Wat is Zlatan toch een geweldige spits.
quote:
Op zondag 12 mei 2002 20:42 schreef tong80 het volgende:
Wat is Zlatan toch een geweldige spits.
quote:Het hele jaar Zlatan aanmoedigen, en nu 'ie eindelijk succes heeft je rug naar 'm keren? Wat een nep-supporter ben jij zeg
Op zondag 12 mei 2002 20:47 schreef CAZZO het volgende:
fuck zlatan
quote:ik ben alleen fan van een niet scorende zlatan
Op zondag 12 mei 2002 20:56 schreef twi het volgende:[..]
Het hele jaar Zlatan aanmoedigen, en nu 'ie eindelijk succes heeft je rug naar 'm keren? Wat een nep-supporter ben jij zeg
Krijg een beetje schijt aan dat hele ajax-kruip-uit-m'n-schulp-supporter-als-het-goed-gaat-met-Ajax...
quote:Nee hoor wij zijn altijd arrogant.
Op zondag 12 mei 2002 21:00 schreef L-X het volgende:
Zlatan heeft bar weinig laten zien. Nu die eindelijk een doelpunt scoort, wordt ie de hemel in geprezen. Waar waren jullie toen hij het niet zo best deed?Krijg een beetje schijt aan dat hele ajax-kruip-uit-m'n-schulp-supporter-als-het-goed-gaat-met-Ajax...
Ook als we verliezen.
quote:Van een niet scorende Zlatan, of een niet scorende spits in het algemeen? Want in dat geval ben je wel fan van de goeie club
Op zondag 12 mei 2002 20:59 schreef CAZZO het volgende:[..]
ik ben alleen fan van een niet scorende zlatan
quote:Ik vind het ook onbegrijpelijk dat zo'n man dat niet ziet. Een twijfelgevalletje en dan de mist ingaan, a la. Maar dit was zo overduidelijk buitenspel...
Op zondag 12 mei 2002 20:49 schreef mabit het volgende:
fuck die grensrechter...
quote:Het grote "Fuck you, motherfucker!" topic
Op zondag 12 mei 2002 20:50 schreef tong80 het volgende:
Jongens dit is geen neuk topic.
quote:alles wat niet scoort bij de paupers is goed
Op zondag 12 mei 2002 21:01 schreef twi het volgende:[..]
Van een niet scorende Zlatan, of een niet scorende spits in het algemeen? Want in dat geval ben je wel fan van de goeie club
quote:Ik gun het die jongen wel. Sterker nog; op het moment dat ie in het veld kwam dacht ik nog "wat zou het prachtig voor hem zijn als hij Ajax alsnog de beker bezorgd". Dankzij de grensrechter is dat voorgevoel nog uitgekomen ook
Op zondag 12 mei 2002 21:00 schreef L-X het volgende:
Zlatan heeft bar weinig laten zien. Nu die eindelijk een doelpunt scoort, wordt ie de hemel in geprezen. Waar waren jullie toen hij het niet zo best deed?Krijg een beetje schijt aan dat hele ajax-kruip-uit-m'n-schulp-supporter-als-het-goed-gaat-met-Ajax...
1-1=0
Ajax terechte winnaar.
quote:Waar zie je mij het hebben over 'het die jongen gunnen'. Ik zeg alleen dat Ajax supporter zo hypocriet als ik weet niet hoe zijn. Zlatan, hoe je het wendt of keert, heeft geen goed seizoen gedraaid. En nu is hij opeens de held. Hou toch op joh.
Op zondag 12 mei 2002 21:07 schreef Prelude het volgende:[..]
Ik gun het die jongen wel. Sterker nog; op het moment dat ie in het veld kwam dacht ik nog "wat zou het prachtig voor hem zijn als hij Ajax alsnog de beker bezorgd". Dankzij de grensrechter is dat voorgevoel nog uitgekomen ook
Tuurlijk, leuk voor die jongen, maar je bent supporter of je bent het niet.
quote:Ik wil je niet uit de droom helpen, maar onder zulke omstandigheden zouden veel supporters van elke willekeurige club zich zo gedragen. Ik heb altijd gezegd dat 't tussen z'n oren zit, en dat 'ie er best wel wat van zou kunnen. Maar hoe 'ie speelde was het een houten klaas, zoals geloof ik Willem van Hanegem op Canal+ verwoordde. Scoren tegen Feyenoord, de winnende goal scoren in de Amstel Cup...Dat soort dingen worden spelers door onthouden. Zo werkt 't nu eenmaal. Er zijn zat spitsen mislukt bij Feyenoord, en wanneer zij in een bekerfinale of een andere belangrijke wedstrijd zouden hebben gescoord, zouden óók de Feyenoorders alles hebben vergeten. Dus gooi dit ajb niet op alleen de Ajacieden....
Op zondag 12 mei 2002 21:11 schreef L-X het volgende:[..]
Waar zie je mij het hebben over 'het die jongen gunnen'. Ik zeg alleen dat Ajax supporter zo hypocriet als ik weet niet hoe zijn. Zlatan, hoe je het wendt of keert, heeft geen goed seizoen gedraaid. En nu is hij opeens de held. Hou toch op joh.
Tuurlijk, leuk voor die jongen, maar je bent supporter of je bent het niet.
Wamberto zegt: Dankjewel
Zlatan zegt: Cuntrecht zeg maar dag met je handje tegen die beker
Chivu en Wamberto doen een dansje
Oude man zegt tegen Cuntrechtspeler: Goed doorzuigen dan komt het wel goed
quote:Jaaaa kunnen de Ajacieden wat aan doen zeker dat we buitenspel scoren en de goal telt
Op zondag 12 mei 2002 20:05 schreef Fatality het volgende:
Gadverdamme.. kijk uit of ik steek die fuckin ArenA van die rot ajacieden nog 1s in de fik. Zal wel goed branden met die grasmat van stro....:r:r
Vind het erg lullig voor de Utrechters maar ik ben toch blij met het winnen van die beker past mooi bij de schaal Net nogmaals de 'pingel' gezien maar als dat een pingel was dan was het ook geen buitenspel(ja dat was cynisch ja!).
Sterkte Utrech..
quote:Utrecht kreeg die pingel kado dus dan maakt het de score gelijk
Op zondag 12 mei 2002 21:17 schreef Machiel het volgende:
Ik had het weer voorelkaar posten in een dicht topic kan ik namelijk in het topic zelf niet zien of het vol is![]()
[..]Jaaaa kunnen de Ajacieden wat aan doen zeker dat we buitenspel scoren en de goal telt
Vind het erg lullig voor de Utrechters maar ik ben toch blij met het winnen van die beker past mooi bij de schaal
Net nogmaals de 'pingel' gezien maar als dat een pingel was dan was het ook geen buitenspel(ja dat was cynisch ja!).
Sterkte Utrech..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |