quote:
DEN HAAG - Het aantal mensen dat in Nederland om asiel komt, is verder aan het dalen. In de afgelopen maand meldden zich 1950 mensen, 36 procent minder dan in maart vorig jaar. Dat heeft het ministerie van jusitie woensdag bevestigd.In januari en februari was er al sprake van een daling ten opzichte van vorig jaar van 33 procent van het aantal aanvragen. Het aantal aanvragen dat binnen 48 uur na aanmelding wordt afgewezen, blijft maar stijgen. Dat ligt inmiddels op minstens 36 procent.
Een en ander heeft te maken met de nieuwe Vreemdelingenwet en het in het buitenland bekend worden van het minder toeschietelijke bekeid van ons land.
Engeland is momenteel de hoofdprijs, maar schijnt vrij moeilijk te zijn.
quote:Precies, als ik wat tegen die asielzoekers zou hebben, zou ik op een van de paarse partijen stemmen!
Op woensdag 24 april 2002 10:05 schreef Jarno het volgende:
36%! Dat Paars zeg, dat kan er wat van.
Dit stinkt, veel te toevallig, ik geloof er geen bal van hoor
quote:Dan moet je even wachten op X-Ray. Die heeft nog wel cijfers van vorig jaar om mee te strooien.
Op woensdag 24 april 2002 10:08 schreef Frenkie het volgende:
wat zijn de reele aantallen... en wat doenm we met uitgeprocedeerden..hoeveel zitten er daar van.. als we toch cijfers hebben wil ik ze allemaal~..
quote:Pffft, wat hebben wij nou met de rest van Europa te maken. Als ze hier maar wegblijven, toch?
Op woensdag 24 april 2002 10:06 schreef NorthernStar het volgende:
Was te voorzien. Vraag me af welk land ze nu naartoe trekken... Duitsland? Frankrijk?Engeland is momenteel de hoofdprijs, maar schijnt vrij moeilijk te zijn.
quote:Misschien zijn er gewoon minder vluchtelingen?
Op woensdag 24 april 2002 10:06 schreef NorthernStar het volgende:
Was te voorzien. Vraag me af welk land ze nu naartoe trekken... Duitsland? Frankrijk?
quote:Zomaar een wilde gok, maar was dit sarcastisch bedoeld?
Op woensdag 24 april 2002 10:09 schreef Jarno het volgende:[..]
Pffft, wat hebben wij nou met de rest van Europa te maken. Als ze hier, maar wegblijven, toch?
Sorry hoor, maar ik vond het hoog tijd worden dat het wat strenger werd hier.
En welke landen populair zijn is direct af te meten aan het beleid dat ze voeren. Zegt mij vooral iets over het soort 'vluchtelingen'.
quote:Ja 2002 is nog niet afgelopen dus is het lastig voor het CBS en de immigratiedienst een compleet plaatje van het jaar te maken he knul.
Op woensdag 24 april 2002 10:09 schreef Ulx het volgende:[..]
Dan moet je even wachten op X-Ray. Die heeft nog wel cijfers van vorig jaar om mee te strooien.
quote:En nou on-topic reageren..
Op woensdag 24 april 2002 10:15 schreef X-Ray het volgende:
Hoe zit het met de illegalen instroom en de overige migratie (gezinshereniging en inhuwelijken)?
quote:ja ook die cijfers miste ik..
Op woensdag 24 april 2002 10:15 schreef X-Ray het volgende:
Hoe zit het met de illegalen instroom en de overige migratie (gezinshereniging en inhuwelijken)?
als je cijfers geeft, laat ze dan compleet zijn....
quote:maar wat doen we dan met de afgewezenen..
Op woensdag 24 april 2002 10:09 schreef Ulx het volgende:[..]
Dan moet je even wachten op X-Ray. Die heeft nog wel cijfers van vorig jaar om mee te strooien.
quote:Nah, ik denk gewoon dat de effecten van die wet duidelijk worden. Het aantal aanvragen daalt al een jaar of twee. That's all.
Op woensdag 24 april 2002 10:19 schreef von_manstein het volgende:
Jaja.... De verkiezingen komen er weer aan, nu gaan ze met cijfers smijten van hoe goed we het asielbeleid geregeld hebben en dat het zo nog wel 4 jaar door kan gaan.
quote:Nee, moeten vrijwillig terug, maar da's niet altijd mogelijk. (probeer voor de gein eens door turks koerdistan naar noord-irak te komen. Is een beetje lastig.)
Op woensdag 24 april 2002 10:19 schreef Frenkie het volgende:[..]
maar wat doen we dan met de afgewezenen..
worden die nou wel of niet uitgezet..
quote:en dus wat gebeurt er mee
Op woensdag 24 april 2002 10:23 schreef Ulx het volgende:[..]
Nee, moeten vrijwillig terug, maar da's niet altijd mogelijk. (probeer voor de gein eens door turks koerdistan naar noord-irak te komen. Is een beetje lastig.)
quote:Grappig dat ze niet eens de grens van Nederland-Belgie oversteken. Ze blijven namelijk gewoon.
Op woensdag 24 april 2002 10:23 schreef Ulx het volgende:[..]
Nee, moeten vrijwillig terug, maar da's niet altijd mogelijk. (probeer voor de gein eens door turks koerdistan naar noord-irak te komen. Is een beetje lastig.)
quote:Of ze gaan zelf terug, of ze verdwijnen.
Op woensdag 24 april 2002 10:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
en dus wat gebeurt er mee
Maar de kamer is over dat probleem weer aan het debatteren. En als er een oplossing voor gevonden wordt ontstaat er weer een ander probleem. Ach, het houdt een bende politici van de straat.
Ik denk dat Paars eigenlijk een coverup is van illegale Marrokanen die ons land over willen nemen (of eigenlijk al over hebben genomen) en dat dus alles wat er naar buitenkomt gelogen is!
quote:du het aantal teogestroomde asielzoekers daalt in aantallen, maar het aantal mensen dat immigreert (al dan niet legaal) neemt niet af.. coclusie het is een cijfertrucje.. en erg doorzichtig..
Op woensdag 24 april 2002 10:29 schreef Ulx het volgende:[..]
Of ze gaan zelf terug, of ze verdwijnen.
Maar de kamer is over dat probleem weer aan het debatteren. En als er een oplossing voor gevonden wordt ontstaat er weer een ander probleem. Ach, het houdt een bende politici van de straat.
quote:In de illegaliteit.
Op woensdag 24 april 2002 10:29 schreef Ulx het volgende:
of ze verdwijnen.
Trouwens, geen enkele gaat op eigen initiatief terug. Vaak hebben ze niet eens de cash daarvoor want die hebben ze aan de reis uitgegeven, plus dat de meeste hun paspoort vernietigen voor het aanvragen van asiel..
[Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 24-04-2002 10:38]
quote:Een asielzoeker is een (tijdelijke) immigrant, maar een immigrant is niet altijd een asielzoeker. Je moet niet verwachten dat het aantal asielaanvragen iets zegt over het aantal immigranten.
Op woensdag 24 april 2002 10:33 schreef Frenkie het volgende:[..]
du het aantal teogestroomde asielzoekers daalt in aantallen, maar het aantal mensen dat immigreert (al dan niet legaal) neemt niet af.. coclusie het is een cijfertrucje.. en erg doorzichtig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |