quote:ik zal er binnenkort eens naar kijken
Op dinsdag 04 juni 2002 12:13 schreef NovitA-- het volgende:[..]
Doet het niet
kan je 'm weer online gooien?
Het was in 1 woord geweldig! Al die hoge torens...(nu wel paar minder...)
Ik ben slechts in Manhattan 1x met de dood bedreigd, dus het is best veilig. Dat was trouwens een zwerver die gewoon wat geld wou en zei ie me zou killen als ik nix gaf..
Central Park is 's avonds toch dicht, dus daar heb je ook al geen last van. Verder is manhattan natuurlijk snachts heel rustig... Politie hoor je nauwelijks (die hebben een no-siren policy)
Ik raad je wel aan om een busticket te kopen. Dan kun je een aantal dagen met zo'n engelse bus beetje rondjes rijen..
En Macy's is natuurlijk ook een geweldige winkel!
Het geheim vd smid: Ik weet niet meer hoe de wijk heet, maar het is de artistieke wijk. met heel veel coole huizen en cafeetjes. Heel gezellig daar. Als ik me bedenk hoe het heet laat ik je het wel weten..
NYC is de mooiste stad ter wereld, vind ik...
quote:Daar heb ik vorige week niks van gemerkt. 's Avonds konden we gewoon in Central Park terecht.
Op dinsdag 04 juni 2002 12:51 schreef Kreator het volgende:
Central Park is 's avonds toch dicht, dus daar heb je ook al geen last van. Verder is manhattan natuurlijk snachts heel rustig... Politie hoor je nauwelijks (die hebben een no-siren policy)
quote:SoHo?
Het geheim vd smid: Ik weet niet meer hoe de wijk heet, maar het is de artistieke wijk. met heel veel coole huizen en cafeetjes. Heel gezellig daar. Als ik me bedenk hoe het heet laat ik je het wel weten..
quote:Yep, dat vind ik ook.
NYC is de mooiste stad ter wereld, vind ik...
En Mike: Ik zat in een hotel dat op Central Park uitkeek en 's avonds zetten ze er van die hekken voor. Dan kun je er nog wel langs, maar dan is het in principe gelsoten...
Was volgens mij niet soho...maar zou wel kunnen hoor...
Wat ik trouwens wel heel erg triest vond waaren die paarden. Dat vond ik erg zielig en het stonk ook nog gigantisch (toen ik er was, was het 35 graden)
quote:Of Greenwich Village?
Op dinsdag 04 juni 2002 12:55 schreef Mike het volgende:SoHo?
quote:Volgens mij bedoelt ie Greenwich Village, dat is een soort dorpje midden in Manhattan. Erg leuk inderdaad!
Op dinsdag 04 juni 2002 12:55 schreef Mike het volgende:SoHo?
quote:Ik heb me toen laten vertellen dat die stoom gewoon koeling is voor de metro...
Op maandag 01 april 2002 17:05 schreef static het volgende:[..]
Dat uit het riool komt.
Uhm, ik vond die sportcomplexen aan de rand van manhattan erg mooi om te zien en daar ligt ook zo'n speedboot die rondom het vrijheidsbeeld vaart enzo, maar hij is veel goedkoper (en harder) dan die bij die pier ligt...
(ben de namen van alles een beetj vergeten zoals je merkt )
...nog 2 dagen te gaan...
quote:cool! fotooos!
Op woensdag 24 juli 2002 17:00 schreef Ludwig het volgende:
Ik ben nu ook in New York! Als je wilt mailen: sjoerdsantema@hotmail.com
nogmaals:
Goedkope hotels in NY gezocht!!!
Wie kent ze? en heeft eventueel eigen ervaringen. ik wil 4 nachten ongeveer, mag 1tje minder of meer zijn, maar wel max 140 dollar ofzo (totaal) en prive badkamer...
ik word namelijk helemaal gek van die onoverzichtelijke pagina's waar ik pas totaal prijzen kan zien als ik credit card nummer ga invullen
Alvast bedankt
quote:Alleen Ben.
Op woensdag 04 september 2002 01:06 schreef StefanFM het volgende:[..]
grappig???
quote:
Op woensdag 04 september 2002 01:07 schreef Mike het volgende:[..]
Alleen Ben.
quote:ontopic aub!
Op woensdag 04 september 2002 01:27 schreef broer het volgende:[..]
quote:Misschien flauw, maar als ik alle topics met korte vragen open laat staan, terwijl er al meerdere topics over hetzelfde onderwerp zijn, wordt het toch echt een beetje een zooitje.
Op dinsdag 03 september 2002 23:50 schreef StefanFM het volgende:
erg flauw want dit zijn oude topics waar toch niemand in kijkt maar ach...nogmaals:
Goedkope hotels in NY gezocht!!!
Wie kent ze? en heeft eventueel eigen ervaringen. ik wil 4 nachten ongeveer, mag 1tje minder of meer zijn, maar wel max 140 dollar ofzo (totaal) en prive badkamer...
ik word namelijk helemaal gek van die onoverzichtelijke pagina's waar ik pas totaal prijzen kan zien als ik credit card nummer ga invullenAlvast bedankt
Als je naar newyork.pagina.nl gaat, staat daar een linkje naar hotels goedkoop. Je komt dat op een site waar je data in kunt voeren en aantal nachten enzo.
Ik weet niet wanneer je gaat, maar als je op 26 september aankomt, kost het pennsylvania hotel 120 dollar, als ik het goed begrijp en er zijn nog goedkopere hotels. De locaties van de hotels staan ook op deze site.
Succes!
quote:Mijn New York reisverslag staat weer online. Ook heb ik alle grote versies van de foto's weer online.
Op dinsdag 04 juni 2002 12:13 schreef NovitA-- het volgende:
Doet het niet
kan je 'm weer online gooien?
Hier de url: http://www.youthcastle.com/
En hier de pix van onze vakantie..
Als je vragen hebt mail je maar of post je wat op de site..
[Dit bericht is gewijzigd door _TK op 27-12-2002 18:51]
quote:niemand ?
Op vrijdag 27 december 2002 12:31 schreef _TK het volgende:
Even een vraagje, is een reis met My Travel (http://www.mytravel.nl/) aan te raden ?, ik heb nl. een gids hier en de combinatie hotel en KLM vliegreis ziet er goed uit, of kun je het beter los regelen(vlucht en hotel)
Tips a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |