En toen met een mannetje of 30/40 gebrainstormd, en daar kwam toen wat uit. Is ook meteen een stuk handiger omdat iedereen die iets wil doen aanwezig is, en je meteen taken kan verdelen ed
een grote kooi op het plein bouwen, daar alle brugklassers inleiden en dan de brandslang er op zetten! Was erg lachuh (voor ons dan) (NB het was wel mooi weer die dag)
Of men neme een brugje en een pak vla... Daarna kan je invullen wat je wilt
Een dag voor de laatste dag zou ik de stunt doen, dan rekenen de leraren er niet op...
Toen dat over was, hebben we de leraren naar buiten gehaald, en ze in een kooi gestopt, toen hebben we ze met waterballonen nat gemaakt, en toen van dat leuke witte poeder er over heen. Sommige oude leraren waren altijd strak in pak en die pakken waren dus erg vies en stinkie.
Na dit alles hebben we de lagere klassen naar huis gestuurd en hebben wij lekker met de (stinkie) leraren gebarbequed (of hoe je het ook schrijft).
En twee dagen later werden de organisatoren van de stunt bij de directeur op het matje geroepen met de rekening voor de dicht geverfde ramen (900 gulden) het waren bijna 250 ramen. Wij hebben dus een inzamelings actie gehouden en de benodigde 900 gulden bij elkaar gekregen.
Het was leuk, maar sindsdien zijn de regels voor examen stunt wel veranderd
quote:Meestal is de "stunt" toch afgesproken? Bij ons tenminste dan. Veel leraren waren ook wel bereid mee te werken, dus dat boeide ook niet. Hoewel het wel leuk is om leraren die een beetje twijfelen over de streep te krijgen
Op dinsdag 16 april 2002 19:12 schreef Kogando het volgende:
Een dag voor de laatste dag zou ik de stunt doen, dan rekenen de leraren er niet op...
quote:geweldig...ik ga em onthouden... moet alleen nog wel 2 jaar wachten
Op dinsdag 16 april 2002 19:12 schreef Kogando het volgende:
10 giga zakken piepschuim kopen (kost niks), en dan in een heleboel balonnen doen.. die balonnen mee in de school nemen, (gewone balonnen houden leraren toch niet tegen) en dan in de school de lekker statische piepschuim balonnen laten knallen... soowww! dan zitten de peipschuimpjes er over 10 jaar nog...Een dag voor de laatste dag zou ik de stunt doen, dan rekenen de leraren er niet op...
quote:Uhuh.
Op dinsdag 16 april 2002 19:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit topic is best wel dubbel.
Dicht ermee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |