abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 mei 2002 @ 20:52:42 #26
11682 Moonah
Jolie femme
pi_4088654
Nah, ik vond het helemaal niet onecht overkomen van Rosenmuller. Hij was overigens (een van) de eerste politicus/-ci die reageerde... (beetje kromme zin).
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 mei 2002 @ 20:53:16 #27
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_4088660
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:33 schreef Koos Voos het volgende:

[..]

NEE.. GOOI HET ER MAAR UIT !!!

Wat wil je er uit gooien? En belangrijker, naar wie? Alle kalende bouwvakker types?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_4088759
Ik vond vooral Van Boxtel zwaar tegenvallen, die gelijk een dom antwoord gaf over de veiligheid rondom Fortuyn.
Niks geen medeleven met de persoon.

Kok gaf echt een goede toespraak.

Je hoorde em kotsen bij het woord: Kogels.

maandag 6 mei 2002 @ 21:00:48 #29
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4088772
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:47 schreef berney het volgende:

Wat doet het er nu toe hoe er verslag gegeven wordt?

Heel veel.
Er is wel degelijk een verschil tussen een integere journalist die verslag doet en een pulpsensatiedoos die het liefste bovenop het slachtoffer zou gaan staan om een paar *shots* te maken.
  maandag 6 mei 2002 @ 21:01:01 #30
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_4088776
Jorritsma is nu in beeld... (Netwerk) wat een stomme, doome doos..
  maandag 6 mei 2002 @ 21:02:13 #31
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4088801
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:59 schreef Freak187 het volgende:
Ik vond vooral Van Boxtel zwaar tegenvallen, die gelijk een dom antwoord gaf over de veiligheid rondom Fortuyn.
Niks geen medeleven met de persoon.

Kok gaf echt een goede toespraak.

Je hoorde em kotsen bij het woord: Kogels.

idd (alsof hij inwendig vloekte en het nog net kon inslikken)
  maandag 6 mei 2002 @ 21:04:33 #32
27634 Silicium
Motorchick
pi_4088839
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Op de site van een rotterdams dagblad staat nu een vrij onsmakelijke foto van PF na de aanslag
Op één van zijn eigen sites staat ook een zeer ranzige foto. Begrijp niet dat ze die er op zetten.
pi_4089210
constant bijgehouden linkjes naar de officiele kranten sites is te vinden op www.headliner.nl

daarbij ook alle reactie's van de ministers

maandag 6 mei 2002 @ 21:58:07 #34
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4089761
Harrie Mens roept iedereen op (indien de lijst Foruyn wél blijft bestaan) om NIET uit een soort van PimSymboolgebaar te gaan stemmen op de lijst.
Reden: Pim zou vorige week nog in een persoonlijk gesprek nog hebben gezegd dat hij het liefste zou stoppen omdat er een aantal mensen op de lijst zouden staan (de broodnodige personele bezetting) die zelfstandig een soort van eigen propoganda hielden in het land waarvan Dhr Fortuyn zich wilde distantieren. Hij wilde de hele *groep* bijelkar roepen om ze een laatste waarschuwing te geven en er mogelijk zelfs mee stoppen, aldus Harrie Mens.
Harrie herhaalde een aantal maal dat het juist nu niet goed zou zijn om ter nagedachtennis aan Pim Fortuyn te gaan stemmen op die lijst en dat Pim persoonlijk respect had voor de CDA en VVD.

Verder hoopt dhr Mens dat de lijst Fortuyn opgeheven zal worden en dat de partijen die uiteindelijk gaan winnen iets hebben geleerd van hetgeen er gebeurde de afgelopen maanden en dat zij in de geest van Pim zullen regeren in alle openheid.

pi_4089831
Quenda, je kent me héééél goed en je weet, hoe ik op mijn sentimenten kan reageren.

Als er iemand was, die Pim Fortuyn geen goede politieke toekomst wenste was ik het.
Ik heb vanwege hem voor het eerst van m'n leven gestemd vanuit het buitenland, omdat ik het fenomeen Fortuyn zijn politieke kansen wilde ontnemen. (Via brief ligt mijn stem reeds in Den Haag)

Ik ben nu echter gewoon geschockeerd, verlamd en verdoofd, terwijl ik dankzij de satelliet de beelden uit Nederland zie. Ik was een tegenstander van Pim Fortuyn, maar dat ik nu "was" moet zeggen vanwege hetgeen wat gebeurd is, geeft mij koude rillingen.

Ik ben ervan overtuigd, dat óók de oprechte politieke vijand van Pim Fortuyn het meent, als hij zegt: "Dit doet me vreselijk veel pijn."

Ik vind het daarom volkomen verkeerd, indien jij nu politici, wie dan ook, beticht van onoprecht reageren.

pi_4089849
constant bijgehouden linkjes naar de officiele kranten sites is te vinden op www.headliner.nl
  maandag 6 mei 2002 @ 22:05:36 #37
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4089896
..een blanke Nederlandse man zou de mogelijke dader zijn.
pi_4089918
Wat ik vreemd vind:
Voor een goede persoonlijke en politieke vriend vind ik Harry Mens maar koel en zakelijk reageren voor de camera nadat hij dit nieuws heeft gehoord.
  maandag 6 mei 2002 @ 22:10:26 #39
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4089967
quote:
Op maandag 06 mei 2002 22:02 schreef fondaco het volgende:

Ik vind het daarom volkomen verkeerd, indien jij nu politici, wie dan ook, beticht van onoprecht reageren.

Lieverd, ik begrijp heel goed dat je dit schrijft maar je weet ook (mede door het luisteren naar stemmen..) dat je emoties niet alleen kunt zien aan gezichtsuitdrukkingen maar ook aan stemverheffing, toonhoogte en de emotie in een stem.

Natuurlijk heb je gelijk als je schrijft dat ik niet mag twijfelen aan de oprechtheid van mensen maar als je de allereerste reacties (die telefonisch binnenkwamen) had mogen horen had ook jij een mening gehad op grond van de dingen die je voelt bij iemands stem.
Het is dus ook louter gevoelsmatig dat ik hier een topic over opende.

Wat de verslaggeving van sommige *nieuwszenders* betreft blijft mijn mening echter ongewijzigd omdat ik er echt helemaal naar van wordt als ik zie hoe sommige *journalisten* te werk gaan.

Verdere reactie op je schrijven, ik was absoluut niet van plan om te gaan stemmen op LN of LPF maar ben wél geraakt door hetgeen er nu gaande is in Nederland.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda op 06-05-2002 22:12]

maandag 6 mei 2002 @ 22:12:11 #40
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4089982
Ik zit momenteel dus naar Barend en van Dorp t ekijken .. maar wat een wanvertoning. Wordt Freek de Jonge van stal gehaald onder het mom van:"voor een caberetier moet dit ook vreselijk zijn"..
Mensen .. waar hebben we het over??
Geen normale vraag wordt gesteld, geluid werkt niet goed, mensen worden van tafel gehaald, en anderen er aan gezet .. te idioot voor woorden. En DAT krijgt dan een journalistieke prijs ..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 6 mei 2002 @ 22:13:09 #41
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4090001
quote:
Op maandag 06 mei 2002 22:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit momenteel dus naar Barend en van Dorp t ekijken .. maar wat een wanvertoning. Wordt Freek de Jonge van stal gehaald onder het mom van:"voor een caberetier moet dit ook vreselijk zijn"..
Mensen .. waar hebben we het over??
Geen normale vraag wordt gesteld, geluid werkt niet goed, mensen worden van tafel gehaald, en anderen er aan gezet .. te idioot voor woorden. En DAT krijgt dan een journalistieke prijs ..
Blijven zappen...
pi_4090016
PIM ik denk aan je
  maandag 6 mei 2002 @ 22:14:48 #43
16550 Scope
nietsnut
pi_4090023
Misschien beetje offtopic, alhoewel de titel de lading wel dekt...

Maar wat vinden jullie van al die beelden van het lichaam van Pim, tijdens en na de pogingen om hem te reanimeren? Er zijn diverse close-ups geweest van zijn gezicht. Behalve dat de beelden schokkend kunnen zijn, vind ik het zelf tamelijk respectloos. Is het naar sensatie zoeken?

Ik heb hier een link geplaatst voor als je voorbeeld wil, maar let wel, het beeld kan schokkend zijn...

http://www.ad.nl/images/fortuynoverleden,0.jpg

En vast!
pi_4090025
Wat Pim wel heeft bereikt is dat iedereen nu geinteresseerd is in de politiek en politiek nu door alle zender en door iedereen wordt gevolgd, naar mijn idee krijgen we een hoge opkomst op de verkiezingen !
  maandag 6 mei 2002 @ 22:16:18 #45
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_4090042
quote:
Op maandag 06 mei 2002 20:53 schreef Doc het volgende:

[..]

Wat wil je er uit gooien? En belangrijker, naar wie? Alle kalende bouwvakker types?

*buigt*

dankje ik vind het schandalig hoeveel er wordt gezeken over de afkomst van de dader.......dit zou juist een les in nuance moeten zijn voor de "nederland is vol roepers"

De daad is een schandaal voor de democratie, en een ramp voor Pim z'n vriend/man en familie

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  maandag 6 mei 2002 @ 22:17:35 #46
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4090059
quote:
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef Scope het volgende:

Maar wat vinden jullie van al die beelden van het lichaam van Pim, tijdens en na de pogingen om hem te reanimeren? Er zijn diverse close-ups geweest van zijn gezicht. Behalve dat de beelden schokkend kunnen zijn, vind ik het zelf tamelijk respectloos. Is het naar sensatie zoeken?

Ik heb hier een link geplaatst voor als je voorbeeld wil, maar let wel, het beeld kan schokkend zijn...

Dat is zeker geen fijne foto ....
pi_4090074
quote:

Brrrr, .
It is much easier to be critical than to be correct.
  maandag 6 mei 2002 @ 22:18:57 #48
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_4090077
quote:

Maar wat vinden jullie van al die beelden

respectloos..

Dit bedoelde ik ook met verslaggeving.

Respectloos.

maandag 6 mei 2002 @ 22:31:01 #49
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_4090247
Iemand nederland 2 net gezien.. idiote relschoppers.. alsof Pim hier iets aan heeft. Waarom is dat nou de enige oplossing die sommige mensen kennen .. geweld.
Hiermee maak je jezelf maar weinig beter dan een moordenaar ...
pi_4090298
Ben er net al twee keer afgegooid omdat ik mensen op wilde roepen zwarte kleding te dragen om hier tegen te protesteren. Als dat geen censuur is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')