ik heb de file 'DJ Roog - Essential Mix' genoemd omdat ik irl Roger heet en Roog wel een coole naam vind (maar die kut club/house homo was me voor ) en op deze manier meer mensen mijn mixje downloaden... dus vandaar... ik hoor graag jullie reacties... alvast bedankt...
maar hij moest wel heeeel lang laden hiero... dat kan het zijn...
helaas..doet het echt niet..ik zal dadelijk nog welleens proberen
trouwens..zeg je nog iets terug??
Dankje dankje......doe het graag voor een onervaren, beginnende dj
-edit-
ik zie dat jij daar ook al opgekomen was
quote:moet je ook ff het verhaaltje lezen kerel
Op vrijdag 12 april 2002 09:49 schreef DaafAzuil het volgende:
DJ Roog, zo heet toch een andere dj ook al?
correct me if i'm wrong
quote:je moet er toch wat voor overhebben he?
Op vrijdag 12 april 2002 09:51 schreef SuperwomanXXX het volgende:
peoh is wel erggg langzaam zeg, ik zit nu pas op 19%
quote:Jaja, dat heb ik ook..ben aan het wachten
Op vrijdag 12 april 2002 09:52 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
je moet er toch wat voor overhebben he?
hey heeft een van jullie THE BOX?
is een supergaaf nummer op..weet niet hoe die heet...och ja anders ff w8en tot die afgelopen is
quote:nee sorry
Op vrijdag 12 april 2002 09:53 schreef tomic het volgende:
Hey, ga jij in die mix ook een grammofoonplaat snel en ritmisch onder de naald heen en weer bewegen?
[Dit bericht is gewijzigd door Buddha_Monk op 12-04-2002 09:58]
quote:Hey ik snap inderdaad dat Roog je meer naamsbekendheid geeft ofzo, maar toch zou ik een andere naam aan je mix geven, want door de naam Roog van iemand anders te gebruiken heb je geen kans meer om je eigen naam te vestigen (met deze mix).
Op vrijdag 12 april 2002 09:51 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
moet je ook ff het verhaaltje lezen kerel
nee ik vond roog altijd al een gave naam maar ik wist pas sinds sensation dat er al een Roog was... en als ik m'n mixje onder de naam Roog erop zet is de kans dat iemand em download en beluisterd veel groter dan dat ik em dj roger ofzo noem... vandaar...
Ook de keuze "essential mix" is erg dubieus , ik zou je eigen DJ naam neerzetten (een unieke) en daar Essential Mix 2002 achterplakken ofzo, er zitten namelijk een hoop mensen die de essential mixen van bbc radio 1 collecten op AG.. zo krijg je al genoeg luisteraars
No offence verder, ik ga je mix zo checken
quote:rofl.... De BOX is een regio afhankelijke muziek zender.
Op vrijdag 12 april 2002 09:53 schreef SuperwomanXXX het volgende:[..]
Jaja, dat heb ik ook..ben aan het wachten
hey heeft een van jullie THE BOX?
is een supergaaf nummer op..weet niet hoe die heet...och ja anders ff w8en tot die afgelopen is
(Anyway, welke was het?)
madhouse?
lethal industry?
nasty girl?
quote:Het was een trancenummer...en ik vroeg hoe die heette dus ik weet ook niet van wie enzo.....och ja..hoor hem nog wel vaker..dus ff w8en nog
Op vrijdag 12 april 2002 09:59 schreef tomic het volgende:[..]
rofl.... De BOX is een regio afhankelijke muziek zender.
Dus er is niet echt iemand anders die ook jou nummer ziet imo!(Anyway, welke was het?)
madhouse?
lethal industry?
nasty girl?
quote:Ja, das oppassen geblazen dan....
Op vrijdag 12 april 2002 09:57 schreef Buddha_Monk het volgende:[..]
nee sorry
doe wel een kansloze poging op het einde (enige minpuntje in de mix) maar die klinkt niet zo lekker... ik kan namelijk niet zo wild doen omdat ik laatst m'n naalden naar de klote heb geholpen vandaar... bij het minste gescratch schiet ie deraf dus ik moest voorzichtig doen en dat is ook te horen ook...
quote:2 technics en een dateq xtc mixer... standaard setje dus...
Op vrijdag 12 april 2002 10:03 schreef tomic het volgende:[..]
Ja, das oppassen geblazen dan....
Wat voor apparatuur hebb joe thuiz staan?
wil er nog wel effecten shit bijkopen maar ik ben pas sinds december '01 bezig dus nog ff beter worden en sparen... maar ik ben een snelle leerling dus die effecten dinges komen binnenkort wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |