Ik vind het niet meer dan aandachtrekkerij. Ze willen toch nog even horen hoe geliefd ze wel niet zijn, ze willen even hun ego strelen met reply's als 'zonder jou is het nooit hetzelfde' en 'niet weggaan, jij roeleert tenminste'. Dus aanstellers, ga gewoon even naar buiten (tip van Merel) en haal een frisse neus. Morgen merk je dat Fok! toch best leuk is.
Wat is jouw mening? Is het oprecht sentiment of gewoon aanstellerij?
quote:Dat jij overdrijft en er ook andere, minder theatrale, redenen zijn om zo'n topic te maken.
Op donderdag 09 mei 2002 12:02 schreef SunChaser het volgende:Wat is jouw mening?
Zoals aangeven dat het misgaat met Fok, waarom iemand weggaat. Etc. ik zie het meer als een soort van protest tegen de redenen dat iemand weggaat. In het geval van Strolie denk ik niet dat het hem kan schelen of er iemand een traan om hem laat of niet, of dat ze hem wel of niet de beste vonden.
quote:Dus diegene straft de achtergebleven Fokkers dus met zijn vertrek? Hij is leuk!
Op donderdag 09 mei 2002 12:05 schreef calvobbes het volgende:
ik zie het meer als een soort van protest tegen de redenen dat iemand weggaat.
En in 99% van de gevallen is de topicopener binnen een week weer terug.
quote:We praten wel ontzettend langs elkaar heen vandaag
Op donderdag 09 mei 2002 12:06 schreef SunChaser het volgende:Dus diegene straft de achtergebleven Fokkers dus met zijn vertrek? Hij is leuk!
quote:straf me dan maar eens
Op donderdag 09 mei 2002 12:06 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dus diegene straft de achtergebleven Fokkers dus met zijn vertrek? Hij is leuk!
quote:Sunchaser stoppen met Fok? Wat moet die dan anders met z'n leven gaan doen
Op donderdag 09 mei 2002 12:12 schreef just me het volgende:
En wat doe jij SunChaser als je besluit te stoppen? Ga je dat op het forum vertellen of blijf je gewoon weg
quote:Dit is het ergste geval van Look who's talking dat ik ooit ben tegengekomen.
Op donderdag 09 mei 2002 12:13 schreef calvobbes het volgende:[..]
Sunchaser stoppen met Fok? Wat moet die dan anders met z'n leven gaan doen
quote:Ik blijf gewoon weg.
Op donderdag 09 mei 2002 12:12 schreef just me het volgende:
En wat doe jij SunChaser
quote:In 99% van de gevallen: mee eens. Ik kom nog niet zo lang op dit forum, maar op andere fora heb ik het al zo vaak gezien en inderdaad zijn die mensen vaak binnen een week weer te vinden op het forum.
Op donderdag 09 mei 2002 12:02 schreef SunChaser het volgende:
Eens in de zoveeltijd worden we overspoeld met afscheidtopics. Users die huilend afscheid nemen en die paar echte vrienden die ze nog op FOK! hebben bedanken voor hun steun. Meestal zie je ze dezelfde dag nog terug.Ik vind het niet meer dan aandachtrekkerij. Ze willen toch nog even horen hoe geliefd ze wel niet zijn, ze willen even hun ego strelen met reply's als 'zonder jou is het nooit hetzelfde' en 'niet weggaan, jij roeleert tenminste'. Dus aanstellers, ga gewoon even naar buiten (tip van Merel) en haal een frisse neus. Morgen merk je dat Fok! toch best leuk is.
Wat is jouw mening? Is het oprecht sentiment of gewoon aanstellerij?
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 13:34 schreef Lithion het volgende:
Niks geen aanstellerij. Het is gewoon een berichtje aan de mensen waarmee je veel geouwehoerd hebt dat je voorlopig er niet meer zult zijn. Gewoon een beschaafd bedankje voor de leuke discussies, lijkt me vrij normaal.
quote:Doei!
Op donderdag 09 mei 2002 13:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik blijf gewoon weg.
quote:Klopt, tenzij er allerlei valse sentimenten naar voren worden gehaald.
Niks geen aanstellerij. Het is gewoon een berichtje aan de mensen waarmee je veel geouwehoerd hebt dat je voorlopig er niet meer zult zijn. Gewoon een beschaafd bedankje voor de leuke discussies, lijkt me vrij normaal.
Maar het zou goed zijn als ze meteen een ban kregen, alleen al om ze aan hun woord te houden
En aangezien de doos met bans toch weer op tafel staat moet het niet te moeilijk zijn.
quote:Laat het wel ff weten in een afscheidstopic...
Op donderdag 09 mei 2002 13:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ik blijf gewoon weg.
quote:
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 12:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
We praten wel ontzettend langs elkaar heen vandaag
quote:Waarom niet? Er zijn heel veel users die eerst hier de boel platliepen weggebleven zonder een bericht achter te laten. Die hadden blijkbaar geen behoefte aan het strelen van hun ego. En je bent toch niemand verantwoording schuldig?
Op donderdag 09 mei 2002 19:52 schreef Youssef het volgende:
maar aan de andere kant kun je niet zomaar wegblijven...
Tis de 'Fok!kers 15 minutes of fame....'
quote:Waarom nou persé strelen van hun ego? misschien vinden mensen het wel zo beleefd om even gedag te zeggen!
Op vrijdag 10 mei 2002 11:42 schreef SunChaser het volgende:
Waarom niet? Er zijn heel veel users die eerst hier de boel platliepen weggebleven zonder een bericht achter te laten. Die hadden blijkbaar geen behoefte aan het strelen van hun ego. En je bent toch niemand verantwoording schuldig?
Hangt van de post af. Maar er zijn zat mensen geweest die zich zich gewoon aanstelden met hun afscheidstopic.
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 23:27 schreef Strolie75 het volgende:
Verslavende kut-site!
quote:Always @ your service 2 anoy you
Op woensdag 15 mei 2002 23:30 schreef Strolie75 het volgende:
Dank je Steunchaser!
quote:je ken dar ook een kloon voor geburike he he
Op woensdag 15 mei 2002 23:45 schreef Herald het volgende:
Plus allerlei laffe steken naar bepaalde Fok!kers die ik nu maar laat enzo.
quote:Herald, zullen wij de Andy Kaufmangrap uithalen? Dat ik na jouw dood gewoon door blijf posten onder jouw naam.
ik heb een afscheidspost geschreven voor als ik kom te overlijden.
quote:
ik heb een afscheidspost geschreven voor als ik kom te overlijden. Heb altijd al iets willen schrijven "als jullie dit lezen ben ik dood". Plus allerlei laffe steken naar bepaalde Fok!kers die ik nu maar laat enzo. Probleem is dat ik het zo'n leuke post vind dat ik haast zou willen dat ik nu al kwam te overlijden, aan de andere kant is het jammer dat ik de reacties dan niet kan lezen. Maar flamen vanuit het graf lijkt me gewoon een grote kick.
Humor
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 23:51 schreef Herald het volgende:
smeerpad, ik heb Man on the Moon nog niet gezien en nu verklap je het einde
quote:
Op woensdag 15 mei 2002 23:51 schreef Herald het volgende:
smeerpad, ik heb Man on the Moon nog niet gezien en nu verklap je het einde
quote:Cruyff-wannabe.
Op zaterdag 18 mei 2002 18:43 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Als je weg gaat ga je weg...
quote:Zal je toch moeten zorgen dat er een reply dan wel een niew topic op je scherm staat, waar degenen die je lijk vinden alleen maar op enter hoeven te drukken. En dan maar hopen dat het topic waar je op wil replyen niet gesloten is of het forum waar je een nieuw topic op wilt openen niet gesloten is. Helemaal pijnlijk wordt het als je zelf , of bezoek *per ongeluk* op enter klickt
ik heb een afscheidspost geschreven voor als ik kom te overlijden. Heb altijd al iets willen schrijven "als jullie dit lezen ben ik dood". Plus allerlei laffe steken naar bepaalde Fok!kers die ik nu maar laat enzo. Probleem is dat ik het zo'n leuke post vind dat ik haast zou willen dat ik nu al kwam te overlijden, aan de andere kant is het jammer dat ik de reacties dan niet kan lezen. Maar flamen vanuit het graf lijkt me gewoon een grote kick.
Beter dat vast te leggen in een geschreven testament en die post als voorwaarde stellen. Wel zorgen dat er wat te erven valt.
quote:WTF heeft dat nou weer met Cruyff te maken?
Op zaterdag 18 mei 2002 18:56 schreef Lithion het volgende:[..]
Cruyff-wannabe.
(denk wel dat ik dan alle topics ga lezen om te kijken of ze me ergens missen..... Maar dat zal wel niet, ben nog nie zo bekend hiero )
quote:Precies.
Op zaterdag 18 mei 2002 20:57 schreef blieblie het volgende:
Ik blijf ook weg als ik geen zin meer heb, kan je nog altijd terug komen
quote:Desnoods maak je een kloon aan
Op zaterdag 18 mei 2002 21:00 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Precies.
quote:Precies
Op zaterdag 18 mei 2002 21:05 schreef otaku-san het volgende:[..]
Desnoods maak je een kloon aan
quote:wij begrijpen elkaar
Op zaterdag 18 mei 2002 21:13 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Precies