ik in de auto, kwart over 6 extra 3fm nieuws opweg van groningen naar huis (eindhoven)
het is gewoonweg te gek voor woorden
ik was zelf niet echt een aanhanger van hem (lees mijn onderschrift) maar dit gun je niemand
graag serieuze reacties want dit staat expres niet in onzin, lukt dit niet dan een slotje.
quote:Ik was net Knightrider aan het kijken, en in de reclame zapte ik over CNN, en toen zag ik het met toeval...
Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Vleermuis het volgende:
Waar was jij toen je hoorde dat fortuyn geschoten was ?
ik in de auto, kwart over 6 extra 3fm nieuws opweg van groningen naar huis (eindhoven)het is gewoonweg te gek voor woorden
ik was zelf niet echt een aanhanger van hem (lees mijn onderschrift) maar dit gun je niemand
graag serieuze reacties want dit staat expres niet in onzin, lukt dit niet dan een slotje.
Al snel bleek het de harde waarheid te zijn
Was gelijk weer klaarwakker en pieker er nu niet over om te gaan slapen...
Je weet dan meteen dat er iets goed mis is. Trouwens eerste gedachte was dat Claus overleden was.
Er zat naast mij in de trein een man het NRC te lezen , een heel groot stuk over PF. Ik zeg tegen die man, nou stop maar met lezen want het is over en sluiten met Pim.
Keek hij me heel raar aan.
quote:Dacht ik eigenlijk ook als eerste aan...
Op maandag 06 mei 2002 20:12 schreef cptmarco het volgende:
Trouwens eerste gedachte was dat Claus overleden was.
quote:Jij brengt dat ook weer lekker subtiel he...
Op maandag 06 mei 2002 20:13 schreef Armageddon het volgende:
Ik zat in de trein van Den Haag naar Amersfoort, kreeg een SMS van MerelEr zat naast mij in de trein een man het NRC te lezen , een heel groot stuk over PF. Ik zeg tegen die man, nou stop maar met lezen want het is over en sluiten met Pim.
Keek hij me heel raar aan.
Ik was trouwens op IRC en zag opeens iemand in #huiskamer een link naar fok! posten. Dat is zo bizar en ongebruikelijk dat ik er maar op klikte
ze kwam de deur uit en zei "pim is dood" ik vroeg wat de mop nou was. totdat ze me vertelde dat dat net op het nieuws was...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 06-05-2002 20:17]
quote:Ik hoorde het niet, maar las het op FOK!
Op maandag 06 mei 2002 20:10 schreef Vleermuis het volgende:
Waar was jij toen je hoorde dat fortuyn geschoten was ?
Binnen 5 minuten stonden in het hele bedrijf TV's aan en zaten de meeste ernaar te kijken.
Heb eerst heel raar staan van kijken maar toen zag ik het ook op tv.
*Er best stil van is*
Helaas is de waarheid groffer...
quote:Neem dan niet de moeite om erop te reageren.
Op maandag 06 mei 2002 20:21 schreef PrismaticRefraction het volgende:
sorry, ik kots even op zulke topics.wat de fuck boeit het nou waar je was?
[edit]
Tijpfout.
[/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Verfokker op 06-05-2002 20:40]
Ik had net t eten op en ik ging achter de computer zitten. TV-tje aan, en direct Nederland 2 op. Toen zag ik het tragische nieuws.
[18:18] Wilco says: fortuyn neergestoken
[18:18] Wilco says: schijnen zelf schoten geweest te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |