abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:34:26 #1
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_3561971
Je hebt ze in ieder bedrijf; mensen die er trots op zijn dat ze tijdens de werkdag sloten koffie naar binnen zuipen. Op zich maakt dat niks uit maar er is er altijd, echt altijd, eentje bij, op ieder kantor, die de absolute koffiebikkel is en dat ook wil laten weten aan iedereen. Deze man (meestal, maar soms ook vrouw) slaat nooit een rondje koffie over en roept bij iedere navulbeurt: ja gooi maar bij, ik heb pas 16 mokken op vandaag hahahaha en het is al 11 uur hahahaha geen dag zonder koffie voor deze jongen hoor hahahahaha mijn slokdarm is er mee geplaveid hahahahaha.

Vervolgens kunnen er twee dingen gebeuren. Als de bikkel zelf de koffie heeft gezet roept hij aaaaah lekker bakje. Echter, als een collega de koffie heeft gezet roept hij steevast: beetje slappe hap. Vervolgens zal de bikkel bij de eerstvolgende keer dat hij koffiezet zoveel gemalen bonen in het filterbakje knikkeren dat ze er in Zuid-Amerika een extra oogst bij kunnen draaien. Niet dat dit bocht te drinken is, het echter wel bikkel-koffie en dus zal de koffie-bikkel bij zijn 83e bak van de dag stoer zeggen: lekker bakje.

Wat drijft deze mensen? Waarom deze drang om jezelf te moeten bewijzen door veel koffie te drinken?

Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_3561979
<-- Kofie bikkel. Maar gelukkig hebben we een apparaat van DE dus ik hoef niet te zetten
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3561989
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:34 schreef Baas het volgende:
Wat drijft deze mensen? Waarom deze drang om jezelf te moeten bewijzen door veel koffie te drinken?
Waarom staat dit in Klaabaak?
Return of the massive legend.
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:35:58 #4
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3561990
Ik ken ook een paar van zulke jah... Volgens mij willen ze hun eigen zwakte of oenigheid verbergen door te zeggen dat ze zoveel zwarte koffie drinken.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3561994
Koffie

Gelukkig hebben we gewoon Spa Blauw in de koelkast staan.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:42:00 #6
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_3562034
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:35 schreef Dikke het volgende:

[..]

Waarom staat dit in Klaabaak?

Omdat ik vergeten was te melden dat ik (bij ons bedrijf) echt een ontzettende kolerehekel heb aan van die compensatie types die zich moeten bewijzen door koffie te drinken. Beter?
Plaats hier een Engelse quote die duidelijk maakt dat je een miskende intellectueel bent met een boeiende en diepgaande gedachtengang
pi_3562101
Ik heb een hekel aan die peuktype's, je kent het wel van die halve zolen die stinkend naar de rook binnen komen kakken. 10 minuten te laat omdat ze nog ff voor de ingang een peukie moesten roken. Meteen na binnenkomst beginnen ze alvast een peukie te rollen en na een half uurtje begint het gezeik: "Ik ga maar eens een peukie roken want ik heb al een half uur geen nicotine meer binnegehad"....Met hun nog niet aangestoken peuk lopen ze het halve gebouw door zodat iedereen kan zien hoe stoer de peukbikkel wel niet is..
WALGELIJK
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3562104
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een hekel aan die peuktype's, je kent het wel van die halve zolen die stinkend naar de rook binnen komen kakken. 10 minuten te laat omdat ze nog ff voor de ingang een peukie moesten roken. Meteen na binnenkomst beginnen ze alvast een peukie te rollen en na een half uurtje begint het gezeik: "Ik ga maar eens een peukie roken want ik heb al een half uur geen nicotine meer binnegehad"....Met hun nog niet aangestoken peuk lopen ze het halve gebouw door zodat iedereen kan zien hoe stoer de peukbikkel wel niet is..
WALGELIJK
That's me as well

KoffiePeuk Bikkel

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_3562114
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH lekker bakkie!
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:53:01 #10
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_3562142
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:49 schreef Mr_Opel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH lekker bakkie!
Zelf gezet dus?
pi_3562143
Slappe hap!
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_3562149
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:53 schreef Baas het volgende:

[..]

Zelf gezet dus?

nee een goed gelukte automaatcreatie..
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
pi_3562158
zekers een goed bakkie!
  donderdag 21 maart 2002 @ 09:55:51 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3562174
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:49 schreef Knut het volgende:

[..]

That's me as well

KoffiePeuk Bikkel

<-- net als Knut! ow en 's avonds de BierBikkels
  donderdag 21 maart 2002 @ 10:02:55 #15
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3562253
* pmponer is sinaasappelbikkel
Drop you like an ill, bad habit
pi_3562264
<--- Kan niet zonder koffie.

Vooral 's ochtends niet, wanneer ik de hele nacht ben doorgegaan en ik de volgende dag weer moet werken.

En 's avonds drankbikkel. Zolang er maar alcohol in zit.

Greetz,

DA

donderdag 21 maart 2002 @ 10:04:29 #17
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_3562266
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 09:34 schreef Baas een vermakelijk verhaal over koffiebikkels
Guilty

Hehehe, nee hoor, ik zag het onderwerp en dacht dat het over "gewone" mensen ging die veel koffie drinken. En daar reken ik mezelf toe.
Maar ik herken het type wel wat je beschrijft. We hebben nu gelukkig niemand in ons midden die zo doet, maar ik heb een keer stage gelopen bij een bedrijf waar precies zo'n vent rondliep.
De hele dag aan de koffie en dan had ie ook nog eens zo'n belachelijk grote koffiemok en, jawel, een reservebeker die ook elke keer werd bijgevuld.
Dat was dus wel lachen toen die vent na drie maanden stage ineens in het ziekenhuis lag met een paar vervelende maagzweren de eikel.
Een week later was ie terug en mocht ie nog maar 2 bakken koffie per dag

pi_3562268
* Lord Dreamer is Thee Bikkel
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 21 maart 2002 @ 10:08:53 #19
13081 Baas
Baas baziger baast
pi_3562304
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:04 schreef Edge het volgende:

[..]

Guilty

Hehehe, nee hoor, ik zag het onderwerp en dacht dat het over "gewone" mensen ging die veel koffie drinken. En daar reken ik mezelf toe.
Maar ik herken het type wel wat je beschrijft. We hebben nu gelukkig niemand in ons midden die zo doet, maar ik heb een keer stage gelopen bij een bedrijf waar precies zo'n vent rondliep.
De hele dag aan de koffie en dan had ie ook nog eens zo'n belachelijk grote koffiemok en, jawel, een reservebeker die ook elke keer werd bijgevuld.
Dat was dus wel lachen toen die vent na drie maanden stage ineens in het ziekenhuis lag met een paar vervelende maagzweren de eikel.
Een week later was ie terug en mocht ie nog maar 2 bakken koffie per dag

Oh echt geweldig! Ik had die gast de rest van zijn bestaan bij dat bedrijf per uur 18 mokken koffie voor zijn harses gekwakt Je maakt heel mijn dag weer goed
  donderdag 21 maart 2002 @ 10:14:32 #20
10559 Edge
E l e v a t i o n
pi_3562340
quote:
Op donderdag 21 maart 2002 10:08 schreef Baas het volgende:

[..]

Oh echt geweldig! Ik had die gast de rest van zijn bestaan bij dat bedrijf per uur 18 mokken koffie voor zijn harses gekwakt Je maakt heel mijn dag weer goed

Hehehe, gelukkig maar. Neem nog een bakkie zou ik zeggen
<[~]

* Edge gaat serieus maar weer ff een bakkie tappen uit de DE machine.

vrijdag 22 maart 2002 @ 18:34:43 #21
25380 BarryVanDam
..::BarrY iz da MaN::..
pi_3581711
Wat een achterlijke discussie! Ik drink koffie, liters koffie per dag! Het is gewoon onwijs lekker en je gaat er een beetje van trippen op het laatst. Gaat de tijd ook weer lekker snel! Hahahaha! Ga jij maar lekker thee drinken, hufter! Geef mij maar een bakkie leut!
Gelukkig bezitter van een Barry voetbalshirt vol feromonen... :)
pi_3581719
Mensen die zo over koffie zeiken hebben vast een ontzettend klein pikie ofzo....
pi_4014467
Ik ben ook een KoffiePeuk Bikkel(tm)!

Weet je wat pas homo's zijn??? Van die chocolademelk mietjes! Ze zouden dat vocht moeten verbieden in de KOFFIE-automaat! En thee ook... braaaaak... we zijn hier om te werken... niet om thee te leuten onder het genot van een kaartspelletje!

Zonder koffie draaide de wereld 2x zo langzaam... wees dus maar blij dat er zulke bikkels zijn!

Enne... Spa Blauw is helemaal voor mietjes... Kan je net zo goed kraanwater saufen... is nog goedkoper ook! LoL!

(/me kent 1 iemand die niets anders dan water drinkt... braaaaaak)

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 april 2002 @ 16:04:55 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_4014510
Ik ben ook een KoffiePeuk bikkel
en daarnaast neuk ik veel
Ik ben dus een KoffiePeukNeuktm Bikkel.

Ik ben dus de stoerste!
Hebbie nog een bakkie lieffie, geef ik je daarna een beurt en roken we er nog eentje

pi_4014624
Ik masturbeer en blow ook aktief...

Ik ben dus de KoffiePeukNeukBlowTrek(tm) Bikkel(r)...

Stoerder dan stoer... vetter dan vet... reteketet... naar Beter Bed(tm)...

(de K2 begint te werken)

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')