Ben erg benieuwd.
quote:benieuwd? nou ja, ik weet het niet. Ik denk niet dat het verrassend is wat ze gaan uitbrengen.
Op donderdag 12 september 2002 22:00 schreef JonkieXL het volgende:
Check it out op de website http://www.pearljam.com
"I Am Mine", the first single from the forthcoming, yet-untitled PJ album will be added to radio on September 17th and will tentatively be available in stores on October 8th.Ben erg benieuwd.
misschien moeten ze de energie uit het stof halen
12 november komtie uit!
Vind 't tot nu toe erg stoer klinken (vooral You Are is vet). Schijnt dat Mike McCready weer lekker aan 't soleren is op dit album. Drumwerk op 'Save You' is ook kneiterstrak.
't B-kanten album wordt trouwens een dubbel-cd
* Theeboon zet zo maar weer eens Binaural op
Om 't nog maar ff te onderstrepen:
"You Are" is echt een VET nummer.
Geschreven door Matt Cameron)
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-09-2002 23:04]
01. Can't Keep
02. Save You
03. Love Boat Captain
04. Cropduster
05. Ghost
06. I Am Mine
07. Thumbing My Way
08. You Are
09. Get Right
10. Green Disease
11. helphelp
12. Bushleaguer
13. 1/2 Full
14. Arc
15. All or None
Ik ga al kwijlen bij 't lezen van deze tracks. Weinig PJ-fans hier?
Ik blijf het wel jammer vinden dat ze geen ruigere nummers maken, met "emotionele kreten" erin, want juist daar heeft Eddie een schitterende stem voor..
favorieten
Love boat captain <- Gaat dit over Roskilde? (two years ago today zingt ie). Erg mooi nummer dit.
I am mine
You are <- vreemde stijl voor PJ
Ghost, Save you, Get Right en Green Disease zijn lekker stevige nummers. Vooral die laatste twee vormen een goed duo.
Al deze nrs zullen het wel goed doen tijdens live optredens.
Thumbing my way zeer relaxed nummer. Kan ik zeker waarderen.
Bushleager
Eddie die kritiek op Bush zit te brommen, afgewisseld met een gezamenlijk melodietje. Best grappig. Klinkt een beetje als The Whale song voor mensen die dat nr kennen. Gitaar intro en dan Eddie die binnenkomt met een heel laag How does he it? vind ik best gaaf.
De rest van de cd vind ik wat minder. Moet wel gezegd worden dat Arc geen nr is (maar een beetje vreemd gebler van Eddie LOL), Help Help een soort alternatief intermezzo is en All or none gewoon een relaxed einde van de cd betekend.
quote:Ik ook.
Op zaterdag 28 september 2002 12:50 schreef Theeboon het volgende:
Ik vind 'em geloof ik al beter dan Binaural
quote:
PLEASE PLAY THIS MOVIE LOUD
quote:Hoe doe je dat???
Op zaterdag 28 september 2002 13:39 schreef Public Enemy het volgende:
Gooit Pearl Jam DVD in de computer....nog geen 10 pleuro betaald voor dit juweeltje
[..]
Staat nl. op mijn Wishlist
quote:Hij is heel goed idd... Maar dat weet ik niet
Op donderdag 14 november 2002 12:05 schreef Theeboon het volgende:
De OOR noemt 't hun beste album sinds Ten.
quote:ik weet niet eens wat een retail en een Unmastered Advance is
Op zondag 17 november 2002 12:05 schreef BarBaar het volgende:
Oke, ik ben nu voor het eerst de retail aan het luisteren.. maarre zit er eigelijk nog verschil tussen de retail en de Unmastered Advance??
quote:Ik hoorde hele kleine verschillen... Nummer 1 die mooi overloopt naar nummer 2... En de geluidskwaliteit is gewoon beter van de retail...
Op zondag 17 november 2002 12:05 schreef BarBaar het volgende:
Oke, ik ben nu voor het eerst de retail aan het luisteren.. maarre zit er eigelijk nog verschil tussen de retail en de Unmastered Advance??
quote:Die unmastered advance was die versie die al een maand voor de retail over internet circuleerde...
Op zondag 17 november 2002 12:07 schreef MuadDib het volgende:[..]
ik weet niet eens wat een retail en een Unmastered Advance is
Is dat nu heel stom?
Anyway, de artwork is GAAAAAF en de muziek ook! Ik schaar 'em denk ik naast Vitalogy. De orgels/keyboards zijn ook perfect bij de muziek...
[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 17-11-2002 18:41]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |