Ik weet het dit klinkt weer overdreven en al. Maar ik heb me nog nooit zo gevoeld nadat het uit is gegaan met een jongen.
Ik dacht altijd weer, na disse weer een frisse (fries spreekwoord).
Maar nu heb ik het gevoel dat hier m'n leven stopt. Dit is het eind en ik heb het nooit aan zien komen.
Hij hoorde bij mij.
We gaan morgen ook praten en in kleine stilte hoop ik dat hij zich vergiste.. dat hij me toch niet kwijt wil en dat we weer door kunnen gaan en dit allemaal vergeten.
Maar ergens diep in m'n hart weet ik dat dat niet kan, dat dit echt het einde gewoon is.
Ben eigenlijk ten einde raad en hoop dat ik de aankomende dagen wat door kan komen.
dat moest er ff uit.. KG
quote:Hij was niet meer verliefd en hij zag mij niet als zijn vrouw in de toekomst.
Op dinsdag 16 april 2002 22:15 schreef Armageddon het volgende:
Wil je me ook vertellen waarom hij er een einde aan gemaakt heeft?
Maar ik kreeg gisteren nog een smsje dat hij m'n vriendje was 4ever en dat ie van me hield.
Ik snap er nix van
quote:Iets van 4 maand. Lijkt heel kort, maar als het gevoel d'r is is het gevoel d'r.. voor hem blijkbaar dus niet
Op dinsdag 16 april 2002 22:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En hoe lang jullie iets hadden?
quote:Hou oud zijn jullie allebei?
Op dinsdag 16 april 2002 22:17 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Hij was niet meer verliefd en hij zag mij niet als zijn vrouw in de toekomst.
Maar ik kreeg gisteren nog een smsje dat hij m'n vriendje was 4ever en dat ie van me hield.
Ik snap er nix van
Boy
quote:ik 16 bijna 17.. hij 19 zondag 20
Op dinsdag 16 april 2002 22:18 schreef Armageddon het volgende:[..]
Hou oud zijn jullie allebei?
Ik wil niet lullig zijn maar dit vind ik nou eenmaal.
Sterkte met je gesprek.
quote:Als hij je gister een SMS'je stuurde dat hij je nog heel lief vind en nu niets meer met je wil dan heeft hij waarschijnlijk een ander op het oog.
Op dinsdag 16 april 2002 22:20 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
ik 16 bijna 17.. hij 19 zondag 20
Over een paar weken belt hij je huilend op dat hij je terugwil.
let maar op
quote:dat is zo makkelijk gezegt, jij weet niet hoe ik me voel, jij weet niet wie en wat en hoe ik ben. Jij kan niet door leeftijd gelijk een oordeel klaar hebben over iemand.
Op dinsdag 16 april 2002 22:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zij is 16, en ze hadden 4 maanden. Sorry maar zo gaat dat op die leeftijd, alles kan in één dag compleet omslaan en verliefdheden kunnen zomaar opkomen en sneller weer verdwijnen.
Je hebt nog een heel leven voor je en zult echt wel weer iemand tegen komen.
Ben soms ook zo vreselijk bang dat mijn vriend dit ook gaat zeggen een keer....Ik heb nu echt gewoon het gevoel dat ik met hem nog heel lang doorga, samen oud worden met hem...maar goed, dat kun je nooit zeggen. Alleen zo is bij mij het gevoel nu over deze relatie...de jongen met wie ik oud wil worden....
quote:Hee da's klote voor je, KG. Hoe vervelend het ook is, er is nu eenmaal geen garantie te vinden voor een levenslange relatie... ook al leek het allemaal zo mooi. Als hij niet het juiste gevoel heeft, kan het maar beter duidelijk zijn, ipv dat het misschien wel maanden 'doorsukkelt'.
Op dinsdag 16 april 2002 22:14 schreef Kissinggirl het volgende:
-droevig verhaal-
Hoewel je daar nu natuurlijk niet aan wilt denken, moet je wel verder en proberen er afstand van te nemen...
Veel sterkte ermee...
quote:Is ook makkelijk gezegd, maar zo gaat dat meestal op die leeftijd!! Ik zou eerst eens goed met hem gaan praten waarvoor hij het nou precies heeft uitgemaakt.
Op dinsdag 16 april 2002 22:22 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
dat is zo makkelijk gezegt, jij weet niet hoe ik me voel, jij weet niet wie en wat en hoe ik ben. Jij kan niet door leeftijd gelijk een oordeel klaar hebben over iemand.
Sterkte, meid! Ik hoop dat je je morgen beter voelt...
Ik ziet het iig allemaal ff aan morgen en ga nu slapen want ben er best uitgeput van.
En dan ook nog eens een toets morgen. Ik neem de dagen maar eerst even zoals ze zijn en worden.
KG
quote:dat vind ik dus weer een schijt reden, waarom hoor ik dat ook altijd van mensen. sommige mensen denken ook gewoon dat ze voor altijd dat spontane liefde op het eerste gezicht gevoel blijven houden. mooi niet dus. maar als je niet meer spontaan verliefd bent kun je altijd nog houden van. met een ander wordt dat echt niet 10 keer beter ofzo. als mensen nu eens concreet zouden zeggen dat er punten zijn waarop ze toch niet vinden dat ze bij je passen zou ik het veel begrijpelijker vinden. misschien heb ik ook gewoon niet zo hoge eisen als de rest, maar ja. ik ben nu eenmaal iemand die gewoon blij is als hij iemand heeft om lekker tegen aan te liggen en wat mee te praten.
Op dinsdag 16 april 2002 22:17 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Hij was niet meer verliefd en hij zag mij niet als zijn vrouw in de toekomst.
Ik snap er nix van
Aan de andere kant is het iets wat je als het goed is toch wel een paar keer in je leven mee zal maken. Het gevoel dat de wereld vergaat als hij/zij niet meer van je houdt, dat niemand diegene kan evenaren, dat je nooit meer zo verliefd kan worden.
Inderdaad pijnlijk, maar het mooie van liefdesverdriet is dat het ALTIJD overgaat.
Probeer de mooie herinneringen te houden, wees blij met jezelf en geef jezelf de tijd. Ooit, en waarschijnlijk sneller dan je denkt, zal je merken dat je je best redt in je eentje.
En maak alsjeblieft niet de fout bij hem terug te gaan als hij dat wil.
sterkte meid!
quote:Dat zegt helemaal niks.
Op dinsdag 16 april 2002 22:18 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
Iets van 4 maand. Lijkt heel kort, maar als het gevoel d'r is is het gevoel d'r.. voor hem blijkbaar dus niet
Maar erg veel succes toegewenst in de moeilijk tijd die nog voor je ligt.
Dit vond ik nog misschien wel toepasselijk
-----------------------------------------------
Waarom nou jij - Marco Borsato
Als er iemand bij me weg ging
Even slikken en weer doorgaan
Even woelen en gewoon weer opstaan
Het deed me weinig
Maar om jou ben ik verdrietig
Zonder jou ontzettend nietig
Je stem die in mijn hoofd blijft zitten
Mij geen moment met rust laat
En dat er mensen zijn die lachen
En dat er mensen zijn die dansen
En dat er mensen zijn die innig zoenen
Dat kan ik nu niet meer begrijpen
Ik voel alleen de pijn van "God, waar is ze"
Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen
En ik kan er niet mee om gaan
Ik kan er echt niet meer mee om gaan
En ik zou wel willen smeken
Je op mijn knieën willen smeken
Als ik wist dat dat nog zin had
Maar de dagen worden weken
En de weken worden jaren
Dit gevecht kan ik niet winnen
Want jij zit veel te diep van binnen
Waarom nou jij
Waarom nou jij
Waarom nou jij
Waarom ben jij nou uit mijn leven
Waarom ben jij nou niet gebleven
Waarom wou jij me niets meer geven
Waarom ben jij vertrokken zonder reden
Ik hou je vast in mijn gedachten
Ik zie nog hoe je naar me lachte
Ik mis je lippen op de mijne
Een beeld dat nooit meer zal verdwijnen
Jouw hand niet meer in de mijne
En dus tel ik de lege lange dagen
Die zonder jou voorbij gaan
Met geen enkele hoop voor morgen
Geen hoop op wat dan ook
Maar jij, zul je soms nog aan me denken
Ben ik soms toch nog een beetje bij je
Ach laat maar
Ik tel gewoon de lange dagen
Ik tel gewoon de lege lange dagen
Maar ik wil niet
Ik wil niet meer
Als er iemand bij me weg ging
Even slikken er weer doorgaan
Even woelen en gewoon weer opstaan
Het deed me weinig
Maar om jou ben ik verdrietig
Zonder jou ontzettend nietig
Je stem die in mijn hoofd blijft zitten
Mij geen moment met rust laat
En dat er mensen zijn die lachen
En dat er mensen zijn die dansen
En dat er mensen zijn die innig zoenen
Dat kan ik nu niet meer begrijpen
Ik voel alleen de pijn van "God, waar is ze"
Ik voel alleen de pijn van jou hier bij me missen
En ik kan er niet mee om gaan
Ik kan er echt niet meer mee om gaan
quote:Maar wij kunnen wel putten wel uit onze eigen ervaringen
Op dinsdag 16 april 2002 22:22 schreef Kissinggirl het volgende:[..]
dat is zo makkelijk gezegt, jij weet niet hoe ik me voel, jij weet niet wie en wat en hoe ik ben. Jij kan niet door leeftijd gelijk een oordeel klaar hebben over iemand.
Alleen het gros van ons moet nu minimaal glimlachen om het gevoel dat ons toenmalig vriendje De Ware zou zijn.
Ik wens je trouwens wel heel veel sterkte want ik weet dat het hartstikke veel pijn doet!
erg vaag inderdaad dat tie daarvoor nog een sms stuurt met 4ever.. je bent 17.. nog jong en je kan nog genoeg mee maken en wel meer verdriet krijgen.. life goes on het kan gebeuren dat tie niet meer verliefd is.. het is nou eenmaal zo.. je zal heus wel je "prins op het witte paard" vinden
~mim
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |