bv, ik heb 4 dagen in de week stage (8,5 uur per dag), en 1 dag school (8 uur les). s'avond heb ik rijles, bijklussen, uitgaan en vrienden, meestal kom ik s'avond rond half 1 thuis, ga dan nog ff relaxen, dan na bed, dan bel ik nog meestal met vrienden tot ca half 2, om daarna nog ff tv te kijken, en te gaan slapen, s'morgen moet ik om half 8 op. maar om de een of andere wazige rede ben ik om half 7 meestal wakker...
op stage (nu) en op school zit ik altijd half te slapen, ik heb geen last van insalmnia (oftewel slapeloosheid) want als ik nu ging liggen, was ik zo in slaap, maar s'avonds ben ik nooit moe en overdag wel.
ik het weekend ga ik ook altijd laat uit, en probeer ik smorgen uit te slapen, maar ook al ben ik laat thuis, rond 8 uur ben ik max. altijd wakker..
hebben jullie dit nu ook?
dus wat dat betreft.. daar wordt je wel goed gaar van
Zou je eerder (vroeger) al gaan "rusten" (tv kijken, boek lezen, fok!ken) dan zou het al schelen...
Ikzelf haat het om dag in dag uit tot laat zo druk te zijn....daar wordt ik gejaagd van en dat vinnik niet zo leuk. Maar opp bijvoorbeeld de dagen dat ik 's avonds sport tot een uur of 22:00 ga ik ook pas laat slapen...je lichaam moet eerst tot rust komen voordat je slaperig wordt.
probeer het eens en anders loop je vanzelf wel tegen de lamp...als je ouder wordt ofsow...dat is niet erg, als je op dat moment de signalen maar niet negeert.
Het is in prachtig leven wat je leid maar je kaars is een keer op...
Elke ochtend t zelfde liedje.
Toch ff slapen waneer ik in de metro zit.... tis voor mij nu gewoon een routine... instappen, slapen en een halte voordat ik uit moet stappen wakker worden... zodat ik ff met mn uitgedroogde ogen (kheb lenzen) kan knipperen zodat ik niet als een zombie over hoeft te stappen naar de metro richting Alexander... en daar weer ff mn oogjes dicht... totdat ik weer met een luid gesnurkgeluid wakker wordt om uit te stappen om zo weer richting werkplek te wandelen....
Zodra ik op mn plekje ben geinstalleerd start ik mn pc op om vervolgens te gaan Fok!ken....
Ennnuh weekends... tja... dat is elk weekend weer anders....gaaap!
maar iig ik heb het zelfde probleem ..alleen begint dat relaxen bij meestal om half9 al en duurt dan tot een uurtje of 2. ..en altijd brak op mijn werk .
quote:meestal zijn het vrouwelijke vrienden waar ik mee praat..
Op maandag 06 mei 2002 10:33 schreef Phat Lip het volgende:
maar waarom moet je in godsnaam om half1 nog een uur met je vrienden bellen? ..waar heb je het dan overgewoon een beetje beppen?
Ik zie wel dat er veel mensen zijn die idd erg moet zijn, maar wat ik heb, als ik een keer een weekendje kan uitslapen, is dat ik om half 8 klaarwakker in mijn bed lig en niet meer kan slapen. Iemand dat ook?
Ik ben net zo, ik ben een nachtbraker en als ik niet echt iets heb om voor op te staan 'smorgens doe ik dat niet eens. Verschuiving van je bioritme idd.
Soms, maar daar moet je serieus en eerlijk naar kijken, als het je écht niet meer lukt om in je eigen 'kunde' een beter bioritme te vinden, helpt Melatonine weleens - Melatonine is een lichaamseigen slaaphormoon en een heel klein btje van dit spul kan je net ff dat aanzetje geven om op tijd te slapen en een nachtrust te krijgen waar je ook echt van uitrust
Nou wil ik niet verkondigen dat iedereen nu massaal aan de medicijnen moet juist niet. Maar soms is het een uitkomst. Ik denk er zelf wel over, iig
prrrrr
quote:ik stiekem ook wel maar ik vind het toch een beetje eng omdat slaapmiddelen over het algemeen nogal troep zijn.. ik twijfel dus..
Op maandag 06 mei 2002 14:56 schreef Pridemeid het volgende:
Een weekje disciplinair op tijd naar bed doet soms wonderenweet ik uit ervaring.
Ik ben net zo, ik ben een nachtbraker en als ik niet echt iets heb om voor op te staan 'smorgens doe ik dat niet eens. Verschuiving van je bioritme idd.
Soms, maar daar moet je serieus en eerlijk naar kijken, als het je écht niet meer lukt om in je eigen 'kunde' een beter bioritme te vinden, helpt Melatonine weleens - Melatonine is een lichaamseigen slaaphormoon en een heel klein btje van dit spul kan je net ff dat aanzetje geven om op tijd te slapen en een nachtrust te krijgen waar je ook echt van uitrust
Nou wil ik niet verkondigen dat iedereen nu massaal aan de medicijnen moetjuist niet. Maar soms is het een uitkomst. Ik denk er zelf wel over, iig
prrrrr
[on-t]
Maar, idd ik merk wel, nu ik laat in mijn bedje lig te ronke, en er op onregelmatige tijden momenten uit moet, heb ik wel van die inzinkingen overdag......vooral als ik in de bus zit ....
[/on-t]
Vroeger in de goede oude tijd ging ik altijd om 22.30 naar bed en om 07.30 eruit.
Nu ga ik vaak om 1.30 naar bed en hoed ik er pas laat uit
Wat misschien scheelt: ik ben deze week nog steeds iedere avond wezen sporten. Hoewel je daar fysiek moe van wordt, kun je er in je hoofd juist heel actief van worden en na verloop van tijd (als de conditie wat opgebouwd is) heb ik sowieso minder slaap nodig.
nu ook nogsteeds, half2/half3 en half 8 eruit.. nu krijg ik toch meer last van concentratie en korte termijn geheugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |