Mijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd aan de Senseo Crema-koffie (dark roast) en nu is dat spul al ruim een week niet meer te krijgen. Overal lege schappen
Nog even en we moeten weer gewone koffie gaan drinken.
Perish the thought
Is het overal in Nederland zo erg met dat spul?
Af en toe inkopen op de Makro is toch wel fijn...
Maar ik leef wel met je mee Verbal, ik zou ook niet weten wat ik zou moeten zonder...
quote:Ja, dat zuipen we nu
Op woensdag 03 april 2002 12:31 schreef _Administr8or_ het volgende:
Zelfs het AH merk is bijna op
quote:ook niet lang meer waarschijnlijk, omdat het AH merk eigenlijk de echte Senseo Crema is alleen met een AH verpakking
Op woensdag 03 april 2002 12:32 schreef Verbal het volgende:[..]
Ja, dat zuipen we nu
Nee hoor hier geen enkel probleem. *slurp* Overigens wel in de supermarkt de melding dat i.v.m. leveringspro *slurp* blemen er geen voorraad meer zou *slurp* kunnen zijn.
erg lekker die dark roast.. Ik koop altijd zo'n doos bij de makro zodat ik altijd genoeg voorraad heb.
edit: AH senseo? ik heb die zooi wel 's geprobeerd te kopen bij de AH maar de plaatselijke AH wist er niks van. Perla-senseo was 't toch?
[Dit bericht is gewijzigd door Sambal op 03-04-2002 12:34]
De zweep over die hufterige koffieboertjes.
Uitpersen die lui, hier met die koffie!!!
Heel af en toe krijgen we weleens een palletje binnen, maar da's dan ook weer binnen een uur ofzo uitverkocht.
Laten we met z'n allen bidden voor betere tijden.
(bij Beckham heeft het ook gewerkt)
url op aanvraag bij poster verkrijgbaar, al is het alleen maar voor de lay-out
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 24-04-2002 06:09]
quote:Dan hou je maar slappe thee over.
Op woensdag 03 april 2002 12:34 schreef Verbal het volgende:
De zweep over die hufterige koffieboertjes.Uitpersen die lui
quote:Dat schiet ook niet erg op.
Handige Douwe Egberts coffepads voor de Senseo Crema.
Per 6 zakjes ŕ 18 coffeepads.
Regular Mild roast Dark roast Cafeďnevrij
levertijd: 2 weken
€ 12,97 / f 28,58
quote:Hallo bullwhip-effect.
Op woensdag 03 april 2002 12:43 schreef BigBear het volgende:
Ik werk bij een c1000 in Tilburg, en ik bij ons zijn de schappen ook altijd leeg... Terwijl ik altijd gigantisch veel bestel...
hey pssst, koffie kopuh ?
Ik heb net maar even een pakje of vijf gekocht als ik deze dreigende tekorten hoor...
Als het zo lekker is, dan zal ik eens overwegen om ook ding aan te schaffen, lekker makkelijk aangezien thuis verder niemand koffie drinkt en er ook geen koffiezetapparaat is.
Mijn geweldige vriendin heeft zojuist in haar lunchpauze 10 zakken dark roast gelokaliseerd...
Van je hopsa tralala joechei!!!
quote:
Op woensdag 03 april 2002 13:49 schreef Verbal het volgende:
*rondedansje doet*Mijn geweldige vriendin heeft zojuist in haar lunchpauze 10 zakken dark roast gelokaliseerd...
Van je hopsa tralala joechei!!!
quote:NEE
Op woensdag 03 april 2002 14:38 schreef Ludo het volgende:[..]
verander dan de titel ff in "10 zakken dark roast te bekennen"
Want ze zijn inmiddels nergens meer te bekennen
Alleen zijn die dozen dan ook vrijwel meteen weer uitverkocht
quote:I know how you feel!!!
Op woensdag 03 april 2002 12:28 schreef Verbal het volgende:
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELPMijn vriendin en ik zijn helemaal verslaafd aan de Senseo Crema-koffie (dark roast) en nu is dat spul al ruim een week niet meer te krijgen. Overal lege schappen
Nog even en we moeten weer gewone koffie gaan drinken.
Perish the thought
Is het overal in Nederland zo erg met dat spul?
Hier precies hetzelfde in Sittard... Ben ook HEEEELLL erg verslaafd aan die koffie en ze hebben alleen maar die cafeine vrije shit.... dan kun je net zo goed GEEN koffie drinken.
Ik heb zaterdag op het nippertje een zakje regular weten te bemachtigen.. die lag tussen de cafeine vrije pakjes. Dus ik ben pasen toch wel goed door gegkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |