Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
R@B verwerkt zijn islam fobie werkelijk in ieder leuk lopend topic.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GLG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.
Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
Er zal bij EZBoard vast nog wel plek zijn voor persoonlijke vendetta's.
Maar laat ons eindelijk eens met rust!!
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 25-04-2002 10:56]
Ik vind dat je gelijk hebt en dat iedereen naar je moet luisteren!
Liefs,
Mod
P.S. Wat is een gotspe?
Maar je hebt wel een punt ja, ANM en SCH lijken nogal te verloederen
quote:Uit welk land kom jij?
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:
Misschien is het voor verschillende posters op dit forum niet te bevatten, maar er zijn onderwerpen in ANM en SCH die me interesseren.
Welnu, je opent zo'n topic en wilt eens lezen wat men er van vindt.Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GBG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Zoek gvd een eigen forum en ga daar elkaar volledig afmaken, kan mij het schelen, maar laat ons verder met rust over jullie oh zo boeiende pietluttigheden.
quote:Ze hoeven niet nar me te luisteren, ik ben user net zoals iedereen, maar ik heb er de pest over in dat ieder leuk topic verkloot wordt
Op donderdag 25 april 2002 10:49 schreef Modderman het volgende:
Lieve yvonneponne!Ik vind dat je gelijk hebt en dat iedereen naar je moet luisteren!
Liefs,
ModP.S. Wat is een gotspe?
Want als je op het topic over homofilie en priesters doelt, dan was dat topic geopend zonder discussie, alleen met een generaliserende homo opmerking.
Ik zou zeggen, open er een schoon topic over, met gelijk het begin van een discussie eronder, zoals het hoort.
quote:Dat snap ik, en daar zijn die fora ook heel niet voor. Ik vind dat in dit geval de users aan je oproep gehoor moeten geven.
Op donderdag 25 april 2002 10:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Ze hoeven niet nar me te luisteren, ik ben user net zoals iedereen, maar ik heb er de pest over in dat ieder leuk topic verkloot wordt
P.S.: Wat is een gotspe?
Op een door mij geopend topic om te lezen, ieder topic dat mijn aandacht heeft.
Maar topics over integratie e.d. worden ook altijd verkloot door de fok crew.
quote:Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GBG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
quote:Mooi woord
Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef Modderman het volgende:[..]
P.S.: Wat is een gotspe?
quote:Ok, maar dan ook de figuren die er maar al te graag tegenin gaan.
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
quote:Tja, ik open net een topic om te lezen in klaagbaak, maar dat wordt ook gelijk verpest door bepaalde iemanden, kennelijk mag je hier ook al niet klagen.
Op donderdag 25 april 2002 10:54 schreef yvonne het volgende:
[quote]Op donderdag 25 april 2002 10:51 schreef R@b het volgende:
Op welk door JOU geopend topic doel je?
Op een door mij geopend topic om te lezen, ieder topic dat mijn aandacht heeft.
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 25-04-2002 10:58]
quote:JUIST!!!!!!
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
quote:Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
quote:Ja, daarom, maar ik ben te beroerd om het in de Dikke van Dikke op te zoeken
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef yvonne het volgende:[..]
Mooi woord
quote:Die zijn al opgenoemd.
Op donderdag 25 april 2002 10:56 schreef Jarno het volgende:
Ok, maar dan ook de figuren die er maar al te graag tegenin gaan.
Mensen die ongefundeerd racistisch bezig zijn worden al lang op de vingers getikt! Echter, het bewust verneuken van topics door flames, op de persoon posten, onzin posten, etc door sommige figuren wordt nagenoeg niet aangepakt.
quote:Valt me wel op dat de namen die bij je opkwamen net die mensen zijn die als "rechts" bekend zijn.
Op donderdag 25 april 2002 10:57 schreef yvonne het volgende:
Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
quote:Kom eens met de gouden tip?
Op donderdag 25 april 2002 10:59 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die zijn al opgenoemd.
Mensen die ongefundeerd racistisch bezig zijn worden al lang op de vingers getikt! Echter, het bewust verneuken van topics door flames, op de persoon posten, onzin posten, etc door sommige figuren wordt nagenoeg niet aangepakt.
quote:Is dat niet een generalisatie ?
Welke topics kun je zoal opnoemen waar ik de islam er bij haal waarin het OFF-topic zou zijn?. (uitgezonderd van dat troll topic prieters/homofilie)
quote:IDD als je ziet wat die mensen een ontzettende baggerzooi invoeren.... n ook nog het lef hebben om op invoeren te drukken. Ongeloofelijk dat is gewoon vragen om commentaar
Op donderdag 25 april 2002 10:55 schreef Strolie75 het volgende:
Misschien moet je ook figuren als onschuldig, GLG, ULX en Verbal, Hagelslag opnoemen die niks anders doen dan flames uitlokken om een topic dat hun niet bevalt zo snel mogelijk gesloten te krijgen.
Waarom nou continue die scheiding 'hullie' en 'zullie'?
quote:Ik vind dat Golfer het in de Israel/Palestina topics zeer strak in de hand houd. Misschien moeten er wat meer topics zo strak geleid worden.
Op donderdag 25 april 2002 11:01 schreef yvonne het volgende:
Kom eens met de gouden tip?
En dit bedoel ik zeer serieus!!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 25-04-2002 11:03]
quote:Commentaar =/= flame.
Op donderdag 25 april 2002 11:02 schreef Kaalhei het volgende:Ongeloofelijk dat is gewoon vragen om commentaar
quote:misschien moet je eens bij jezelf beginnen yvonne. en moet je niet in het topic posten dat mvdlubbe over mij gestart heeft en ff lekker mee doen om mij persoonlijk aan te vallen. het is je overigens slecht geluk daar niet van, maar als admin had je toch beter moeten weten. maar ja, gelukkig hebben we je op een leuke manier laten zien hoe het is om over gepost te worden. je reageerd anders nogal kwaad hehehehe
Op donderdag 25 april 2002 11:01 schreef yvonne het volgende:[..]
Overigens pleit ik voor een letter-systeem voor het topic, wat door modjes gezet kan worden:
[F]lame-war
[K]amelen in het topic
[S]cat plaatjes
... etc
Heerlijk overzichtelijk....en dan hoeft niet iedereen meer alle topics door te lopen om te kijken waar hij/zij zijn meug kan halen.
quote:Wat mij opvalt is dat er niemand, maar dan ook echt niemand (me included hoor) is die een keer de hand in eigen boezem steekt en bij zo'n flame-opmerking gewoon doorloopt en niet omkijkt. Altijd moet er op de man gespeeld worden, altijd moet het mis gaan. Alsof we er van genieten.
Op donderdag 25 april 2002 11:02 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind dat Golfer het in de Israel/Palestina topics zeer strak in de hand houd. Misschien moeten er wat meer topics zo strak geleid worden.
Wat trouwens ook te gek voor woorden is, is dat ik regelmatig de zin 'ja maar hij begon' lees. Alsof we potdomme op de kleuterspeelplaats staan zeg.
quote:Anders geformuleerd dan, "we" maken ons er allemaal schuldig aan, als "we " dan ook allemaal daar eens mee kapten?
Op donderdag 25 april 2002 11:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Valt me wel op dat de namen die bij je opkwamen net die mensen zijn die als "rechts" bekend zijn.
quote:helemaal mee eens.
Op donderdag 25 april 2002 11:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Valt me wel op dat de namen die bij je opkwamen net die mensen zijn die als "rechts" bekend zijn.
Bovendien vind ik dat de *ridders die alle rechtse meningen menen te moeten bestrijden ook voortdurend discussies verkloten.
quote:Ja en de 'linksen' roepen dus weer het tegenovergestelde. Zo komen we er nooit uit.
Op donderdag 25 april 2002 11:06 schreef NorthernStar het volgende:Bovendien vind ik dat de *ridders die alle rechtse meningen menen te moeten bestrijden ook voortdurend discussies verkloten.
quote:Ik vind "zij doen het dus wij mogen het ook doen" of "als het omgekeerd was stonden jullie nu hetzelfde te doen" altijd erg volwassen overkomen.
Op donderdag 25 april 2002 11:05 schreef Jarno het volgende:
Wat trouwens ook te gek voor woorden is, is dat ik regelmatig de zin 'ja maar hij begon' lees. Alsof we potdomme op de kleuterspeelplaats staan zeg.
quote:zeker mee eens. moet je maar eens een topic over pim fortuyn starten en helemaal niets in zetten, dan nog moeten ze massaal lopen schreeuwen dat het een vettige homo nazi is. maar oh oh oh, als we toch eens iets over de pvda of gl zouden zeggen. glg is daar een heel mooi voorbeeld van. en ook gday kan zich daar heel leuk over uitlaten.
Op donderdag 25 april 2002 11:06 schreef NorthernStar het volgende:[..]
helemaal mee eens.
Bovendien vind ik dat de *ridders die alle rechtse meningen menen te moeten bestrijden ook voortdurend discussies verkloten.
quote:Daar moet dus mee gestopt worden, van beide kanten af. Mee eens?
Op donderdag 25 april 2002 11:07 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik vind "zij doen het dus wij mogen het ook doen" of "als het omgekeerd was stonden jullie nu hetzelfde te doen" altijd erg volwassen overkomen.
quote:Dat valt de laatste tijd best mee. En laat de crew de paar schreeuwerds aanpakken, in plaats van vol de confrontatie op te zoeken. Waarom is dat nou zo moeilijk?
Op donderdag 25 april 2002 11:08 schreef daburnd88 het volgende:[..]
zeker mee eens. moet je maar eens een topic over pim fortuyn starten en helemaal niets in zetten, dan nog moeten ze massaal lopen schreeuwen dat het een vettige homo nazi is. maar oh oh oh, als we toch eens iets over de pvda of gl zouden zeggen. glg is daar een heel mooi voorbeeld van. en ook gday kan zich daar heel leuk over uitlaten.
quote:sommige mensen pikken gewoon niet alle domme veronderstelling en willen niet dat hun beeld hier naar de klote geholpen wordt, dus zo raar is het niet dat ze terug bitchen. ik vind dan inderdaad ook dat de admin moet kijken wie die flame zelf uitlokte.
Op donderdag 25 april 2002 11:05 schreef Jarno het volgende:[..]
Wat mij opvalt is dat er niemand, maar dan ook echt niemand (me included hoor) is die een keer de hand in eigen boezem steekt en bij zo'n flame-opmerking gewoon doorloopt en niet omkijkt. Altijd moet er op de man gespeeld worden, altijd moet het mis gaan. Alsof we er van genieten.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:08 schreef Jarno het volgende:[..]
Daar moet dus mee gestopt worden, van beide kanten af. Mee eens?
quote:Aha! To obey the rules, but to censure freely!
Op donderdag 25 april 2002 11:08 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zie trouwens liever dat off-topic posts simpelweg weggeëdit worden door mods, dan dat een topic op slot gaat...
Ik ben niet zo'n voorstander van censuur doorgaans...
quote:Dat is helaas niet altijd haalbaar.
'k Zie trouwens liever dat off-topic posts simpelweg weggeëdit worden door mods, dan dat een topic op slot gaat...
Als we in de zogenaamde 'discussies'* die hier op Fok gevoerd worden eens wat meer open zouden staan voor elkaars mening en eens ECHT naar elkaar gaan luisteren, komen we misschien nog eens ergens, al ben ik bang dat dat een mooie droom is.
*Overigens vind ik het meestal het woord discussie niet eens waard. Om een goede discussie te houden moet je namelijk naar elkaar LUISTEREN en INHOUDELIJK en GEFUNDEERD met FEITEN op elkaar reageren. Dat gebeurt hier op Fok echt zelden.
quote:Maar dan zou je boven op ieder topic moeten zitten. Dat lijkt me onmogelijk. Tegen de tijd dat een mod een bepaalde opmerking dat ziet, is er al een flamewar bezig.
quote:Grootste probleem is dat mensen elkaar niet in hun waarde laten en meteen persoonlijk gaan lopen aanvallen. Verder zijn er figuren als ulx en verbal die blijkbaar als doel hebben om flames uit te lokken om zo snel mogelijk een slotje op een bepaald topic te krijgen.
Op donderdag 25 april 2002 11:06 schreef yvonne het volgende:
Anders geformuleerd dan, "we" maken ons er allemaal schuldig aan, als "we " dan ook allemaal daar eens mee kapten?
Er zijn "linkse" users waar ik best een leuke discussie mee kan hebben, maar er zijn ook users die het bloed onder mijn nagels vandaan kunnen halen.
quote:Mee eens.
Op donderdag 25 april 2002 11:08 schreef Jarno het volgende:
Daar moet dus mee gestopt worden, van beide kanten af. Mee eens?
quote:het gebeurd gewoon niet. yvonne is zelfs een van die personen die hartelijk mee zit te doen. en ik heb nog nooit gezien dat iemand glg eens de mond snoert. je kan gewoon niet zonder beledigingen te krijgen een rechste mening posten. dat is gewoon hier op fok. ik beledig toch ook niet iedereen die niet op pim stemt. djezus, dan zou ik de hele dag bezig zijn.
Op donderdag 25 april 2002 11:09 schreef Jarno het volgende:[..]
Dat valt de laatste tijd best mee. En laat de crew de paar schreeuwerds aanpakken, in plaats van vol de confrontatie op te zoeken. Waarom is dat nou zo moeilijk?
quote:Ik ook.
En lieden die zondermeer roepen om een slotje,
of ''typisch weer een topic voor die en die'', zonder onderbouwing
of niet ter zake doende dingen als ''Brabanders zijn ook crimineel''
[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 25-04-2002 11:13]
quote:Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
Op donderdag 25 april 2002 11:10 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Grootste probleem is dat mensen elkaar niet in hun waarde laten en meteen persoonlijk gaan lopen aanvallen. Verder zijn er figuren als ulx en verbal die blijkbaar als doel hebben om flames uit te lokken om zo snel mogelijk een slotje op een bepaald topic te krijgen.
quote:Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
Op donderdag 25 april 2002 11:11 schreef daburnd88 het volgende:[..]
het gebeurd gewoon niet. yvonne is zelfs een van die personen die hartelijk mee zit te doen. en ik heb nog nooit gezien dat iemand glg eens de mond snoert. je kan gewoon niet zonder beledigingen te krijgen een rechste mening posten. dat is gewoon hier op fok. ik beledig toch ook niet iedereen die niet op pim stemt. djezus, dan zou ik de hele dag bezig zijn.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:05 schreef Jarno het volgende:[..]
Wat mij opvalt is dat er niemand, maar dan ook echt niemand (me included hoor) is die een keer de hand in eigen boezem steekt en bij zo'n flame-opmerking gewoon doorloopt en niet omkijkt. Altijd moet er op de man gespeeld worden, altijd moet het mis gaan. Alsof we er van genieten.
zeker doen we dat, maar wel met z'n allen, we kijken allemaal tot hoe ver we kunnen gaan, maar klaar is klaar, ik wil eik zo graag eens een discussie volledig kunnen volgen zonder offtopic geruzie van ons allemaalWat trouwens ook te gek voor woorden is, is dat ik regelmatig de zin 'ja maar hij begon' lees. Alsof we potdomme op de kleuterspeelplaats staan zeg.
en ik ben geen kleuterjuf, noch zijn alle modjes dat
![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.
Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.
quote:Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!
Op donderdag 25 april 2002 11:12 schreef Jarno het volgende:
Als je daar op ingaat, dan zorg je er dus voor dat ze daar in slagen. Vloek 'm gewoon even helemaal de tering in achter je pc, haal diep adem en post on-topic je mening, zonder aanvallend of beledigend te worden. Dan is de lol er snel af, lijkt me.
6 users die je banned en voila het is een stukkie rustiger geworden
Maar veel topics worden idd op die manier om zeep geholpen !
quote:Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)
quote:In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Ulx het volgende:
Wat mij opvalt is dat tegenwoordig iedereen die het niet met Pim Fortuyn eens is, een halve communist, struisvogel, etc is. En het werkelijk tenenkrommende slachtofferidee dat een aantal "rechtse" figuren hier rondstrooien. (je zal het wel niet mogen zeggen, we worden genaaid door de regering, de moslims doen alles fout om ons te pesten, etc.)Het zal wel aan mij liggen, maar mensen die zulke dingen gaan blaten kan ik per definitie niet serieus nemen.
Zelfs overtuigde VVD stemmers worden nog afgedaan als gestaalde kaders in dienst van de revolutie. Goeiemorrege.
Omgekeerd daarentegen...
quote:ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong. nou trek ik me niet snel iets persoonlijk aan, maar anderen zouden daar best pissig over kunnen worden denk ik. en jij hebt je daar gelukkig ook niet kwaad om gemaakt. toch?
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
quote:Ik weet het, ik had er net ook even last van, maar 't zou niet nodig mogen zijn.
Op donderdag 25 april 2002 11:14 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Gebeurd ook steeds vaker, maar als sommige mensen in werkelijk elk topic lopen te zuigen wordt het af en toe teveel en moet je gewoon reageren!
Maar goed, ik reageer niet in elk topique.
quote:Waarop we weer beginnen met hullie en zullie, zo schieten we niets op.
Op donderdag 25 april 2002 11:15 schreef Jarno het volgende:[..]
Probleem is dus dat 'de rechtsen' hiero precies hetzelfde zeggen over 'de linksen'. Zo draaien we dus in een cirkeltje.
Wat jij net zei, diep ademhalen en doorlopen is een wijze raad!!
quote:*cirkeltje tekent*
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Strolie75 het volgende:[..]
In welk topic gebeurt dat? Noem eens wat voorbeelden. Ik heb nog nooit een topic gezien waar mensen die niet op Pim stemmen door de rechtse Fokkers voor dom worden uitgemaakt.
Omgekeerd daarentegen...
quote:Dat was idd zo. Kennelijk voelde niemand zich geroepen er wat van te zeggen, aangezien het gewoon begint te worden.
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef daburnd88 het volgende:[..]
ook de confrontatie tussen ons is op een lekker hoogte punt kunnen komen zonder dat er iemand tussen sprong.
quote:Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:Ow, en uiteraard doe ik er vrolijk aan mee om lekker te treiteren.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:16 schreef Ulx het volgende:Ow, en uiteraard doe ik er vrolijk aan mee om lekker te treiteren.
quote:En jij mag ook wel eens wat vaker de hand in eigen boezem steken. Pardon my french.
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:[..]
Ik zal hem regelmatig quoten deze opmerking mocht daar aanleiding toe zijn.
Dat heb ik toen een van de mooiste posts ever gevonden.
Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?
We zouden hypocriet zijn als we niet toe zouden geven dat we op een zekere hoogte genieten van rellen en dellen op FOK!, maar ooit is het genoeg, zeker als leuke discussies iedere keer weer door ons allemaal om zeep worden geholpen.
quote:gewoon objectief modden. <- dit is serieus
Op donderdag 25 april 2002 11:01 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:13 schreef Jarno het volgende:[..]
Tip: zet eens een paar actieve crew-leden (Yvonne, golfer, JMG, etc) in je ICQ lijst of je e-mail addressbook en attendeer ze op schreeuwlelijkerds. Echt, dat helpt.
quote:daar ben ik het wel mee eens!
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:Als we nu allemaal weer eens een poging wagen om ermee te kappen?
De desbetreffende users reageren veel en vaak in de genoemde forums, en doen dit volgens hun subjectieve beleving. Je kunt moeilijk verwachten dat een discussie in een topic louter wetenschappelijk en objectief gevoerd wordt. Desondanks maakt het commentaar wat je op de genoemde users hebt hen misschien wel bewust van de richting waarin ze een discussie steeds lijken te manoevreren en daarom kan het ook geen kwaad het aan te stippen. Ik steek meteen even de hand in eigen boezem.
De posts van desbetreffende users zijn trouwens toch vaak te lang om echt te lezen.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 25-04-2002 11:23]
quote:Dat was voor die posts waar we nog een mailwisseling over hebben gehad. Maar ik negeer hem zoveel mogelijk.
Op donderdag 25 april 2002 11:21 schreef yvonne het volgende:
Strolie, ik ben , naar ik meen, ergens in januari een post van je tegengekomen over dat gedoe naar V toe, je schreef zoiets dat je het zat was en er mee zou kappen.
quote:Prima hoor, be my guest. Ik had ook niets anders van je verwacht, o foutloze.
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:[..]
[..]
quote:Heb je de rest van m'n stukje gelezen?
Op donderdag 25 april 2002 11:23 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dat was voor die posts waar we nog een mailwisseling over hebben gehad. Maar ik negeer hem zoveel mogelijk.
quote:Mag ik je dan even wijzen op wat je hier zei:
Op donderdag 25 april 2002 11:18 schreef R@b het volgende:
quote:
Op donderdag 25 april 2002 09:57 schreef R@b het volgende:
Reacties die discussies op voorhand proberen te vermoorden zoals "Alweer een topic over dit of dat''
of
''typisch een topic van die en die'',
zouden verwijderd moeten worden.
quote:Ja ja, ben ik het mee eens.
Op donderdag 25 april 2002 11:25 schreef yvonne het volgende:
Heb je de rest van m'n stukje gelezen?
quote:Er zijn genoeg voorbeelden van positief nieuws, waar gasten nog een negatieve draai aan willen geven....
nieuws is nieuws, of het nu negatief of positief is.
* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen of een roze bril op (die heb ik zelf heel groot opgeschreven).
* Niet alle allochtonen/moslims zijn crimineel of terrorist.
* Niet alle allochtonen/moslims zijn lief, er zijn nu eenmaal veel problemen met integratie en criminaliteit.
* GLG is een ezel, dus negeren!
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Strolie75 het volgende:
Mensen moeten gewoon een post-it papiertje boven hum monitor plakken. Hierop staat het volgende:* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen op (die heb ik heel groot opgeschreven).
* Niet alle allochtonen/moslims zijn lief, er zijn nu eenmaal veel problemen met integratie en criminaliteit.
Ik ben benieuwd wie deze uitdaging (niet letterlijk natuurlijk) aan wil gaan. Ik teken er in ieder geval voor!
quote:Strolie75 kun je best goed mee praten, maar soms vergeet hij dat zelf weleens.
quote:dit heb ik al!
Mensen moeten gewoon een post-it papiertje boven hum monitor plakken. Hierop staat het volgende:* Mensen die op Pim stemmen zijn geen racisten maar zijn teleurgesteld in de huidige politiek en willen gewoon verandering.
* Mensen die op links stemmen hebben niet allemaal oogkleppen of een roze bril op (die heb ik zelf heel groot opgeschreven).
quote:Aantal asielaanvragen blijft verder dalen
Op donderdag 25 april 2002 11:30 schreef Hawk het volgende:[..]
Er zijn genoeg voorbeelden van positief nieuws, waar gasten nog een negatieve draai aan willen geven....
quote:Dit is geen vaststaand feit voor alle Pim-stemmers
edit: en dat kan ik over de meesten niet zeggen
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 25-04-2002 11:34]
quote:Onzin, Verbal en ik hebben het amper tegen elkaar hier, behalve als hij weer eens een topic gaat 'verbaliseren'.
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig
De enige die echt godsgruwelijk irritant is, is GLG. En dat komt dus echt voor 100% voor zijn rekening. Het is onmogelijk normaal te doen tegen iemand die op zo'n manier post en NON-STOP enorm, maar dan ook enorm dom doet, 5 decimeter spanbeton voor zijn hoofd heeft, bronnen negeert terwijl hij op IEDERE opmerking 'Bron?' vraagt, 'kid', 'niet zo dom doen kid' en 'off-topic' in ieder topic blert. Vooral omdat 'kid' zichzelf als intellectueel beschouwt, maar nog niet 1 woord zonder extreme spellingsfouten kan schrijven en werkelijk waar over de basis van onderwerpen niks afweet.
quote:Die GLG regel is persoonlijk
Op donderdag 25 april 2002 11:32 schreef Seborik het volgende:
Strolie75 kun je best goed mee praten, maar soms vergeet hij dat zelf weleens.
Ow ja, ik was er een vergeten:
* Zowel extreem-links als extreem-rechts zijn fout en ongewenst.
quote:Het is bijna onmogelijk.....
quote:Probeer het. Alsjeblieft?
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is bijna onmogelijk.....
.
quote:Is inderdaad moeilijk, omdat hij al zijn replies verdeelt over tientallen posts. Als hij ze nu eens in een post zou stoppen zou je er wat makkelijker overheen kunnen lezen.
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:
Het is bijna onmogelijk......
quote:Ik probeer het.....
Op donderdag 25 april 2002 11:35 schreef Jarno het volgende:[..]
Probeer het. Alsjeblieft?
Als die nu ook eens wat normaler doet... zucht....
Ik hoop eigenlijk dat ie dit topic ook even leest.....
quote:Goed idee, ik ga vandaag een poging wagen.
Op donderdag 25 april 2002 11:38 schreef Jarno het volgende:
Misschien kan een crew-lid even in contact treden met GLG om hem aan te spreken op zijn vaak irritante gedrag? Er zijn namelijk nogal wat klachten, zo links en rechts. Ook ik vind dat -ie af en toe wel *erg* z'n best doet om iemand uit z'n tent te lokken...
quote:erg moeilijk.. zelfs Ulx is makkelijker te negeren..
Op donderdag 25 april 2002 11:34 schreef X-Ray het volgende:[..]
Het is bijna onmogelijk.....
.
quote:Af en toe kan het leven zo heerlijk simpel zijn he?
Op donderdag 25 april 2002 11:39 schreef yvonne het volgende:[..]
Goed idee, ik ga vandaag een poging wagen.
.
quote:Erg sterk allemaal. Vooral die laatste is erg goed
quote:Met Ulx, ach, is nie zoveel mis.
Op donderdag 25 april 2002 11:39 schreef Frenkie het volgende:[..]
erg moeilijk.. zelfs Ulx is makkelijker te negeren..
quote:juist dat bedoelde ik!
Op donderdag 25 april 2002 11:40 schreef X-Ray het volgende:[..]
Met Ulx, ach, is nie zoveel mis.
Hij post alleen bijna nooit om wat te bespreken maar puur om wat uit te lokken, maar daar trap ik niet in.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die GLG regel is persoonlijk
quote:AAAAAAAAAARRrrrrrrrrghhhhhhhhh!!!
Op donderdag 25 april 2002 11:37 schreef X-Ray het volgende:[..]
Ik probeer het.....
Als die
nu ook eens wat normaler doet... zucht....
Ik hoop eigenlijk dat ie dit topic ook even leest.....
quote:Hier valt het nog enorm mee.....
Op donderdag 25 april 2002 11:42 schreef NorthernStar het volgende:[..]
AAAAAAAAAARRrrrrrrrrghhhhhhhhh!!!
Het kan veeeeel erger.... .
quote:Nee, liever niet zelfs. Hoezo?
Op donderdag 25 april 2002 11:46 schreef Manono het volgende:
Zeg, moet je het allemaal met elkaar eens zijn in een discussie?
quote:Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
Op donderdag 25 april 2002 11:02 schreef Jarno het volgende:
Johan Cruijf zeg, 't is ook niet snel goed. Nou, Yvonne, noem ook even Ulx, GLG en onschuldig, dan hebben we dat punt ook weer gehad.Waarom nou continue die scheiding 'hullie' en 'zullie'?
quote:Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik noem weer iemand van het 'rechtse kamp' en jij weer iemand van de 'linkse kerk' enz, enz. Neem het op met een crew-lid als je vindt dat -ie tever gaat.
Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
quote:Ik heb al tienduizend maal aan GLG gevraagd eens te kappen Extreem rechts mag minder dan extreem links
Op donderdag 25 april 2002 11:47 schreef Strolie75 het volgende:
Meningen over GLG zijn nu wel duidelijk. Laten we hier geen afzeik-topic van maken!
quote:IDD, volgens mij is hij in een LSD-trip blijven hangen....
Op donderdag 25 april 2002 11:48 schreef X-Ray het volgende:[..]
Vergeet Hagelslagje niet.... wat die de laatste tijd in SCH post........
quote:Dat vind ik zo laag, dat soort dingen doormailen.
Op donderdag 25 april 2002 11:50 schreef Jarno het volgende:[..]
Ja, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Ik noem weer iemand van het 'rechtse kamp' en jij weer iemand van de 'linkse kerk' enz, enz. Neem het op met een crew-lid als je vindt dat -ie tever gaat.
Dat zien ze zelf wel neem ik aan...
quote:Heeft niks met laag te maken hoor. Je ziet dat het werkt, GLG krijgt vandaag ook nog een mail van Yvonne als het goed is.
Op donderdag 25 april 2002 11:51 schreef X-Ray het volgende:[..]
Dat vind ik zo laag, dat soort dingen doormailen.
quote:Ik weet het... droom er nog vaak over
Op donderdag 25 april 2002 11:45 schreef X-Ray het volgende:[..]
Hier valt het nog enorm mee.....
.
Het kan veeeeel erger....
.
quote:U bedoelt?
Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef schatje het volgende:
brutaliteit he!!
quote:Of zit jij soms achter die GLG?
Op donderdag 25 april 2002 12:09 schreef schatje het volgende:
brutaliteit he!!
quote:X-Ray heeft je wel geindoctrineerd, hè?
Op donderdag 25 april 2002 12:18 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Of zit jij soms achter die GLG?
quote:
Op donderdag 25 april 2002 10:50 schreef SanderThomas het volgende:
Maar je hebt wel een punt ja, ANM en SCH lijken nogal te verloederen
Dank je
quote:Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven. het gebruik van quotes in je sig om andere users uit te lokken (niet alleen Refrag, dat geldt voor iedereen eigenlijk) vind ik ook nooit bevordelijke voor een "ontspannen" discussie.
Op donderdag 25 april 2002 11:38 schreef Jarno het volgende:
Misschien kan een crew-lid even in contact treden met GLG om hem aan te spreken op zijn vaak irritante gedrag? Er zijn namelijk nogal wat klachten, zo links en rechts. Ook ik vind dat -ie af en toe wel *erg* z'n best doet om iemand uit z'n tent te lokken...
En wat de discussies betreft, soms met ik het "rechtse" users eens, en dan weer met "linkse". Vind het lijstje van Strolie wel aardig...
quote:Dat over Refragmentel kan ik me iets bij voorstellen, en by the way ook over X-ray. Ik zal kijken hoe ik met meer gepaste antwoorden zulke herhaling kan voorkomen.
Misschien is het voor verschillende posters op dit forum niet te bevatten, maar er zijn onderwerpen in ANM en SCH die me interesseren.
Welnu, je opent zo'n topic en wilt eens lezen wat men er van vindt.Dat wordt dus een onmogelijke opgave, want binnen notime is zo'n topic volledig naar de kloten geholpen
X-Ray is met zijn persoonlijke queeste richting Verbal bezig, GLG en Refragmental lopen elkaar werkelijk in ieder topic af te zeiken,
het is een gotspe.Een stuk of 6 users maken het anderen volledig onmogelijk iets te lezen of ergens in mee te discussieren.
Voor de rest vindt ik je betoog zwaar overtrokken. Kijk maar naar Israel discussie, ondanks vele tegenstelling en loopt die discussie prima.
Jullie zijn 'moderators' ik zou zeggen, bestraf dan gewoon de personen die 'puur' persoonlijk op de man inspelen. Ik zal dat bij deze niet meer doen, maar let dan ook beter op!
Topic Israel is paar keer gesloten omdat men te persoonlijk werd, spreek de persoon er zelf dan op aan. Waarschuwing helpt.
Ik ga niet nu zoals andere genoemde dat wellicht wel doen het 'heilige' boontje spelen, nogmaals ik kan wel enigsinds de irritatie voorstellen. Dus ik zal kijken wat ik eraan kan doen. Ik zal mijn mond houden als men op de man gaat spelen, maar ik zal ook kijken wat 'moderators' doen wanneer ik een scheldpartij naar mijn kop geslingerd krijg.
That's all wat ik kan toezeggen. Voor de rest vind ik het wat overdreven dat 'we' topics letterlijk om zeep helpen.
Ik neem mijn verantwoordelijkheid, en jij neemt jouw verantwoordelijkheid als moderator.
Groet,
GLG
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 18:56 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Fact of life: rechts maakt het leven van mensen dusdanig onmogelijk dat ze nog maar een kant op kunnen. Jullie schoppen ze de criminaliteit in, en als jullie ze er niet in schoppen, dan zorgen jullie er wel voor dat ze op een van jullie vervalste lijstjes terecht komen.
[..]Rechts zorgt voor verpaupering. Waar woont extreem rechts het meest? Juist, in de verpauperde wijken. Jullie zorgen zelf voor de ellende en dan verwacht je van WonderGod Fortuyn dat hij het even komt oplossen.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 17:18 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Het is helemaal geen bullshit. Tenslotte zijn de LPF stemmers degenen die de rotzooi veroorzaken. In Utrecht, waar Leefbaar Utrecht mede-verantwoordelijk is, dus jouw maatjes, wordt een school dicht gegooid. Waarom? omdat jullie met je vieze praatjes en gedachtes er voor zorgen dat de wijken verloederen en verpauperen. Jullie hebben nog nooit IETS positiefs voor iemand anders gedaan, laat staan voor de wijken die JULLIE laten verloederen. Kortom, jullie zijn het uitschot en in plaats dat asielzoekers en allochtonen verdwijnen, stel ik voor dat jullie verdwijnen. Rot op uit dit land.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:22 schreef Hagelslag het volgende:
Ik overdrijf niet. Jij moet gewoon het land uitgeknikkerd worden. Je bent ongewenst.
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:26 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Precies dat is jouw standpunt, en daarom moet JIJ weg.
[..]Jij snapt het woord cultuur niet eens. Alleen daarom al zou je weg moeten. Naar het werkkamp.
[..]Ik snap het wel, en daarom moet jij weg. WEG, WEG, VER WEG!!!! Lazer nou toch op met je extreme prietpraatjes.
[..]Jij bent triest. Jij wil wel in je eentje in een ander land wonen toch? Nou, ik zou zeggen: ga je gang en rot op.
[..]Sarcasme? Dan weet jij niet wat sarcasme is.
quote:etc etc etc etc
Op dinsdag 23 april 2002 13:28 schreef Hagelslag het volgende:[..]
Inderdaad. Om dit te voorkomen dienen de extremen dus in het werkkamp opgesloten te worden. Daar mogen ze de rest van hun leven extreem zijn. Degenen die normaal gedrag vertonen mogen uiteraard het kamp weer verlaten.
[..]Hupla, het stemrecht ontnemen. Gewoon alle rechtse stemmen automatisch de prullebak in laten werpen. En daarna oppakken en in het kamp stoppen.
Hoe moet je hier op reageren dan?
quote:hoog gehalte aan geslijm tref ik op deze topic aan. Je verhaal is duidelijk, alleen jammer dat je niet neutraal blijft in deze.
Op donderdag 25 april 2002 10:57 schreef yvonne het volgende:[..]
Dit waren de namen die zo bij me opkwamen, je begrijpt de strekking van mijn verhaal.
Strollie75 lokt namelijk ook vaak genoeg flames uit.
De poging van users om hier 'hun' naam in een goed daglicht te brengen en andere des te meer 'af te kraken' is niet alleen kinderachtig het is precies dat wat jij in je betoog afkeurde Yvonne.
Bericht is begrepen laten we het daarbij houden.
GLG
(denkt aan Strolies lijstje...)
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 25-04-2002 13:30]
quote:Niks mis mee.
Personal Note: Ik houd me al continu aan al de bovenstaande "regels", maar steevast word ik bejegend als zijnde links, Groenlinks-stemmer, geitenwollen lul, noem het maar op. Wat mij betreft mogen zulke zaken stukken zwaarder bestraft worden (van beide kanten dus!).
quote:Oh God almighty, PLEASE DO!
Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef Doc het volgende:
Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven.
quote:Het elkaar in hoekjes drukken in plaats van werkelijk op de inhoud in te gaan dus. Gewoon kappen met het smijten met termen als links en rechts, want dat zegt imho HELEMAAL NIETS.
Ik doe niet aan links aan rechts. Het zijn termen die discussies polariseren en vertroebelen waar het werkelijk om gaat, namelijk standpunten. Het kan me helemaal geen reet boeien of de persoon die ik voor me heb links of rechts is, ik ben slechts geïnteresseerd hoe hij tegen zaken aankijkt.
Sowieso geloof ik niet in de classificatie van een persoon als zijnde links en rechts, omdat volgens mij niemand uitsluitend linkse, danwel rechtse standpunten aanhangt. Het zal altijd een mengelmoes blijven en daarom zijn die termen ook taboe voor mij in een discussie. Het zegt namelijk compleet niets.
quote:Ik vind iemand als links of rechts bejegenen geen probleem. Sommige hier hebben nu eenmaal een duidelijke voorkeur en daar is niets mis mee. Zolang niemand de ander beledigd en onderbouwd een mening geeft zonder maar wat te lopen schreeuwen mag je de ander best aanvallen op standpunten en gedachten.
Op donderdag 25 april 2002 13:29 schreef Lithion het volgende:[..]
Niks mis mee.
Personal Note: Ik houd me al continu aan al de bovenstaande "regels", maar steevast word ik bejegend als zijnde links, Groenlinks-stemmer, geitenwollen lul, noem het maar op. Wat mij betreft mogen zulke zaken stukken zwaarder bestraft worden (van beide kanten dus!).
Nogmaals, iedereen kan een rol spelen door eerst na te denken voordat je een topic plaatst. Daarna kun je in dat topic best andere users aanspreken op gedrag, loopt dit fout dan is het de beurt aan een mod. Ik zelf openden soms ook topics om maar een discussie uit te lokken zonder dat ik het goed beargumenteerde, nu probeer ik dat beter te doen met als voorbeeld het al genoemde topic. Een goed beargumenteerde post lokt minder snel flames of domme reacties uit!
Verbeter het forum begin bij jezelf
quote:Geheel mee eens.
Op donderdag 25 april 2002 13:34 schreef Lithion het volgende:
Nog even dit uit een topic in SC&H, wat mij ook één van de belangrijkste redenen lijkt waarom discussies keer op keer op niks anders uitdraaien dan flames e.d.
[..]Het elkaar in hoekjes drukken in plaats van werkelijk op de inhoud in te gaan dus. Gewoon kappen met het smijten met termen als links en rechts, want dat zegt imho HELEMAAL NIETS.
GLG
quote:Ik wel, en wel om de volgende reden: Het onderwerp is helemaal niet iemands politieke voorkeur (een enkel topic in SC&H daargelaten), dus of iemand links of rechts is, is dan verder ook compleet irrelevant. Wat kan mij het schelen dat ik met een extreem-rechts persoon zit te babbelen? Als hij over een bepaalde zaak een "redelijke" mening heeft (onderbouwd dus, niet generaliserend etc.), zal het me werkelijk waar niks boeien dat die persoon extreem-rechts is. Open daar dan een apart topic over, want in een normale discussie heeft dat totaal geen plaats.
Op donderdag 25 april 2002 13:39 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:
Ik vind iemand als links of rechts bejegenen geen probleem.
quote:En dat laatste gebeurt dus niet als je iemand als links of rechts gaat bejegenen. Dan polariseer je de discussie en trek je het op het persoonlijke vlak. Links en rechts hebben verder totaal geen waarde, behalve dat het aangeeft waar iemands persoonlijke politieke voorkeur naar uitgaat. Het zegt NIETS over de waarde van een argument of de inhoud van een betoog.
Zolang niemand de ander beledigd en onderbouwd een mening geeft zonder maar wat te lopen schreeuwen mag je de ander best aanvallen op standpunten en gedachten.
quote:Kap er dan zelf ook eens mee aub.
Op donderdag 25 april 2002 13:42 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Geheel mee eens.
GLG
Je doet bv woorden die je niet kent af als 'niet bestaand' en verwijt de poster dan dat hij uit de hoogte doet met niet bestaande woorden. Verder is het ontbreken van basis achtergrondkennis ook niet echt bevoorderlijk voor een discussie, als je immers niet weet wat Jihad betekent in een Palestina-discussie, tja....
Of een stuk van een gerespecteerde journalist van Trouw afdoen als 'journalistiek die je niet serieus kan nemen en dit is voor domme kids en jij weet het wel even beter bla bla'.
Het zou je sieren wat minder te doen alsof je de heilige waarheid in pacht hebt, dat is namelijk niet zo.
En als je het modden nu eens overlaat aan de mods en niet in iedere discussie 'off-topic' plaatst, dan komen we nog ergens.
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 25-04-2002 13:50]
quote:een hoog ja-maar-hij-begon-gehalte!
Op donderdag 25 april 2002 13:20 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
hoog gehalte aan geslijm tref ik op deze topic aan. Je verhaal is duidelijk, alleen jammer dat je niet neutraal blijft in deze.
Strollie75 lokt namelijk ook vaak genoeg flames uit.
quote:Veel mensen kunnen niet over hun politieke voorkeur heenkijken, dus dan wordt het wel weer relevant.
Op donderdag 25 april 2002 13:45 schreef Lithion het volgende:[..]
Ik wel, en wel om de volgende reden: Het onderwerp is helemaal niet iemands politieke voorkeur (een enkel topic in SC&H daargelaten), dus of iemand links of rechts is, is dan verder ook compleet irrelevant.
quote:Deze mag je even uitleggen (ik zal morgen waarschijnlijk pas reageren, ik ga nu eerst zuipen in Delft).
Op donderdag 25 april 2002 13:51 schreef NorthernStar het volgende:
Veel mensen kunnen niet over hun politieke voorkeur heenkijken, dus dan wordt het wel weer relevant.
quote:OK, ben het helemaal met je eens. Maar wat ik bedoelde te zeggen dat het mij niet uitmaakt of men mij links of rechts noemt. Ik discusieer graag over bepaalde programmapunten van partijen en het maakt niet uit of dat is met iemand die er linkse of rechtse ideeen op na houdt. Wat natuurlijk wel een feit is, meestal krijg je pas een discussie met iemand die het niet met je eens is en vaak komt dan wel weer links to rechts te staan.
Op donderdag 25 april 2002 13:45 schreef Lithion het volgende:[..]
Ik wel, en wel om de volgende reden: Het onderwerp is helemaal niet iemands politieke voorkeur (een enkel topic in SC&H daargelaten), dus of iemand links of rechts is, is dan verder ook compleet irrelevant. Wat kan mij het schelen dat ik met een extreem-rechts persoon zit te babbelen? Als hij over een bepaalde zaak een "redelijke" mening heeft (onderbouwd dus, niet generaliserend etc.), zal het me werkelijk waar niks boeien dat die persoon extreem-rechts is. Open daar dan een apart topic over, want in een normale discussie heeft dat totaal geen plaats.
[..]En dat laatste gebeurt dus niet als je iemand als links of rechts gaat bejegenen. Dan polariseer je de discussie en trek je het op het persoonlijke vlak. Links en rechts hebben verder totaal geen waarde, behalve dat het aangeeft waar iemands persoonlijke politieke voorkeur naar uitgaat. Het zegt NIETS over de waarde van een argument of de inhoud van een betoog.
quote:Deze moest ik ff twee keer quoten! Dit is absolute waarheid!
Het zegt NIETS over de waarde van een argument of de inhoud van een betoog.
quote:niet het heilige boontje uithangen, dat is ongepast.. ik kan hetzelfde over jou zeggen.
Op donderdag 25 april 2002 13:49 schreef X-Ray het volgende:[..]
Kap er dan zelf ook eens mee aub.
En met hooghartig doen terwijl heel vaak duidelijk wordt dat je zelf de helft van de discussie niet begrijpt.
quote:nu ga je weer claimen dat ik van 'alles' niet weet, en dat ik van alles ben.... terwijl de 'klacht' ook aan jou gericht is.
Je doet bv woorden die je niet kent af als 'niet bestaand' en verwijt de poster dan dat hij uit de hoogte doet met niet bestaande woorden. Verder is het ontbreken van basis achtergrondkennis ook niet echt bevoorderlijk voor een discussie, als je immers niet weet wat Jihad betekent in een Palestina-discussie, tja....
quote:Ik kan ook met tig voorbeelden aankomen waarbij je niet bepaald 'zinnig' bezig bent.
Of een stuk van een gerespecteerde journalist van Trouw afdoen als 'journalistiek die je niet serieus kan nemen en dit is voor domme kids en jij weet het wel even beter bla bla'.
Precies dat heeft geen zin, want zo blijven we aan de gang he?
quote:tja, ik zeg wat ik denk en doe wat ik zeg
Het zou je sieren wat minder te doen alsof je de heilige waarheid in pacht hebt, dat is namelijk niet zo.
Ik brijpt dat oefenloze discussies irritaties kan opwekken en zal daarom ook serieus proberen daar iets aan te doen. Maar dat had ik al besloten, je moet nu niet doen alsof jij in deze context de wijsheid in pacht hebt want dat is zeker ook niet het geval en het geslijm druipt ervan af
Dus bij deze, we proberen bij 'elkaar' minder op de persoon in te spelen. Je mag het laatste woord ook hebben, ik zal daar niet meer op reageren, en in andere topics zal moeten blijken of 'we' het begrepen hebben.
quote:deal, same telt voor jou, geen off-topics meer naar erlkaar toe!
En als je het modden nu eens overlaat aan de mods en niet in iedere discussie 'off-topic' plaatst, dan komen we nog ergens.
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 25-04-2002 14:23]
quote:
Op donderdag 25 april 2002 13:50 schreef Frenkie het volgende:[GLG]
een hoog ja-maar-hij-begon-gehalte!
quote:Wat wil je nu eigenlijk horen frenkie?
Op donderdag 25 april 2002 14:22 schreef Frenkie het volgende:[..]
GLG
quote:dat je niet naar de inhoud kijkt. maar naar de personen! je voelt je aangevallen terwijl het opbouwende kritiek betreft!
Op donderdag 25 april 2002 14:24 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
Wat wil je nu eigenlijk horen frenkie?
GLG
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 26-04-2002 07:41]
[Dit bericht is gewijzigd door eRR_ op 26-04-2002 07:42]
quote:
Op donderdag 25 april 2002 15:06 schreef Kaalhei het volgende:
Het vervalt dan altijd in een welles/nietes/offtopic-kid discussie...Zal je net zien: gaat hij hier ook weer reageren.
Dus in feite is dit forum weer een manifestatie van socialisme en individualisme. Het individualisme geeft je het recht om overal maar te posten als je daar zin hebt, daarmee niet rekening houdend met de al lopende discussie of de meer genuanceerde users. Bij de socialisten is het juist andersom, daar wordt rekening gehouden met de disucssie en houdt men elkaar in waarde. Als je dat door zou trekken dan zou je kunnen zeggen dat LPF aan de macht is want 'ik mag uw mening nog zo abject vinden, ik zal uw recht verdedigen om die te uiten'.
Verder doet de eindeloze herhaling van argumenten de diepgang in discussies absoluut niet goed. En diepgang kan je ALLEEN maar verkrijgen door nuance. Als mensen de nuance niet willen zien, zal er nooit eens GOED gediscussieerd worden en tot de KERN van de zaak doorgedrongen worden, maar blijft men altijd op de oppervlakte muggenziften en papegaaien. Dat is wat SCH de nek omdraait.
Maar goed, een paar users zijn gewoon te dom om een beetje normaal te doen en trekken alles persoonlijk aan (maar wel ontkennen hoor!) en schreeuwen alleen maar in one-liners.
Tsja sorry, dat is mijn ongenuanceerde conclusie.
quote:Ik mag toch hopen dat je niet vind dat alleen soicalisten een fatsoenlijke discussie kunnen voeren want dan zijn we snel uitgepraat.
Op donderdag 25 april 2002 15:49 schreef zodiaque het volgende:
Ik denk dat veel mensen discussies in one-liners willen voeren. Kijk eens naar een discussie tussen Ryan3 en RaisinGirl, dat zijn gewoon dikke lappen tekst. DAT is tenminste discussieren. Het oversimplificeren van complexe onderwerpen zorgt (in ieder geval bij mij) voor enorme irritatie. De kortzichtigheid van een aantal users, is werkelijk duizelingwekkend. Het probleem is dat veel mensen zich overal mee willen bemoeien en daarom hier en daar wat losse flodders met losse onderbouwingen neerplempen. Maar guess what: politiek is niet simpel te beschrijven, de maatschappij kan je niet in 3 zinnen beschrijven. Problemen liggen niet altijd aan de oppervlakte.Dus in feite is dit forum weer een manifestatie van socialisme en individualisme. Het individualisme geeft je het recht om overal maar te posten als je daar zin hebt, daarmee niet rekening houdend met de al lopende discussie of de meer genuanceerde users. Bij de socialisten is het juist andersom, daar wordt rekening gehouden met de disucssie en houdt men elkaar in waarde. Als je dat door zou trekken dan zou je kunnen zeggen dat LPF aan de macht is want 'ik mag uw mening nog zo abject vinden, ik zal uw recht verdedigen om die te uiten'.
Verder doet de eindeloze herhaling van argumenten de diepgang in discussies absoluut niet goed. En diepgang kan je ALLEEN maar verkrijgen door nuance. Als mensen de nuance niet willen zien, zal er nooit eens GOED gediscussieerd worden en tot de KERN van de zaak doorgedrongen worden, maar blijft men altijd op de oppervlakte muggenziften en papegaaien. Dat is wat SCH de nek omdraait.
Maar goed, een paar users zijn gewoon te dom om een beetje normaal te doen en trekken alles persoonlijk aan (maar wel ontkennen hoor!) en schreeuwen alleen maar in one-liners.
Tsja sorry, dat is mijn ongenuanceerde conclusie.
quote:Dus als je een goede discussie wilt voeren moet je lange stukken tekst intypen? Lijkt me niet, kijk maar naar GLG, die typt soms een half A4 aan onzin.
Op donderdag 25 april 2002 15:49 schreef zodiaque het volgende:
Ik denk dat veel mensen discussies in one-liners willen voeren. Kijk eens naar een discussie tussen Ryan3 en RaisinGirl, dat zijn gewoon dikke lappen tekst.
Ik denk dat het niet gaat om hoeveel je typt maar om hoe je post!
quote:Om je vraag te beantwoorden: nee, niet alleen socialisten kunnen goede discussies voeren. Verder komt het vaak voor dat mensen een mening over een mening hebben. Terijl je juist een mening over het onderwerp moet hebben.
Op donderdag 25 april 2002 15:55 schreef Grote-Smoeldriaan het volgende:[..]
Ik mag toch hopen dat je niet vind dat alleen soicalisten een fatsoenlijke discussie kunnen voeren want dan zijn we snel uitgepraat.
[Dit bericht is gewijzigd door zodiaque op 25-04-2002 16:18]
quote:Als je een goede discussie over een complex onderwerp wil voeren dan ontkom je gewoon niet aan lange lappen tekst, lijkt me. En hou alsjeblieft op over GLG. We hebben het hier over de manier van discussieren. Nu heb je weer een mening over iemand anders zijn mening en dus ben je in feite off-topic, kid(
Op donderdag 25 april 2002 16:01 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dus als je een goede discussie wilt voeren moet je lange stukken tekst intypen? Lijkt me niet, kijk maar naar GLG, die typt soms een half A4 aan onzin.
quote:'Hoe' moet je dan posten om tot een goede disucssie te komen?
Ik denk dat het niet gaat om hoeveel je typt maar om hoe je post!
quote:Sorry dat ik niet meer inhoudelijk reageer bij veel discussies, maar dat is omdat ik het simpelweg heb opgegeven, vaak werden m'n beargumenteerde post simpelweg genegeerd of afgedaan als onzin, of ik werd persoonlijk aangevallen omdat ik op PF stem en men al m'n post niet eens leest, tja dan is de lol er al snel vanaf om lange inhoudelijke argumenten te posten.
Op donderdag 25 april 2002 12:45 schreef Doc het volgende:[..]
Mag er ook zo'n mailtje naar Refragmental? Het is een van de weinige "rechtse" users die ik echt zelden een beargumententeerde mening heb zien geven. het gebruik van quotes in je sig om andere users uit te lokken (niet alleen Refrag, dat geldt voor iedereen eigenlijk) vind ik ook nooit bevordelijke voor een "ontspannen" discussie.
En wat de discussies betreft, soms met ik het "rechtse" users eens, en dan weer met "linkse". Vind het lijstje van Strolie wel aardig...
Denk je soms dat ik het leuk vind om constant voor dom en extreem rechts te worden uitgemaakt, en dat vaak ook nog eens door mensen die hier net nieuw zijn en mij niet eens kennen. Op een gegeven moment houd ik het echt voor gezien.
Of denk je dat ik het leuk vind om echt 10 topics voorbij te zien gaan waar PF maar weer eens voor extreem recht wordt uitgemaakt en alle mogelijk middelen worden gebruikt om iedere PF stemmer daarin voor schut te zetten.
Ik vind het echt heel jammer dat het zover heeft moeten komen, allereerst omdat ik yvonne een aardige modje en het jammer vind dat zij zo over mij denkt, maar ergens vind ik het ook terecht, omdat ik namelijk weet dat ik me niet goed heb gedragen de laatste tijd.
Ik moet me ook maar eens leren inhouden bij bepaalde personen (Ulx, Onschuldig, GLG, Verbal en Lithion, en nu ook weer die nieuwe mensen zoals hagelslag enzo.)
Ik laat me te snel en te makkelijk provoceren, en daar moet ik eens wat meer op letten.
Hierbij wil ik dan ook beloven dat ik alleen nog maar inhoudelijk in zou gaan op hun posts, of ik negeer ze helemaal, het zal moeilijk zijn, maar ik zal het proberen.
Maar dan verwacht ik wel dat men mij in m'n waarde zal laten en mij niet weer voor "weet ik veel" gaat uitmaken.
Ik zal ook dan maar, om te laten zien dat ik ook de ergste niet ben, m'n signature aanpassen.
Sorry Yvonne dat het zover heeft moeten komen, maar ik zal me gaan gedragen.
om het goed te maken
Ik ben in ieder geval blij met jullie intenties om ook wat meer naar jullie eigen postgedrag te kijken.
Dat maakt het ook voor mij als modje een stuk leuker om de topics te volgen, want dat geeft mij ook wat meer de kans eens inhoudelijk mee te discussiëren, i.p.v. als een kleuterleider edits, waarschwuingen, slotjes en bans uit te delen.
quote:Inhoudelijk.
Op donderdag 25 april 2002 16:12 schreef zodiaque het volgende:
'Hoe' moet je dan posten om tot een goede disucssie te komen?
quote:
Op donderdag 25 april 2002 11:33 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Die GLG regel is persoonlijk
en dit meen ik
[Dit bericht is gewijzigd door FROSTBITE op 26-04-2002 01:29]
topic : poes breekt pootquote:
bron:krant
Amsterdam - een deugniet heeft poes uit raam gegooid die poot brak
- opknopen aan de hoogste boom
- met kleine steentjes doodgooien
- doodstraf weer invoeren !
-
- zoiets doe je niet !
arm beestje
- enz enz enz
Voor dit soort postings waar absoluut niet inhoudelijk over gediscussieerd kan worden zou imo een apart forum mogen komen..het maakt anm een beetje dom af & toe..
quote:D'r wordt al maaaaanden geklaagd en nu opent yvonne een topic en jij zegt 'mocht weleens gezegd worden'!?
Op donderdag 25 april 2002 21:18 schreef DaBuzzzzz het volgende:
goedzo Yvonne......mocht wel eens gezegd worden
Kijk eens naar dit topic:
quote:Of naar: Ik haat lekker meer dan jij!.
Op vrijdag 26 april 2002 09:21 schreef zodiaque het volgende:Kijk eens naar dit topic:
Discussies over LN/Pim Fortuyn
.
quote:Euh, dit is nu precies waar dit topic over gaat.
Op vrijdag 26 april 2002 07:39 schreef eRR_ het volgende:
De vaak harde onderlinge meningsverschillen maken discussies vaak juist smeuig vind ik. Als iedereen het met elkaar eens was, was de lol er gauw af. Dat discussie onmogelijk is is onzin, er wordt vanuit vele gezichtspunten juist vaak goed en beargumenterd gediscussieerd.
Waar ik me persoonlijk echter aan stoor zijn topics die als volgt verlopen (maar ok; die moet ik dan gewoon niet lezen; is het enige alternatief, maar ik wil het toch even kwijt)
topic : poes breekt poot
[..]bron:krant
- opknopen aan de hoogste boom
![]()
- met kleine steentjes doodgooien
- doodstraf weer invoeren !
-
![]()
![]()
- zoiets doe je niet !
![]()
arm beestje
- enz enz enz
Voor dit soort postings waar absoluut niet inhoudelijk over gediscussieerd kan worden zou imo een apart forum mogen komen..het maakt anm een beetje dom af & toe..
quote:Al had pietje puk een topic geopend, wie de topicopener is doet eik niet ter zake, wel belangrijk is, is dat men inziet dat je niet zomaar door kunt gaan ieder topic te verkloten.
Op vrijdag 26 april 2002 09:21 schreef zodiaque het volgende:[..]
D'r wordt al maaaaanden geklaagd en nu opent yvonne een topic en jij zegt 'mocht weleens gezegd worden'!?
Kijk eens naar dit topic:
Discussies over LN/Pim Fortuyn
quote:Nee natuurlijk niet, jou probleem is dat je "links" en "rechts" van flaming beschuldigd waardoor de discussie verloren gaat. Ik doel op onbelangrijke berichten waar niets aan af te dingen valt. Als iemand een dier mishandelt vind iedereen dat erg, heeft dus weinig zin meningen daarover te pijlen. Catch my drift?
Op vrijdag 26 april 2002 09:25 schreef yvonne het volgende:[..]
Euh, dit is nu precies waar dit topic over gaat.
quote:Daar heb je compleet gelijk in maar dabuzzz moet niet doen alsof jij de eerste bent die er wat van zegt. Verder heb ik bijna geen enkele respons van moderators gekregen in mijn topic. Toen was het volgens jullie waarschijnlijk pais en vree in SCH. Maar goed, dat is een andere discussie
Op vrijdag 26 april 2002 09:27 schreef yvonne het volgende:[..]
Al had pietje puk een topic geopend, wie de topicopener is doet eik niet ter zake, wel belangrijk is, is dat men inziet dat je niet zomaar door kunt gaan ieder topic te verkloten.
quote:Verander de wereld, begin bij jezelf!
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef Verbal het volgende:
We zullen zien... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zegt men.
V.
Dat vind ik erg jammer.
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 10:05 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Verander de wereld, begin bij jezelf!
V.
quote:Dat krijg je als je meteen met termen als extreem-rechts gaan strooien. Actie -> Reactie
Op vrijdag 26 april 2002 14:41 schreef Knormen het volgende:
Wat mij opbvalt dat nogal wat users (vooral de Fortuyn-gezinden) meteen gaan bleren en roepen dat discussie onmogelijk is waneer ze eens kritiek krijgen. Een inhoudelijke discussie langer dan drie posts volhouden schijnt erg moeilijk te zijn. Binnen de kortste keren vligen de ongefundeerde beweringen, anti-linkse sentimenten, en andere verdachtmakingen etc. over het scherm.Dat vind ik erg jammer.
quote:Jij was de persoon die de term Fortuyn-jügend gebruikte (over mij, om precies te zijn), dus ik denk dat jij wel de laatste bent om te moeten zeuren.
Op vrijdag 26 april 2002 14:41 schreef Knormen het volgende:
Wat mij opbvalt dat nogal wat users (vooral de Fortuyn-gezinden) meteen gaan bleren en roepen dat discussie onmogelijk is waneer ze eens kritiek krijgen. Een inhoudelijke discussie langer dan drie posts volhouden schijnt erg moeilijk te zijn. Binnen de kortste keren vligen de ongefundeerde beweringen, anti-linkse sentimenten, en andere verdachtmakingen etc. over het scherm.Dat vind ik erg jammer.
quote:Hey, je hebt mij niet eens genoemd! Het valt dus nog mee.
quote:Begin dan zelf eens met wat minder te provoceren.
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef Verbal het volgende:
We zullen zien... de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zegt men.
V.
Tot nu toe is het mij aardig gelukt om me netjes te houden, al zeg ik het zelf.
Nu jij nog.
quote:Als je eens wat minder overtrokken en rellerig zou reageren. Zou een heel stuk schelen.
Op dinsdag 30 april 2002 13:24 schreef Refragmental het volgende:[..]
Begin dan zelf eens met wat minder te provoceren.
Tot nu toe is het mij aardig gelukt om me netjes te houden, al zeg ik het zelf.
Nu jij nog.
V.
quote:Nou je bent al aardig op weg om dat topic te verzieken.
Op dinsdag 30 april 2002 13:27 schreef Verbal het volgende:[..]
Als je eens wat minder overtrokken en rellerig zou reageren. Zou een heel stuk schelen.
V.
quote:Gewoon een normaal topic geopend, waar een stelling onderbouwd staat met feiten, en wordt verwezen naar grafieken.
Als je eens wat minder overtrokken en rellerig zou reageren. Zou een heel stuk schelen.
V.
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
Gewoon een normaal topic geopend, waar een stelling onderbouwd staat met feiten, en wordt verwezen naar grafieken.
Kom jij weer aankakken met inhoudsloze opmerkingen en flames.
Sommige mensen kunnen niet met macht omgaan (macht is in dit geval een blauw kleurtje) en jij bent er daar een van!
quote:Als jij helemaal niet meer zou reageren ook.
V.
quote:Je gedraagt je niet.
Op dinsdag 30 april 2002 13:29 schreef Refragmental het volgende:[..]
Nou je bent al aardig op weg om dat topic te verzieken.
Zoals ik al zei, ik gedraag me, nu jij nog.
V.
quote:
Op dinsdag 30 april 2002 13:37 schreef Verbal het volgende:[..]
Je gedraagt je niet.
Je gedraagt je als iemand die nu denkt legitiem een grote rel te kunnen trappen.
Veel plezier ermee.V.
Wie begon er hier met provoceren?
Inderdaad jij.
Ik zeg alleen dat het provocerend was en dat je je eens moest gaan gedragen.
Waar gedraag ik me trouwens niet?
Omdat ik je wijs op het feit dat JIJ provoceert?
Laat me niet lachen man, jij bent hier diegene die fout bezig is en nu probeer je ook nog eens de schuld op mij af te schuiven.
[Dit bericht is gewijzigd door Dinosaur_Sr op 30-04-2002 13:44]
quote:Bijna raak, oftewel helemaal mis.
Op dinsdag 30 april 2002 13:37 schreef Verbal het volgende:[..]
Je gedraagt je niet.
Je gedraagt je als iemand die nu denkt legitiem een grote rel te kunnen trappen.
Veel plezier ermee.V.
Als het Verbal is zou dat wel enorm zwak van hem zijn!
quote:Wel als actieve discussietopics op slot worden gezet.
Op donderdag 25 april 2002 10:47 schreef yvonne het volgende:Discussieren onmogelijk?
quote:Golfer heeft er (naar mijn mening toch terecht) een slotje op gegooid.
Op dinsdag 30 april 2002 13:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ben wel benieuwd welke mod er een slot op dat topic heeft gegooid?Als het Verbal is zou dat wel enorm zwak van hem zijn!
quote:OK er was al een topic over dat onderwerp dus er valt wel wat voor te zeggen. Maar van de andere kant dit topic was nog levendig, terwijl het andere al steendood was...
Op dinsdag 30 april 2002 13:55 schreef Refragmental het volgende:[..]
Golfer heeft er (naar mijn mening toch terecht) een slotje op gegooid.
quote:Nah, je bent net wat te laat
Op dinsdag 30 april 2002 14:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Aaah,een rel
Net op tijd binnen
quote:Goh, dus dat doet ie niet alleen in de newssubmits. Dat die gast nog news mag doen op FP is mij toch al een raadsel. Als een FP-post over Marokkanen gaat, is ie door R@b gepost, daar kun je vergif op innemen.
Irrelevant
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:07]
quote:Irrelevant
Op dinsdag 30 april 2002 21:24 schreef yvonne het volgende:[..]
En dat had je tegen wie
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:05]
quote:Alweer een slaapverwekkende newbie.
Op dinsdag 30 april 2002 21:37 schreef Neobazz het volgende:[..]
Tegen m'n oma die naast me zit. Ik had geen zin om het tegen haar te zeggen, dus chat ik het ff tegen haar via Fuk!
Tevreden met het antwoord? Nee? Daar was ik al bang voor
Verrassend
quote:Die bans hebben bij jou niet echt veel geholpen he/
Op dinsdag 30 april 2002 21:37 schreef Neobazz het volgende:[..]
Tegen m'n oma die naast me zit. Ik had geen zin om het tegen haar te zeggen, dus chat ik het ff tegen haar via Fuk!
Tevreden met het antwoord? Nee? Daar was ik al bang voor
quote:irrelevant
Op dinsdag 30 april 2002 21:46 schreef yvonne het volgende:[..]
Die bans hebben bij jou niet echt veel geholpen he/
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:06]
quote:Nee, maar wel enorm dom.
Op dinsdag 30 april 2002 21:49 schreef Neobazz het volgende:[..]
Ja nou en?
Start ik wel weer opnieuw bij 0 posts indien nodig....zo post-geil ben ik nou ook weer niet.
quote:Dus?
Op dinsdag 30 april 2002 20:31 schreef CaptainSoup het volgende:[..]
Goh, dus dat doet ie niet alleen in de newssubmits. Dat die gast nog news mag doen op FP is mij toch al een raadsel. Als een FP-post over Marokkanen gaat, is ie door R@b gepost, daar kun je vergif op innemen.
quote:irrelevant
Op dinsdag 30 april 2002 21:51 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, maar wel enorm dom.
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:03]
quote:Nee, maar dit is dan ook het Fok! forum. En als het je niet bevalt ga je toch lekker weg ?
Op dinsdag 30 april 2002 21:53 schreef Neobazz het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door yvonne op 30-04-2002 22:04]
Maakt niet uit, het is nog steeds relevant.quote:Op maandag 27 december 2004 21:42 schreef Darksoulz het volgende:
Man wat een oud topic heb je omhoog getyft, zat ik het nog bijna echt door te lezen ook!
Je zag toch meteen wel dat het X-Ray nu onder Akkersloot postquote:Op maandag 27 december 2004 21:42 schreef Darksoulz het volgende:
Man wat een oud topic heb je omhoog getyft, zat ik het nog bijna echt door te lezen ook!
Toen was dat ook al hoor.quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:07 schreef NoBody122 het volgende:
[edit]
ho... topic uit 2002 (zie het nu pas), toen was dat zeker nog niet zo
[/edit]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |