Ik zit net het laatste deel van een mini-serie te kijken op Yorin, krijg ik voor het laatste half uur tot 2 keer toe een 'even geduld aub' boodschap te zien waarna ze na een kwartier kloten de hele film zonder pardon afbreken zodat ik het laatste half uur niet heb kunnen zien..
Stelletje amateurs!
* KOE gaat meteen ff een mailbom sturen naar Urine.. enige waar die gasten om geven is reclame..
quote:BOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 27 maart 2002 23:27 schreef static het volgende:
Stomme koe.
Yorin.........
quote:he Joris zat je ook te kijken jonkie??
Op woensdag 27 maart 2002 23:41 schreef SjoRRiS het volgende:
yorin zuigt
quote:YORIN was het.
Op woensdag 27 maart 2002 23:26 schreef KOE het volgende:
* KOE gaat meteen ff een mailbom sturen naar Urine..
quote:Tja, vorige keer wist ik al dat ie zou worden afgebroken..
Op woensdag 27 maart 2002 23:42 schreef mcintosh het volgende:
heeeee wij hiero zaten ook de kijken!! GVD vorige keer al vloeken omdat ik dacht dat het een complete film was, maar het bleek dus een miniserie te zijn. Net dus de rest willen zien.......nee dus!!Yorin......... [afbeelding]
Maar nu krijg je gewoon nooit meer het einde te zien.. wat heeft het dan voor nut om de rest van de film wel te kijken..
oh wacht, natuurlijk.. tegenwoordig hoef je alleen maar een week te wachten op de herhaling..
quote:Voor mij is het nu Yorout.
Op woensdag 27 maart 2002 23:47 schreef ROEN het volgende:[..]
YORIN was het.
* Zender uit programmering gooit..
hmmm, wat voor datum is het ook alweer
quote:Dit is van een admin gepost op 28 maart:
Op maandag 01 april 2002 01:15 schreef TumTum het volgende:
als we de Fok!crew mogen geloven zijn dit soort topic's voortaan uit den boze, ivm de samenwerking met Yorin...hmmm, wat voor datum is het ook alweer
quote:
Bij de weg...
Zou het niet verstandig zijn om topics als Kut Yorin!! te vermijden op het forum?
Misschien met een smoes sluiten of zo?
Of gaan users daar doorheen kijken en iets achter zoeken?
quote:Joh ... en ik ook al !!
Op woensdag 27 maart 2002 23:43 schreef mcintosh het volgende:[..]
he Joris zat je ook te kijken jonkie??
Maargoed , idd Yorin rammeld weer eens flink !
Waarschijnlijk wordt deze dus snel gesloten, er komen namelijk politie agentes van yorin :-) die dit soort topics gaan sluiten :-) HAHAHA. het wordt nog bijna humoristisch, zo op 1 april
quote:Deal is toch zo goed als rond. FOK! krijg reclame op yorin radio en tv.. in ruil voor een deel van de inkomsten van FOK!
Op maandag 01 april 2002 18:54 schreef Life-is-party het volgende:
Dit zou ik maar niet al te hard schreeuwen, straks gaat de samenwerking tussen Yorin en Fok niet door. EN DAT ZOU zonde zijn.
Waarschijnlijk wordt deze dus snel gesloten, er komen namelijk politie agentes van yorin :-) die dit soort topics gaan sluiten :-) HAHAHA. het wordt nog bijna humoristisch, zo op 1 april
quote:zie ook hier Pokke Yo:rin !!!!!!!!
Op donderdag 04 april 2002 21:54 schreef Random_Runner het volgende:
Kut, waarom wordt Batman & Robin nu niet uitgezonden? Fuck op met je Caddyshack 519
quote:Ze willen echt graag de slechtste zender van Nederland worden denk ik.
Op donderdag 04 april 2002 21:54 schreef Random_Runner het volgende:
Kut, waarom wordt Batman & Robin nu niet uitgezonden? Fuck op met je Caddyshack 519
En Batman zal wel te duur geweest zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |