En ja we hadden het niet over de dame in het rood
quote:Je hebt het andere deel wel gelaten?
Op zondag 07 april 2002 23:06 schreef CatchDude het volgende:
'Veertig jaar oud vrolijk huisvrouwtje' was. Ik heb haar ondertussen verteld dat jij helemaal niet zo oud bent...
quote:ok dat is een vreselijke foto en ik ben er niet echt blij mee dat je die aan iedereen laat zien.. een veertig jaar oud vrolijk huisvrouwtje.... hmmzz ze mankeert niets aan haar ogen.. nee dat zal wel niet, want ik sta er ook gewoon beroerd op en zal niet gaan beweren dat ik er super op sta.. nou ja.. ik ben niet gevleid.. en neem naar de volgende meet die gezellige vriendin van je mee, dan neem ik mijn fottoestel mee..
Op zondag 07 april 2002 23:06 schreef CatchDude het volgende:
Aan de hand van deze foto ==>Deze<==dacht mijn vriendin dat jij een 'Veertig jaar oud vrolijk huisvrouwtje' was. Ik heb haar ondertussen verteld dat jij helemaal niet zo oud bent...En ja we hadden het niet over de dame in het rood
Anyways, heb je de foto's al gezien waar ik op sta? Er zit er een tussen die mensen zonder trauma er aan over te houden kunnen bekijken, de rest kan zo door naar comedy central.
Nou welterusten...
quote:vooral deze:
Op zondag 07 april 2002 23:28 schreef CatchDude het volgende:
Hey, niet gepikeerd worden! Maar goed, ik zal haar meeslepen *Vanachter mij klinkt nu een luidkeels 'NEE'* aan haar haren en jou de mogelijkheid geven elke verschrikkelijke pose te fotograferen...Anyways, heb je de foto's al gezien waar ik op sta? Er zit er een tussen die mensen zonder trauma er aan over te houden kunnen bekijken, de rest kan zo door naar comedy central.
Nou welterusten...
catchdude is de linkse
quote:Dat is wel een hele bittere wraak, maar volgens mij mag je die foto's hier niet posten
Op zondag 07 april 2002 23:30 schreef Stranger het volgende:[..]
vooral deze:
catchdude is de linkse
[Dit bericht is gewijzigd door QyRoZ op 07-04-2002 23:31]
Deze betitellen we 'Het enthousiaste en opgewekte publiek keek vol verwachting uit naar de rest van de avond.jpg'
quote:O.
Op zondag 07 april 2002 23:30 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Dat is wel een hele bittere wraak, maar volgens mij mag je die foto's hier niet posten
In dat geval: Sorry.
quote:O.
Op zondag 07 april 2002 23:32 schreef QyRoZ het volgende:
Nu kan ik vast niet meer slapen
In dat geval: Sorry.
quote:das gemeeeeen!!!!!
Op zondag 07 april 2002 23:33 schreef miss_bleu het volgende:
het kan erger23 feb tweak/fok meeting utrecht meneer emmer
quote:niemand heeft gezegt dat ik lief ben
Op zondag 07 april 2002 23:34 schreef Stranger het volgende:[..]
das gemeeeeen!!!!!
quote:nee maar ik heb gisteren heel lief tegen jou gedaan..
Op zondag 07 april 2002 23:35 schreef miss_bleu het volgende:[..]
niemand heeft gezegt dat ik lief ben
quote:kzie nu pas dat ik die meeting dezelfde trui aan had.. en dat ie toen ook al versleten was
Op zondag 07 april 2002 23:33 schreef miss_bleu het volgende:
het kan erger23 feb tweak/fok meeting utrecht meneer emmer
quote:owja solly moet ik hem weghalen dan
Op zondag 07 april 2002 23:36 schreef Stranger het volgende:[..]
nee maar ik heb gisteren heel lief tegen jou gedaan..
quote:neej joh
Op zondag 07 april 2002 23:39 schreef miss_bleu het volgende:[..]
owja solly moet ik hem weghalen dan
je ziet het verschil toch niet tussen een emmer en ik die een emmer nadoe... ik bedoel tlijkt sprekend
quote:owkay
Op zondag 07 april 2002 23:43 schreef Stranger het volgende:[..]
neej joh
je ziet het verschil toch niet tussen een emmer en ik die een emmer nadoe... ik bedoel tlijkt sprekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |