abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3960490
er is een dame in mijn omgeving die al een tijdje op zoek is naar zo'n bizar lage heupbroek, (clipje I'm not a girl)

en gezien het oogstrelende resultaat wat dit gaat geven wil ik 'm best voor haar kopen.
MAAR,
nu zijn we al een paar keer op zoek geweest, zonder resultaat, wel heupbroeken, maar niet ZO laag,
iemand suggesties? waar vinden we een winkel die ze wel verkoopt?

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 25 april 2002 @ 14:27:35 #2
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_3960530
Dat wil ik ook wel es weten, heb ze nog nergens gezien nlk (en ben toch al aardig wat winkels afgeweest )
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3960554
.. ik zit niet zo in die fashion-wereld (lol), maar is dat niet gewoon een 7/8e broek?

edit: ooho LAGE heupbroek..
en ik maar lezen lange heupbroek..

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 25-04-2002 14:36]

pi_3960571
Zo'n broek van 'Ik zie je haar net niet'? (aangenomen dat er niet geschoren is ) Nog niet in NL gezien... Wellicht in USA te bestellen ofzo? Wil ze wel vaker zien hier hoor
If I am not back in 5 minutes.... just wait longer
pi_3960581
ik weet dat ze er zijn, op de filmset van Mindhunters liep een meisje met zo'n broek,
maargoed, niet aan gedacht om te vragen waar ze 'm vandaan had.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 25 april 2002 @ 14:33:55 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_3960588
quote:
Op donderdag 25 april 2002 14:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
.. ik zit niet zo in die fashion-wereld (lol), maar is dat niet gewoon een 7/8e broek?
Nee een 7/8e broek is korter aan de onderkant en heeft de taille gewoon op normale hoogte zitten.
  donderdag 25 april 2002 @ 14:37:13 #7
17841 huupke
RAAAAAAAAAAAAAAAAR
pi_3960621
knip er zelf gewoon wat af...
Ik Roeleer Heftig
pi_3960672
op maat laten maken (net als de broeken van Mrs Spears zelf overigens) is wel een optie, maar stik-duur,
broekje van 400e ongeveer.
  donderdag 25 april 2002 @ 14:43:27 #9
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_3960677
www.levi.com

www.dockers.com

www.wehkamp.nl

Ik denk dat je dan gewoon de USoA kledingwebsites moet afgaan.

Trouwens, ging Britney niet een eigen kledinglijn opzetten?

succes met zoeken

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_3961536
Knipperde knip... beetje bijwerken en klaar.
(bij sommige broeken die je tegenwoordig op tv ziet.. denk ik echt dat het zo gegaan is, trouwens)
Liej
pi_3961917
okay,
we zoeken een kleermaker
  vrijdag 26 april 2002 @ 08:47:15 #12
26855 FreshFlava
"Het is die smaak hè..&qu
pi_3969634
Ik zou zeggen: "kom een keer naar Maastricht, want wij verkopen er genoeg!!" Ik werk in een kledingwinkel (5-pocket) en wij verkopen over het algemeen Diesel, Replay, G-Star, Fornarina, Pepe Jeans, Puma en nog veeeeel meer!! Ik zal er een paar voor je opnoemen:
- De diesel Daze,
- De diesel Stenx,
- De G- Star Low Hip, (Flare en Straight)
- Pepe Jeans Low Hip,

Dan is er een merk op de Markt wat alleen maar lage broeken verkoopt voor dames. En dan bedoel ik de hele extreme. Je moet dan vragen naar "Indian Rose". Zo laag dat je gewoonweg geen onderbroek eronder aan kan!!

Wat ikzelf heel erg sexy vind zijn die broeken, wat van voor geveterd zijn. (zeg maar een beetje Anastacia stijl!!)

Zeeeeeeeeeeeer Cool allemaal....

Deze ZOMER wordt interessant!!

Er zijn 3 soorten mensen. Zij die kunnen tellen en zij die dat niet kunnen!
  vrijdag 26 april 2002 @ 10:12:50 #13
14889 sundae
pi_3970325
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 08:47 schreef FreshFlava het volgende:
Ik zou zeggen: "kom een keer naar Maastricht, want wij verkopen er genoeg!!" Ik werk in een kledingwinkel (5-pocket) en wij verkopen over het algemeen Diesel, Replay, G-Star, Fornarina, Pepe Jeans, Puma en nog veeeeel meer!! Ik zal er een paar voor je opnoemen:
- De diesel Daze,
- De diesel Stenx,
- De G- Star Low Hip, (Flare en Straight)
- Pepe Jeans Low Hip,

Dan is er een merk op de Markt wat alleen maar lage broeken verkoopt voor dames. En dan bedoel ik de hele extreme. Je moet dan vragen naar "Indian Rose". Zo laag dat je gewoonweg geen onderbroek eronder aan kan!!

Wat ikzelf heel erg sexy vind zijn die broeken, wat van voor geveterd zijn. (zeg maar een beetje Anastacia stijl!!)

Zeeeeeeeeeeeer Cool allemaal....

Deze ZOMER wordt interessant!!

Heeft Indian Rose van die broeken? Die heb ik nlk wel eentje die laag zit, maar niet *zo* laag.. Kun je misschien de soort noemen dan?
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
pi_3971143
indian rose hebben ze toch ook bij de chillout?
pi_3973017
Meestal hebben winkels zoals "Lipstick" dat soort broeken wel hangen, en heb afgelopen weekend nog 1 gepast bij zo'n "markt" achtig winkeltje...

Heb ze al redelijk vaak gezien, maar dat zijn geen merkbroeken....

pi_3973519
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:53 schreef Charys het volgende:
Meestal hebben winkels zoals "Lipstick" dat soort broeken wel hangen, en heb afgelopen weekend nog 1 gepast bij zo'n "markt" achtig winkeltje...

Heb ze al redelijk vaak gezien, maar dat zijn geen merkbroeken....

Juist! Lipstick, El Vita, Backstage, de Box, in iets mindere mate Coolcat/Wonder Woman, dáár moet je zijn.

Zelf vind ik het afschuwelijk, maar dat terzijde.

vrijdag 26 april 2002 @ 17:30:50 #17
25737 spookie
Banaantje?
pi_3975791
bij Basilove Hilversum dieselbroeken zijn heel laag ik zelf heb ook zo'n broen
oops ohh my ...
  vrijdag 26 april 2002 @ 17:32:26 #18
17075 extreme
-wannahave-
pi_3975807
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:30 schreef spookie het volgende:
bij Basilove Hilversum dieselbroeken zijn heel laag ik zelf heb ook zo'n broen
welke van de drie basilov's?

trouwens, laatste keer daar was er geen broek te vinden,

maandag 29 april 2002 @ 12:46:09 #19
17075 extreme
-wannahave-
pi_4001663
toch gelukt bij basilov trouwens )
bijzonder genoeg, omdat ze normaal alleen van die doorsnee broeken hebben,

foto volgt nog

maandag 29 april 2002 @ 13:08:12 #20
14889 sundae
pi_4001899
quote:
Op maandag 29 april 2002 12:46 schreef extreme het volgende:
toch gelukt bij basilov trouwens )
bijzonder genoeg, omdat ze normaal alleen van die doorsnee broeken hebben,

foto volgt nog

Wat voor broek is het geworden? Spijker, leer, ?
pi_4003095
Ik was pas bij de Wonder Woman en daar hing zo'n broek met van die lapjes. Hij heette zelfs 'Britney'
pi_4005348
En dat mag?
Lees goed na je geen woorden overgeslagen hebt
  maandag 29 april 2002 @ 17:48:38 #23
17075 extreme
-wannahave-
pi_4005394
quote:
Op maandag 29 april 2002 17:44 schreef Juudje het volgende:
En dat mag?
*smile*
mag niet?
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:07:34 #24
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_4017851
quote:
Op maandag 29 april 2002 17:48 schreef extreme het volgende:

[..]

*smile*
mag niet?

Nee, dat heb je heel goed! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 30 april 2002 @ 22:18:34 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_4017960
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat heb je heel goed! .
Was ie voor jou?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')