quote:Wat wil je er uit gooien? En belangrijker, naar wie? Alle kalende bouwvakker types?
Op maandag 06 mei 2002 20:33 schreef Koos Voos het volgende:[..]
NEE.. GOOI HET ER MAAR UIT !!!
Kok gaf echt een goede toespraak.
Je hoorde em kotsen bij het woord: Kogels.
quote:Heel veel.
Op maandag 06 mei 2002 20:47 schreef berney het volgende:
Wat doet het er nu toe hoe er verslag gegeven wordt?
quote:idd (alsof hij inwendig vloekte en het nog net kon inslikken)
Op maandag 06 mei 2002 20:59 schreef Freak187 het volgende:
Ik vond vooral Van Boxtel zwaar tegenvallen, die gelijk een dom antwoord gaf over de veiligheid rondom Fortuyn.
Niks geen medeleven met de persoon.Kok gaf echt een goede toespraak.
Je hoorde em kotsen bij het woord: Kogels.
quote:Op één van zijn eigen sites staat ook een zeer ranzige foto. Begrijp niet dat ze die er op zetten.
Op maandag 06 mei 2002 20:46 schreef calvobbes het volgende:
Op de site van een rotterdams dagblad staat nu een vrij onsmakelijke foto van PF na de aanslag
daarbij ook alle reactie's van de ministers
Verder hoopt dhr Mens dat de lijst Fortuyn opgeheven zal worden en dat de partijen die uiteindelijk gaan winnen iets hebben geleerd van hetgeen er gebeurde de afgelopen maanden en dat zij in de geest van Pim zullen regeren in alle openheid.
Als er iemand was, die Pim Fortuyn geen goede politieke toekomst wenste was ik het.
Ik heb vanwege hem voor het eerst van m'n leven gestemd vanuit het buitenland, omdat ik het fenomeen Fortuyn zijn politieke kansen wilde ontnemen. (Via brief ligt mijn stem reeds in Den Haag)
Ik ben nu echter gewoon geschockeerd, verlamd en verdoofd, terwijl ik dankzij de satelliet de beelden uit Nederland zie. Ik was een tegenstander van Pim Fortuyn, maar dat ik nu "was" moet zeggen vanwege hetgeen wat gebeurd is, geeft mij koude rillingen.
Ik ben ervan overtuigd, dat óók de oprechte politieke vijand van Pim Fortuyn het meent, als hij zegt: "Dit doet me vreselijk veel pijn."
Ik vind het daarom volkomen verkeerd, indien jij nu politici, wie dan ook, beticht van onoprecht reageren.
quote:Lieverd, ik begrijp heel goed dat je dit schrijft maar je weet ook (mede door het luisteren naar stemmen..) dat je emoties niet alleen kunt zien aan gezichtsuitdrukkingen maar ook aan stemverheffing, toonhoogte en de emotie in een stem.
Op maandag 06 mei 2002 22:02 schreef fondaco het volgende:
Ik vind het daarom volkomen verkeerd, indien jij nu politici, wie dan ook, beticht van onoprecht reageren.
Natuurlijk heb je gelijk als je schrijft dat ik niet mag twijfelen aan de oprechtheid van mensen maar als je de allereerste reacties (die telefonisch binnenkwamen) had mogen horen had ook jij een mening gehad op grond van de dingen die je voelt bij iemands stem.
Het is dus ook louter gevoelsmatig dat ik hier een topic over opende.
Wat de verslaggeving van sommige *nieuwszenders* betreft blijft mijn mening echter ongewijzigd omdat ik er echt helemaal naar van wordt als ik zie hoe sommige *journalisten* te werk gaan.
Verdere reactie op je schrijven, ik was absoluut niet van plan om te gaan stemmen op LN of LPF maar ben wél geraakt door hetgeen er nu gaande is in Nederland.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda op 06-05-2002 22:12]
quote:Blijven zappen...
Op maandag 06 mei 2002 22:12 schreef Cheiron het volgende:
Ik zit momenteel dus naar Barend en van Dorp t ekijken .. maar wat een wanvertoning. Wordt Freek de Jonge van stal gehaald onder het mom van:"voor een caberetier moet dit ook vreselijk zijn"..
Mensen .. waar hebben we het over??
Geen normale vraag wordt gesteld, geluid werkt niet goed, mensen worden van tafel gehaald, en anderen er aan gezet .. te idioot voor woorden. En DAT krijgt dan een journalistieke prijs ..
Maar wat vinden jullie van al die beelden van het lichaam van Pim, tijdens en na de pogingen om hem te reanimeren? Er zijn diverse close-ups geweest van zijn gezicht. Behalve dat de beelden schokkend kunnen zijn, vind ik het zelf tamelijk respectloos. Is het naar sensatie zoeken?
Ik heb hier een link geplaatst voor als je voorbeeld wil, maar let wel, het beeld kan schokkend zijn...
quote:*buigt*
Op maandag 06 mei 2002 20:53 schreef Doc het volgende:[..]
Wat wil je er uit gooien? En belangrijker, naar wie? Alle kalende bouwvakker types?
dankje ik vind het schandalig hoeveel er wordt gezeken over de afkomst van de dader.......dit zou juist een les in nuance moeten zijn voor de "nederland is vol roepers"
De daad is een schandaal voor de democratie, en een ramp voor Pim z'n vriend/man en familie
quote:Dat is zeker geen fijne foto ....
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef Scope het volgende:
Misschien beetje offtopic, alhoewel de titel de lading wel dekt...Maar wat vinden jullie van al die beelden van het lichaam van Pim, tijdens en na de pogingen om hem te reanimeren? Er zijn diverse close-ups geweest van zijn gezicht. Behalve dat de beelden schokkend kunnen zijn, vind ik het zelf tamelijk respectloos. Is het naar sensatie zoeken?
Ik heb hier een link geplaatst voor als je voorbeeld wil, maar let wel, het beeld kan schokkend zijn...
http://www.ad.nl/images/fortuynoverleden,0.jpg
quote:Brrrr,
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef Scope het volgende:Ik heb hier een link geplaatst voor als je voorbeeld wil, maar let wel, het beeld kan schokkend zijn...
http://www.ad.nl/images/fortuynoverleden,0.jpg
quote:Dit bedoelde ik ook met verslaggeving.
Op maandag 06 mei 2002 22:14 schreef Scope het volgende:
Misschien beetje offtopic, alhoewel de titel de lading wel dekt...Maar wat vinden jullie van al die beelden
respectloos..
Respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |