abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5775626
Check it out op de website http://www.pearljam.com
"I Am Mine", the first single from the forthcoming, yet-untitled PJ album will be added to radio on September 17th and will tentatively be available in stores on October 8th.

Ben erg benieuwd.

[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/jonkie.xl/images/cs1x.jpg]CS1X rules![/url]
pi_5781255
quote:
Op donderdag 12 september 2002 22:00 schreef JonkieXL het volgende:
Check it out op de website http://www.pearljam.com
"I Am Mine", the first single from the forthcoming, yet-untitled PJ album will be added to radio on September 17th and will tentatively be available in stores on October 8th.

Ben erg benieuwd.

benieuwd? nou ja, ik weet het niet. Ik denk niet dat het verrassend is wat ze gaan uitbrengen.
Ik hoop van wel...

misschien moeten ze de energie uit het stof halen

pi_5918484
Zojuist hoorde ik voor het eerst de nieuwe single en ik moet zeggen dat deze goed klinkt. Valt me op dat er R.E.M. invloeden in zitten. Wordt nu wel nieuwsgierig naar de nieuwe cd...
pi_5925560
Nieuwe CD heet dus 'Riot Act'
Aantal nummers zijn al te horen via http://www.theskyiscrape.com/

12 november komtie uit!
Vind 't tot nu toe erg stoer klinken (vooral You Are is vet). Schijnt dat Mike McCready weer lekker aan 't soleren is op dit album. Drumwerk op 'Save You' is ook kneiterstrak.

't B-kanten album wordt trouwens een dubbel-cd
* Theeboon zet zo maar weer eens Binaural op

Om 't nog maar ff te onderstrepen:
"You Are" is echt een VET nummer.
Geschreven door Matt Cameron)

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 22-09-2002 23:04]

pi_5941643
Tracklisting Riot Act

01. Can't Keep
02. Save You
03. Love Boat Captain
04. Cropduster
05. Ghost
06. I Am Mine
07. Thumbing My Way
08. You Are
09. Get Right
10. Green Disease
11. helphelp
12. Bushleaguer
13. 1/2 Full
14. Arc
15. All or None

Ik ga al kwijlen bij 't lezen van deze tracks. Weinig PJ-fans hier?

pi_5981730
Hij staat ondertussen op 3 nummertjes na op mijn HD. Ben hem nu voor het eerst aan het luisteren, en mijn eerste gedachte is dat ze verder gaan met de stijl van Binaural. Beetje ingetogen rock dus..

Ik blijf het wel jammer vinden dat ze geen ruigere nummers maken, met "emotionele kreten" erin, want juist daar heeft Eddie een schitterende stem voor..

I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  zaterdag 28 september 2002 @ 02:38:04 #32
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6009936
Ik vind hem erg goed

favorieten
Love boat captain <- Gaat dit over Roskilde? (two years ago today zingt ie). Erg mooi nummer dit.
I am mine
You are <- vreemde stijl voor PJ

Ghost, Save you, Get Right en Green Disease zijn lekker stevige nummers. Vooral die laatste twee vormen een goed duo.
Al deze nrs zullen het wel goed doen tijdens live optredens.

Thumbing my way zeer relaxed nummer. Kan ik zeker waarderen.

Bushleager
Eddie die kritiek op Bush zit te brommen, afgewisseld met een gezamenlijk melodietje. Best grappig. Klinkt een beetje als The Whale song voor mensen die dat nr kennen. Gitaar intro en dan Eddie die binnenkomt met een heel laag How does he it? vind ik best gaaf.

De rest van de cd vind ik wat minder. Moet wel gezegd worden dat Arc geen nr is (maar een beetje vreemd gebler van Eddie LOL), Help Help een soort alternatief intermezzo is en All or none gewoon een relaxed einde van de cd betekend.

I don't even know what I'm doing here.
pi_6012393
Ik vind 'em geloof ik al beter dan Binaural
  zaterdag 28 september 2002 @ 13:04:50 #34
19597 Skull
Stay hungry!
pi_6012509
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 12:50 schreef Theeboon het volgende:
Ik vind 'em geloof ik al beter dan Binaural
Ik ook.
Maar op Binaural staan ook nummers die ik niet had willen missen.
I don't even know what I'm doing here.
pi_6012838
Gooit Pearl Jam DVD in de computer....nog geen 10 pleuro betaald voor dit juweeltje
quote:
PLEASE PLAY THIS MOVIE LOUD
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
pi_6068653
Riot Act coverart
Ziet er cool uit of niet?
pi_6068760
quote:
Op zaterdag 28 september 2002 13:39 schreef Public Enemy het volgende:
Gooit Pearl Jam DVD in de computer....nog geen 10 pleuro betaald voor dit juweeltje
[..]

Hoe doe je dat???

Staat nl. op mijn Wishlist

pi_6156077
Ze hebben weer een erg goed album gemaakt! Best knap om al zo'n 10 jaar lang achter elkaar goede cd's te maken. Van mij mogen ze nog tig jaar doorgaan.
Experimenting technological differences
pi_6156348
En waar we nu naar luisteren is geloof ik niet de eindmix...
Lijkt me leuk als ze er weer wat leuke geluidseffecten in gooien, zoals op Binaural die sleepkettingen en blaffende honden.
  woensdag 9 oktober 2002 @ 00:14:23 #40
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_6180627
Gaaf dat er nu eindelijk schot in de zaak komt Green disease net gehoord klinkt erg gaaf hoor nu love boat captain mag er ookwel wezen goed opgebouwd maar what else is new? Dit album kijk ik echt naar uit iig heb de single nog niet gehoord maar okay Pearl jam
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_6623808
12 november toch? Ik luister het album nu al een weekje of 3 en het is een topper Pearl Jam is geweldig Matt Cameron klinkt ook heel ok
pi_6777144
sgop
* D3nn15 heeft hem net gekocht
pi_6796474
De OOR noemt 't hun beste album sinds Ten.
pi_6797027
quote:
Op donderdag 14 november 2002 12:05 schreef Theeboon het volgende:
De OOR noemt 't hun beste album sinds Ten.
Hij is heel goed idd... Maar dat weet ik niet Vind VS toch ook wel heel goed... Hij is gewoon heel goed punt
pi_6805135
* D3nn15 in pearl jam mood is
*nu binaural opzet
pi_6846510
Oke, ik ben nu voor het eerst de retail aan het luisteren.. maarre zit er eigelijk nog verschil tussen de retail en de Unmastered Advance??
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_6846542
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:05 schreef BarBaar het volgende:
Oke, ik ben nu voor het eerst de retail aan het luisteren.. maarre zit er eigelijk nog verschil tussen de retail en de Unmastered Advance??
ik weet niet eens wat een retail en een Unmastered Advance is Is dat nu heel stom?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_6847325
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:05 schreef BarBaar het volgende:
Ik hoorde hele kleine verschillen... Nummer 1 die mooi overloopt naar nummer 2... En de geluidskwaliteit is gewoon beter van de retail...
pi_6847358
quote:
Op zondag 17 november 2002 12:07 schreef MuadDib het volgende:

[..]

ik weet niet eens wat een retail en een Unmastered Advance is Is dat nu heel stom?

Die unmastered advance was die versie die al een maand voor de retail over internet circuleerde...
pi_6852849
Unmastered is volgens mij nog niet helemaal af qua post-productie van o.a. de producer.

Anyway, de artwork is GAAAAAF en de muziek ook! Ik schaar 'em denk ik naast Vitalogy. De orgels/keyboards zijn ook perfect bij de muziek...

[Dit bericht is gewijzigd door Theeboon op 17-11-2002 18:41]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')