Oeff, echt heel spannden.
nee uhm....eerst ga je wat eten en dan ga je....uhh..uhh...zwemmen...of schaatsen als de ijsbaan nog open is...
en anders uhh....
tja wordt moeilijk sorry;)
200 Kilo
Bek rotte tanden
Stinkend naar zweet
en terwijl ze je aanspreekt haalt ze heel zwaar adem
Kort samengevat , veel plezier
wow!!
je hebt toch hopelijk wel een foto gezien?
edit:
beetje dom, zal wel geen foto......anders noemt ie het geen blinddate
de hele dag niets byzonders doen is idd niet zo'n goed idee, maar je kan niet zoveel anders.. het moet gewoon op het moment dat jullie elkaar zien meteen klikken, en jullie moeten genoeg dingen hebben om over te praten.. je kan wel een film gaan kijken, maar dat duurt ook niet zo lang... misschien is schaatsen of een ander sportief ding ook wel leuk maar toch moeten die gesprekken komen, en als het niet klikt wordt he techt een rampendag.. believe me
Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word, maar ik hoop maar dat we wat tegen elkaar te zeggen hebben, anders duurd zo'n middag wel erg lang. Dan kunnen we altijd nog naar de bios, met de langste film ben je zo 3 uur verder, zonder ook maar één woord te hebben uitgewisseld. Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?
Ik weet wel dat ze geen relatie (meer) heeft
quote:neem nog maar geen condooms mee hoor, als je na 2 jaar intensief contact nu pas gaat meeten, dan zit dat er op een eerste blind date niet in..
Op dinsdag 09 april 2002 21:14 schreef Golfen het volgende:
quote:Dank gok ik dat ie over een jaar of 14 wel neukt, denk je ook niet
Op dinsdag 09 april 2002 21:18 schreef Stranger het volgende:[..]
neem nog maar geen condooms mee hoor, als je na 2 jaar intensief contact nu pas gaat meeten, dan zit dat er op een eerste blind date niet in..
quote:"Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word"
Oeps inderdaad straks word ik nog ontvoerd. Hmm het lijkt me beter dat ik ietsje te laat komt zodat zij (tenminste dat hoop ik, dat het een zij is) staat te wachten, kan ik vast kijken hoe ze dr uit ziet. Als het nou 3 keer niets is, neem ik meteen weer de trein naar Amsterdam, haha.
Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word, maar ik hoop maar dat we wat tegen elkaar te zeggen hebben, anders duurd zo'n middag wel erg lang. Dan kunnen we altijd nog naar de bios, met de langste film ben je zo 3 uur verder, zonder ook maar één woord te hebben uitgewisseld. Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?
quote:Das n goeie dat doe ik. Maar ja na 2 jaar mailen hebben moeten we elkaar toch wel n beetje kennen toch!! We mailden vaak dagelijks. En toch vaak te spannend om aftespreken, bang dat we dan teleurgesteld zouden zijn. Nou in mij kan ze iig niet teleurgesteld zijn
Op dinsdag 09 april 2002 21:19 schreef Urbankid het volgende:
Spreek af met een vriend of vriendin dat die je na een uur of twee even moet bellen dan kun je altijd nog er onderuit komen als het helemaal niks is!
quote:De biesbos?? Ze zal wel denken op een blind date meteen de bossen in, haha. Maar inderdaad wel n leuk idee, thanks.
Op dinsdag 09 april 2002 21:23 schreef jurerbrink het volgende:
of je trekt de natuur in om iets sportiefs te doen. neem je de trein/bus en ga je naar de biesbos of zoiets. Kan allemaal.... Mogelijkheden zat naar mijn idee
quote:ik vraag me af hoe het dan is om te weten dat er nu nog mensen geboren gaan worden die eerder gaan neuken dan jijzelf
Op dinsdag 09 april 2002 21:20 schreef Armageddon het volgende:[..]
Dank gok ik dat ie over een jaar of 14 wel neukt, denk je ook niet
[Dit bericht is gewijzigd door lange op 09-04-2002 23:45]
Wat je kan doen is ook wel afhankeljik wat ze zelf leuk vind. In Utrecht gaan winkelen is alvast iets, je kan daar in principe wel een dag rondhangen (naast station Hoog Catharijne en die sluit aan op de binnenstad).
Je kan ook inderdaad de bossen ingaan, maar om nou naar de Biesbosch te gaan is weer wat vergezocht. Je hebt naast Utrecht al de Utrechtse Heuvelrug, schitterend wandelen.
Ga ook gerust ergens op een bankje zitten onderweg, wat uitrusten kan geen kwaad en dat is nog gezellig ook. Ik heb zo met mijn vriendin uren op een bankje gezeten de dag dat ik haar ontmoette. Het was niet ideaal (was bij een drukke verkeesweg), maar we merkten dat niet eens
Waar komt ze trouwens vandaan? Dat kan ook al iets zijn, als ze uit een dorp komt moet je het haar vaak niet al te druk maken. Als ze bij wijze van spreken midden in het bos woont is het vaak mooi om dan wat landelijks op te zoeken om te gaan wandelen. Kijk vooral naar wat ze leuk vind (als ze het strand leuk vind, doe dan iets geks en ga naar Scheveningen!).
quote:Hoog Catharijne, lekkere muzak meteen!
Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?
Ga koffi drinken bij V&D, in het restaurant heb je een mooi uitzicht over de stad, je ken ook 's middags wat gaan drinken bij het holiday inn hotel wat gaan drinke, daar is het uitzicht helemaal adembenemend.
Je kan gaan poolen, dan heb je wat omhanden en kan je lekker er op los ouwehoeren, zonder dat het zo gedwonegen is. Ik zou bij Ozebi's gaan (da's aanhet begin van de Biltstraat, een schitterende locatie in een oud zwembad),
maar je kan ook naar Bison op de Mariaplaats.
Als je naar de film gaat, ga dan naar de Rembrandt bioscoop (aan de oudegracht, vlak bij de Mac op de Lange Vie), daar heb je geen vervelende jochies, en de zalen zijn ook oké!
Veel plezier..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |