abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3566326
Jaja, het duurt nog een tijdje, maar je kunt niet vroeg genoeg beginnen met organiseren.

Zoals jullie kunnen lezen komt er weer een vervolg aan van de eftelingmeeting van vorig jaar op 8 juni (zie: Keigave Efteling meeting op vrijdag 8 juni 2001)

Dat was toen zo gezellig, dat de organisatiecomissie besloten heeft dat we het dit jaar nog een keertje over gaan doen, en wel op

vrijdag 7 juni 2002, op een dag na een jaar na de vorige meet

De precieze details van tijden e.d. weten we nog niet, maar er is nog genoeg tijd om daarover te brainstormen

Vraag dus snel vrij en geef je op

Ik kom! lijst
YPPY
Armageddon
Merel
Tardis
Ellen (alleen als de trilsteen het doet )
Joene
Tackleberry
PostManBart
Fannetje

[Dit bericht is gewijzigd door Brabantier op 21-03-2002 15:13]

pi_3566356
Leuk! Gezellig! Cool!

Ik zal er zeker zijn!

.
pi_3566365
lijkt me leuk... misschien kom ik ook wel..

niemand bezwaren?

[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 21-03-2002 15:11]

pi_3566379
Ik had het er gisteren nog over dat ik vorig jaar niet naar de Efteling ben geweest. Count me in dus!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 maart 2002 @ 15:09:35 #5
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3566436
quote:
vrijdag 7 juni 2002, op een dag na een jaar na de vorige meet
Het is dit jaar schikkeljaar. Is het dan niet op twee dagen na een jaar na de vorige meet of klopt het dan juist precies (dus precies 1 jaar)
pi_3566485
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:09 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Het is dit jaar schikkeljaar. Is het dan niet op twee dagen na een jaar na de vorige meet of klopt het dan juist precies (dus precies 1 jaar)

2000 was schrikkeljaar...
pi_3566499
Hmz, ik kan mn post nu al niet meer veranderen
  donderdag 21 maart 2002 @ 15:14:59 #8
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_3566508
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:09 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Oh jaah joh??
2002/4=500.5
NEE dus!
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_3566520
gooi mij maar op het lijstje , was er vorig jaar ook bij dus ga dit jaar ook mee , misschien neem ik nog iemand mee , maar zij is nog onzeker (heb het gewoon nog niet gevraagd )
  Redactie Frontpage donderdag 21 maart 2002 @ 15:15:35 #10
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_3566521
?
Ik zie in mijn actieflijst 2001 staan, klik ik er op, staat er 2002.

Da's ook straf.

donderdag 21 maart 2002 @ 15:19:17 #11
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3566573
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:13 schreef mel723 het volgende:

[..]

2000 was schrikkeljaar...

Wat scheelt het
pi_3566606
Efteling is opzich al erg leuk, maar met een grote groep mensen gaan is natuurlijk nog veel leuker! En als bonus kun je ook nog eens een hele berg nieuwe mensen leren kennen ook! Klinkt super! Hou me op de hoogte, als je wilt!
When Columbus came to America, there were no taxes, no debts, and no pollution. The women did all the work while the men hunted or fished all day. Ever since then, a bunch of idiotic do-gooders have been trying to "improve" the place...
pi_3566823
Tip voor de mensen die uit de richting Utrecht of Nijmegen komen met de trein: In 's Hertogenbosch uitstappen en de Eftelingbus nemen, dus niet doorreizen naar Tilburg, dat is megaver om...

Vanaf 's Hertogenbosch ben je in +/- 30 minuten bij de Efteling, dat is even lang als met de trein naar Tilburg.

.
pi_3567046
Keigaaf!
Natuurlijk ben ik er ook weer bij. Vorig jaar was erg gezellig.

Tara: neem je nu zelf een plastic tasje mee of moet ik daar weer voor zorgen?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3567048
Vrijdag 7 Juni it is!!

Wordt het zekersteweten niet gewijzigt ???

* Joene heeft nog een vraagje aan Tackle of Fannetje...

Aangezien als ik vroeg in den bosch moet zijn op vrijdag dat nog wel is problemen op kan leveren zou *kuch* donderdagavond een probleem zijn *lief kijkt*

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 21 maart 2002 @ 15:50:43 #16
331 Merel
Be here now.
pi_3567087
Goh, ik lees hier opeens dat ik ook kom

Wil ik wel graag zo snel mogelijk de tijden weten, dan weet ik of ik die ochtend vrij moet vragen of niet.

En is Tardis die dag niet jarig?

"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_3567163
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:50 schreef Merel het volgende:
Goh, ik lees hier opeens dat ik ook kom

Wil ik wel graag zo snel mogelijk de tijden weten, dan weet ik of ik die ochtend vrij moet vragen of niet.

En is Tardis die dag niet jarig?

Reken er maar op dat we rond half 11 bij de Efteling willen zijn. Dat gaat je dus een hele dag kosten.

Dan kan hij mooi trakteren!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3567346
verzamelen we weer op den bosch centraal ?
pi_3567565
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef Joene het volgende:
Vrijdag 7 Juni it is!!

Wordt het zekersteweten niet gewijzigt ???

* Joene heeft nog een vraagje aan Tackle of Fannetje...

Aangezien als ik vroeg in den bosch moet zijn op vrijdag dat nog wel is problemen op kan leveren zou *kuch* donderdagavond een probleem zijn *lief kijkt*

Geen probleem! Tenminste van mijn kant
Ik neem aan dat Fanny er ook geen probleem mee zal hebben!
.
pi_3567586
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:55 schreef YPPY het volgende:

[..]

Reken er maar op dat we rond half 11 bij de Efteling willen zijn. Dat gaat je dus een hele dag kosten.

Dan kan hij mooi trakteren!

Half 11 pas
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
verzamelen we weer op den bosch centraal ?
Dat lijkt me het makkelijkste.
Maar mensen uit de richting Breda kunnen het beste in Tilburg bij elkaar komen.
.
pi_3567673
de ervaring leert dat als je om half 11 afspreekt, je pas om half 12 of zo eindelijk binnen bent. Waarom spreken we niet om half 10 af, is iedereen er om half 11 en kunnen we direct naar binnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 maart 2002 @ 16:30:05 #22
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_3567720
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef YPPY het volgende:
Keigaaf!
Natuurlijk ben ik er ook weer bij. Vorig jaar was erg gezellig.

Tara: neem je nu zelf een plastic tasje mee of moet ik daar weer voor zorgen?

Ik moet nog even kijken of dit kan
lijkt me wel
maar ik wil de volgende dag op een 1 of ander festival in Belgie zijn enzo

Zet me maar op de misschien/waarschijnlijk/maar nog niet 100% zeker lijst

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_3567724
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 16:26 schreef Isabeau het volgende:
de ervaring leert dat als je om half 11 afspreekt, je pas om half 12 of zo eindelijk binnen bent. Waarom spreken we niet om half 10 af, is iedereen er om half 11 en kunnen we direct naar binnen
als we maar niet gaan heuen! tis mijn vrije dag... geen gehaast..

en waarom sta ik nog niet op het lijstje

pi_3567812
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Zet me maar op de misschien/waarschijnlijk/maar nog niet 100% zeker lijst

Wow, als zelfs Tara twijfels heeft over het al dan niet bezoeken van meetings, is er nog hoop voor iedereen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  donderdag 21 maart 2002 @ 16:48:27 #25
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_3567987
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 16:36 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wow, als zelfs Tara twijfels heeft over het al dan niet bezoeken van meetings, is er nog hoop voor iedereen!

Nu moet jij nog beginnen te twijfelen of je weer een keertje wél zal komen, en dan staat de wereld weer op z'n kop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')