27 mei komt er een Depeche Mode dubbel DVD uit met het Exciter-tournee-concert van vorig jaar in het Stade de Bercy in Parijs.
Met de vorige The singles tournee was ik ook bij het concert in Parijs.
Van deze Exciter tournee heb ik het concert in het Sportpaleis in Antwerpen gezien.
quote:Check alle details hier: http://www.depechemode.com/news/dvd/index.html
DEPECHE MODE will follow the success of their "One Night In Paris, The Exciter Tour" Pay Per View by releasing the event as a DVD with special bonus footage May 27 (Universal). The DVD was directed by the pioneering band's long-time artistic collaborator Anton Corbijn at the sold-out Palais Omnisports de Paris Bercy in front of 16,000 wildly enthusiastic fans as part of their massive 2001 worldwide tour.
quote:Nee.
Op maandag 29 april 2002 11:59 schreef Pleb het volgende:
Zijn ze al in NL geweest met die toer?
Daarom zat ik de afgelopen keer in Antwerpen, en die keer daarvoor in Parijs.
quote:Ik was ook in Antwerpen bij hun Exciter concert en heb hun The Singles concert gezien in Vorst-Nationaal in Brussel en vond dat nog wel de beste concert die ik van ze gezien hebt hebt ze ook in Ahoy gezien met hun Devotion tournee.
Op maandag 29 april 2002 11:25 schreef Sjaakman het volgende:
[afbeelding]27 mei komt er een Depeche Mode dubbel DVD uit met het Exciter-tournee-concert van vorig jaar in het Stade de Bercy in Parijs.
Met de vorige The singles tournee was ik ook bij het concert in Parijs.
Van deze Exciter tournee heb ik het concert in het Sportpaleis in Antwerpen gezien.
[..]Check alle details hier: http://www.depechemode.com/news/dvd/index.html
![]()
Niet via een i-net shop ofzow, maar "gewoon" in de winkel.
Heel mooi vormgegeven doos enzo...
En, ook het vermelden waard... Het concert staat in 5.1 op de DVD
Laatst heb ik de Hullabaloo DVD van Muse gekocht, en IMO is het geluid op die DVD VEEEL beter.
Iemand andere ervaringen met die Depeche Mode DVD?
quote:Het geluid is kil/kaal/leeg.
Op maandag 29 juli 2002 02:05 schreef raampie1 het volgende:
Ik vond het geluid juist erg goed klinken op mijn 5.0 opstelling (geen subwoofer dus). Ik heb verder geen muziek DVD's dus ik kan niet echt vergelijken. Kun je aangeven wat jij er niet goed aan vond?
Kan natuurlijk ook heel goed een kwestie van smaak zijn
quote:Ik heb hier ook over gehoord op andere sites op internet. Bij mij zitten de labels gewoon op de juiste plek en zijn dus niet omgewisseld.
Op dinsdag 10 september 2002 16:54 schreef Weakling het volgende:
Kweenie van de geluidkwaliteit, maar ik heb iets anders: het label van DVD1 zit op DVD2 en die van DVD2 op DVD1 ... oeh spannend ... nou ... niet echt ... maar wilde het ff kwijt ... bij deze dus ...
quote:Bij mij ook
Op dinsdag 10 september 2002 16:54 schreef Weakling het volgende:
Kweenie van de geluidkwaliteit, maar ik heb iets anders: het label van DVD1 zit op DVD2 en die van DVD2 op DVD1 ... oeh spannend ... nou ... niet echt ... maar wilde het ff kwijt ... bij deze dus ...
quote:De mijne is gewoon zoals het hoort. Wel zijn er geloof ik 2 versies, een kartonnen- en een plasticcover. Ik heb de versie van karton. Verder vind ik de geluidskwaliteit niet slecht. Het kan zijn dat deze bij andere DVD's beter is en ik heb ook betere DM concerten gezien. Al met al vind ik het best een leuke DVD, al is het misschien geen klassieker als 101.
Op dinsdag 10 september 2002 16:54 schreef Weakling het volgende: Kweenie van de geluidkwaliteit, maar ik heb iets anders: het label van DVD1 zit op DVD2 en die van DVD2 op DVD1 ... oeh spannend ... nou ... niet echt ... maar wilde het ff kwijt ... bij deze dus ...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |