abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 april 2002 @ 08:46:51 #1
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3834961
De jeugd van tegenwoordig...

Vroeger.... toen wij nog opgroeiden met de fabeltjeskrant, paulus de boskabouter, ja zuster nee zuster, de familieknots, ko de boswachter& het Klokhuis..... die tijden zijn voorbij... de jeugd van tegenwoordig heeft masaal sesamstraat aan de kant geschoven en leert van de hitkranten, tina's en breakouts al op peuterpuber-leeftijd over baarmoederbloedingen, ontmaagdingspijntjes en anale penetratiepunten.... Ook een van deze hersenspoelende invloeden is TMF... Deze 'hitzender' beinvloed al jarenlang de jeugd.... tieners van tegenwoordig geilen al vanaf zeer jonge leeftijden op de hedendaagse rolmodellen: de Tookses, Jeroenen posts en Nieuwenhuizen en ga zo maar door... Ze doen echter totaal niet mee (egt niet!) met het systematisch de strot indrukken van vele zeer slechte muziekstukken, bands en zogenaamde 'artiesten' (Denk aan K-otic en Sita)

Maar Anyway: de TMF awards.... Ik kan bij dezen zeggen dat mensen in mijn kenniskring die er zijn geweest meteen worden geschrapt uit mijn kennissenkringlijstje... (Ik ken der ook maar een, en voor hem maak ik een uitzondering, aangezien hij als 'superfan' van Within Temptation wel moest, aangezien hij wel bij alle concerten van de band aanwezig wou zijn.... Dit inividu krijgt echter wel als strafmaatregel bij de eerstkomende gelegenheid een stomp in de maag)

Deze wanvertoning begon al goed.... Within temptation.... Dit bandje mocht welgetoond 1 nummer spelen.... Een beetje band had bij de organisatie van de awards na het ontvangen van een uitnodiging om voor duizenden lollielikkende, smssende, msnnende en breezerdrinkende klotekoters op te treden de instumenten rectaal ingebracht, maar WT ging er kennelijk mee accoord.... En dan nog viel me dat zwaar tegen.... Had had me wel lache geleken om er bij te zijn.... Met boksbeugeltjes en andere rosapparatuur 12 jarige BritneySpears-als-rolmodel-hebbers afrossen in een pit, ben ik niet echt vies van.... maar goed.... een nummertje en WT was weer opgerot... En welk nummer? Ice Queen natuurlijk.... Van het kortetermijngeheugen van TMFminnend Nederland kan je toch Ècht niet gaan verwachten dat ze meer nummer zouden kunnen te houden, daar de hersentjes al vol zitten gepropt met de vorige tienduizend trends.... En ja: Within Temptation is een trend: WT zegt zelf blij te zijn dat ze met hun 'eigen ding' op de TMFawards staan, en daar heel erg trots op zijn, maar is het dat wel? Nee joh.... Vorige WT albums klonken toch echt wel een stukje anders... maar dat terzijde.... Zal iemand WT nog kennen als de volgende trend zijn intrede heeft gedaan? Dacht het niet....
Within Temptation kreeg trouwens een award voor 'meest belovende act binnenland' voor het uitreiken van de Award, had je een overzicht van de genomineerden.... met dus een stukje van de videoclip van 'Ice Queen.' Het viel me op dat de hele zaal, bij het refreintje, vrolijk een keer of tig teveel 'oe-oe' schreeuwde....

Het viel me op dat het zoizo een soort singleparade was.... De awards waren optreden-like een ophoping van korte pokkeoptredens van bandjes (&consorten) die wel een of twee nummertjes kwamen spelen... Wat heb je daar nou aan? Bij dezen wil ik iedereen die Verzamelalbums koopt graag voor gek verklaren, gij strontmongool....
Maar toen moest het nog geopend worden... Die TMF frutsels... door wie? Door Tooske.... Tooske... het lekkere ding.... 'Meen je dat?' Nee. Dat meen ik NIET.... IEUW, wat zag dat mens er totaly walgelijk uit in haar buik-en-tieten-niet-voldoende-afdekkende outfit... Die patbuik alleen al.... Ik ben blij dat ik met recht kan zeggen dat ik over beter heen ben gegaan... (kunst)

Maar Neway: er werden ook nog awards weggegeven.... En aangezien TMF-presentatoren en presentratrisessen te incompetent zijn om dit zelf te doen, had men hulp nodig.... Zo werd de award voor beste rap uitgereikt door Jurgen Rayman... (Whatever) Deze gast is te erg voor woorden.... Dit meneertje presenteerd de comedy factory... (NPS) Iets wat ik hier niet bij snap: Hij is NIET grappig.... Ik suriname, (Roots, bloody roots) schijnt het inividu een volksheld te zijn... ik snap het niet? Ben ik te superieur voor zijn humor? (Domme vraag, natuurlijk ben ik.... naja) Maar goed: Beste rapper buitenland is YaRule. (Of iets in die geest) Mr. Ya nam niet echt de moeite om zijn creatief vormgegeven vuilnisbakvulling op te halen... Dit viel me toch bij meer artiesten op... Is Nederland en TMF dan soms niet het toonaangevendste muziekland/zender van de Wereld? zijn zÛ gehersenspoeld dat we dat zijn gaan geloven? zal het zijn?

Kennelijk...

Maar goed.... Er werd nog meer opgetreden! het kon niet op! K-otic kwam weer hetzelfde nummer als vorig jaar ten gehore brengen.... Sita was er echter niet bij.... *Iets mompeld over ratten die het zinkende schip verlaten* Ik vond het knap dat de TMF-peuter-pubers nog steeds vrolijk meezongen met de wancreatie van de ontoerekeningsvatbare liedjesfrunnikers achter K-otic... 'Damn I think I love you' word met de uitvoering valser uitgevoerd... 'Vals?, meen je dat?' Ja. Dat meen ik... Het is jammer dat ik der hier geen geluidsopnamen van heb, want mijn goed: wat was het vals... Martijn is en blijft mijn vals-zingfavoriet..... Zal het ooit kunnen zingen? Stay tuned.... Martijn had trouwens wel een hele stoere Rockersoutfit aan: een gerafeld spijkerbroekje met rock-patches.... Hoe lame... zelfs de meest infantiele platenbaas zou moeten kunnen inzien dat de AC/DC&KISS rocktijd voorbij is... het is niet nodig om jaren80-teringbandjes menthalietijd in de tere tienerzieltjes binnen te rammen... Martijn is toch zelf wel slim genoeg om in te zie.... Nevermind ook maar

K-otic deed een nieuw nummer: 'Falling' met een geweldige tekst: 'I hate the sound when you break me...' Tipje voor de brekers van K-otic: Begin bij de nekjes, dat bespaard ons ook het trieste gereutel van een aantal bandleden....

Naast een K-otic muts (Boesgra was het geloofik) met een Wit Gothic-achtig 'kijk-mij-de-trend-voor-huppelkuttend-nederland' zettend jurkje aan, was er ook een extreem K-otic ventje bij.... hij was kaalgeschoren... de Johnny de Moll wannabee......

AAAAAAAAAAAAARGH! Johnny de Moll! gatverdamme! wat een mislukte freggel!
Ok, eerlijk is eerlijk.... geeft toe jongens: er lopen er op deze aarde mannen rond waardoor je het bÌjna jammer zou vinden dat je geen homo bent (Niet eggies natuurlijk!) Van deze inividuen is het dan ook nog enigzins begrijpelijk dat Buggyrijdend-hitkrantlezer er posters van boven het bed heeft hangen.... maar Johnny de Moll? J de Moll is volgens mij hÈt resultaat van een talentenjacht in de Freggelgrot. Dit gastje is begonnen als acteur in MTST (Matige tijden, slechte tijden) en ik vraag me nou af wat dit gastje nou mee heeft? een lekker snoetje? mhoa... niet echt....

Toen ik laatst zat te zendersurfen tussen het brede scala aan muziekzenders dat Nederland rijk is kwam ik een interview met No Doubt tegen.... Je zag de interviewer van achter, heel stotterend en stammelend zijn no-good kutvraagjes stellen.... de interviewer... een heel klein infantiel pestventje.... ik dacht:'verdomme! zo'n de-fan-mag-de-artiest-interviewen-programma.' Maar nee: niets was minder waar... het was Johnny de moll... kaal.... mijn god, wat een gedrochtje... en toch slaat menig teder tienerhartje er spontaan een slagje van over.... Vrouwen... ik zal ze nooit begrijpen....
Trouwens: Wist je dat het succes van Johhny de Moll totaal NIETS te maken heeft met het feit dat papa de grote boze televisiebaas van nederland is?
'Papapapapapapa! ik wil op TMF! ik wil graag een vriendinnetje! en zo lukt het me natuurlijk nooit! en.... mag ik een nieuwe speen papa?'

Walgelijk joch... Het meest wangedrogtende inividu van nÈÈrlands televisiejaren...

Over Walgelijk gesproken.... how 'bout Anastasia? dit snap ik toch echt niet... als er iemand is met een nachtrustverstorende stem, dan is zij het wel.... en het wint ook nog: Beste zangeres buitenland... en dat met kattengejank dat komt uit een zwaar gemutuleerd koterstrotje.... Ana met haar overdreven cristelijk-hersenspoelende-pro-god-anti-anderegodsdiensten-haat-aanwakkerende-feel-good muziek.... EO's 'Prinsen en Prinsessen' (Quote uit P&P: 'Ik zal vechten met het zwaard van god,' I rest my case...) op groot, international doorgevoerd niveau....

Ook werd er een award voor beste zangeres nederland uitgebracht... waarbij onder de genomineerden, Anouk.... Anouk? heeft die afgelopen jaar ook maar een nummer uitgebracht? nee toch? en Birgit.... Nog zo'n wanproduct.... als kleine zusje van dÈ Katja Schuurman zou je toch, net als TMF-minnend nederland denken dat zo iemand toch wel leuk zou kunnen zingen? weer: Niets is minder waar.... (Behalve dan dat Johnny de Moll een lekker ding is) Birgit is weer zo'n product van de platenmaatschappij die gedwongen word om 'alternatieve' (Laat me VERDOMME niet lachen) muziek te maken, terwijl ze liever als achtergrondzangeresje bij ToyBox had willen zingen... Jammer Birgit.... het zit niet altijd mee.... maar nu ben je wel een idool voor meelopend nederland... Hoe voelt het nou om half nederland in 'jou' C&A (vet koel!) outfit rond te zien lopen? (De nationale alternatief-voorbeeld-achternalooptour komt naar je toe deze zomer!)

Trouwens: Jammer voor Birgit... Beste zangeres nationaal was niet voor haar voorbestemd... Deze award ging uiteraard naar dÈ Miss piggy van de nederlandse televisie: Sita.... 1 uitspraak over Sita staat me nog erg goed bij: 'De ene keer vind ik haar niets, de andere keer vind ik haar een varkentje.' Ge-wel-dig... en het denkt de lading ook wel zo'n beetje.... Sita... K-otic uitbraaksel dat voor zichzelf begint met irritante ringtone-pestnummers zoals 'hello' en nummers die kennelijk door een of andere donken, fantasieloze, melodietjesopvullende Amerikaase tekstschrijvers zijn geschreven: 'Driving my chevy' (Ja, volkswagen golf zou je bedoelen...) 'I see a man sitting down by the 405' (405? A6 zal je bedoelen.... Weer een bewijs dat Sita NIET haar eigen nummer schrijft... (Is daar bewijs voor nodig dan?)) en 'nananananananananananana' (Meneer had een writersblock?)
Iets wat me ook opviel bij Sita: de achtergrondband.... Stuk voor stuk stoere, ruige rockers! moet ik nog beginnen over meeloop-geschiktmaken of heb je het nu inmiddels wel een beetje door?
(Erg fout ook: Sita kan de naam van haar platenmaatschappij niet eens fatsoenlijk uitspreken)

Sita voerde trouwens haar befaamde Duet met Marco Borsato op.... hÈt huwelijksgeschenk aan W.A. een Maxima... (Wat zullen die daar blij mee geweest zijn zeg!) Maar goed.... de tekstschrijver van Sita mag dan wel een dikke mongool zijn, het gedrogtje dat dit nummer heeft geschreven mag er ook zijn hoor.... 'Zonlicht zien voor dag en dauw' denk der eens over na man! dat KAN helemaal niet! (tenzij je het opneemt op tape oid trouwens) 'liever 1 seconde met jou dan een eeuwigheid alleen' Hoe een DUH zin.... Ik ben liever 1 seconde met mijn ergste vijand samen dat een eeuwigheid alleen.... zou lekker saai zijn he?
En inkopper en totaal moronische zin: 'Vliegen zonder vleugels...' MARCO! VUILE GORE DIERENBEUL! spinnen de poten uittrekken als klein kind, alÈ.... maar vliegen zonder vleugels? ZAK!

Nog zo'n grote winnaar: Kane.... Waarom vind ondergetekende Kane kut? gewoon.... Het ego druipt met bakken gal-like junk van de heren af.... Kane had zelfs het gore lef om te claimen dat U2 weer zo populair is omdat hun nummers van hun gespeeld hadden... wat een capsoneslijers.... pokkebandje met niet meer als 13 in een dozijn-standaard-saaie-zouteloze rockmuziek.... maar...! Kane heeft een extratje! Dinand Woesthoff! deze zanger schijnt een deal te hebben gesloten met dezelfde plastische chirurg als Micheal Jackson.... en het is aan het doe-het-zelf-hobbykitje- (Do-it-yourself-play-do'-be-a-curgian-in-five-minutes) plastisch-chirurgengezicht van Dinand af te zien....
Ik ben benieuwd of het binnenkort een neger word.

Waren de TMFAward dan helemaal kut?
Neah.... der waren wel een of twee postieve kantjes.... Zoals Robbie Williams... hij kwam zijn Award niet ophale (duh) maar zei in de 'bedank-videoboodschap:' "Dit is mijn 48ste award dit jaar, bij de 50ste ga ik ze inruilen voor een theepot...." om maar weer eens aan te geven hoe ongelovelijk gewild de TMF awards wel niet zijn. Verder het optreden van Xander en the Wild romance, als eerbetoon aan Herman Brood.... Jammer alleen dat 90% van de aanwezige kleuters het nummer 'Saterday night' pas voor de eerste keer hoorde en dus niet mee kon zingen....

dus!

Ik ga naar huis.
  maandag 15 april 2002 @ 08:54:40 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3835008
Echt cool
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3835033
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3835042
Ik heb nog nooit zoveel frustraties in een post gelezen als in deze. Hoe grappig die Awards soms waren om te zien, ik ben het toch wel op een aantal punten met je eens.

Mochten er onverhoopt een aantal kaarten in mijn hand verschijnen, ook al zijn ze gratis, ik vouw er vliegtuigjes van en stuur ze in een baan rond de aarde..

"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_3835085
quote:
Op maandag 15 april 2002 08:54 schreef Marble het volgende:
Echt cool
Is dit niet veelste lang voor je? Je hebt vast alleen de eerste alinea gelezen.

(een niet onaardig stukje, Nietzman )

I wasn't supposed to BE here today!
  maandag 15 april 2002 @ 09:09:16 #6
12647 trance40
It's just a freakin name
pi_3835090
kan iemand in 1 zin samenvatten wat de topic starter te melden had Ik heb geen zin om het allemaal te lezen
  maandag 15 april 2002 @ 09:11:01 #7
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3835101
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:08 schreef zodiaque het volgende:
Is dit niet veelste lang voor je? Je hebt vast alleen de eerste alinea gelezen.

Ga buiten spelen, ventje.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 15 april 2002 @ 09:16:04 #8
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_3835150
Het mooie aan het hele verhaal is dat je nog gelijk heb ook !!!

Tell them brother Beavis !!!!

Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  maandag 15 april 2002 @ 09:18:02 #9
17623 www.vantschip.com
------------------------------
pi_3835169
Geniaal Nietzman!

Fok! mensen ... let op deze jongen... moet column's bij jullie gaan schrijven!!!

[b]
Fok!Forum
[/b]
pi_3835176
Haha,
pi_3835205
amen......
Deal with it; rock 'n roll
  maandag 15 april 2002 @ 09:23:47 #12
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_3835211
Briljant .. vooral doorgaan !!!! dit had als colum op de FP mogen staan
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_3835326
Geweldig stuk.

Ode aan de schrijver

Heb er zaterdag helaas stukken van gezien en dacht, lager dan dit kan Nederland bijna niet meer zinken.

maandag 15 april 2002 @ 09:36:59 #14
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_3835329
helemaal mee eens

Pistol Pete

[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  Eindredactie Games maandag 15 april 2002 @ 09:37:20 #15
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3835332
quote:
Op maandag 15 april 2002 08:54 schreef Marble het volgende:
Echt cool
echt reet schoppend gaaf helemaal te wauw super klasse shitty shit

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 15 april 2002 @ 09:43:43 #16
557 ManTra
Houten lijf..
pi_3835394
Is dit briljant? Vind het voornamelijk alleen maar afzeiken met spelvouten.. Okay het is de Top40 Awards, maar het is ook bedoelt voor die doelgroep.

*advocaat voor de duivel speelt*

Je zeikt 'TikTak' toch ook niet af omdat het zo kinderachtig is? Tis niet voor jou bedoelt blijkbaar...

.. met groen haar?
pi_3835406
Weer bijzonder gelachen Nietzman meer meer!
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:18 schreef www.vantschip.com het volgende:
Geniaal Nietzman!

Fok! mensen ... let op deze jongen... moet column's bij jullie gaan schrijven!!!

quote:
Op maandag 15 april 2002 09:23 schreef Lord Dreamer het volgende:
Briljant .. vooral doorgaan !!!! dit had als colum op de FP mogen staan
Mits de spelfouten eruit zijn gehaald
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3835524
Ik ben het helemaal met je eens, maar een vraagje. Waarom doe je niet gewoon net als ik, gewoon niet kijken??!!
A mind with a heart of it's own
pi_3835551
En ALles wat je zegt KLOPT GEwoon! Mees-TER-Lijk !!! Stukje!
pi_3835561
Stuur het stukje naar TMF. Misschien mag je collumns schrijven voor hun site .
  maandag 15 april 2002 @ 10:13:23 #21
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3835675
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:55 schreef DrMarten het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, maar een vraagje. Waarom doe je niet gewoon net als ik, gewoon niet kijken??!!
Als er niets op de wereld was om je aan te ergeren... was het een saaie plek geweest.... niettan?
Ik ga naar huis.
  maandag 15 april 2002 @ 10:14:24 #22
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3835681
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:44 schreef Atrimar het volgende:
Weer bijzonder gelachen Nietzman meer meer!
Mits de spelfouten eruit zijn gehaald
*door de spellingscheck en de mail heeft geragged*
Ik ga naar huis.
  maandag 15 april 2002 @ 10:18:31 #23
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_3835704
Leuk stukje, maar volgens mij alleen geschreven met het doel "tegen alles aanschoppen wat de massa leuk vind zodat ik even apart kan zijn". been there, done that
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_3835719
quote:
Op maandag 15 april 2002 10:14 schreef nietzman het volgende:

[..]

*door de spellingscheck en de mail heeft geragged*

Ik zie het

Ik zal het eens ter evaluatie aan de andere FP dudes overleggen. Ik beloof niks, maar ik zal het iig doorspelen

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_3835954
SPoedoverleg op topniveau. Nietzman, probeer het op de weblog te plaatsen, en liefst een nieuw stuk over een volgende irritatie die je hebt
  maandag 15 april 2002 @ 11:03:57 #26
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3836097
quote:
Op maandag 15 april 2002 10:53 schreef Atrimar het volgende:
SPoedoverleg op topniveau. Nietzman, probeer het op de weblog te plaatsen, en liefst een nieuw stuk over een volgende irritatie die je hebt
ik zit nu op stage eig denk ook niet dat ik hier zo ff 4 kantjes vollul
Ik ga naar huis.
pi_3836102
quote:
Op maandag 15 april 2002 11:03 schreef nietzman het volgende:

[..]

ik zit nu op stage eig denk ook niet dat ik hier zo ff 4 kantjes vollul

Ik bedoel niet á lá minuut, maar meer voor de volgende keer
  maandag 15 april 2002 @ 11:18:58 #28
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_3836255
Nice very nice.

Grappig mijn eerste ingeving bij TMF-Awards was: Dat zegt me nietz man

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 15 april 2002 @ 11:30:45 #29
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3836414
quote:
Op maandag 15 april 2002 11:04 schreef Atrimar het volgende:

[..]

Ik bedoel niet á lá minuut, maar meer voor de volgende keer

Owww.... dat komt wel goed

maar kan iemand anders dit ff submitten op dat weblog...

No offence... maar als dat log een beetje fatsoelijker was gescript, dan had het op een Mac ook gewerkt

Ik ga naar huis.
pi_3837530

JiJ MoEt Ju KoP HouWE! TMF Awardz ROELZ!!!!!!!!!

hehe j/k, leuk stukje man

Freedom is a State of Mind
pi_3837941
quote:
Op maandag 15 april 2002 08:46 schreef nietzman het volgende:
......
Geinig

Dit is dus jouw ejaculatie van 1 dag lang naar herhalingen te kijken van de tmf awards

maandag 15 april 2002 @ 13:51:56 #32
12091 Sjaakman
heeft weer wat te zeiken...
pi_3838205
quote:
< KNIP >
Maar toen moest het nog geopend worden... Die TMF frutsels... door wie? Door Tooske.... Tooske... het lekkere ding.... 'Meen je dat?' Nee. Dat meen ik NIET.... IEUW, wat zag dat mens er totaly walgelijk uit in haar buik-en-tieten-niet-voldoende-afdekkende outfit...
< KNIP >
En niet te vergeten haar ontzettende "boemhaar".
Kolere... Ik heb niet eerder zo'n ontzettende "plofkop" gezien".
Vre-se-lijk fout.

Overigens lijkt de T in TMF van betekenis te zijn veranderd.
Volgens mij is het tegenwoordig Tooske's Music Factory.
Je kan TMF niet aanzetten zonder dat je dit gewafelijzerde kapsel langs ziet komen.

quote:
< KNIP >
AAAAAAAAAAAAARGH! Johnny de Moll! gatverdamme! wat een mislukte freggel!
< KNIP >
Inderdaad... JEUK JEUK JEUK JEUK JEUK!!!!!!!!!!!!!

Leuk stukje niezman!

Remember... Chicken is not a meal... It's a sport :P
pi_3838281
Cool, dit stukje ook al gelezen op tweakers...
Roses are red
Violets are funky
Thinking of you
Spanking my monkey
  maandag 15 april 2002 @ 16:06:10 #34
5089 thurminator
loves Troela!!!
pi_3840744
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:43 schreef ManTra het volgende:
Je zeikt 'TikTak' toch ook niet af omdat het zo kinderachtig is? Tis niet voor jou bedoelt blijkbaar...
LOL
quote:
< KNIP >
Maar toen moest het nog geopend worden... Die TMF frutsels... door wie? Door Tooske.... Tooske... het lekkere ding.... 'Meen je dat?' Nee. Dat meen ik NIET.... IEUW, wat zag dat mens er totaly walgelijk uit in haar buik-en-tieten-niet-voldoende-afdekkende outfit...
< KNIP >
Nou ik had het toch wel gaaf gevonden als dat berenvelletje een keer omhoog had gewaaid!!
quote:
Op maandag 15 april 2002 13:51 schreef Sjaakman het volgende:

[..]

En niet te vergeten haar ontzettende "boemhaar".
Kolere... Ik heb niet eerder zo'n ontzettende "plofkop" gezien".
Vre-se-lijk fout.

Zag er idd niet uit!!
pi_3841427
Goh moest ook iemand zonodig tegen alles en iedereen aanschoppen, beetje jammerlijk

Ben het ermee eens dat het behoorlijk kut was maar je kan ook overdrijven en triest opzoek gaan dingen om op te zeiken.

ps let eens op je spelling

Een kus die boekdelen spreekt is zelden een eerste uitgave
  maandag 15 april 2002 @ 17:10:48 #36
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3841756
quote:
Op maandag 15 april 2002 16:45 schreef Chriet het volgende:
Goh moest ook iemand zonodig tegen alles en iedereen aanschoppen, beetje jammerlijk

Ben het ermee eens dat het behoorlijk kut was maar je kan ook overdrijven en triest opzoek gaan dingen om op te zeiken.

ps let eens op je spelling

Nogal zeikerig om het overdreven serieus te nemen.... Ziet het er hier uit als een krant ofzo?
Ik ga naar huis.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 april 2002 @ 20:18:15 #37
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3843702
sorry nietzman
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3845320
Gelukkig zit nog net niet heel fok! vol met eerder beschreven TMF kijkend volk.... Maar ach soms is het wel goed dat die mensen er ook zijn... Its cool 2 hate
pi_3845536
HAHA LOL, goed stukkie man!
En het vervelende van deze awards zijn ook nog, dat zelfs 100 dagen na afloop van die zooi, het nog steeds wordt uitgezonden!! Als ik weer es langszap zie ik altijd weer die Mental Nerd die op Beertje van Beers (??) aan het geilen is.

Tekenend voor de prestigeuze awards was toch wel dat Gigi D'agositna niet eens kwam opdagen, een c-artiest, of moet ik zeggen c-plagiaat pleger, die niet eens komt. Zegt genoeg!

pi_3845825
Allemachtig, wat een betoog Werkelijk geniaal. Hulde.

Yo dope BReEzAh Muthafokker (dat is toch pubertaal?)

pi_3847632
quote:
Op maandag 15 april 2002 22:28 schreef Freak187 het volgende:
HAHA LOL, goed stukkie man!
En het vervelende van deze awards zijn ook nog, dat zelfs 100 dagen na afloop van die zooi, het nog steeds wordt uitgezonden!! Als ik weer es langszap zie ik altijd weer die Mental Nerd die op Beertje van Beers (??) aan het geilen is.

Tekenend voor de prestigeuze awards was toch wel dat Gigi D'agositna niet eens kwam opdagen, een c-artiest, of moet ik zeggen c-plagiaat pleger, die niet eens komt. Zegt genoeg!

jhee, jij hebt er kijk op
ASV Augustijn ! Koppig Volhouden
pi_3848500
quote:
Op maandag 15 april 2002 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sorry nietzman
whehehe
  dinsdag 16 april 2002 @ 08:49:30 #43
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_3848620
quote:
Op maandag 15 april 2002 20:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
sorry nietzman
Je weet toch van mijn uitzondering? een klein stompje maar!
Ik ga naar huis.
pi_3849337
*lol*

zie meel voor verdere aanprijzingen (stalk/spam!)

Ask me no questions and I'll tell you no lies
pi_3850037
hahahaha! erg goed jongen!
*Murc kan er mee lachen
pi_4315786
Geweldig! Erg gelachen om het stuk! De TMF-awards zuigen inderdaad reet!
And that's why you always leave a note.
Last.fm.
  vrijdag 24 mei 2002 @ 23:26:53 #47
22975 mandark2000
Roxanne (put on the red light)
pi_4316060
Op dat stukje over Anastacia na ben ik het volledige met de topicstarter eens. De muziek IS achteruit gegaan. Nu postinggirl weekelijks een hitlijst van enige jaren geleden post zie het verschil al gauw. 1988 OK 1991 OK 1996 al wat minder en 2002 is om te janken....

En de cd verkoop is gedaald door het branden van cd's... sure. het is allemaal industrie en flink geld binnenhalen.

pi_4316116
Erg gelachen om je stukje, en ik ben met veel dingen eens.

Nu moet ik eerlijk toegeven, ik ben er wel geweest. WAT !!! Ja, maar ik 'moest' dan wel vanwege me werk. Ik werk bij het NOB, en ik doe de techniek bij TMF/MTV. Ik had dus VIP kaarten en heb mij de hele dag laten verwennen in de VIP lounge... Heb weinig mee gemaakt van de AWARDS.

Ondanks al die negatieve dingen die je hier hoort, soms lijkt het wel een rage om TMF af te kraken en dat terwijl ik zeker weet dat veel mensen die TMF afkraken gewoon kijken, is het wel een feit dat in de doelgroep het razend populair is. De Awards alleen al waren binnen een half uur uitverkocht. Dat zie je niet vaak bij concerten.

Ik ben het ook niet eens met de richting die TMF nu is geslagen, maar hé ik werk er alleen maar...

Enne onthoud, muziek is een kwestie van smaak. Ook al zou je sommige nummers niet eens muziek kunnen noemen...

What the heart requires may never be understood by the mind!
pi_4317286
'Over smaak valt niet te twisten...? Als je ergens tot in je graf over moet blijven twisten dan is het smaak.'

Wat een meesterstuk! Heb zo zappend een en ander voorbij zien komen? Zijn er eigenlijk 'artiesten' geweest die het ding WEL zelf kwamen ophalen?

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_4319465
quote:
Op maandag 15 april 2002 09:09 schreef trance40 het volgende:
kan iemand in 1 zin samenvatten wat de topic starter te melden had Ik heb geen zin om het allemaal te lezen
De topicstarter vind de Top-40-generatie en alles wat daarbij/omheen hoort gewoon kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')