Hier staan de belangrijkste twee threads met Friends Trivia.
Friends-update
Let op, behalve de serie op Yorin worden ook de actuele afleveringen in de VS besproken. Deze zijn te vinden op irc.dal.net #downloadfriends of met de gebruikelijke peer-2-peerproggies.
Hiervoor heb je wel een codec nodig, waarschijnlijk
divx 3.11. www.doom9.org
As we speak is in NL seizoen 7 net geeindigd met de trouwerij van Chandler en Monica en zijn we er erachter gekomen dat Rachel zwanger is.
In seizoen 8 zijn we gebleven bij aflevering 20: 820 The One With The Babyshower
De laatste berichten uit de VS zijn dat er een negende seizoen komt.
Oja, en mocht je friends zoeken via kazaa, let op want afeleveringen worden vaak hernoemd. Zo kun je met de nieuwste titel toch een oude aflevering binnenhalen of krijg je er een die zo heet, als in het voorbeeld. Don't be fooled!
DIT IS FAKE!!!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door SunChaser op 21-04-2002 18:41]
RACHEL GEEN KANKER KRIJGT!
Anders wordt er weer om de haverklap gevraagd "Krijgt Rachel kanker?"
************SPOILER ALLERT*****************
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2 afleveringen lang brengen ze door in 't ziekenhuis, heel spannend zou 't niet echt worden, behalve het feit dat Chandler en Monica een kindje willen krijgen, en daar gaan ze in 't ziekenhuis aan werken....
Het eindigt geloof ik met een scene waarin Phoebe, Rachel en Ross discuseren waarom Ross en Rachel het niet nog een keer proberen.
'k moet nu weg, maar ik zal de url strax ff zoeken
Enne, krijgt Rachel kanker?
quote:Ja, die zijn vreselijk. Ze zitten daar op de bank net te doen of het fantastisch leuke dingen zijn, maar je ziet ze denken: weer een miljoen binnen voor deze aflevering.
Op dinsdag 23 april 2002 19:18 schreef Duiveltja het volgende:
heeft iemand ook die bloopers gezien??
Ten eerste is dat dus niet waar en ten tweede, rot op met die info naar je kijkers toe. Stom wijf.
quote:Tja, en dat er een 9e seizoen komt heeft al overal gestaan (krant, omroepblad, etc), maar zij weet dat zogenaamd niet blijkbaar. Stomme omroepsters.
Op dinsdag 23 april 2002 20:34 schreef SunChaser het volgende:
Ten eerste is dat dus niet waar en ten tweede, rot op met die info naar je kijkers toe. Stom wijf.
quote:ik vond ze wel geinig
Op dinsdag 23 april 2002 20:11 schreef SunChaser het volgende:
Hmm, Yorin gaat vanavond gewoon verder in seizoen 8.
[..]Ja, die zijn vreselijk. Ze zitten daar op de bank net te doen of het fantastisch leuke dingen zijn, maar je ziet ze denken: weer een miljoen binnen voor deze aflevering.
quote:Idd, zei bracht het als groot nieuws dat 'zij iig nog een heel seizoen voor de fans hebben'
Op dinsdag 23 april 2002 23:03 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Tja, en dat er een 9e seizoen komt heeft al overal gestaan (krant, omroepblad, etc), maar zij weet dat zogenaamd niet blijkbaar. Stomme omroepsters.
Sonja had beter blonT kunnen zijn met haar domme informatie
quote:AWWWWWWWW jammer!
Op donderdag 25 april 2002 14:48 schreef Marble het volgende:
Voor de mensen die het nog niet wisten: de spinoff over Joey gaat niet door. Wel komt er misschien eentje over Gunther.
quote:ja dat zal wel, maar ik heb em al lekker gezien
Op donderdag 25 april 2002 14:43 schreef TheGame het volgende:
Die wordt toch vanavond pas in de VS uitgezonden?
quote:
Op donderdag 25 april 2002 18:20 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ja dat zal wel, maar ik heb em al lekker gezien
quote:wat?
Op donderdag 25 april 2002 19:06 schreef DaafAzuil het volgende:[..]
![]()
quote:Als ie vanavond pas wordt uitgezonden, hoe kan jij hem dan al gezien hebben.
Op donderdag 25 april 2002 19:11 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |