(sorry, moest even; zie Finale Champions League)
SAtelletje Arrogante overbetaalde pubers die achter zo'n bal aan rennen om daarna volledig te flippen als ze scoren.
Nee ik kijk liever naar de NBA, dat is tenminste Fast Paced action en niet van die 80% rennen 20% schoppen/trappen/actie shit!
quote:Maar wel nog steeds SAtelletje Arrogante overbetaalde pubers die achter zo'n bal aan rennen om daarna volledig te flippen als ze scoren.
Op dinsdag 09 april 2002 23:13 schreef SomeDude het volgende:
Ondanks vele die mij voorzochten te kijken op MSN vertik ik he tnog steeds naar dat klotespelletje te kijken.SAtelletje Arrogante overbetaalde pubers die achter zo'n bal aan rennen om daarna volledig te flippen als ze scoren.
Nee ik kijk liever naar de NBA, dat is tenminste Fast Paced action en niet van die 80% rennen 20% schoppen/trappen/actie shit!
Meeste NBA wedstrijden worden of pas op het eind echt spannend, of je ziet de overwinning al een tijd aankomen; maar goed dat geldt ook voor voetbal. Als ik in de USA ben kijk ik overigens graag NBA of NBAA wedstrijden. Grote voordeel van die wedstrijden is DAT ER GEEN GODVERGETEN KUT BEIERSE TEAMS MEESPELEN! (zo dat is er ook weer uit...)
Wat doe ik hier dan eigenlijk?
quote:Zeuren?
Op woensdag 10 april 2002 23:26 schreef Doc het volgende:
Niets te klagen nu aangezien dat stelletje van Bayern er wel uitligt.Wat doe ik hier dan eigenlijk?
quote:nee, eigenlijk stiekem nog steeds enigszins pissed zijn dat LFC er uit ligt...
Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef golfer het volgende:[..]
Zeuren?
Maar goed Ajax heeft wel wat goed gemaakt en Real ook
quote:Bedoel maar...
Op woensdag 10 april 2002 23:40 schreef Doc het volgende:nee, eigenlijk stiekem nog steeds enigszins pissed zijn dat LFC er uit ligt...
Maar goed Ajax heeft wel wat goed gemaakt en Real ook
quote:En spelers uit de NBA worden niet overbetaald wil je zeggen? Daar wordt nog altijd het meest betaald aan een speler!! Daar lopen er ook 10 man achter een balletje aan???
Op dinsdag 09 april 2002 23:13 schreef SomeDude het volgende:
Ondanks vele die mij voorzochten te kijken op MSN vertik ik he tnog steeds naar dat klotespelletje te kijken.SAtelletje Arrogante overbetaalde pubers die achter zo'n bal aan rennen om daarna volledig te flippen als ze scoren.
En toch vind ik NBA-basketbal ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |