quote:Klopt, Mav was te snel, en door die eindsprint heb ik het einde gemist.
Op woensdag 24 april 2002 14:38 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Bigheadz 3.1 had wel een iets te snelle eind sprint. Maar we gaan verder met wause sjit
Ik zag wel dat in 3.1 nog foto's van een hele lelijke wagen waren gepost. Gruwelijk! Kan iemand mij uitleggen wat die enorme beugel achter op die wagen doet? Zijn dat extra zitplaatsen ofzo?
Ik zeg altijd maar zo, er gaat niets boven een FIAT Panda! Daar kun je tenminste lekker mee hobbelen over de weg.
Padbroek United vs. Patrick's Bar: 12-2
quote:Ik dacht dat dit strafbaar was???
Op woensdag 24 april 2002 14:38 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
Bigheadz 3.1 had wel een iets te snelle eind sprint
quote:is het ook maar ik ben vogel vrij verklaard heheheeee!!!!
Op woensdag 24 april 2002 16:55 schreef mrcool het volgende:[..]
Ik dacht dat dit strafbaar was???
P.U. gaat die Supercup pakken en alle Bigheadz zijn bij deze uitgenodigd voor de Supercupwedstrijd op zaterdag 25 mei om 19:30u. Een beetje rellen mag wel...
Beste supporters van PU!
25 mei is het PU feest na afloop van de bloedstollende wedstrijd voor de Supercup. Alle supporters worden deze zaterdag verwacht zowel op de tribun/beker uitreiking als op het feest.
Hou er dus rekening mee dat je die avond vrij hebt!
Verdere info volgt snel ...
Ik hoop trouwens dat ik de Supercup wedstrijd haal. Tegen 't Heike zit er zeker niet in.
Trouwens na ik Tical in een nieuwe auto gesignaleerd heb is de heer Merc L. ook verschenen in de V met een andere Swift ik heb hem op de gevoelige plaat weten vast te leggen:
De geheime: Merc L Project Swift beta car!
en nog eentje dan ....
sorry ...
[Dit bericht is gewijzigd door VSGdotcom op 26-04-2002 00:15]
quote:Mijn oren liegen niet!!!
Op vrijdag 26 april 2002 10:30 schreef JesusThePimp het volgende:
@, je had deels gelijk over dat nummer wat laatst in mijn auto op stond en waarvan jij dacht dat het de Mobb Deep was. Ze waren het alleen niet, want de rapper was Tragedy Khadafi. Die gozer komt ook van 41st Side, en heeft veel samengewerkt met Mobb Deep. Een soort Big Noyd dus. Zijn stijl is dus vrijwel identiek aan die van Mobb Deep.
quote:Wat zielig...
Op donderdag 25 april 2002 21:47 schreef VSGdotcom het volgende:
De paashaas:
Oke ik ga alweer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |