abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3855244
Graag jullie idee-en voor een leuke eindexamenstunt, examenklas HAVO.
pi_3855276
ik had in mijn jaar halloween. dat was echt te vet.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_3855316
Wat wij deden: poster ophangen in de school, iedereen die wil meedenken over stunt, dat lokaal, dan en dan komen.

En toen met een mannetje of 30/40 gebrainstormd, en daar kwam toen wat uit. Is ook meteen een stuk handiger omdat iedereen die iets wil doen aanwezig is, en je meteen taken kan verdelen ed

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:04:03 #5
22003 bigger
niet groter als
pi_3855496
wat ik op m'n ouwe school wel 'ns heb gezien:

een grote kooi op het plein bouwen, daar alle brugklassers inleiden en dan de brandslang er op zetten! Was erg lachuh (voor ons dan) (NB het was wel mooi weer die dag)

Of men neme een brugje en een pak vla... Daarna kan je invullen wat je wilt

Next time you wave, use all your fingers
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:12:07 #6
14827 Kogando
Modelprutser
pi_3855571
10 giga zakken piepschuim kopen (kost niks), en dan in een heleboel balonnen doen.. die balonnen mee in de school nemen, (gewone balonnen houden leraren toch niet tegen) en dan in de school de lekker statische piepschuim balonnen laten knallen... soowww! dan zitten de peipschuimpjes er over 10 jaar nog...

Een dag voor de laatste dag zou ik de stunt doen, dan rekenen de leraren er niet op...

Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
pi_3855584
Mijn examen stunt was uitgelopen op een erg duur grapje. We hadden alle ramen met verf dicht geverfd. Dus kan je na gaan hoe donker het dan is? Daarna hebben wij alle leraren in een lokaal gestopt en een paar stinkbommen naar binnen gegooit.

Toen dat over was, hebben we de leraren naar buiten gehaald, en ze in een kooi gestopt, toen hebben we ze met waterballonen nat gemaakt, en toen van dat leuke witte poeder er over heen. Sommige oude leraren waren altijd strak in pak en die pakken waren dus erg vies en stinkie.

Na dit alles hebben we de lagere klassen naar huis gestuurd en hebben wij lekker met de (stinkie) leraren gebarbequed (of hoe je het ook schrijft).

En twee dagen later werden de organisatoren van de stunt bij de directeur op het matje geroepen met de rekening voor de dicht geverfde ramen (900 gulden) het waren bijna 250 ramen. Wij hebben dus een inzamelings actie gehouden en de benodigde 900 gulden bij elkaar gekregen.

Het was leuk, maar sindsdien zijn de regels voor examen stunt wel veranderd

pi_3855595
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:12 schreef Kogando het volgende:
Een dag voor de laatste dag zou ik de stunt doen, dan rekenen de leraren er niet op...
Meestal is de "stunt" toch afgesproken? Bij ons tenminste dan. Veel leraren waren ook wel bereid mee te werken, dus dat boeide ook niet. Hoewel het wel leuk is om leraren die een beetje twijfelen over de streep te krijgen
Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:29:03 #9
19643 reneejepeetje
life's hard, and so am I-
pi_3855721
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:12 schreef Kogando het volgende:
10 giga zakken piepschuim kopen (kost niks), en dan in een heleboel balonnen doen.. die balonnen mee in de school nemen, (gewone balonnen houden leraren toch niet tegen) en dan in de school de lekker statische piepschuim balonnen laten knallen... soowww! dan zitten de peipschuimpjes er over 10 jaar nog...

geweldig...ik ga em onthouden... moet alleen nog wel 2 jaar wachten
never made it as a whise girl, couldn't cut it as a poor girl steeling
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:55:37 #10
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_3855946
Dit topic is best wel dubbel. Maar goed, wij doen nog steeds iets met maffia, en het gaat een grote ramp worden. En ik moet nog organiseren ook.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  dinsdag 16 april 2002 @ 19:55:58 #11
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_3855951
Tsja, wij hebben geen stunt. Ook een beetje suf op een school met slechts eindexamenleerlingen een stunt te gaan organiseren. Lekker elkaar afzeiken
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  Admin dinsdag 16 april 2002 @ 20:06:18 #12
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_3856071
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 19:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit topic is best wel dubbel.
Uhuh.

Dicht ermee.

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo