abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4123086
De laatste dagen heb ik nagedacht. Misschien zit ik te lang op dit forum.

Altijd dezelfde users, altijd dezelfde domme verwijten, altijd dezelfde argumenten. Jezelf blijven herhalen omdat mensen niet willen lezen. Nuanceren en een normale discussie voeren was altijd al moeilijk, maar de laatste tijd blijkt het echt onmogelijk te zijn. Vaak zie je dat als er eindelijk een leuke discussie is er weer iemand met een extreme post aankomt en het gezeik weer van voren af aan begint.

Ik heb besloten dat ik de tijd die ik in Fok! steek wel wat nuttiger kan besteden.

Om in de geest van Pim te blijven: "Ik heb er geen zin meer an".

9228e en voorlopig laatste post

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_4123094
dahaag
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123100
Whatever, toedeloe.
  Admin donderdag 9 mei 2002 @ 11:19:30 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_4123108
Jammer, ik zal je bijdragen missen iig.

Hopelijk kom je terug als de boel weer wat genormaliseerd is.

Het ga je goed!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_4123111
Als je d'r geen zin meer in hebt, moet je stoppen.

Ach, je komt vanzelf wel weer terug. Tot dan!

pi_4123126
En weer 1....

erg jammer dat er door de onstane situatie fatsoenlijke users worden 'weggejaagd'....

pi_4123130
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef calvobbes het volgende:
En weer 1....

erg jammer dat er door de onstane situatie fatsoenlijke users worden 'weggejaagd'....

Men kiest er zelf voor.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123140
Tabee knul! Hoop dat bij je moeder op de bank meer plezier met zich meebrengt!

Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden

[Dit bericht is gewijzigd door Bikkelmannetje op 09-05-2002 11:25]

Djespuwr
pi_4123149
Jammer Strolie...

Op mij kwam je over als iemand waar nog prima mee te praten viel, ook al waren we het zelden eens.

Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_4123150
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:22 schreef DarkElf het volgende:

Men kiest er zelf voor.

Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.
pi_4123162
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Om weg te gaan wel ja. Niet voor al die domme extreme opmerkingen die Fok! overspoelen de laatste tijd.

Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving? Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123164
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum
Djespuwr
pi_4123189
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef DarkElf het volgende:

Fok! is toch een afspiegeling van de samenleveving?

Nee fok is geen afspiegeling van de sameleving. Hier zeggen mensen die ze niet in IRL durven te zeggen, hier zijn users er alleen maar op uit om andere af te zeiken. Ik heb ieder geval de illusie dat dat geen redelijke afspiegeling is van de samenleving.
quote:
Je kunt ervoor kiezen om weg te gaan maar je kunt sommige mensen ook gewoon negeren. In de normale wereld kan je ook niet weglopen als er dingen gebeuren die je raken.
IRL kun je uit de buurt van mensen blijven. Hier op Fok! kun je iedereen overal onverwacht tegenkomen.

Mocht je niet snappen wat er de laatste tijd op Fok gebeurt lees dan deze topics eens: Is dit ONS Fok! nog wel??? - 'Escalatie' op Fok! Deel II - Even netjes afscheid nemen...

donderdag 9 mei 2002 @ 11:31:43 #14
7300 Codin
Motherfucking keycards...
pi_4123191
Je hebt groot gelijk ook.

Forums zuigen, forumposters zuigen harder (met name de onopgeleide), Internet zelf zuigt nog het hardst.

You have to be eightteen or older to ride...
pi_4123205
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:18 schreef K-otic het volgende:
Whatever, toedeloe.
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:23 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Tabee knul! Hoop dat bij je moeder op de bank meer plezier met zich meebrengt!

Ps. Ik vind het nogal een verwijt richting deze en gene. Je moet het kaf wel van het koren schijden

quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:26 schreef Bikkelmannetje het volgende:

Pff, ben blij toe! Mooi dat je gaat, want als je toch alleen maar te kankeren hebt, ben je toch geen weerwaarde voor dit forum

Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...
pi_4123219
Dóh ik zie en snap heus wel wat er gebeurt hoor, hoef je me niet voor te kauwen

Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.

Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?

Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.

En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 mei 2002 @ 11:38:01 #17
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4123230
Gegroet strollie.

Waarschijnlijk ben je over een week terug, want het LEUKE gedeelte van Fok, dat deel wat steeds minder wordt, blijft boeiend.

Ik heb na afgelopen maandag niet veel tijd op het forum door gebracht, dus niet al te veel van de ongenuanceerdheid meegemaakt, maar de topics die hierboven genoemd zijn komen zeer regelmatig in 1 of andere vorm langs. Al dan niet door mijzelf geopend. Voor mij heeft Fok half 2000 zijn hoogtepunt beleefd. Daarna is rechtevenredig met de pageviews het baggergehalte met een factor 4 gestegen.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 mei 2002 @ 11:39:08 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4123235
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:

Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?

Waarom niet?

Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving

pi_4123239
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:39 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Waarom niet?

Iedereen hier heeft wel een gelijkgestemde gevonden.
Van die gelijkgestemde neem je afscheid...
stukje beschaving

Maar is het niet zo dat als je juist vervelende reacties wilt vermijden je niet beter die gelijkgestemde persoonlijk kunt benaderen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4123245
wat een tragedie..

het zal je maar gebeuren..

[Dit bericht is gewijzigd door smile4ever op 09-05-2002 11:43]

pi_4123248
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:35 schreef DarkElf het volgende:

Ik denk alleen dat je net zo goed mensen kunt negeren als dat je weggaat en een dramatisch "ik ga weg" topic opent.

Probeer jij maar eens een constant stroom van irritante zuigende opmerkingen te negeren. Zal je even lukken maar als je tegen blijft komen...
quote:
Mensen zeggen misschien sneller wat ze denken via internet maar zijn niet alle users daar een beetje schuldig aan?
Denk het wel. Alleen hebben sommige users nog wel het fatsoen om het netjes te houden.
quote:
Je kan mij niet wijsmaken dat alles wat hier gepost wordt ook zo makkelijk irl gezegd wordt. Iedereen doet dat.
Dat is juist het probleem. Dat mensen hier makkelijker te ver gaan.
quote:
En als je daar niet (meer) tegen kan is dat heel jammer maar moet iedereen dan zonodig dramatisch afscheid gaan nemen? Als je je niet meer thuis voelt hier waarom dan afscheid nemen?
Misschien als een soort van protest? Misschien dat die het wel de moeite waard vond om aan sommige users te vertellen? Ik weet de reden van Strolie niet.
  donderdag 9 mei 2002 @ 11:42:05 #22
331 Merel
Be here now.
pi_4123249
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  Redactie Frontpage donderdag 9 mei 2002 @ 11:44:13 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_4123263
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:33 schreef calvobbes het volgende:

Fijn dat iemand ook de moeite neemt om precies die reacties te plaatsen die het voor sommige mensen niet leuk maken om nog op Fok! te komen...

Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.

Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.

pi_4123265
quote:
Op donderdag 09 mei 2002 11:44 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Onzin. Strolie75 kan heel goed voor zichzelf opkomen, en bovendien komt hij zelf ook met reacties die het voor sommigen niet leuk maakt om op Fok! te komen.

Wat mij betreft vind ik al die afscheidtopics overbodig. Je komt wel op fok of je komt niet, ga niet met die aandachttrekkerijtopcs theatraal zeggen dat je er geen reet meer aanvindt.

donderdag 9 mei 2002 @ 11:45:58 #25
331 Merel
Be here now.
pi_4123275
Stiekem komen ze nog wel hoor, om te kijken hoe hun afscheidstopic loopt. Waarom zouden ze anders zo'n topic posten?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')