abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3777483
Na 2 jaar Mailen, MSN'en, Chatten en SMS'en heb ik eidenlijk een blind-date. Nu hebben we voor donderdag afgesproken in Utrecht. De hele dag.
Maarja wat moeten we dan doen, de hele dag op n terasje zitten lijkt me niet zo'n ontzettend goed plan. Volgens mij moet je wat gaan doen wil je niet na een tijd praatloos worden.

Oeff, echt heel spannden.

pi_3777508
Pas maar op, voor je het weet staat er een vent voor je.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_3777519
Voor je het weet ben je vermist

nee uhm....eerst ga je wat eten en dan ga je....uhh..uhh...zwemmen...of schaatsen als de ijsbaan nog open is...
en anders uhh....

tja wordt moeilijk sorry;)

pi_3777525
Naar de bios, winkelen, de dom beklimmen, rondvaart door de grachten...

Veel plezier!

dinsdag 9 april 2002 @ 21:07:45 #5
23495 TheFluGuy
Live Fast, Die Young
pi_3777529
en toen stond ze daar :

200 Kilo
Bek rotte tanden
Stinkend naar zweet
en terwijl ze je aanspreekt haalt ze heel zwaar adem

Kort samengevat , veel plezier

[b]"Don't take life too seriously. You'll never get out of it alive."[/b][br]Elbert Hubbard
pi_3777544
na 2 jaar??

wow!!
je hebt toch hopelijk wel een foto gezien?

edit:
beetje dom, zal wel geen foto......anders noemt ie het geen blinddate

pi_3777551
niet allemaal zo afzeiken mensen, die jongen wil alleen maar weten wat ie kan gaan doen..

de hele dag niets byzonders doen is idd niet zo'n goed idee, maar je kan niet zoveel anders.. het moet gewoon op het moment dat jullie elkaar zien meteen klikken, en jullie moeten genoeg dingen hebben om over te praten.. je kan wel een film gaan kijken, maar dat duurt ook niet zo lang... misschien is schaatsen of een ander sportief ding ook wel leuk maar toch moeten die gesprekken komen, en als het niet klikt wordt he techt een rampendag.. believe me

pi_3777598
Oeps inderdaad straks word ik nog ontvoerd. Hmm het lijkt me beter dat ik ietsje te laat komt zodat zij (tenminste dat hoop ik, dat het een zij is ) staat te wachten, kan ik vast kijken hoe ze dr uit ziet. Als het nou 3 keer niets is, neem ik meteen weer de trein naar Amsterdam, haha.

Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word, maar ik hoop maar dat we wat tegen elkaar te zeggen hebben, anders duurd zo'n middag wel erg lang. Dan kunnen we altijd nog naar de bios, met de langste film ben je zo 3 uur verder, zonder ook maar één woord te hebben uitgewisseld. Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?

Ik weet wel dat ze geen relatie (meer) heeft

dinsdag 9 april 2002 @ 21:16:05 #9
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3777609
*zucht*
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:17:05 #10
8369 speknek
Another day another slay
pi_3777627
Of ga uit eten, dan kun je eten in je mond proppen en wat onverstaanbaars mompelen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:18:41 #11
7286 mickael
All I want...
pi_3777640
Uit eten bij Mej. Janssen, iets drinken in de stairway en een waterfietsen in de grachten...
Studentikoos Nederland! Utrecht is dé studentenstad!
pi_3777643
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:14 schreef Golfen het volgende:
neem nog maar geen condooms mee hoor, als je na 2 jaar intensief contact nu pas gaat meeten, dan zit dat er op een eerste blind date niet in..
pi_3777651
Spreek af met een vriend of vriendin dat die je na een uur of twee even moet bellen dan kun je altijd nog er onderuit komen als het helemaal niks is!
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:20:57 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3777667
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:18 schreef Stranger het volgende:

[..]

neem nog maar geen condooms mee hoor, als je na 2 jaar intensief contact nu pas gaat meeten, dan zit dat er op een eerste blind date niet in..

Dank gok ik dat ie over een jaar of 14 wel neukt, denk je ook niet
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:21:23 #15
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_3777672
quote:
Oeps inderdaad straks word ik nog ontvoerd. Hmm het lijkt me beter dat ik ietsje te laat komt zodat zij (tenminste dat hoop ik, dat het een zij is ) staat te wachten, kan ik vast kijken hoe ze dr uit ziet. Als het nou 3 keer niets is, neem ik meteen weer de trein naar Amsterdam, haha.

Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word, maar ik hoop maar dat we wat tegen elkaar te zeggen hebben, anders duurd zo'n middag wel erg lang. Dan kunnen we altijd nog naar de bios, met de langste film ben je zo 3 uur verder, zonder ook maar één woord te hebben uitgewisseld. Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?

"Nee, ik denk wel dat het een leuke dag word"
Dat is me teveel risk ik wil het graag Cker weten
  dinsdag 9 april 2002 @ 21:23:01 #16
14535 jurerbrink
Trust anything but your mind.
pi_3777692
of je trekt de natuur in om iets sportiefs te doen. neem je de trein/bus en ga je naar de biesbos of zoiets. Kan allemaal.... Mogelijkheden zat naar mijn idee
pi_3777703
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:19 schreef Urbankid het volgende:
Spreek af met een vriend of vriendin dat die je na een uur of twee even moet bellen dan kun je altijd nog er onderuit komen als het helemaal niks is!
Das n goeie dat doe ik. Maar ja na 2 jaar mailen hebben moeten we elkaar toch wel n beetje kennen toch!! We mailden vaak dagelijks. En toch vaak te spannend om aftespreken, bang dat we dan teleurgesteld zouden zijn. Nou in mij kan ze iig niet teleurgesteld zijn geintje.
pi_3777711
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:23 schreef jurerbrink het volgende:
of je trekt de natuur in om iets sportiefs te doen. neem je de trein/bus en ga je naar de biesbos of zoiets. Kan allemaal.... Mogelijkheden zat naar mijn idee
De biesbos?? Ze zal wel denken op een blind date meteen de bossen in, haha. Maar inderdaad wel n leuk idee, thanks.
pi_3777723
quote:
Op dinsdag 09 april 2002 21:20 schreef Armageddon het volgende:

[..]

Dank gok ik dat ie over een jaar of 14 wel neukt, denk je ook niet

ik vraag me af hoe het dan is om te weten dat er nu nog mensen geboren gaan worden die eerder gaan neuken dan jijzelf
pi_3777743
Veel plezier Golfen, je verzint vast wel iets leuks te doen!

pi_3777938
Ik zou zeggen een filmpje (is al eerder genoemd), A Beautiful Mind is een mooi voorbeeld
Een film is truwens wel handig voor mensen die bij moeten komen van al het geouwehoer.
Dan heb je na de film weer veel om over te praten.
Qd heeft trouwens nog nooit moeite gehad met dooie momenten, niets te vertellen etc.
Ik denk ook niet dat je daar bang voor hoeft te zijn.
Je kent elkaar natuurlijk al wel lang, maar het klikt goed en ik denk dat je dan nooit uitgepraat raakt.
Zeker niet als je elkaar echt leuk vind.
pi_3779160
eerst lekker op het terras (en hopen dat het lekker weer is), dan iets eten bij "het hemelse gerecht" of "sje sjaqelien" (ik weet nie hoe je dat schrijft ), dan een filmpje, en de avond afsluiten met een beetje dansen in de winkel (als je vrij bent de volgende dag ).

[Dit bericht is gewijzigd door lange op 09-04-2002 23:45]

fok! dorpsgek...
  woensdag 10 april 2002 @ 09:39:23 #23
21150 Jongen1977
Heeft bijz. persoon ontmoet
pi_3782558
Veel plezier op die eerste date! Spannend is het altijd, maar dat is meer voordat je haar ziet dan daarna. Als je samen bent kan het heel gezellig worden.

Wat je kan doen is ook wel afhankeljik wat ze zelf leuk vind. In Utrecht gaan winkelen is alvast iets, je kan daar in principe wel een dag rondhangen (naast station Hoog Catharijne en die sluit aan op de binnenstad).
Je kan ook inderdaad de bossen ingaan, maar om nou naar de Biesbosch te gaan is weer wat vergezocht. Je hebt naast Utrecht al de Utrechtse Heuvelrug, schitterend wandelen.
Ga ook gerust ergens op een bankje zitten onderweg, wat uitrusten kan geen kwaad en dat is nog gezellig ook. Ik heb zo met mijn vriendin uren op een bankje gezeten de dag dat ik haar ontmoette. Het was niet ideaal (was bij een drukke verkeesweg), maar we merkten dat niet eens

Waar komt ze trouwens vandaan? Dat kan ook al iets zijn, als ze uit een dorp komt moet je het haar vaak niet al te druk maken. Als ze bij wijze van spreken midden in het bos woont is het vaak mooi om dan wat landelijks op te zoeken om te gaan wandelen. Kijk vooral naar wat ze leuk vind (als ze het strand leuk vind, doe dan iets geks en ga naar Scheveningen!).

pi_3784053
quote:
Maar is er in Utrecht leuk te winkelen?

Hoog Catharijne, lekkere muzak meteen!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  woensdag 10 april 2002 @ 12:44:30 #25
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_3784086
Oke een paar kleine tips:

Ga koffi drinken bij V&D, in het restaurant heb je een mooi uitzicht over de stad, je ken ook 's middags wat gaan drinken bij het holiday inn hotel wat gaan drinke, daar is het uitzicht helemaal adembenemend.

Je kan gaan poolen, dan heb je wat omhanden en kan je lekker er op los ouwehoeren, zonder dat het zo gedwonegen is. Ik zou bij Ozebi's gaan (da's aanhet begin van de Biltstraat, een schitterende locatie in een oud zwembad),
maar je kan ook naar Bison op de Mariaplaats.

Als je naar de film gaat, ga dan naar de Rembrandt bioscoop (aan de oudegracht, vlak bij de Mac op de Lange Vie), daar heb je geen vervelende jochies, en de zalen zijn ook oké!

Veel plezier..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')