Jammer ,Mevr Borst van al die verspilde miljoenen . Dacht U nu heus dat er op deze manier mensen bijkwamen in de gezondheidszorg? Maak een realistische campagne , net zoiets als de vuurwerk campagne . Laat zien wat het echt inhoudt . geef aan dat je op de meest onregelmatige tijden moet werken . V ertel dat je het als leerling niet makkelijk hebt. Je wordt geacht als 17-jarige voor je zelf op te komen en je je eigen studieproces in de gaten moet houden . Dat is best maar met het personeelsgebrek wordt er op dit moment van een leerling verwacht dat hij/zij al volledig inzetbaar is. Ook als het met een werkbegeleider niet klikt heb je in de meeste gevallen ook pech…want door personeelsgebrek zijn ook die niet in ruime mate aanwezig. Vertel ook dat er van je verwacht wordt dat je al 3 maanden van tevoren je vrije dagen moet opgeven i.v.m roosterplanning , mocht je dan nog een extra vrije dag willen , moet je maar welwillende collega’s hebben En! een welwillend afdelingshoofd. Oke is dat allemaal geen bezwaar , vertel er dan bij dat het niet makkelijk voor je is om gelijk al geconfronteerd te worden met hele nare dingen om je heen .En het maakt niet uit welke leeftijd dat je hebt …nare dingen gebeuren . Vertel ze ook dat ze geconfronteerd gaan worden met spugende ,slaande ,bijtende, scheldende, knijpende mensen. Als je ze dat verteld hebt ,dan hebben ze misschien een redelijk beeld van de gezondheidszorg. En laat dan niet een of andere reclame –juf aan het woord ,maar iemand uit de praktijk . Missschien kan die je overtuigen toch bij ons te komen werken! Want ja ,we werken onregelmatig ,maar we zijn ook lekker vrij als andere moeten werken en je hoeft niet iedere dag om 6 uur op want met onze diensten kun je ook heerlijk uitslapen als je late dienst hebt. Praat veel over de dingen die op je af komen , wij maken het ook mee! Bedenk dat verse mensen nog heel veel kunnen veranderen in onze sector!! En ja we moeten hard werken , maar een ding in die reclame is waar ….je hebt een heerlijk voldaan gevoel ..echt waar!!!!! Dus wat voor mensen zoeken we ???????? Mensen die een klein beetje gek zijn , mensen die juist van al die verschillende tijden houden (persoonlijk vind ik het heerlijk…kijk maar wat een tijd ik op Fok! zit) mensen die goed kunnen relativeren. Niet de rotzooi mee naar huis nemen ,maar de deur achter je dicht doen en lekker iets anders gaan doen. Forummen ofzo. Echt rijk wordt je er niet mee, maar met al je onregelmatige diensten kom je toch een heel end. Zelf heb ik het geweldig naar m’n zin . O, ja nog een belangrijk ding ..bij ons is het goed te combineren met kinderen . Dus we hebben echt veel mensen nodig !!! Graag ook jonge mensen!!!! Juist jonge mensen ,daar leren wij ook weer van. Bij ons op de afd. is de gemiddelde leeftijd 38 jaar. Zo slapen we in en blijven we dezelfde fouten maken . En denk aan het flitsende pakje dat je krijgt te dragen !!!! Pfffft nou ..genoeg …Mevr Borst krijg ik nou 1 miljoentje ???????
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.