abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 januari 2000 @ 23:01:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24645
Hier gaan we verder over hoe de Fokkers wonen, als vervolg op deel I
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 25 januari 2000 @ 23:05:00 #2
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_24646
Buzz, wat heb je nou gedaan? Er was allang al een deel 2, waar heb je dat gelaten.
pi_24647
het staat nu in onzin voor je leven of iets dergelijks, buzzer buzzt erg actief.
  dinsdag 25 januari 2000 @ 23:27:00 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24648
He Mimi, don't shoot me, het topic van Djeez staat in dit forum.

Over het waarom moet je even hierkijken.
Niks persoonlijks ofzo, maar het leek me beter zo .

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 25 januari 2000 @ 23:30:00 #5
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_24649
Dank je Buzz. Ik ben blij dat je je taak zo serieus opvat .
  donderdag 27 januari 2000 @ 16:17:00 #6
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_24650
* speedcore gaat dan maar ff wat op het topic reageren.

* speedcore woont 7 hoog op een flatje samen met z`n kat aan de rand van Bergen Op Zoom.

* speedcore zou graag wat meer over zijn interieur vertellen, maar speedcore kan zich niet meer zo goed herinneren hoe dat er ook alweer uitziet.

* speedcore kijkt eens in de rondte..oh ja....zo zag de echte wereld er dus uit.

zwarte meubeltjes,3 vitrinekasten vol geschilderde miniatuursoldaatjes een oude grootbeeldtelevisie, sony stereo(met surround gedoe!!) (c)anal+ decoder, lekker comfortabel leren tweezitsbankje, en zijn computerje natuurlijk. allles is zwart op 2 beuken gekleurde tafeltjes na. ben m`n meubels meer dan zat, ben dan ook aan`t sparen voor nieuwe meubels.(als iemand nog jand de bouvier langs wil sturen hou ik me aanbevolen )
opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 27 januari 2000 @ 16:18:00 #7
2283 speedcore
uw reclame hier
pi_24651
* speedcore ziet nu ook dat het weer hoog tijd wordt om eens op te ruimen.

zucht

opinions are like assholes. they all stink except for mine, which smells like roses
  donderdag 27 januari 2000 @ 16:38:00 #8
2433 Capoeiristas
Eej waor gaode gij naor toe?
pi_24652
Deze jongen woont nog bij zijn paps en mams,
Heeft een heel groot 2m bij 2,10 bed getimmerd, grote kleerkast, klein tv kastje en een heeeeel groot bureau voor mijn pc'tje
een 5 tal posters en that's all.

Wil me in gaan schrijven voor een appartement in Waalwijk of in die richting.
Liefst een woonstudio maar dat zal wel niet lukken ben ik bang

Elke morgen als ik wakker word weet ik dat ik weer 24 uur heb om te leven.
pi_24653
* Fannetje woont nog bij pappie, mammie, zus, broertje, zusje en goudvis in Den Bosch in een twee-onder-een-kap woning.

* Fannetje heeft een kamer van ongeveer 3 bij 4 waarin vier kasten staan, een bed, een groot bureau (kan ik mooi al mn rommel kwijt), een tv, een video, een stereo. Aan de muur hangen een aantal posters, een dartboard (ik ben Barney 2 ) en een heleboel kaarten en foto's..

* Fannetje is erg tevreden met haar kamer en woonplaats.

------------------
Het is pas koud, als ijsberen hout sprokkelen en het is pas nat als goudvissen een paraplu zoeken!

[Dit bericht is gewijzigd door Fannetje (Datum 27 Januari 2000).]

pi_24654
* Planner woont in een vrijstaand huis met grote tuin.

Aanwezige huisdieren: schapen, kippen, eenden, duiven, een hond, een kat en een cavia. Kortom - kleine kinderboerderij.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')