quote:Jij typt anders net zo irritant
Op woensdag 15 mei 2002 10:44 schreef LenL het volgende:
egte breezah
Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed
Maar als je dat zo vervelend vind, tik zelf dan ook niet alsof je alles bent
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:
Je zou bijvoorbeeld wat beter op kunnen gaan letten. Je nederlands laat iets te wensen overDi-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium. Maarja, als je lekker cashed
Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.
quote:tegenwoordig music censorship televison ( mtv )
Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef -ScuL- het volgende:
Di-rect komt uit een dorpje op 1 kilometer hier van mijn woonplaats.. Ondanks dat ik hun 2e nummertje wel aardig vind blijf ik het een stel nitwits vinden.. maarja je weet hoe dat zit met de TMF-slaven tegenwoordig.. die vinden alles cool wat TMF uitzendt dusss.. Denk er dan maar aan dat zij zo ignorant zijn dan hoef jij je er niet meer mee bezig te houden
quote:Ik denk het wel. Ze zijn net zo oud en ze staan elke week met hun rotkop op de cover van Hitkrant en Break Out. Als je in een rockband zit, dan wil je zulk trendgevoelig publiek toch helemaal niet, lijkt me
Op woensdag 15 mei 2002 10:48 schreef _BouwiE_ het volgende:Di-rect sux. Die willen zelf volgens mij geen breezer miepen voor het podium.
quote:Ik keer me af tegen de band en nog meer tegen de fans... argh, maar de manier waarop ze in dat computer lokaal zaten, het hele lokaal kon meegenieten over hoe lekker zij de drummer wel niet vonden
Op woensdag 15 mei 2002 11:30 schreef weerdo het volgende:
Grappig bandje. Worden nu zwaar gepusht. Hebben weinig materiaal. Misschien dat het later nog wel eens iets wordt, nu vind ik het niet echt denderend.Overigs vraag ik me af waartegen de topicopener zich afkeert: tegen de band of tegen de fans van de band.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 14:08 schreef Echoes het volgende:
volgens mij ben je beetje jaloers dat ze jou niet lekker vinden ipv die drummer
quote:Hahaha, jij kent die meisjes niet en ik ken ze te goet, het zijn 4 mijsjes uit een gehucht ergens in het zuid oosten van twente met <1000 inwoners, egt van die domme boeren
quote:klopt, ze schrijven hun eigen nummers ook niet
Op woensdag 15 mei 2002 14:33 schreef matthijn99 het volgende:
In de Haagsche Courant heeft een aantal maanden geleden een verhaal gestaan over de vader van 1 van die gasten, dat het bandje gewoon samengesteld is naar een door hem bedacht en uitgewerkt concept. Ik geloof dat ze elkaar ook niet eens kenden.
Dat is al weer reden genoeg om ze in het geheel niet serieus te nemen.
quote:
Tussen de soundcheck en het optreden door werden ze op handen gedragen door die gasten van Kane en het management. Enfin, toen moesten ze het podium op.
Spetterende intro van de drummer, en de rest volgde lekker mee. Een knaller van een openingsnummer. Helaas was de zang niet overal zuiver, maar goed. Maar na een nummer of drie ging het bij mij vervelen. Zeker toen de gitarist (diegene met de door mij nog af te scheren bakkebaardjes) ongeveer 5 minuten nog had om te stemmen, terwijl hij 3 andere strats achter zich had staan..... Even later was hij aant klooien met zijn FX en de nummers werder saaier en saaier.
Toen ze klaar waren, kregen ze alleen van de die-hard fans vooraan een redelijk applaus, de andere 950 man klapten wat argeloos. Terwijl er 1000 man de zaal in mochten.
Later in de kleedkamer was diezelfde gitarist zo omhooggevallen bezig (tegen mij steeds zeggen hoe goed die was), de andere leden zaten achter de GAMEBOY...... Overigens werd hun ego nog even tot een hoger niveau getild doordat Dinand nog even 10 minuten voor het optreden van KANE het podium op te gaan en te verkondigen hoe DI-RECT het helemaal zou maken......
.......
Nog even over het schrijven van hun nummers: "Just de way I do" is geschreven door DI-RECT, maar samen met Dinand en Dennis van KANE. "My Generation" hoef ik niet uit te leggen.
En dat zwijmel nummer is helemaal geschreven door de (nu inmiddels vertrokken) tweede gitarist van KANE. Jeweetwel: die donkere (no offence) met die muts op. Er zit dus geen noot van DI-RECT zelf in....
Bron? Radio 3FM, met dank aan Henk Westbroek. Die had een keer zo'n gozertje van DI-RECT aan de lijn. Dat gozertje vond het nodig om mee te doen met Wat Is Waar...
Dat is zeg maar waar het vanmiddag in dat f uur op neer kwam. En iets met zn tong.
haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo
quote:In de zomerfeesten in Beckum (zomrfeesten jaja
Op woensdag 15 mei 2002 17:23 schreef n00fer het volgende:
waar treden ze op dan?haaksbergen is niet zover hiervan daan...
nie dat ik er heen wil of zo
quote:Lekker boeie.
Op woensdag 15 mei 2002 10:44 schreef LenL het volgende:
Ik zit in 3 atheneum en zit in een computer lokaal f-uur. En dit weekend komt direct hier in de buurt optreden, en nu zitten constant een stuk of 5 mijsjes alleen maar over direct te praten argharghargh... het zijn egte breezah/boeren girlz die de drummer zon lekker ding vinden, en net zei er 1 dat ze de cd wilden... argharghargh. M<issgien hoort deze wel beter in klaagbaak ofzo.
Laat ze toch lekker.
Als zij er blij mee zijn moetuh ze het daar over hebbuh.
Ik snap het probleem van mensen die zich daaraan storen niet zo. Als ze er blij mee zijn dan moet je ze toch gewoon laten
Jij weet toch wel dat jou muziek beter is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |