abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2002 @ 23:50:37 #1
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_4091480
Hoe en waar en met welke zinnen ben je als laatst versiert?
Ik heb al een beetje de search's nageplozen maar daar kwam ik niet echt verder mee.

Ik doel nu een beetje op de echte meiden heh..geen breezer sletjes

Als een jongen je echt leuk zou vinden, en praat gewoon over de standaard dingen..is dat erg sneu voor 'm dan offe..vind de beetje vrouw dat niet erg?

* BTW benniet wanhopig ofzo hoor..maar vraag dit me nou al is een poosje af...> jaja zullen jullie denken

Het leven is een kwestie van geven en nemen
  maandag 6 mei 2002 @ 23:57:05 #2
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4091550
Nou, hoe goed je bedoelingen wellicht ook zijn, er is echt niet 'een' manier hoe je iemand kan versieren. No offence, maar dat kun je echt shaken

Mensen hier kunnen je tips geven over hoe het hun gelukt is, maar dat is het dan wel

prrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4091551
Nee hoor, dit soort onderwerpen zijn ontzettend interessant
Nu met Mazda 323F
  dinsdag 7 mei 2002 @ 00:02:23 #4
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4091624
quote:
Op maandag 06 mei 2002 23:57 schreef artemicion het volgende:
Nee hoor, dit soort onderwerpen zijn ontzettend interessant
Ik zeg ook niet dat het niet interessant is, ik probeer de beste jongen uit zijn droom te helpen dat dit de meest goddelijke manier is om aan een meid te komen

prrrrr

dinsdag 7 mei 2002 @ 00:06:42 #5
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_4091696
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 00:02 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat het niet interessant is, ik probeer de beste jongen uit zijn droom te helpen dat dit de meest goddelijke manier is om aan een meid te komen

prrrrr

Nee...zo bedoel ik het helemaal niet.
het gaaat mij erjuist om...dat je altijd maar hoort..versier trucks bla bla bla..
Dus nu wil ik wel is horen hoe jullie dan je laatste 'ik ben versierd' ervaring hebben meegemaakt...

Want als ik naar me zelf kijk...kom ik echt niet met speciaal van te voren opgezochte openingszinnen aanhoor..
Vink zelf nl. beetje om te dat soort dingen?

Ik lul meestal wel wat

dinsdag 7 mei 2002 @ 00:08:00 #6
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4091709
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 00:06 schreef BoozZa het volgende:

[..]

Ik lul meestal wel wat

Dat lijkt me beter dan welke on-originele openingszin dan ook

Now we're talking

prrrrrr

dinsdag 7 mei 2002 @ 00:09:36 #7
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_4091731
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 00:08 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Dat lijkt me beter dan welke on-originele openingszin dan ook

Now we're talking

prrrrrr

Jeahh...dream on

wahah LOL

* by de weg, hoe kom je in weet ik veels wie naam..aan dat PRRRR

Ziet er wel stoer uit

nog een reactie van je bericht hieronder:
Ahh t zal wel aanmij ligggen dan.. maar idd ff ontopic
Als we slow willen chatten doen we dat wel ergens anders
Maarrem..mensjes waar blijven die ervaringen? Hmmzz.. 0:13uur k wacht wel tot morgen

[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 07-05-2002 00:13]

dinsdag 7 mei 2002 @ 00:10:25 #8
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4091745
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 00:09 schreef BoozZa het volgende:

[..]

Jeahh...dream on

wahah LOL

Waarom? Ik volg je ff niet
Maargoed, dit gaat een btje op slowchat lijken en dat lijkt me niet de bedoeling

prrrrr

dinsdag 7 mei 2002 @ 15:39:04 #9
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4098171
Er zijn heel veel manieren om meisjes te versieren. En de kunst is juist om de juiste methode bij het juiste meisje te gebruiken.
Bij sommige dames werkt een beetje slijmen en lief doen erg goed, anderen moet je juist een beetje afbekken en afstandelijk doen. Soms wordt een grote mond gewaardeerd, soms een beetje verlegen uitstraling. Dat hangt helemaal van het meisje af.
Regels zijn er eigenlijk niet voor.
Wat wel zo is, is dat als je praat en je raakt haar aan en ze reageert daar positief op, je wel een redelijke kans maakt.
Hetzelfde geld, als je haart iets te drinken aanbiedt en ze accepteerd dat, dat zit ook wel goed!!
pi_4098325
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:39 schreef Frenkie het volgende:
Er zijn heel veel manieren om meisjes te versieren. En de kunst is juist om de juiste methode bij het juiste meisje te gebruiken.
Bij sommige dames werkt een beetje slijmen en lief doen erg goed, anderen moet je juist een beetje afbekken en afstandelijk doen. Soms wordt een grote mond gewaardeerd, soms een beetje verlegen uitstraling. Dat hangt helemaal van het meisje af.
Wat wel zo is, is dat als je praat en je raakt haar aan en ze reageert daar positief op, je wel een redelijke kans maakt.
Hetzelfde geld, als je haart iets te drinken aanbiedt en ze accepteerd dat, dat zit ook wel goed!!
amen !

m'n laatste vriendin (net uit overigens) heb ik versierd door bijdehanter te zijn dan zij was, door haar compleet vast te lullen (niet dubbelzinnig), door gewoon mezelf te zijn, en door interesse in haar te tonen.

m'n vorige vriendin was na een vriendschappelijk reisje met d'r klas + introducees (waaronder ik) jaloers op de vrouwelijke aandacht die ik kreeg

en mn eerste vriendin viel voor me op 't moment dat ik 'r met m'n zatte kop snachts na 't stappen frietjes zat te voeren

dussuh, d'r is niet 1 "versiertruc" die altijd werkt,. de "truc" die imo 't vaakst werkt, en ook 't beste, is gewoon jezelf zijn

pi_4098993
quote:
dussuh, d'r is niet 1 "versiertruc" die altijd werkt,. de "truc" die imo 't vaakst werkt, en ook 't beste, is gewoon jezelf zijn
Helemaal mee eens Heb zelf ervaren dat dit toch de beste manier is.
konuşma!, yap!
  dinsdag 7 mei 2002 @ 16:37:05 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4099016
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:51 schreef thedane het volgende:
Nou, dat is nou ook niet helemaal waar, je kan best een rolletje spelen, alleen zul je moeten aanvoelen welke rol, je bij welk meisje speelt.
Ik geef onzekere vrouwen altijd complimentjes, en zelfverzekerde vrouwen bek ik een beetje af.. en dat werkt!
pi_4101062
Ey Neukuh?
Knowing is not enough, we must apply
pi_4101131
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 15:39 schreef Frenkie het volgende:
alleen over dat aanraken ben ik met je eens de rest is onzin.. vrouwen houden van een goed uitziende teringlijer like me..
we are.. slaves to the rave
  dinsdag 7 mei 2002 @ 19:40:00 #15
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_4101254
Als ze je ECHT leuk vindt maakt het niet eens uit wat je zegt...
Dus misschien maar gewoon iets heel lomps zeggen
Geluk is een richting, geen punt
pi_4102126
Ik lul meestal ook maar wat, volgens mij lullen mensen hier over een ander wat. Waar hebben jullie het over dan?

Ik probeer gewoon mijn verhaal te vertellen en ook haar aan bod te laten komen.... maar geloof niet dat dat momenteel werkt.

dinsdag 7 mei 2002 @ 21:08:47 #17
27689 BoozZa
Later als ik groot ben..
pi_4102592
Mag ik ene slotjuh van u?

Dit topic loopt niet uit...tot wat mijn bedoeling is namelijk....

Nu gaan we het weer hebben over.. 'mijn versiertrucken'

Daar ken k er al genoeg van
Jullie gaan nu praten alsof ik een wanhopig typje ben met de vraag hoe het moet...enn nee dat hoeft boozza niet.

T ging mij juist om de 'geslaagde' ik ben versierd acties door mannen bij de vrouwen, en dan nog eens verteld door de vrouwen zelf

[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 07-05-2002 21:11]

dinsdag 7 mei 2002 @ 21:09:08 #18
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4102601
okay hier eentje die niet heeft gewerkt
Weken gezellig met een meisje op stap gaan...
praten met dr over alles en nog wat, zelfs over serieuze en gevoelige dingen. Veel sms'en en msn'en, (ben niet zo'n beller). okay laat maar, ben gewoon gekwetst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')