Zag haar van de week nog bij Rur. Ze was wel ok.
edit: tis nog vroeg
[Dit bericht is gewijzigd door Rica op 10-04-2002 07:20]
quote:Bron: www.nu.nl
Zangeres Conny Vandenbos (65) overledenUitgegeven: 10-4-2002 6:29
Laatst gewijzigd: 10-4-2002 6:59AMSTERDAM - De zangeres Conny Vandenbos is afgelopen zondag na een kort ziekbed gestorven, zo meldt De Telegraaf woensdag. Vandenbos is 65 jaar geworden. Volgens de krant zou de zangeres 'van de lichte muziek' zijn overleden aan longkanker.
Conny Vandenbos begint haar carrière in het Avro-kinderkoor. Haar doorbraak kwam in de jaren zeventig met liedjes als 'Sjakie van de Hoek', 'Roosje mijn Roosje' en 'Ik ben gelukkig zonder jou'. Daarna werkte ze jarenlang voor Radio Noordzee.
De begrafenis vindt woensdagochtend plaats in besloten kring.
quote:?????
Op woensdag 10 april 2002 07:44 schreef Youssef het volgende:
Cony is niet bijzonder...
Reageer dan niet.
quote:Hoewel ik persoonlijk ook nog nooit eerder van deze Conny gehoord heb (gebrek opvoeding?), ben ik het wel roerend eens met shmoopy, als je niet iets respectsvol te melden hebt, reageer dan niet.
Op woensdag 10 april 2002 07:52 schreef shmoopy het volgende:
Wat een idiote reacties hier,zeg!Reageer dan niet.
65 is nog een jonge leeftijd om te gaan...
Medeleven voor haar familie en vrienden.
Ik had ook nog helemaal niet het idee dat ze 65 was.
quote:Gooi MrWizzard er nog bij, en de gemiddelde leeftijd van de 3 ligt dan ook nog eens op 15.... dus waarschijnlijk was het ook nog eens een poging om de 'rebel' uit te hangen.
Op woensdag 10 april 2002 09:52 schreef Lucille het volgende:
Heel typerend dat juist Youssef en Hicham zo fijn reageren. Maar ik mag niet generaliseren.
Me moeder draaide vroeger altijd Conny v/d Bos, dus die zal het best wel erg vinden dat ze overleden is. Zelf had ik niet zoveel met haar, maar het blijft toch altijd lullig als iemand overlijdt, helemaal aan zo'n klote ziekte
Als je dan van de heren Achmed, Abdullah en die andere 15-jarige held (MRWizzard), zulke reacties ziet...wordt je moedeloos van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |