Tuurlijk mag hij weten wat hij met zijn geld doet, maar als je zoveel geld hebt en al 3 vliegtuigen hebt dan weet je toch wel nuttigere dingen ?
3e Wereld misschien ?
quote:Ik denk dat ze daar eerder behoefte hebben aan eten dan aan een Boeing 747.
Op maandag 29 april 2002 11:12 schreef SiDje het volgende:
3e Wereld misschien ?
quote:jij ook al en ik heb nog wel rtl-z aanstaan
Op maandag 29 april 2002 11:14 schreef Mike het volgende:
Shit, dit wereldnieuws had ik gemist vanmorgen.
Duhhh.....dat bedoel ik ook !
quote:
Op maandag 29 april 2002 11:14 schreef Lithion het volgende:
Ik denk dat ze daar eerder behoefte hebben aan eten dan aan een Boeing 747.
quote:Ook voor Travolta lijkt die me wat te duur hoor.
3e Wereld misschien ?
quote:Jaja, de Telegraaf staat weer vol wereldnieuws vandaag...
Kelly: Ik speel de naakte stewardess
Travolta koopt Boeing 747Van onze redactie
AMSTERDAM - John Travolta heeft zichzelf getrakteerd op een Boeing 747. De 48-jarige acteur zou dus met zo'n 400 vrienden de lucht in kunnen. Maar volgens zijn vrouw Kelly Preston vliegt hij liever met z'n tweeën.Het is niet het eerste vliegtuig van de erkende piloot: hij heeft er namelijk al vier. Toch had hij nog genoeg geld over om voor ruim 100 miljoen euro een afdankertje van de Australische vliegmaatschappij Qantas aan te schaffen. Kan hij lekker naar filmpremieres over de hele wereld, zonder uren op het vliegveld te hoeven wachten. Of naar een van zijn optrekjes in Santa Barbara, Californië, Florida, Maine of Hawaii, het geboorte-eiland van zijn vrouw. Zijn woordvoerder: "John is er van overtuigd dat deze investering hem de komende jaren heel wat tijd zal besparen."
'Sex-in-the-Sky'
Het echtpaar is ook lid van de beruchte 'Sex-in-the-Sky' Mile High Club, een club voor mensen die graag op grote hoogten de liefde bedrijven. "Ik speel de naakte stewardess en daar houdt hij van," aldus zijn 39-jarige echtgenote. Toch vliegen de tortelduifjes nooit helemaal alleen: om het gevaarte in de lucht te houden bevinden zich noodzakelijkerwijs ook drie piloten en een team van werktuigkundigen aan boord.
http://www.telegraaf.nl/crazylife/teksten/crazylife.vrouw.travolta.toch.sky.sex.lucht.html
quote:Je bedoelt dat geld geven aan de 3e wereld nuttiger is? Zijn al die miljarden die niks hebben uitgehaald nog geen voldoende bewijs dat de ontwikkeling uit die landen zelf moet komen?
Leuk dat hij inmiddels zijn 4e plane heeft gekocht.Tuurlijk mag hij weten wat hij met zijn geld doet, maar als je zoveel geld hebt en al 3 vliegtuigen hebt dan weet je toch wel nuttigere dingen ?
3e Wereld misschien ?
quote:Klopt, het was ook maar een voorbeeld. Er zijn 30.000 andere voorbeelden te noemen die nuttiger zouden zijn dan een 4e vliegtuig te kopen.
Op maandag 29 april 2002 12:26 schreef HiZ het volgende:[..]
Je bedoelt dat geld geven aan de 3e wereld nuttiger is? Zijn al die miljarden die niks hebben uitgehaald nog geen voldoende bewijs dat de ontwikkeling uit die landen zelf moet komen?
Hij werkt er hard voor. blijkbaar is z,n hobby vliegen. En is de 747 z,n droom. Nou goed. Als je het geld heb. Waarom niet.
(misschien heb ik het verkeerde topic omhoog geschopt voor mijn vraag,maar ik wou het gewoon weten)
quote:Travolta is oud Grieks voor het Engelse Travel.
Op zondag 18 januari 2004 21:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat betekent de naam Travolta eigenlijk?
Ik vind het een aparte achternaam en wil graag weten wat het betekent(misschien heb ik het verkeerde topic omhoog geschopt voor mijn vraag,maar ik wou het gewoon weten)
Vandaar zijn obsessie met vliegtuigen.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:[..]
Travolta is oud Grieks voor het Engelse Travel.
Vandaar zijn obsessie met vliegtuigen.
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 18-01-2004 21:42]
quote:Ja, trap er nog even in ook...
Op zondag 18 januari 2004 21:41 schreef ilona-scuderia het volgende:[..]
![]()
Wat vaag!
Ik vroeg me echt af wat Travolta betekende maar had niet gedacht dat het iets met reizen te maken had
Jeetje, travol=travel=reizen
Vaag dit...
quote:wat the fuck moet Travolta met de derde wereld?
Leuk dat hij inmiddels zijn 4e plane heeft gekocht.Tuurlijk mag hij weten wat hij met zijn geld doet, maar als je zoveel geld hebt en al 3 vliegtuigen hebt dan weet je toch wel nuttigere dingen ?
3e Wereld misschien ?
vliegtuig is toch veel leuker
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:[..]
Ja, trap er nog even in ook...
quote:Dat 'ie behoorlijk rijk is had ik wel verwacht... maar zo rijk dat hij 100 miljoen euro over heeft...
Toch had hij nog genoeg geld over om voor ruim 100 miljoen euro een afdankertje van de Australische vliegmaatschappij Qantas aan te schaffen.
Zou dat wel kloppen?
quote:Ik vrees van wel, hij is niet voor niets het boegbeeld van de Scientology Church...
Op zondag 18 januari 2004 21:44 schreef Elevation het volgende:[..]
Dat 'ie behoorlijk rijk is had ik wel verwacht... maar zo rijk dat hij 100 miljoen euro over heeft...
Zou dat wel kloppen?
quote:Ja 200.000 bijbels.
Op zondag 18 januari 2004 21:50 schreef Lucille het volgende:
Misschien heeft hij het vliegtuig wel nodig om alle hulpgoederen naar de 3e wereld te brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |