Vervolgens kunnen er twee dingen gebeuren. Als de bikkel zelf de koffie heeft gezet roept hij aaaaah lekker bakje. Echter, als een collega de koffie heeft gezet roept hij steevast: beetje slappe hap. Vervolgens zal de bikkel bij de eerstvolgende keer dat hij koffiezet zoveel gemalen bonen in het filterbakje knikkeren dat ze er in Zuid-Amerika een extra oogst bij kunnen draaien. Niet dat dit bocht te drinken is, het echter wel bikkel-koffie en dus zal de koffie-bikkel bij zijn 83e bak van de dag stoer zeggen: lekker bakje.
Wat drijft deze mensen? Waarom deze drang om jezelf te moeten bewijzen door veel koffie te drinken?
quote:Waarom staat dit in Klaabaak?
Op donderdag 21 maart 2002 09:34 schreef Baas het volgende:
Wat drijft deze mensen? Waarom deze drang om jezelf te moeten bewijzen door veel koffie te drinken?
Gelukkig hebben we gewoon Spa Blauw in de koelkast staan.
quote:Omdat ik vergeten was te melden dat ik (bij ons bedrijf) echt een ontzettende kolerehekel heb aan van die compensatie types die zich moeten bewijzen door koffie te drinken. Beter?
Op donderdag 21 maart 2002 09:35 schreef Dikke het volgende:[..]
Waarom staat dit in Klaabaak?
quote:That's me as well
Op donderdag 21 maart 2002 09:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb een hekel aan die peuktype's, je kent het wel van die halve zolen die stinkend naar de rook binnen komen kakken. 10 minuten te laat omdat ze nog ff voor de ingang een peukie moesten roken. Meteen na binnenkomst beginnen ze alvast een peukie te rollen en na een half uurtje begint het gezeik: "Ik ga maar eens een peukie roken want ik heb al een half uur geen nicotine meer binnegehad"....Met hun nog niet aangestoken peuk lopen ze het halve gebouw door zodat iedereen kan zien hoe stoer de peukbikkel wel niet is..
WALGELIJK
KoffiePeuk Bikkel
quote:Zelf gezet dus?
Op donderdag 21 maart 2002 09:49 schreef Mr_Opel het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH lekker bakkie!
quote:nee een goed gelukte automaatcreatie..
Op donderdag 21 maart 2002 09:53 schreef Baas het volgende:[..]
Zelf gezet dus?
quote:<-- net als Knut! ow en 's avonds de BierBikkels
Op donderdag 21 maart 2002 09:49 schreef Knut het volgende:[..]
That's me as well
KoffiePeuk Bikkel
Vooral 's ochtends niet, wanneer ik de hele nacht ben doorgegaan en ik de volgende dag weer moet werken.
En 's avonds drankbikkel. Zolang er maar alcohol in zit.
Greetz,
DA
quote:Guilty
Op donderdag 21 maart 2002 09:34 schreef Baas een vermakelijk verhaal over koffiebikkels
Hehehe, nee hoor, ik zag het onderwerp en dacht dat het over "gewone" mensen ging die veel koffie drinken. En daar reken ik mezelf toe.
Maar ik herken het type wel wat je beschrijft. We hebben nu gelukkig niemand in ons midden die zo doet, maar ik heb een keer stage gelopen bij een bedrijf waar precies zo'n vent rondliep.
De hele dag aan de koffie en dan had ie ook nog eens zo'n belachelijk grote koffiemok en, jawel, een reservebeker die ook elke keer werd bijgevuld.
Dat was dus wel lachen toen die vent na drie maanden stage ineens in het ziekenhuis lag met een paar vervelende maagzweren de eikel.
Een week later was ie terug en mocht ie nog maar 2 bakken koffie per dag
quote:Oh echt geweldig! Ik had die gast de rest van zijn bestaan bij dat bedrijf per uur 18 mokken koffie voor zijn harses gekwakt
Op donderdag 21 maart 2002 10:04 schreef Edge het volgende:[..]
Guilty
Hehehe, nee hoor, ik zag het onderwerp en dacht dat het over "gewone" mensen ging die veel koffie drinken. En daar reken ik mezelf toe.
Maar ik herken het type wel wat je beschrijft. We hebben nu gelukkig niemand in ons midden die zo doet, maar ik heb een keer stage gelopen bij een bedrijf waar precies zo'n vent rondliep.
De hele dag aan de koffie en dan had ie ook nog eens zo'n belachelijk grote koffiemok en, jawel, een reservebeker die ook elke keer werd bijgevuld.
Dat was dus wel lachen toen die vent na drie maanden stage ineens in het ziekenhuis lag met een paar vervelende maagzwerende eikel.
Een week later was ie terug en mocht ie nog maar 2 bakken koffie per dag
quote:Hehehe, gelukkig maar. Neem nog een bakkie zou ik zeggen
Op donderdag 21 maart 2002 10:08 schreef Baas het volgende:[..]
Oh echt geweldig! Ik had die gast de rest van zijn bestaan bij dat bedrijf per uur 18 mokken koffie voor zijn harses gekwakt
Je maakt heel mijn dag weer goed
* Edge gaat serieus maar weer ff een bakkie tappen uit de DE machine.
Weet je wat pas homo's zijn??? Van die chocolademelk mietjes! Ze zouden dat vocht moeten verbieden in de KOFFIE-automaat! En thee ook... braaaaak... we zijn hier om te werken... niet om thee te leuten onder het genot van een kaartspelletje!
Zonder koffie draaide de wereld 2x zo langzaam... wees dus maar blij dat er zulke bikkels zijn!
Enne... Spa Blauw is helemaal voor mietjes... Kan je net zo goed kraanwater saufen... is nog goedkoper ook! LoL!
(/me kent 1 iemand die niets anders dan water drinkt... braaaaaak)
Ik ben dus de stoerste!
Hebbie nog een bakkie lieffie, geef ik je daarna een beurt en roken we er nog eentje
Ik ben dus de KoffiePeukNeukBlowTrek(tm) Bikkel(r)...
Stoerder dan stoer... vetter dan vet... reteketet... naar Beter Bed(tm)...
(de K2 begint te werken)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |