Whoehooo! Dat is nog wel een concert dat ik graag wil zien
http://www.goformusic.be/nl/agenda/concert.asp?id=333
* calvobbes gaat dan maar eens sparen
quote:Maar nog erg duur.
Op maandag 25 maart 2002 21:25 schreef calvobbes het volgende:
Prijzen zijn inmiddels bekend:¤ 40,00 / ¤ 38,50 / ¤ 37,00
Iets goedkoper dan in Belgie dus
quote:Ja alleen maar zitplaatsen
Op woensdag 03 april 2002 19:40 schreef Oakey het volgende:
Rij???? Is het weer met stoelen?? Dat vond ik zo kl*** in Den Haag. Weet nog niet zeker of ik ga, maar nieuwe album bevalt goed
Maar goed. dan ben je wel verzekerd van rij 2
Voor de uptempo nieuwe nummers moet je gewoon de cd-singles van Home & dry kopen, krijg je 3 verschillende remixen van Break 4 Love (met Peter Rauhofer), het nummer Nightlife (op de dvd-single, moeilijk te vinden) en Always. Verder nog Sexy Northerner (maar die is niet uptemo)
quote:Helaas wel ja. Ze houden het, zeker in het begin wel in de gaten. Pas bij een toegift staat iedereen zo'n beetje op!
Op zondag 26 mei 2002 21:30 schreef Esk het volgende:
Ik ga dus ook naar dat concert toe, maar ik zit ergens in rij 23 ofzo. Is het zo dat je het hele concert op je stoel moet blijven zitten?
quote:Ja ik vind het ook vreemd maar blijkbaar wil de band het zelf zo. Bij de vorige tour was het ook zo!
Is dat niet een beetje vreemd voor een band als de PSB, die toch voornamelijk dansbare muziek maken?
Van de Mojo propaganda lijst:
quote:
Twee Pet Shop Boys voor de prijs van één!Heb je nog geen kaartje voor het concert van de Pet Shop Boys op 27 juni in de Heineken Music Hall in Amsterdam? Dan krijg je nu een unieke kans...!!!
Reserveer nu een kaartje en je krijgt de tweede gratis!! Je kunt natuurlijk ook meer kaarten bestellen bij ons. Wij zorgen ervoor dat je kaarten op jouw naam aan de kassa van de Heineken Music Hall klaarliggen, waar je er twee haalt en één betaalt!
Mail naar E.J.Suyderhoud@mojo.nl en zet er het volgende in:
- Je naam
- Het totaal aantal kaarten, dus het aantal vrijkaarten en het aantal
betaalde kaartenPet Shop Boys
Donderdag 27 juni 2002
Heineken Music Hall - Amsterdam
Aanvang: 20.00 uur.
Entree: EUR 40 (excl. servicekosten).Regeltjes:
Zolang de voorraad strekt. Deze actie geldt niet in combinatie met andere kortingen of acties. Kaarten zijn vanaf 19.00 uur af te halen aan de kassa van de Heineken Music Hall op 27 juni 2002. Bij oneven aantallen wordt de helft van het totaalbedrag berekend. Deze actie loopt niet via Ticket Service of de postkantoren, maar exclusief via Mojo.
quote:Weet iemand of deze actie nog geldt? Ik kan er op www.mojo.nl niets over terug vinden
Op vrijdag 21 juni 2002 12:11 schreef calvobbes het volgende:
Voor de mensen die de kaartjes te duur vonden:Van de Mojo propaganda lijst:
[..]
quote:Volgens mij is het alleen een actie die via de mail lijst is bekend gemaakt. Mail eens naar dat adres!
Op maandag 24 juni 2002 22:38 schreef Oakey het volgende:Weet iemand of deze actie nog geldt? Ik kan er op www.mojo.nl niets over terug vinden
Misschien ga ik dan toch wel...
Is er nog iemand die geen kaartje heeft en wil gaan, misschien kunnen we dan wat afspreken. Zijn we voor ¤18 per man binnen.
Greetz
* Seborik zou best wel willen gaan als Amsterdam niet 2 uur rijden was.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 25-06-2002 19:57]
quote:Ja ik denk dat Mojo daarom ook deze actie heeft. In het buitenland kosten de kaartjes trouwens ook net zo veel. HMH is ook best een grote zaal voor de Boys (zo populair zijn ze nu ook niet en hun laatste album kun je in NL toch wel als een commerciële flop zien vrees ik...)
Op dinsdag 25 juni 2002 19:48 schreef Seborik het volgende:
Zaal komt vast niet vol door die asociaal hoge prijzen.* Seborik zou best wel willen gaan als Amsterdam niet 2 uur rijden was.
Maar als iemand nog zin heeft
(werk in Utrecht dus A'dam is te doen)
quote:
Op dinsdag 25 juni 2002 20:06 schreef Oakey het volgende:
hun laatste album drie albums kun je in NL toch wel als een commerciële flop zien vrees ik...
Ik vind het ook niet leuk, de Boys verdienen beter, maar het is de waarheid dat ze het in deze contreien niet goed doen. Maja, dat houdt 't exclusief moeten we maar denken.
Oakey, je kent mijn bezwaren. Alleen als je een auto regelt ga ik mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |