*André Hazes
*Within Temptation
*Krezip
*Boudewijn De Groot
*Hans De Booj
*Blof (is hier totaal onbekend, maar ken ik toevallig wel)
*Frank Boeijen
*Guus Meeuwis en Vagant
*Herman Brood
*Junkie XL
*Anouk
*Kane
*Ilse Delange
Hey, dat valt al goed mee.
quote:Die staan als voorprogramma van Marco Borsato 5 keer in sportplaies, Antwerpen!
Op zaterdag 23 maart 2002 11:03 schreef annabegins het volgende:
*Blof (is hier totaal onbekend, maar ken ik toevallig wel)
quote:Die had ze nog nieteens genoemd trouwens
Op zaterdag 23 maart 2002 11:06 schreef calvobbes het volgende:
Die staan als voorprogramma van Marco Borsato 5 keer in sportplaies, Antwerpen!
En André Hazes? Wij zien hem hier als een echte pimp
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 11:08 schreef annabegins het volgende:
Urban Dance Squad is hier een tijd hot geweest, nu horen we er niks meer van. Wist niet eens dat ze nog bestonden.En André Hazes? Wij zien hem hier als een echte pimp
UDS is ook al een tijdje uitmekaar trouwens.. noujah een tijdje... tis maar hoe je dat ziet natuurlijk.
Hoe kijken de Belgen tegen de Nederlandse popmuziek aan?
Wij kennen dan weer Krezip en Anouk, wat meer pop is dan bijvoorbeeld Hooverphonic en Soulwax.
Misschien hebben jullie wel goede rockbands, maar daar zien Belgen dan maar weinig van, eigenlijk.
quote:mhwa na mijn inzien is Kane een beetje de enigste rockband hier in nederland die het een beetje goed doet
Op zaterdag 23 maart 2002 11:14 schreef annabegins het volgende:
Misschien hebben jullie wel goede rockbands, maar daar zien Belgen dan maar weinig van, eigenlijk.
Ow, bijna vergeten: De Heideroosjes zijn hier best wel populair bij de jugend
quote:Vroeger deden de Fatal Flowers het wel aardig in Belgie had ik begrepen...
Op zaterdag 23 maart 2002 11:14 schreef annabegins het volgende:Misschien hebben jullie wel goede rockbands, maar daar zien Belgen dan maar weinig van, eigenlijk.
quote:Ken ik helemaal niet
Op zaterdag 23 maart 2002 11:22 schreef Doc het volgende:[..]
Vroeger deden de Fatal Flowers het wel aardig in Belgie had ik begrepen...
quote:Tröckener Kecks. Ik zie Rick de Leeuw namelijk constant met zijn snufferd op de Belgische TV. Geldt ook voor Thé Lau van The Scene.
Op zaterdag 23 maart 2002 11:14 schreef annabegins het volgende:Misschien hebben jullie wel goede rockbands, maar daar zien Belgen dan maar weinig van, eigenlijk.
Het lijkt wel dat, waar in Nederland neer gekeken wordt op artiesten die in het Nederlands zingen, in België men daar trots op is (eigenlijk: 'fier op is' )
quote:Zoiets viel mij ook al op jah... vervelend.
Op zaterdag 23 maart 2002 13:30 schreef Zander het volgende:
Zo te zien heeft vooral het slechtste uit Nederland indruk gemaakt bij de zuiderburen...
(offtopic, Zander, wat heb jij voor 'n vage url in je profiel staan )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |