Zoals jullie kunnen lezen komt er weer een vervolg aan van de eftelingmeeting van vorig jaar op 8 juni (zie: Keigave Efteling meeting op vrijdag 8 juni 2001)
Dat was toen zo gezellig, dat de organisatiecomissie besloten heeft dat we het dit jaar nog een keertje over gaan doen, en wel op
vrijdag 7 juni 2002, op een dag na een jaar na de vorige meet
De precieze details van tijden e.d. weten we nog niet, maar er is nog genoeg tijd om daarover te brainstormen
Vraag dus snel vrij en geef je op
Ik kom! lijst
YPPY
Armageddon
Merel
Tardis
Ellen (alleen als de trilsteen het doet )
Joene
Tackleberry
PostManBart
Fannetje
[Dit bericht is gewijzigd door Brabantier op 21-03-2002 15:13]
niemand bezwaren?
[Dit bericht is gewijzigd door Frenkie op 21-03-2002 15:11]
quote:Het is dit jaar schikkeljaar. Is het dan niet op twee dagen na een jaar na de vorige meet of klopt het dan juist precies (dus precies 1 jaar)
vrijdag 7 juni 2002, op een dag na een jaar na de vorige meet
quote:2000 was schrikkeljaar...
Op donderdag 21 maart 2002 15:09 schreef Dlocks het volgende:[..]
Het is dit jaar schikkeljaar. Is het dan niet op twee dagen na een jaar na de vorige meet of klopt het dan juist precies (dus precies 1 jaar)
quote:Oh jaah joh??
Op donderdag 21 maart 2002 15:09 schreef Dlocks het volgende:[..]
Het is dit jaar schikkeljaar. Is het dan niet op twee dagen na een jaar na de vorige meet of klopt het dan juist precies (dus precies 1 jaar)
quote:Wat scheelt het
Op donderdag 21 maart 2002 15:13 schreef mel723 het volgende:[..]
2000 was schrikkeljaar...
Vanaf 's Hertogenbosch ben je in +/- 30 minuten bij de Efteling, dat is even lang als met de trein naar Tilburg.
Tara: neem je nu zelf een plastic tasje mee of moet ik daar weer voor zorgen?
Wordt het zekersteweten niet gewijzigt ???
* Joene heeft nog een vraagje aan Tackle of Fannetje...
Aangezien als ik vroeg in den bosch moet zijn op vrijdag dat nog wel is problemen op kan leveren zou *kuch* donderdagavond een probleem zijn *lief kijkt*
Wil ik wel graag zo snel mogelijk de tijden weten, dan weet ik of ik die ochtend vrij moet vragen of niet.
En is Tardis die dag niet jarig?
quote:Reken er maar op dat we rond half 11 bij de Efteling willen zijn. Dat gaat je dus een hele dag kosten.
Op donderdag 21 maart 2002 15:50 schreef Merel het volgende:
Goh, ik lees hier opeens dat ik ook komWil ik wel graag zo snel mogelijk de tijden weten, dan weet ik of ik die ochtend vrij moet vragen of niet.
En is Tardis die dag niet jarig?
Dan kan hij mooi trakteren!
quote:Geen probleem! Tenminste van mijn kant
Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef Joene het volgende:
Vrijdag 7 Juni it is!!Wordt het zekersteweten niet gewijzigt ???
* Joene heeft nog een vraagje aan Tackle of Fannetje...Aangezien als ik vroeg in den bosch moet zijn op vrijdag dat nog wel is problemen op kan leveren zou *kuch* donderdagavond een probleem zijn
*lief kijkt*
quote:Half 11 pas
Op donderdag 21 maart 2002 15:55 schreef YPPY het volgende:[..]
Reken er maar op dat we rond half 11 bij de Efteling willen zijn. Dat gaat je dus een hele dag kosten.
Dan kan hij mooi trakteren!
![]()
![]()
quote:Dat lijkt me het makkelijkste.
Op donderdag 21 maart 2002 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
verzamelen we weer op den bosch centraal ?
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 15:48 schreef YPPY het volgende:
Keigaaf!
Natuurlijk ben ik er ook weer bij. Vorig jaar was erg gezellig.Tara: neem je nu zelf een plastic tasje mee of moet ik daar weer voor zorgen?
Zet me maar op de misschien/waarschijnlijk/maar nog niet 100% zeker lijst
quote:als we maar niet gaan heuen! tis mijn vrije dag... geen gehaast..
Op donderdag 21 maart 2002 16:26 schreef Isabeau het volgende:
de ervaring leert dat als je om half 11 afspreekt, je pas om half 12 of zo eindelijk binnen bent. Waarom spreken we niet om half 10 af, is iedereen er om half 11 en kunnen we direct naar binnen
en waarom sta ik nog niet op het lijstje
quote:Wow, als zelfs Tara twijfels heeft over het al dan niet bezoeken van meetings, is er nog hoop voor iedereen!
Op donderdag 21 maart 2002 16:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:Zet me maar op de misschien/waarschijnlijk/maar nog niet 100% zeker lijst
quote:Nu moet jij nog beginnen te twijfelen of je weer een keertje wél zal komen, en dan staat de wereld weer op z'n kop
Op donderdag 21 maart 2002 16:36 schreef Jarno het volgende:[..]
Wow, als zelfs Tara twijfels heeft over het al dan niet bezoeken van meetings, is er nog hoop voor iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |