GET A LIFE!!!
de beste komedie ooit. Chris Elliot speelt Chris Peterson, een krantenjongen van in de 30 die nog bij z'n ouders woont. In het tweede (en laatste) seizoen trekt ie eindelijk in bij één of andere ex-agent.
Ooit uitgezonden door RTL4, en later 's middags elke dag herhaald, daarna helaas nooit meer iets van gezien. Er is 1 dvd uit met daarop 4 afleveringen, die ik dan ook gelijk gekocht heb...
hierop o.a. het geniale SPEWEY and ME, waarin Chris bezocht wordt door een Alien die érg lekker blijkt te zijn.
nog meer fans???
quote:
Je zoekactie naar 'get life' leverde 1534 resultaten op. Resultaten 1 - 50.
quote:ja waarvan er misschien 8 over de serie gaan (waarbij de serie bij "favo series"-topics wordt genoemnd enzo)
Op donderdag 21 maart 2002 12:55 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ja, ik denk wel dat er meer fans zijn.. want:
[..]
quote:Same Here
Op donderdag 21 maart 2002 12:58 schreef stinkie het volgende:
Vond er geen klote aan, zag alleen vaak het laatste stukje omdat het voor de Fresh Prince kwam (wat ik toen wel leuk vond)
Eén van mijn favorieten is die aflevering waar er bouwvakkers komen om de keuken te verbouwen. Die worden afgebeeld als een soort cowboys, ze slapen in de tuin, zingen bij een kampvuur, hebben eigen initiatieriten, en organiseren toolfights. Uiteindelijk blijken de bouwvakkers Chris' vader op te lichten door goedkope leidingen aan te leggen. Chris gaat dan met een metafoor naar zijn vader: "Pap, wat zou je doen als je vriend een neushoorn was die sesamzaadjes verkocht op de maan maar jij weet dat het eigenlijk geen echte sesamzaadjes zijn?", waarop die vader in meteen doorheeft dat hij kunststof leidingen krijgt i.p.v. koperen.
Een andere favoriet van mij is die waar Chris een relatie krijgt met zijn buurmeisje en een week op vakantie gaat met haar. Na afloop krijg je van die extreem zoete romantische beelden te zien van die vakantie. Die beelden zijn alleen wat typisch, ten eerste doen ze zo ontzettend veel dat dat overduidelijk nooit in één week past en in de laatste scenes zie je ze elkaar met een romantische blik en zwoele muziek met een graafmachine bedelven onder bergen aarde.
Ik vond het ook zo mooi dat die ouders altijd in badjas rondliepen. Ook als ze boodschappen deden in de supermarkt ofzo. Of als ze enorm grote machinegeweren zaten schoon te maken aan de keukentafel alsof het niets was. Machinegeweren waar ze trouwens duidelijk van plan waren hun zoon mee te vermoorden.
[Dit bericht is gewijzigd door Dante_A op 21-03-2002 13:10]
Chris krijgt eindelijk z'n doe-het-zelf duikboot van de postbode. Hij laat de badkuip vollopen, zet z'n duikboot in elkaar, gaat er met z'n vader zitten... en vervolgen zitten ze dagen of weken opgesloten in de duikboot die nog steeds in de badkuip ligt...
ook leuk dat ie elke aflevering doodging
In het eerste seizoen had ie volgens mij ook nog een getrouwde vriend wiens vrouw hem niet luchten of zien kon...
Maar met Seinfeld, The Powers That Be, Cheers en wat engelse serie's is dit toch een van de leukere comedy's.
ik heb begrepen dat ie niet meer op tv is helaas...
quote:
Stand in the place where you live
Now face North
Think about direction
Wonder why you haven't before
Now stand in the place where you work
Now face West
Think about the place where you live
Wonder why you haven't before...[..]
"Stand" by REM (gebruikt in de intro van Get A Life)
als ze in plaats van de 20e keer Vrienden voor het Leven
en 25x Alf en KnightRider en the A-Team
eens even een keer Get A Life zouden herhalen...
[edit]
1 staat me nog vaag bij, dat er een gezicht uit de muur kwam, best spooky. En hij zat ook altijd achter zn buurvrouw Sharon aan, die had een hekel aan hem
[Dit bericht is gewijzigd door BdR op 26-03-2002 17:34]
Ik kan me ook ff geen afleveringen meer herinneren, alleen eentje waar zn ouders de garage (waar chris in woonde) vol hadden gestort met beton in een subtiele poging om hem weg te krijgen
Jeugdsentiment!
Get a life en the fresh prince direct na elkaar, en volgens mij ook nog Beverly Hills 90210 toen dat nog cool was. Dat waren nog eens tv avonden....
[Dit bericht is gewijzigd door Kwark op 30-03-2002 19:54]
quote:
Op vrijdag 29 maart 2002 23:00 schreef Kwark het volgende:
freash pronce
[Dit bericht is gewijzigd door Mrbeenieman op 01-04-2002 04:19]
geweldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |