abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4095455

hij had een houthakkersblouche aan volgens oog getuigen en als ze het zo hadden gezien dan was het eerder bekend geweest dat het een blanke man was

dus is die foto echt of nep...?

qué usted hacen con una firma
pi_4095467
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 11:56 schreef samawi het volgende:
[afbeelding]

hij had een houthakkersblouche aan volgens oog getuigen en als ze het zo hadden gezien dan was het eerder bekend geweest dat het een blanke man was

dus is die foto echt of nep...?

Het lijkt me wel wazig als iemand een NEP foto zou plaatsen.
Maar ik ga er allemaal niet over speculeren.

Justitie zal bepalen wat er gaat gebeuren.

dinsdag 7 mei 2002 @ 12:01:16 #3
25198 F1r3Starter
Don't walk the grass!
pi_4095518
Nu mogen al die klootzakken die gelijk over "gore allochtonen" begonnen omdat zij Pim hadden vermoord, beginnen met excuseren!!
A dirty mind is a joy forever
  dinsdag 7 mei 2002 @ 12:04:24 #4
19333 Catty
aka Miran250
pi_4095571
Wat wil je hier nu mee bereiken. Gaan we hier nu ook allerlei indianenverhalen verzinnen. Ik kan op de foto helemaal niet zien wat voor blouse ie aan heeft. De foto is daar veel te donker voor en de benen van de agenten zitten in de weg.
Ach......
pi_4095592
Het hoeft zeker geen allochtoon te zijn die Pim vermoord heeft. Wat ik wel kan zeggen is dat ik niet kan zien op die foto dat die figuur een baseballpet op heeft, een geruit shirt aan heeft, rond de 33 is en een stevig postuur heeft. Het hoeft dus niet de dader te zijn.

(Maar het KAN natuurlijk wel)

[Dit bericht is gewijzigd door blanco op 07-05-2002 12:06]

pi_4095602
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 12:01 schreef F1r3Starter het volgende:
Nou, mogen al die klootzakken die gelijk over "gore allochtonen" begonnen omdat zij Pim hadden vermoord, beginnen met excuseren!!
Helaas zwijgen ze nu in alle talen over de valse beschuldigingen die ze hebben geuit. Op bepaalde forums zag ik topics als: "DOOD AAN DE ISLAM" "WRAAK".

Zo zie je hoe mensen worden opgefokt en fortuyn is zeker een middel geweest die deze mensen zo heeft opgefokt. Maar excuses mogen wel wegblijven maar kan dan dat eeuwige gezeik over allochtonen dan nu wegblijven. Elke keer als ik op het forum kom zie ik wel berichten als "Marokkanen uitkering" "allochtonen criminelen" daar wordt ik echt schijtziek van. De allochtonen propaganda kan worden gestopt het heeft geen zin meer. De voorman is dood dus kappe met die onzin nou. En als het hen niet bevalt dan emigreer je maar naar Australie mischien dat ze nog een plekje voor je hebben midden in een vluchtelingenkamp in de woestijn. En als ze je niet binnenwillen laten zeg dan gewoon dat je gevlucht bent voor het "linkse" gespuis.

LINKS - TOLERANTIE - VRIJHEID - FOREVER !!!

dinsdag 7 mei 2002 @ 12:07:24 #7
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')