Ik doel nu een beetje op de echte meiden heh..geen breezer sletjes
Als een jongen je echt leuk zou vinden, en praat gewoon over de standaard dingen..is dat erg sneu voor 'm dan offe..vind de beetje vrouw dat niet erg?
* BTW benniet wanhopig ofzo hoor..maar vraag dit me nou al is een poosje af...> jaja zullen jullie denken
Mensen hier kunnen je tips geven over hoe het hun gelukt is, maar dat is het dan wel
prrrrr
quote:Ik zeg ook niet dat het niet interessant is, ik probeer de beste jongen uit zijn droom te helpen dat dit de meest goddelijke manier is om aan een meid te komen
Op maandag 06 mei 2002 23:57 schreef artemicion het volgende:
Nee hoor, dit soort onderwerpen zijn ontzettend interessant
prrrrr
quote:Nee...zo bedoel ik het helemaal niet.
Op dinsdag 07 mei 2002 00:02 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Ik zeg ook niet dat het niet interessant is, ik probeer de beste jongen uit zijn droom te helpen dat dit de meest goddelijke manier is om aan een meid te komen
![]()
![]()
prrrrr
Want als ik naar me zelf kijk...kom ik echt niet met speciaal van te voren opgezochte openingszinnen aanhoor..
Vink zelf nl. beetje om te dat soort dingen?
Ik lul meestal wel wat
quote:Dat lijkt me beter dan welke on-originele openingszin dan ook
Op dinsdag 07 mei 2002 00:06 schreef BoozZa het volgende:[..]
Ik lul meestal wel wat
![]()
Now we're talking
prrrrrr
quote:Jeahh...dream on
Op dinsdag 07 mei 2002 00:08 schreef Pridemeid het volgende:[..]
Dat lijkt me beter dan welke on-originele openingszin dan ook
![]()
Now we're talking
prrrrrr
wahah LOL
* by de weg, hoe kom je in weet ik veels wie naam..aan dat PRRRR
Ziet er wel stoer uit
nog een reactie van je bericht hieronder:
Ahh t zal wel aanmij ligggen dan.. maar idd ff ontopic
Als we slow willen chatten doen we dat wel ergens anders
Maarrem..mensjes waar blijven die ervaringen? Hmmzz.. 0:13uur k wacht wel tot morgen
[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 07-05-2002 00:13]
quote:Waarom? Ik volg je ff niet
Op dinsdag 07 mei 2002 00:09 schreef BoozZa het volgende:[..]
Jeahh...dream on
wahah LOL
prrrrr
quote:amen !
Op dinsdag 07 mei 2002 15:39 schreef Frenkie het volgende:
Er zijn heel veel manieren om meisjes te versieren. En de kunst is juist om de juiste methode bij het juiste meisje te gebruiken.
Bij sommige dames werkt een beetje slijmen en lief doen erg goed, anderen moet je juist een beetje afbekken en afstandelijk doen. Soms wordt een grote mond gewaardeerd, soms een beetje verlegen uitstraling. Dat hangt helemaal van het meisje af.
Regels zijn er eigenlijk niet voor.
Wat wel zo is, is dat als je praat en je raakt haar aan en ze reageert daar positief op, je wel een redelijke kans maakt.
Hetzelfde geld, als je haart iets te drinken aanbiedt en ze accepteerd dat, dat zit ook wel goed!!
m'n laatste vriendin (net uit overigens) heb ik versierd door bijdehanter te zijn dan zij was, door haar compleet vast te lullen (niet dubbelzinnig), door gewoon mezelf te zijn, en door interesse in haar te tonen.
m'n vorige vriendin was na een vriendschappelijk reisje met d'r klas + introducees (waaronder ik) jaloers op de vrouwelijke aandacht die ik kreeg
en mn eerste vriendin viel voor me op 't moment dat ik 'r met m'n zatte kop snachts na 't stappen frietjes zat te voeren
dussuh, d'r is niet 1 "versiertruc" die altijd werkt,. de "truc" die imo 't vaakst werkt, en ook 't beste, is gewoon jezelf zijn
quote:Helemaal mee eens
dussuh, d'r is niet 1 "versiertruc" die altijd werkt,. de "truc" die imo 't vaakst werkt, en ook 't beste, is gewoon jezelf zijn
quote:Nou, dat is nou ook niet helemaal waar, je kan best een rolletje spelen, alleen zul je moeten aanvoelen welke rol, je bij welk meisje speelt.
Op dinsdag 07 mei 2002 15:51 schreef thedane het volgende:
quote:alleen over dat aanraken ben ik met je eens de rest is onzin.. vrouwen houden van een goed uitziende teringlijer like me..
Op dinsdag 07 mei 2002 15:39 schreef Frenkie het volgende:
Er zijn heel veel manieren om meisjes te versieren. En de kunst is juist om de juiste methode bij het juiste meisje te gebruiken.
Bij sommige dames werkt een beetje slijmen en lief doen erg goed, anderen moet je juist een beetje afbekken en afstandelijk doen. Soms wordt een grote mond gewaardeerd, soms een beetje verlegen uitstraling. Dat hangt helemaal van het meisje af.
Regels zijn er eigenlijk niet voor.
Wat wel zo is, is dat als je praat en je raakt haar aan en ze reageert daar positief op, je wel een redelijke kans maakt.
Hetzelfde geld, als je haart iets te drinken aanbiedt en ze accepteerd dat, dat zit ook wel goed!!
Ik probeer gewoon mijn verhaal te vertellen en ook haar aan bod te laten komen.... maar geloof niet dat dat momenteel werkt.
Dit topic loopt niet uit...tot wat mijn bedoeling is namelijk....
Nu gaan we het weer hebben over.. 'mijn versiertrucken'
Daar ken k er al genoeg van
Jullie gaan nu praten alsof ik een wanhopig typje ben met de vraag hoe het moet...enn nee dat hoeft boozza niet.
T ging mij juist om de 'geslaagde' ik ben versierd acties door mannen bij de vrouwen, en dan nog eens verteld door de vrouwen zelf
[Dit bericht is gewijzigd door BoozZa op 07-05-2002 21:11]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |