Voor welk goed doel strijden de FOK LIBERTE GUERRILLAS?
Ons doel is omverwerping van de dictatuur op het onzin forum die gaat ontstaan door dit nieuwe kabinet.
Tegen wie zijn de FOK LIBERTE GUERRILLAS?
Als je deze vraag zelf nog niet kan beantwoorden dan heb jij in dit manifesto helemaal niks te zoeken maar ben je zelf nu al gehersenspoeld door de opperdictator Lucille.
Wij strijden dus niet tegen de moderators
Hoe gaan de FOK LIBERTE GUERRILLAS dit doel bereiken?
Door op zeer korte termijn over te gaan tot keiharde onaangekondigde bliksem querrilla acties. Wij schuwen er niet voor om geweld te gebruiken.
Met hoeveel zijn de FOK LIBERTE GUERRILLAS?
Met veel en elke dag komen er meer bij, maar het exacte aantal gaan we niet verklappen hier, daar komt men wel achter.
Hoe kan ik lid worden van de FOK LIBERTE GUERRILLAS?
Niet, je zal worden gerecruteerd als wij denken dat je de juiste persoon bent.
Kan ik alvast mijn steentje bijdragen aan het goede werk van de FOK LIBERTE GUERRILLAS?
Dat kan op vershillende manieren:
- Voor als onder titel : HASTA LA VICTORIA SIEMPRE;
- Gebruik onze 'vuist' voor uw eigen plaatje;
- Sluit elke post af met NO!
doelwit lijst van de FOK LIBERTE GUERRILLAS
1. Lucille
2. .......
doorhalen als klus geklaard is
met dank aan FLG....
JOIN US AND FIGHT THE GOOD FIGHT, NO PRESIDENT AND NO KABINET...
The battle has just begun....
quote:tis nooit te vroeg voor revolutie.
Op donderdag 25 april 2002 14:45 schreef David Letterman het volgende:
En dit allemaal zo vroeg in de middag......pfffffff
oh wacht, dit mag op het onzin forum
Zeur niet man. Tegen de tijd dat je 28 bent rij je lekker rond in een heerlijk kapitalistische lease-bak en doe je deze tijd af als "Heerlijk jong, dom en puberaal"
Kinderen...
quote:Juist!
Op donderdag 25 april 2002 15:08 schreef kwib het volgende:
*zucht* weer een rebelerende puber die in de Large een shirt van Che Guervara heeft gevonden?
Zeur niet man. Tegen de tijd dat je 28 bent rij je lekker rond in een heerlijk kapitalistische lease-bak en doe je deze tijd af als "Heerlijk jong, dom en puberaal"Kinderen...
quote:Lees ons manifesto. (Moet ik ook nog zeggen waar je dat kunt vinden of ben je slim genoeg om het zelf te vinden?).
Op donderdag 25 april 2002 15:04 schreef Youssef het volgende:
Als je nu even duidelijk zegt waar je tegen bent
quote:ohw. da's leuk, ik heb wel weer zin om iemand om te brengen. (aanrijden is goedkoper)
Op donderdag 25 april 2002 14:42 schreef wc-eend het volgende:doelwit lijst van de FOK LIBERTE GUERRILLAS
quote:*zucht* weer een semi intellectuele NIMBY die vanaf de bank toekijkt hoe er een revolutie aan de gang is?
Op donderdag 25 april 2002 15:08 schreef kwib het volgende:
*zucht* weer een rebelerende puber die in de Large een shirt van Che Guervara heeft gevonden?
Zeur niet man. Tegen de tijd dat je 28 bent rij je lekker rond in een heerlijk kapitalistische lease-bak en doe je deze tijd af als "Heerlijk jong, dom en puberaal"Kinderen...
quote:Ter uwer info: Bill Gates staat ze hoog op de doelwit lijst van de Fok! Liberté Guerrillas.
Op donderdag 25 april 2002 15:08 schreef Frits het volgende:[..]
Juist!
quote:En die ziet hoe jullie niets gaan bereiken.
Op donderdag 25 april 2002 15:15 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:[..]
*zucht* weer een semi intellectuele NIMBY die vanaf de bank toekijkt hoe er een revolutie aan de gang is?
quote:Che is een symbool van vrijheid. De Fok! Liberté Guerrillas hebben voor zijn beeltenis gekozen zodat zelfs de intellectuele onderlaag weet waar de Fok Liberté Guerrillas voor staan. Weg met Che = Weg met vrijheid.
Op donderdag 25 april 2002 15:09 schreef Kaalhei het volgende:
Weg met che, boe-boe!!
quote:jouw ondertitel maakt veel duidelijk
Op donderdag 25 april 2002 15:19 schreef Frits het volgende:[..]
En die ziet hoe jullie niets gaan bereiken.
quote:Helaas betekend het ook communisme, en dat betekend meestal geen vrijheid!
Op donderdag 25 april 2002 15:20 schreef Fok_Liberte_Guerrillas het volgende:[..]
Che is een symbool van vrijheid. De Fok! Liberté Guerrillas hebben voor zijn beeltenis gekozen zodat zelfs de intellectuele onderlaag weet waar de Fok Liberté Guerrillas voor staan. Weg met Che = Weg met vrijheid.
quote:Vertel eens, wat dan?
Op donderdag 25 april 2002 15:21 schreef Sitethief het volgende:[..]
jouw ondertitel maakt veel duidelijk
quote:Nergens wordt in het Fok! Liberté Guerrillas manifesto gesproken over communisme. Wij stijden puur voor vrijheid op Fok! en zijn zeker geen aanhangers van het communisme.
Op donderdag 25 april 2002 15:28 schreef Frits het volgende:[..]
Helaas betekend het ook communisme, en dat betekend meestal geen vrijheid!
[..]
quote:als ik LOTR goed vind betekent dat nog niet dat ik allés van de film goed vind .
Op donderdag 25 april 2002 15:28 schreef Frits het volgende:[..]
Helaas betekend het ook communisme, en dat betekend meestal geen vrijheid!
[..]Vertel eens, wat dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |