Jippie.. mmmmmmmmmmm
Vorige deel staat hier
Hier Vrolijk Verder :) X 28
voor de lieverds in VV
quote:
Op vrijdag 22 maart 2002 00:13 schreef BotXXX het volgende:
Jippie.. op permissie van OS.. open ik hier bij dit topicjeJippie.. mmmmmmmmmmm
Vorige deel staat hier
Hier Vrolijk Verder :) X 28
voor de lieverds in VV
quote:Yay.. in zijn nopjes is...
Op vrijdag 22 maart 2002 00:14 schreef QyRoZ het volgende:![]()
voor iedereen
* QyRoZ probeert jullie nu wat meer aandacht te geven
quote:Ik ben nu ook weer wat aandachtiger aanwezig mijn verbinding gaat weer beter. Ik kwam erachter dat AG openstond en een beetje veel bandwijdte gebruikte.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:14 schreef QyRoZ het volgende:![]()
voor iedereen
* QyRoZ probeert jullie nu wat meer aandacht te geven
quote:Jippie, stond al open en te wachten op de 256 post.. en dan boem tjaka beng.. een echte post geplaatst
Op vrijdag 22 maart 2002 00:15 schreef Otherside het volgende:Goed gedaan BotXXX!
En lekker snel was je er deze keer bij.
Ik ben weer present.
quote:Ik ben nog steeds druk aan het prutsen met mijn forum, beetje nieuwe graphics maken enzo, is leuk speelgoed voor de donderdagnacht
Op vrijdag 22 maart 2002 00:17 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik ben nu ook weer wat aandachtiger aanwezig mijn verbinding gaat weer beter. Ik kwam erachter dat AG openstond en een beetje veel bandwijdte gebruikte.
Die heb ik dus maar uitgezet.
quote:Hahaha.. AG dat kan toch helemaal niet..
Op vrijdag 22 maart 2002 00:17 schreef Otherside het volgende:
Ik ben nu ook weer wat aandachtiger aanwezig mijn verbinding gaat weer beter. Ik kwam erachter dat AG openstond en een beetje veel bandwijdte gebruikte.Die heb ik dus maar uitgezet.
snel zelf alles uit zet
quote:Hee fatimamadoiselle.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:16 schreef fatima het volgende:
Hallo Otherside,had Rieuwert het nou over dwergen?
Hoe staat het leven met jou fatima?
quote:Het gaat al behoorlijk goed hoor, grootste problemen zijn opgelost, nu nog wat meer gebruikers
Op vrijdag 22 maart 2002 00:22 schreef Otherside het volgende:[..]
Ik kom je er nog eens bezoeken als je er weer wat verder mee bent.
quote:Ik vroeg het mij af,niks byzonders hoor.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:20 schreef Otherside het volgende:[..]
Hee fatimamadoiselle.
Elke keer weer als je in de VV topics verschijnt verblijd je me daarmee weer.
Rieuwert had het over het Jansen nogwatdingegedoe. Een voor mij niet te begrijpen medische taal waarvoor ik enkel respect kan opbrengen dat er mensen zijn die het wel begrijpen. Gelukkig begrijp ik heel veel andere dingen weer wel heel goed dus helemaal onderontwikkelt voel ik me niet.Hoe staat het leven met jou fatima?
quote:link?
Op vrijdag 22 maart 2002 00:22 schreef QyRoZ het volgende:
Het gaat al behoorlijk goed hoor, grootste problemen zijn opgelost, nu nog wat meer gebruikers
quote:Het gaat nu zonder AG inieder geval weer stukken beter dat scheelt weer een hoop ergenis bij elke keer dat mijn scherm bleef hangen in een zwart beeld bij het posten. Ik kan best geduldig zijn als het moet.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:20 schreef BotXXX het volgende:[..]
Hahaha.. AG dat kan toch helemaal niet..
of mag toch helemaal niet ....
snel zelf alles uit zet
quote:http://cc20343-a.ensch1.ov.nl.home.com/phpBB/index.php
Op vrijdag 22 maart 2002 00:24 schreef VVouter het volgende:[..]
link?
Maar ik denk dat ik ook maar eens mijn bedje induikt voor deze avond.. Tis tenslotte datik morgen alweer om 8 uur bij de garage moet staan en daarna om een uurtje of 9 een 'meeting' heb met mijn baas en mijn andere baas .. Moet er toch een beetj fit verschijnen..
Dus weltrusten
En droom zacht en slaap licht
quote:Schoolkamp bedoel je daarmee of zit ik er dan compleet naast? Goed dat het goed met je gaat, al zullen er veel mensen zijn die zeggen dat het goed met ze gaat terwijl het ze helemaal niet goed gaat. Maar ook dat is goed als dat voor die personen goed is. Ik ga altijd liever van het goede uit in de mens dus ga ik er bij deze vanuit dat het goed met je gaat. Dat doet me goed te horen.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:23 schreef fatima het volgende:[..]
Ik vroeg het mij af,niks byzonders hoor.
Met mij gaat het goed,stuur geld en snoep schreef ik altijd aan mijn ouders toen ik op 'kamp' was.
quote:vraagje: waarom een php en geen ubb of vbb
Op vrijdag 22 maart 2002 00:26 schreef QyRoZ het volgende:
http://qyroz.mine.nu/forum/
quote:Oehw een drukke dag ga dan maar snel je bed opzoeken. Welterusten BotXXX slaap zoetzachte dromen.
Op vrijdag 22 maart 2002 00:27 schreef BotXXX het volgende:
Hmm inderdaad een beetje snel moet het wel gaan..Maar ik denk dat ik ook maar eens mijn bedje induikt voor deze avond.. Tis tenslotte datik morgen alweer om 8 uur bij de garage moet staan en daarna om een uurtje of 9 een 'meeting' heb met mijn baas en mijn andere baas
.. Moet er toch een beetj fit verschijnen..
Dus weltrusten
quote:Ik was met PHP aan het kloten en wilde even snel een test-forumpje erop hebben. UBB is een standaard, en de Topix-software van Fok werkt ook onder PHP hoor
Op vrijdag 22 maart 2002 00:29 schreef VVouter het volgende:[..]
vraagje: waarom een php en geen ubb of vbb
quote:Slaap lekker, BotXXX
Op vrijdag 22 maart 2002 00:27 schreef BotXXX het volgende:
Hmm inderdaad een beetje snel moet het wel gaan..Maar ik denk dat ik ook maar eens mijn bedje induikt voor deze avond.. Tis tenslotte datik morgen alweer om 8 uur bij de garage moet staan en daarna om een uurtje of 9 een 'meeting' heb met mijn baas en mijn andere baas
.. Moet er toch een beetj fit verschijnen..
Dus weltrusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |