quote:http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=0e9bb8295d76060f6236c8b238156c80&threadid=15994
stem op mijn partij: de partij voor moslims
ik zal jullie belangenbehartigen zoals meer studiefinanciering en meer en hogere salarissen voor moslims. Vooral wil ik meer geld stoppen in moslimonderwijs en een hogere bijstandsuitkering. We zullen wel moeten bezuinigen op geld naar monumentenzorg en het opknappen van kerken........je zult hier niemand horen klagen als we geen geld meer in kerken stoppen alsof kerken worden gebruikt hahaah stem op mij broeders en zusters stem moslimassalaam aleikum
quote:http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=0e9bb8295d76060f6236c8b238156c80&threadid=13042
Ahlan,Zoals jullie weten komen de verkiezingen er aan:
In maart de gemeenteraad waar iedereen boven de 18 jaar mag/moet stemmen.
In mei de landelijke verkiezingen waar iedereen mag/moet stemmen met een Nederlandse nationaliteit.
In verband met de verschuivingen in het landelijke politieke krachtenveld is het van het grootste belang dat iedereen gaat stemmen. Als we allemaal onze stem uitbrengen kunnen we het verschil maken.
Verder is het belangerijk om ook de stemmen van je familie te mobiliseren. Stel dat jij gaat stemmen maar je ouders niet, zorg dan dat zij jou machtigen zodat je ook namens hun kunt stemmen. Zie hieronder het machtigingsformulier, te vinden op de achterkant van ieder stembiljet. Laat je ouders tekenen en vul het volledig in. WEL DOEN!
Verder willen wil ik jou vragen om deze boodschap verder uit te dragen en mensen in jouw omgeving te mobiliseren.
Ten slotte nog een stemadvies: uiteraard is iedereen vrij om te stemmen wat hij/zij ziet zitten, mocht je het niet weten dan adviseer ik je te kiezen uit PvdA of GroenLink (het minste uit de kwaden). Laat je stem niet verloren gaan aan splinterpartijen. De invloed van deze partijen is te gering om werkelijk iets te kunnen betekenen voor onze doelgroep.
etc. etc. etc. nee het gaat de goede kant op hier!!!!
Kan zelf toch ook oproepen om op LPF te stemmen, of op VVD ?
quote:Inderdaad, dat post maar dubbele topics
Op vrijdag 19 april 2002 02:30 schreef Mr_Knoxville het volgende:
etc. etc. etc. nee het gaat de goede kant op hier!!!!
quote:ik ga met jou de discussie niet eens aan...
Op vrijdag 19 april 2002 02:33 schreef Bastard het volgende:
Ik zie het punt nietKan zelf toch ook oproepen om op LPF te stemmen, of op VVD ?
quote:Dat hoeft ook niet...
Op vrijdag 19 april 2002 02:35 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
ik ga met jou de discussie niet eens aan...
quote:heeft dit iets met een poll te maken?
Op vrijdag 19 april 2002 02:34 schreef Klik-Spaan het volgende:[..]
Inderdaad, dat post maar dubbele topics
quote:Met mij zeker ook niet?
Op vrijdag 19 april 2002 02:35 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik ga met jou de discussie niet eens aan...
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 02:36 schreef SunChaser het volgende:[..]
Met mij zeker ook niet?
quote:ja maar het verschil is dat FOK het MDI op zijn dak krijgt...!
Op vrijdag 19 april 2002 02:38 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap je punt trouwens niet. Op Maroc.nl ventileren mensen hun meningen en opvattingen. Die stukjes die je nu quote zijn een stuk genuanceerder dan dat geblaat van sommige rechtse Fok!kertjes hier.
quote:Het zijn allebei oproerkraaiers zeker?
Ik snap je punt trouwens niet. Op Maroc.nl ventileren mensen hun meningen en opvattingen. Die stukjes die je nu quote zijn een stuk genuanceerder dan dat geblaat van sommige rechtse Fok!kertjes hier.
quote:Over wie heb jij het?
Op vrijdag 19 april 2002 02:40 schreef Bastard het volgende:[..]
Het zijn allebei oproerkraaiers zeker?
quote:Ben ik nou de enige die inziet dat die soort mensen een bedreiging vormen voor de Nederlandse samenleving?
Op vrijdag 19 april 2002 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Maar die twee stukjes die je hier neerzet, ik zie daar niks kwaads in eigenlijk. Maar jij blijkbaar wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_Knoxville op 19-04-2002 02:43]
quote:Over de Fokkers en de marocs.
Op vrijdag 19 april 2002 02:42 schreef SunChaser het volgende:[..]
Over wie heb jij het?
quote:Ja en nee, ik zie het wel als een bedreiging dat moslim gedoe. Maar nee, ik zie dit meer als propaganda voor een partij, net als de spotjes van PVDA zouden zijn.
Op vrijdag 19 april 2002 02:42 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
Ben ik nou de enige die inziet dat die soort mensen een bedreiging vormen voor de Nederlandse samenleving?
of discrimineer ik nu???? moet dit topic nog niet gesloten worden????
quote:Jammer genoeg niet
Op vrijdag 19 april 2002 02:42 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
Ben ik nou de enige die inziet dat die soort mensen een bedreiging vormen voor de Nederlandse samenleving?
![]()
quote:zou pvda dit zeggen: meer studiefinanciering en meer en hogere salarissen voor nederlanders. Vooral wil ik meer geld stoppen in moslimonderwijs en een hogere bijstandsuitkering. We zullen wel moeten bezuinigen op geld naar monumentenzorg en het opknappen van moskeen?
Op vrijdag 19 april 2002 02:44 schreef Bastard het volgende:[..]
Ja en nee, ik zie het wel als een bedreiging dat moslim gedoe. Maar nee, ik zie dit meer als propaganda voor een partij, net als de spotjes van PVDA zouden zijn.
quote:Niet de PvdA, maar ik ken wel partijen die hier wel voor zijn.
Op vrijdag 19 april 2002 02:46 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
zou pvda dit zeggen: meer studiefinanciering en meer en hogere salarissen voor nederlanders.
En nu ga ik lekker slapen
quote:zoals? verwijzingen?
Op vrijdag 19 april 2002 02:47 schreef SunChaser het volgende:[..]
Niet de PvdA, maar ik ken wel partijen die hier wel voor zijn.
En nu ga ik lekker slapen
quote:Bijna, maar ik geloof het allemaal wel. Die debiele blaattopics waarin op hoge poten voorbeelden worden gegeven hoe de wereld naar de klote gaat worden morgen ook wel weer geopend. En de dag erna. En daarna. En daarna... (x1000).
Op vrijdag 19 april 2002 02:52 schreef Mr_Knoxville het volgende:
goh en toen lagen ze ineens allemaal in bed zeker
Slaap lekker, maar hou wel een oog open!
Het bericht zal wel afkomen van een of ander pubertje die niet weet wat ie zegt maar de context is puur een fascistische boodschap.
Met het tweede bericht is echter wat mij betreft niks mis mee.
quote:vuile zionisten!!!!!!!!!!
DOOD AAN DE ISRAELIES!!!!!
NOOIT VERGETEN WE DIT!!!! NOOIT!!!!!!
WE ZULLEN DIE JODEN EEN LESJE LEREN!!!! WACHT MAAR AF!!!!
WE DRIJVEN ZE DE ZEE NIET IN, MAAR WE DRIJVEN ZE IN DOOD EN VERDERF ZOALS ZE DAT MET DE PALESTIJNEN HEBBEN GEDAAN MAAR DAN 1000000KEER HARDER!!!!!!!!
WACHT MAAR AF!!!!!
-
18-04-2002 17:21 xplizit 18-04-2002 17:34
http://www.maroc.nl/portal/forums/showthread.php?s=55cfe29d8131ee775b444f1a97b4b1ed&threadid=19969
=================================================
quote:Ok, laat mij ff in vergelijking:
Op vrijdag 19 april 2002 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Maar die twee stukjes die je hier neerzet, ik zie daar niks kwaads in eigenlijk. Maar jij blijkbaar wel.
Alle christenen krijgen meer studiefinanciering, mogen gratis reizen met de trein, moslims? eh, ja... die verrekken maar, christenen krijgen meer huursubsidie, kinderen kunnen meer kinderbijslag krijgen MITS ze naar een christelijke school gaan, etc.
Moet ik nog meer vertellen? kan best.. maar die maroc post doet dus precies hetzelfde.. Alleen het verschil is: mijn post is discriminatie (leve het immigratiebeleid), en zijn post niet. Zo zit het tegenwoordig Kheb genoeg buitenlandse vrienden die NL zijn nu, en die denken er net zo over. tis een klein etterig groepje wat het verknalt steeds voor de rest.... en die post op maroc is wel weer een heel duidelijk voorbeeld van de narrowminded people die denken dat ze hier meteen alles kunnen maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |