abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 juli 2000 @ 14:20:09 #1
2390 JungleMan
Found & lost her..
pi_271253
Zijn wij niet teveel op zoek naar het tegenovergestelde van alles ??

Voor alles zoekt men een oplossing en dan neemt men vaak als eerste oplossing de tegenpool er van (zie o.a. het Wat is "niks"?-topic). Tegenover alles is er niets, maar niets bestaat niet, waraom dan die tegenpool? Tegenover wit, omdat alle lichtstralen samengebundeld wit worden, is zwart automatisch geen kleur?
Tegenover macro-economie staat altijd micro-economie, absoluut - relatief, arm - rijk, etc.

Wat is het nut ervan om een tegenpool te zoeken van iets? Van sommige lessen weet je misschien nog wel (kan niet op een voorbeeld komen) dat je een begrip kreeg en je automatisch dacht, is .. (zelfverzonnen woord) het tegenovergestelde??
Nee, dat is dan niet zo, maar waarom toch er naar op zoek?

Greetz,
JM

Ik vind die van Jungleman erg intens. De blik in die ogen. Echt een gefrustreert, in de jungle rondslingerende, puber op zoek naar seks in zijn meest primale vorm.
  Overall beste user 2022 dinsdag 18 juli 2000 @ 14:29:49 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_271269
Jungleman-stadsvrouw
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_271390
Sorry, ik snap niet wat je nou wilt duidelijk maken...
Het zal wel aan mij liggen.
pi_271612
het schijnt dat tegenpolen elkaar aantrekken...
  dinsdag 18 juli 2000 @ 23:10:06 #5
2446 Ne0
Sweeeeeeet!
pi_271847
Misschien omdat tegenpolen elkaar definieren? Volgens mij is de term ervoor 'complementariteit' oid.. Oftewel, je kan iets definieren door dat 'iets' zelf te definieren of hetgene dat exact tegenover dat 'iets' staat..
If there's any ego out there bigger than mine, I want it hunt down and shot!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')