abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3960926

Centraal sc Heerenveen Topic

Nu we toch het sportforum aan het verbeteren zijn, neem ik even de eer om dit topic te openen

ps.
We gaan Europa in!

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3961042
no komme de piipen alwer ût de sek
  donderdag 25 april 2002 @ 15:11:36 #3
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_3961050
Gefeliciteerd!

Nu komen de friese boeren ook eens buiten dat stukkie vergeten Nederland

Serieus: Have fun abroad

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_3961221
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:10 schreef Deepfreeze het volgende:
no komme de piipen alwer ût de sek
De rapen binne gear
Wy komme der oan
pi_3966528
Net stinne, gau d'r hinne

lekkere pot gisteravond (sch 2-0 fcg)

. X X X X X L
  vrijdag 26 april 2002 @ 00:01:57 #6
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3968155
Zo Fean nog gefeliciteerd met het behalen van europees voetbal kerel.paspoort bij de hand?
Wel graag wat beter presteren dan wat die Friesche bende liet zien in de voorgaande edities,we hebben nl. wel wat puntjes nodig in het Uefacupchampionsleagueplaatsingsklassement.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
  vrijdag 26 april 2002 @ 08:25:35 #7
11777 Grote-Smoeldriaan
Als je wint, heb je vrienden
pi_3969500
Nou alvast suc6 zondag in de Kuip, de kans om eindelijk eens te laten zien dat jullie het ook in uitwedstrijden kunnen. Feyenoord denkt toch alleen maar aan die lelijke UEFA beker!
Hard, gemeen en snel
pi_3970059
Dat hele Heerenveen heeft geen reet te zoeken in Europa. Ik hoop dan ook echt niet dat ze zondag van Feyenoord winnen. Het zo zonde zijn voor het nederlands voetbal dat Heerenveen voorronde CL zou spelen, maken toch geen kans !
Een eendagsvlieg heeft in ieder geval de dag van zijn leven. ------- Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben
  vrijdag 26 april 2002 @ 09:46:40 #9
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3970096
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 09:41 schreef boeltje.nl het volgende:
Dat hele Heerenveen heeft geen reet te zoeken in Europa. Ik hoop dan ook echt niet dat ze zondag van Feyenoord winnen. Het zo zonde zijn voor het nederlands voetbal dat Heerenveen voorronde CL zou spelen, maken toch geen kans !
Als ze winnen hebben ze daar gewoon recht op! Dat Feyenoord het aan het einde zo laat lopen daar kan Heerenveen niets aan doen, dat is de zwakte van het roepen dat de UEFA beker o zo belangrijk is
Hard, gemeen en snel
pi_3970618
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 00:01 schreef CAZZO het volgende:
Zo Fean nog gefeliciteerd met het behalen van europees voetbal kerel.paspoort bij de hand?
Wel graag wat beter presteren dan wat die Friesche bende liet zien in de voorgaande edities,we hebben nl. wel wat puntjes nodig in het Uefacupchampionsleagueplaatsingsklassement.
bedankt jongen
Als je europese puntjes wilt dan moet je helaas niet op ons rekenen. Die Intertoto Cup is nog te lastig voor ons. (Uitgeschakeld door FC Basel )
quote:
Ik ben het met je eens dat Feyenoor meer te zoeken heeft in Europa maar Heerenveen heeft pas 1 seizoen Europees gespeeld. We hebben nog ervaring nodig
Maareh..dat wil nou niet zeggen dat Ajax, PSV en Feyenoord zoveel gepresteerd hebben in de CL. Dat Ajax ligt er ook uit in de 1e ronde.
Maarja, we zullen zien. Wie er 3e wordt gaat gewoon CL spelen...
pi_3985708
quote:
Klinkt als een jaloerse Cambuur fan
. X X X X X L
  zaterdag 27 april 2002 @ 21:07:47 #12
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3985792
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:38 schreef _Fulton_ het volgende:

[..]

bedankt jongen
Als je europese puntjes wilt dan moet je helaas niet op ons rekenen. Die Intertoto Cup is nog te lastig voor ons. (Uitgeschakeld door FC Basel )
[..]

Ik ben het met je eens dat Feyenoor meer te zoeken heeft in Europa maar Heerenveen heeft pas 1 seizoen Europees gespeeld. We hebben nog ervaring nodig
Maareh..dat wil nou niet zeggen dat Ajax, PSV en Feyenoord zoveel gepresteerd hebben in de CL. Dat Ajax ligt er ook uit in de 1e ronde.
Maarja, we zullen zien. Wie er 3e wordt gaat gewoon CL spelen...

2 seizoenen europees,of bedoel je 1x CL?
1x CL(zeer succesvol)
en 1x ECII waar het exit was in de 2e ronde tegen Varteks Varazdin na een dramtisch verlopen verleging.
Feanfan toch dat hoor je te weten als echte fan.Btw wat is er met je usericon aan de hand?
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3986249
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 21:07 schreef CAZZO het volgende:

[..]

2 seizoenen europees,of bedoel je 1x CL?
1x CL(zeer succesvol)
en 1x ECII waar het exit was in de 2e ronde tegen Varteks Varazdin na een dramtisch verlopen verleging.
Feanfan toch dat hoor je te weten als echte fan.Btw wat is er met je usericon aan de hand?

oh ja, hoe kan ik dat vergeten
toen met die bekerfinale kwalificeerden we ons voor europees voetbal
moesten we nog tegen van die gasten uit Polen, Amica Wronkie ofzo. zo'n mijnstadje
helemaal vergeten
pi_3991932
verloren van Feyenoord
naja, UEFA Cup is ook leuk...
  maandag 29 april 2002 @ 08:25:11 #15
11777 Grote-Smoeldriaan
pi_3999922
quote:
Op zondag 28 april 2002 16:41 schreef _Fulton_ het volgende:
verloren van Feyenoord
naja, UEFA Cup is ook leuk...
Onnodig nog wel, met 1-2 voorspromg tegen 10 man!
Nou iig succes in de UEFA cup
Hard, gemeen en snel
pi_4002040
quote:
Op maandag 29 april 2002 08:25 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:

[..]

Onnodig nog wel, met 1-2 voorspromg tegen 10 man!
Nou iig succes in de UEFA cup

Heerenveen is de gehele pot niet in de wedstrijd geweest omdat ze weer veel te angsthazig speelde. Kregen dan ook terecht de deksel op de neus. Najja UEFA cup dus voor H'veen, toch niet slecht.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_4016973
quote:
Op maandag 29 april 2002 13:19 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Heerenveen is de gehele pot niet in de wedstrijd geweest omdat ze weer veel te angsthazig speelde. Kregen dan ook terecht de deksel op de neus. Najja UEFA cup dus voor H'veen, toch niet slecht.

toen ze 2-1 scoorden zaten ze anders aardig goed in de wedstrijd
alleen direkt daarna ging het een beetje bergaf
pi_4017729
quote:
Op zaterdag 27 april 2002 20:52 schreef thefreezeman het volgende:

[..]

Klinkt als een jaloerse Cambuur fan

Nee hoor, die moeten gewoon niks hebben van dat gekke Friesland, mooie club, Cambuur....
pi_4030817
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 21:55 schreef Hagenees het volgende:

[..]

Nee hoor, die moeten gewoon niks hebben van dat gekke Friesland, mooie club, Cambuur....

Ben ik mee eens.
Misschien volgend jaar weer een echte derby.
Zou mooi zijn.
. X X X X X L
pi_4234975
Lurling naar Feijenoord
Allback naar Aston villa

Wie gaat er nog meer

. X X X X X L
pi_4235000
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 20:14 schreef thefreezeman het volgende:
Lurling naar Feijenoord
Allback naar Aston villa

Wie gaat er nog meer

Tieme Klompe. ??
pi_4235054
quote:
Op zaterdag 18 mei 2002 20:16 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Tieme Klompe. ??

Dat mag ik toch hopen van niet
. X X X X X L
pi_4235573
Barry Ditewig naar Emmen
Gerard de Nooijer heeft nogsteeds geen contract voor volgend seizoen...erg vreemd
Denneboom naar Sparta (???) mits Sparta niet degradeert
Jensen naar atletico madrid, maar dat lijkt me nogal stug
pi_4236296
haha, moet je dit horen
[quoteRel rond deelname Rosario Central
Rond de deelname van het Rosario Central is inmiddels een rel ontstaan. Nadat dit team zaterdagmorgen tegen Valencia met maar liefst 11-0 het schip in ging, heeft de organisatie van Essent Eurovoetbal bij de leiding van het team geïnformeerd naar de oorzaken van de slechte resultaten. Toen kwam de aap uit de mouw. Het elftal dat door een Argentijnse voetbalmakelaar naar het Eurotournooi is afgevaardigd, blijkt een team van een Mexicaanse voetbalschool te zijn. Het echte Rosario kon zich wegens de slechte economische omstandigheden de reis naar Nederland niet veroorloven. Het bestuur van Eurovoetbal zal via de KNVB een krachtig protest aantekenen bij de Argentijnse voetbalbond. Om de overige teams niet te duperen is besloten het team van Rosario niet uit te sluiten.
[/quote]
ze waren gewoon te arm om naar nederland te komen dus sturen ze een paar andere knaapjes!
en ik nogwel trots zijn dat Heerenveen met 4-0 won
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')