Met nog 6 wedstrijden te gaan nog 3 kandidaten voor het kampioenschap en als Excelsior,Zwolle en RBC de komende wedstrijden iets teveel punten laten liggen dan maken zelfs ADO en Emmen nog kans op de 1e plaats.
Excelsior heeft het allemaal nog wel in eigen hand maar ook het zwaartse programma voor de boeg met uitwedstrijden naar Emmen,RBC en Zwolle
Zwolle moet ook nog thuis tegen Emmen.
Zo op het oog heeft ADO het makkelijkste programma.
Zet toch mijn geld in op Zwolle.
quote:Ik denk ook dat Zwolle het gaat halen.
Op zaterdag 23 maart 2002 16:44 schreef CAZZO het volgende:
Tis spannend in de 1e divisie om het kampioenschap.Met nog 6 wedstrijden te gaan nog 3 kandidaten voor het kampioenschap en als Excelsior,Zwolle en RBC de komende wedstrijden iets teveel punten laten liggen dan maken zelfs ADO en Emmen nog kans op de 1e plaats.
Excelsior heeft het allemaal nog wel in eigen hand maar ook het zwaartse programma voor de boeg met uitwedstrijden naar Emmen,RBC en Zwolle
Zwolle moet ook nog thuis tegen Emmen.
Zo op het oog heeft ADO het makkelijkste programma.
Zet toch mijn geld in op Zwolle.
Eerst stond Excelsior vele punten 'los' van de rest, nu staan ze gelijk met Zwolle..
[theorie]
Excelsior wilt niet promoveren, ivm contract Feyenoord.
Anders waren ze al 'lang en breed' kampioen.
[/theorie]
quote:Ik zou er niet raar van opkijken, als dit inderdaad meespeelt.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:05 schreef terabyte het volgende:
[theorie]
Excelsior wilt niet promoveren, ivm contract Feyenoord.Anders waren ze al 'lang en breed' kampioen.
[/theorie]
Ik denk ook dat FC Zwolle het gaat worden. ADO Den haag heeft een relatief makkelijk programma, alleen zullen zij het nooit halen, omdat de KNVB er op tijd een stokje voor zal steken. Omdat een promotie van ADO een berg geld zou gaan kosten, aangezien de eredivisie er dan 34 risicowedstrijden bijkrijgt. RBC haakt af, denk ik.
We zullen zien.
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 19:59 schreef _Fulton_ het volgende:
Eerst een goudengids icoon en nu ook een goudengids divisie topic Cazzo?
Je bent je echt aan het voorbereiden voor volgend jaar
quote:Nou gaan er in ieder geval geen clubs failliet (waarschijnlijk dan), maar wordt zeker wel een stuk minder aantrekkelijk om daar te spelen. Dus minder hoog nivo daaro en minder doorstroom naar de Eredivisie plus het verschil tussen de eerste en ere divisie wordt dan wel groter.
Grenzen aan salarissen 1ste divisieAlle clubs uit de Gouden Gids Divisie gaan grenzen stellen aan de kosten van salarissen. Dat hebben zij afgesproken tijdens een vergadering in Zeist. De loonkosten moeten gelijk worden aan een bepaald percentage van de omzet van de club. Hoeveel dat precies wordt bepalen de verenigingen later.
Mocht een club boven het maximum uitkomen dan volgen sancties, zoals bijvoorbeeld uitsluiting van promotie
quote:nee joh rare boerne daar
Op zondag 24 maart 2002 20:24 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Laat Zwolle nu maar eens een keer promoveren,ze hikken er al 10 jaar tegenaan.
quote:Hoezo? Heeft die informatie die wij niet weten?
Op zondag 24 maart 2002 20:18 schreef Frenkie het volgende:
ik gok op ADO.. maar da's omdat ik iemand ken die daar speelt
quote:Wat dat eerste betreft heb je gelijk: we zullen weer genaaid worden zoals elke keer als we op het punt staan succes te hebben.
Op zaterdag 23 maart 2002 17:16 schreef Swordfish het volgende:[..]
Ik zou er niet raar van opkijken, als dit inderdaad meespeelt.
Ik denk ook dat FC Zwolle het gaat worden. ADO Den haag heeft een relatief makkelijk programma, alleen zullen zij het nooit halen, omdat de KNVB er op tijd een stokje voor zal steken. Omdat een promotie van ADO een berg geld zou gaan kosten, aangezien de eredivisie er dan 34 risicowedstrijden bijkrijgt. RBC haakt af, denk ik.
We zullen zien.
quote:Wie?
Op zondag 24 maart 2002 20:18 schreef Frenkie het volgende:
ik gok op ADO.. maar da's omdat ik iemand ken die daar speelt
quote:Zo zie je maar weer dat als je een foute naam hebt je er maar moeilijk vanaf komt.
Op maandag 25 maart 2002 00:09 schreef Hagenees het volgende:De laatste jaren is het heel erg rustig bij de club, op wat uitzonderingen na....erg irritant dat mensen constant daarover beginnen te zeiken!
quote:Joeri Petrov die kwam de kroeg nog wel eens binnenvallen stapte op een paar temeiers af en vroeg dan Roesisch noiken???
Op maandag 25 maart 2002 00:10 schreef Hagenees het volgende:[..]
Wie?
quote:Heerkens, zijn broer is de middenvelder die elke week mijn opkomende verdediger moet opvangen
Op maandag 25 maart 2002 00:10 schreef Hagenees het volgende:[..]
Wie?
quote:Joeri Smirnov, ach...zaterdag bezorgde ie ons de winst tegen Feyexcelsior dus hij zal het vast zijn gaan vieren met een borrel en wat.....
Op maandag 25 maart 2002 00:20 schreef CAZZO het volgende:[..]
Joeri Petrov die kwam de kroeg nog wel eens binnenvallen stapte op een paar temeiers af en vroeg dan Roesisch noiken???
quote:Zaterdag ging het weer mis, knokken met de ME etc. Ook fijn dat SBS er dan weer volop aandacht aan besteed. Kankerzender!
Op maandag 25 maart 2002 00:15 schreef CAZZO het volgende:[..]
Zo zie je maar weer dat als je een foute naam hebt je er maar moeilijk vanaf komt.
En hoe zat het ook al weer met ADO en Den Bosch???
quote:BVV in de zin van Blaricumse Voetbal Vereniging?
Op maandag 25 maart 2002 11:09 schreef Hagenees het volgende:[..]
Zaterdag ging het weer mis, knokken met de ME etc. Ook fijn dat SBS er dan weer volop aandacht aan besteed. Kankerzender!
Nu kan je er zeker van zijn dat Den Haag de scheidsrechters tegen krijgt. Zou mooi zijn als er volgend jaar een FC Den Haag - BVV op het programma staat in de eredivisie, de Feynoord - Ajax van de eerste...
quote:
Op maandag 25 maart 2002 18:09 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
BVV in de zin van Blaricumse Voetbal Vereniging?
quote:Verwacht ik ook ja, krijg je weer ballen die 40 cm achter de doellijn stuiten en waarbij geen goal gegeven wordt en als je een overtreding buiten de eigen 16 maakt een bal op je eigen stip en zo, bekende verhaal...
Op maandag 25 maart 2002 19:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
ADO wordt toch genaaid dus ze zullen dit jaar niet promoveren.
Den Haag is wel de enige ploeg met een dubbel op Excelsior, 3-1 en 1-2
Den Haag haalt iig nacompetitie, da's al best goed na vorig seizoen, het elftal speelt redelijk goed, nu dat vasthouden en verder verbeteren, ms dat ze dan volgend seizoen een kans hebben.
Nu gaat het toch tussen de bovenste 3 denk ik en iets zegt me dat Zwolle het nipt gaat redden...
quote:Denk dat er dan wel een club gaat klagen over belangenverstrengeling!
Op zaterdag 23 maart 2002 16:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk zien we volgend jaar Excelsior in de Eredivisie!
quote:Ik denk dat de jongens van de Kerkelanden dat wel zien zitten.
Op dinsdag 26 maart 2002 20:57 schreef Hagenees het volgende:Moeten er in ieder geval voor zorgen dat we ook van de uitwedstrijden thuiswedstrijden maken, net als afgelopen zaterdag....met 2000 man naar Almelo!
FC Den Haag Kampioenen!!!!!!!!!
quote:Whahahaa! Rbc wint morgenavond in eigen huis van Excelsior! Let maar op!
Op dinsdag 26 maart 2002 13:21 schreef eastrtp het volgende:
Ik hoop toch nog altijd dat excelsior het gewoon gaat redden, ze hebben (met hulp van feyenoord) de beste selectie van Feyenoord, en ik ga er gewoon van uit dat ze vrijdag van RBC winnen, en zwolle uit moet ook geen prob zijn.
quote:Waarschijnlijk heb je wel gelijk.
Op maandag 25 maart 2002 00:09 schreef Hagenees het volgende:[..]
Wat dat eerste betreft heb je gelijk: we zullen weer genaaid worden zoals elke keer als we op het punt staan succes te hebben.
Wat dat tweede betreft: als je niet weet waar je over praat moet je ook je mond houden.
De laatste jaren is het heel erg rustig bij de club, op wat uitzonderingen na....erg irritant dat mensen constant daarover beginnen te zeiken!
quote:Hoe kwam ik bij 3-1
Op vrijdag 29 maart 2002 22:21 schreef Essiepessie het volgende:
RBC wint met 3-1 van Excelsior!!! Ff afwachten wat Zwolle doet, maar Rbc gaat zeker richting kampioenschap van de 1e divisie!!!
quote:Dat kan ik me nog wel herinneren ja....de ouwe Goffert, hehehe, dat het eettentje met worsten en al over de hekken vloog.
Op zaterdag 30 maart 2002 15:37 schreef Swordfish het volgende:[..]
Waarschijnlijk heb je wel gelijk.
Ik weet natuurlijk niet hoe het er aan toe gaat bij jullie dezer dagen.
Ik kan me alleen de confrontaties tussen Den Haag en NEC herrineren. De laatste was in de goffert voor de beker. Dat is al een seizoen of 5 geleden denk ik. De fans van ADO kwamen het vak binnen, en begonnen gelijk het hele vak te slopen. Als je zoiets van meemaakt, dan heb je al gauw vooroordelen. Dat is jammer natuurlijk, want het is vaak een heel klein gedeelte van de supporters die het verzieken voor de anderen. Als ik sommige mensen wel eens vertel dat ik bijna alle wedstrijden van NEC bezoek, vragen ze wel eens; "Oh ben jij nou ook zo'n hooligan". Dat is ook zo'n vooroordeel, van voetbalsupporters in het algemeen, in dit geval.
quote:whatever
Op zaterdag 30 maart 2002 23:26 schreef Hagenees het volgende:
liever dat als dat je elke wedstrijd in het saaie Abe Lenstra stadion stil met je handjes over elkaar moet zitten!
quote:slecht publiek blijkbaar
bij thuiswedstrijden van Den Haag merk je vaak gewoon dat het publiek het verschil maakt als het om winst en verlies gaat
(en niet alleen omdat ik nu tegenover het zwolle stadion zit te kijken)
quote:RBC ook... 1-2 en 3-0. Zwolle - Excelsior wordt 1 - 1 en RBC promoveert direct... let op mijn woorden...
Op dinsdag 26 maart 2002 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Den Haag is wel de enige ploeg met een dubbel op Excelsior, 3-1 en 1-2![]()
quote:RBC krijgt klop op de Volendamse Dijk en mag het in de nacompetitie gaan proberen..... let op mijn woorden...
Op maandag 08 april 2002 15:48 schreef otisclub het volgende:RBC promoveert direct... let op mijn woorden...
quote:Die rondrennende blauwe smurfen blijven lekker GoudenGidsDivisie spelen
Op maandag 08 april 2002 15:48 schreef otisclub het volgende:RBC promoveert direct... let op mijn woorden...
Den Haag Gaat DOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Want Zwolle - FC Den Haag in de nacompetitie is natuurlijk veel leuker he?
Op maandag 08 april 2002 19:38 schreef CAZZO het volgende:RBC krijgt klop op de Volendamse Dijk en mag het in de nacompetitie gaan proberen..... let op mijn woorden...
quote:rellentechnisch gezien wel ja
Op dinsdag 09 april 2002 13:02 schreef DIGGER het volgende:[..]
Want Zwolle - FC Den Haag in de nacompetitie is natuurlijk veel leuker he?
quote:Als je het zo bekijkt zijn alle wedstrijden met FC Den Haag derbij reltechnisch interessant
Op dinsdag 09 april 2002 16:55 schreef CAZZO het volgende:[..]
rellentechnisch gezien wel ja
Ik volg helaas ADO niet echt meer op de voet maar zal altijd een zwak voor hun blijven houden...
Hoop dat ADO de nacompetitie goed doorkomt en hoop dat ze daarna zich ook staande weten te houden in de eredivisie
*ja Muurbloempje is én vrouw én weet wel wat van voetbal*
quote:Op RTL 5 en SBS 6 is het meestal niet live, ze weten niet eens wat dat woord betekent.
Op donderdag 25 april 2002 23:52 schreef CAZZO het volgende:niet LIVE op SBS6
maar wel op TVOOST yesssss
Maaruh fuck, ik kan geen TV oost meer ontvangen nu natuurlijk. Veel kijkplezier Cazzo, mijn cluppie speelt sowieso nacompetitie, titel zit er niet meer in.
nog ff zeiken op scheidsrechter Bossen wat een blinde hondelul,direct zijn fluit afpakken.
quote:goh, er staat opeens een Zwolle fan op
Op vrijdag 26 april 2002 22:09 schreef Evil_E het volgende:
ZWOLLE!!!!!
maareh...Zwolle gefeliciteerd. en alvast bedankt voor de 6 punten
Ik keek om 10.02 nog ff op teletekst voordat ik weg wou gaan en toenw as het al uitverkocht.
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 22:33 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
goh, er staat opeens een Zwolle fan op
(successuporter, waarom zit je niet in het stadion? )maareh...Zwolle gefeliciteerd. en alvast bedankt voor de 6 punten
Waarom zat jij niet in het uitvak in de Kuip? Nepsupporter...
quote:Ik vind het een hele prestatie dat ze het tot 100 hebben kunnen beperken. Het is niet normaal wat voor armzalige selectie ze hebben en hoe laag de inzet van de spelers is...
Op zondag 05 mei 2002 17:55 schreef _Fulton_ het volgende:
haha, dat Top Oss heeft het toch nog voor elkaar gekregen om precies 100 tegendoelpunten te krijgen
toch wel een prestatie op zich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |