Wie lijkt dit wat?
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:04 schreef Vork het volgende:
Neem Raven, Iteejer en al dat andere gajes mee en er blijft gegarandeerd niets meer van die hele bar over
quote:Sloop ik wel die toko met de IJdorpse Fag erin
Neem Raven, Iteejer en al dat andere gajes mee en er blijft gegarandeerd niets meer van die hele bar over
Doordeweeks kan ik er met de WeekOV nog gratis heen.. evt. wil ik dan nog wel eens een keer kijken.. en anders hoef je op mij niet te rekenen
en nu weer an't werk.
quote:idd, als er kaarsen zijn en voedsel...
quote:4 van de 15 fout.....
Uitslag
Gefeliciteerd, jij bent een kenner met een hoofdletter K. Waarschijnlijk heb jij je leven lang al kroketten gebakken, biertjes getapt en met overvolle dienbladen in de brandende zon op terrassen gelopen. Kortom, jij bent een expert en hoeft niets meer te leren. Sterker nog, de twaalf Barkeepers kunnen nog een heleboel van jou leren! Maar er is meer in het leven dan alleen maar parate kennis oplepelen. Dus vergeet de 38 ingrediënten van een smakelijk cocktailtje en sla er gewoon een achterover. Enjoy!
Overigens is het wel weer een butt-site zeg, zoals we van rtl gewend zijn.
en die meeting, mja, ben'k wel voor.
Volgens mij zijn dat Heineken-viltjes.
Kan ermee door dus
* Breuls lijkt het wel leuk
Maar ik ga liever voor de tv kijken wat de medefokkers daar allemaal uitspoken. Vind het overigens een goed idee.
quote:Dan ben je zeker nooit echt uitgeweest. Man, er knallen me een partij goeie clubs en barren de grond uit!
Op dinsdag 16 april 2002 13:21 schreef Vork het volgende:
Groot nadeel: tis een Rotterdam, da's niet alleen geen leuke stad, tis hier ook nog eens een klereneind vandaan.
quote:LOL
Count me in (als het op een zaterdag is...)
en we gaan niet roepen: HEEJ WIJ ZIJN VAN EEN INTERNETMEETING
ik wil niet nagestaard worden op straat
quote:LOL
Op woensdag 17 april 2002 00:17 schreef Stranger het volgende:
ik ga wel mee.. liefste op een doordeweekse avond..en we gaan niet roepen: HEEJ WIJ ZIJN VAN EEN INTERNETMEETING
quote:Jarno gaat vast niet. Wil je z'n fok!shirt lenen?
Op woensdag 17 april 2002 00:17 schreef Stranger het volgende:
ik ga wel mee.. liefste op een doordeweekse avond..en we gaan niet roepen: HEEJ WIJ ZIJN VAN EEN INTERNETMEETING
quote:Nou wel 60 KM van Amsterdam.
Op dinsdag 16 april 2002 13:21 schreef Vork het volgende:
Groot nadeel: tis een Rotterdam, da's niet alleen geen leuke stad, tis hier ook nog eens een klereneind vandaan.
En Rotjeknor is een stuk leuker dan Ijdorp hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |