelling sowieso verkeerd is, je moet pijn niet uit voorzorg al associeren met anaal verkeer.
Op zondag 19 mei 2002 22:30 schreef raaaaaRRR het volgende:
heey bedankt voor jullie reacties
en ik hoop dat dit de pijn wat zal verminderen![]()
Mijn vriendin en ik hebben het ook al een paar keer geprobeert en de eerste twee keer is het ook daadwerkelijk gelukt, gewoon zonder pijn, zonder moeite. Nu lukt het alleen niet meer omdat ze de tweede keer in al haar enthousiasme mee ging bewegen op een behoorlijk straf tempo, dit deed pijn en nu associeert ze dit dus met anaal, als het pijn doet, doet het ook echt pijn.
quote:och ik zie wel of het pijn doet
Op zondag 19 mei 2002 23:01 schreef hollander172 het volgende:[..]
Ik denk dat je instelling sowieso verkeerd is, je moet pijn niet uit voorzorg al associeren met anaal verkeer.
Mijn vriendin en ik hebben het ook al een paar keer geprobeert en de eerste twee keer is het ook daadwerkelijk gelukt, gewoon zonder pijn, zonder moeite. Nu lukt het alleen niet meer omdat ze de tweede keer in al haar enthousiasme mee ging bewegen op een behoorlijk straf tempo, dit deed pijn en nu associeert ze dit dus met anaal, als het pijn doet, doet het ook echt pijn.
Gebruik wel meer dan voldoende glijmiddel! Als je een condoom wilt gebruiken natuurlijk op waterbasis, anders kan het condoom beschadigen.
Have fun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |