en gezien het oogstrelende resultaat wat dit gaat geven wil ik 'm best voor haar kopen.
MAAR,
nu zijn we al een paar keer op zoek geweest, zonder resultaat, wel heupbroeken, maar niet ZO laag,
iemand suggesties? waar vinden we een winkel die ze wel verkoopt?
edit: ooho LAGE heupbroek..
en ik maar lezen lange heupbroek..
[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 25-04-2002 14:36]
quote:Nee een 7/8e broek is korter aan de onderkant en heeft de taille gewoon op normale hoogte zitten.
Op donderdag 25 april 2002 14:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
.. ik zit niet zo in die fashion-wereld (lol), maar is dat niet gewoon een 7/8e broek?
Ik denk dat je dan gewoon de USoA kledingwebsites moet afgaan.
Trouwens, ging Britney niet een eigen kledinglijn opzetten?
succes met zoeken
Dan is er een merk op de Markt wat alleen maar lage broeken verkoopt voor dames. En dan bedoel ik de hele extreme. Je moet dan vragen naar "Indian Rose". Zo laag dat je gewoonweg geen onderbroek eronder aan kan!!
Wat ikzelf heel erg sexy vind zijn die broeken, wat van voor geveterd zijn. (zeg maar een beetje Anastacia stijl!!)
Zeeeeeeeeeeeer Cool allemaal....
Deze ZOMER wordt interessant!!
quote:Heeft Indian Rose van die broeken? Die heb ik nlk wel eentje die laag zit, maar niet *zo* laag.. Kun je misschien de soort noemen dan?
Op vrijdag 26 april 2002 08:47 schreef FreshFlava het volgende:
Ik zou zeggen: "kom een keer naar Maastricht, want wij verkopen er genoeg!!" Ik werk in een kledingwinkel (5-pocket) en wij verkopen over het algemeen Diesel, Replay, G-Star, Fornarina, Pepe Jeans, Puma en nog veeeeel meer!! Ik zal er een paar voor je opnoemen:
- De diesel Daze,
- De diesel Stenx,
- De G- Star Low Hip, (Flare en Straight)
- Pepe Jeans Low Hip,Dan is er een merk op de Markt wat alleen maar lage broeken verkoopt voor dames. En dan bedoel ik de hele extreme. Je moet dan vragen naar "Indian Rose". Zo laag dat je gewoonweg geen onderbroek eronder aan kan!!
Wat ikzelf heel erg sexy vind zijn die broeken, wat van voor geveterd zijn. (zeg maar een beetje Anastacia stijl!!)
Zeeeeeeeeeeeer Cool allemaal....
Deze ZOMER wordt interessant!!
Heb ze al redelijk vaak gezien, maar dat zijn geen merkbroeken....
quote:Juist! Lipstick, El Vita, Backstage, de Box, in iets mindere mate Coolcat/Wonder Woman, dáár moet je zijn.
Op vrijdag 26 april 2002 13:53 schreef Charys het volgende:
Meestal hebben winkels zoals "Lipstick" dat soort broeken wel hangen, en heb afgelopen weekend nog 1 gepast bij zo'n "markt" achtig winkeltje...Heb ze al redelijk vaak gezien, maar dat zijn geen merkbroeken....
Zelf vind ik het afschuwelijk, maar dat terzijde.
quote:welke van de drie basilov's?
Op vrijdag 26 april 2002 17:30 schreef spookie het volgende:
bij Basilove Hilversum dieselbroeken zijn heel laag ik zelf heb ook zo'n broen
trouwens, laatste keer daar was er geen broek te vinden,
foto volgt nog
quote:Wat voor broek is het geworden? Spijker, leer, ?
Op maandag 29 april 2002 12:46 schreef extreme het volgende:
toch gelukt bij basilov trouwens)
bijzonder genoeg, omdat ze normaal alleen van die doorsnee broeken hebben,foto volgt nog
quote:*smile*
Op maandag 29 april 2002 17:44 schreef Juudje het volgende:
En dat mag?
quote:Nee, dat heb je heel goed!
Op maandag 29 april 2002 17:48 schreef extreme het volgende:[..]
*smile*
mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |