quote:vind ik ook
Op woensdag 20 maart 2002 20:54 schreef cptmarco het volgende:
alleen op zonne-energie graag...
quote:kun je ook uitleggen waarom
Op woensdag 20 maart 2002 20:59 schreef Vork het volgende:
absoluut b!
Bedankt. Deze mag weer op slot .
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 20-03-2002 21:08]
quote:Als je gewoon gestemd had, dan had je dit kunnen voorkomen. Ik zie je de volgende ronde? Loting zo direct!
Op woensdag 20 maart 2002 21:05 schreef dwerg het volgende:
24b zuigt.
quote:Doe het lekker zelf
Op woensdag 20 maart 2002 21:05 schreef Doc het volgende:
60's Album toernooiBedankt. Deze mag weer op slot
.
quote:Je ziet me ook de volgende ronde niet. Ik besef namelijk dat door mijn schuld Everybody knows this is nowhere er al uit ligt, net zoals ik ook schuld heb aan het verdwijnen van Get Carter uit het Jaren '70 movie tournament. Ik doe nergens meer aan mee.
Op woensdag 20 maart 2002 21:06 schreef Doc het volgende:
Als je gewoon gestemd had, dan had je dit kunnen voorkomen. Ik zie je de volgende ronde? Loting zo direct!
quote:Over een jaartje weer of zo
Op woensdag 20 maart 2002 21:08 schreef Knut het volgende:[..]
Doe het lekker zelf
quote:Maar je KAN nog voorkomen dat White Light White Heat er bijvoorbeeld uitvliegt!!!
Op woensdag 20 maart 2002 21:10 schreef dwerg het volgende:[..]
Je ziet me ook de volgende ronde niet. Ik besef namelijk dat door mijn schuld Everybody knows this is nowhere er al uit ligt, net zoals ik ook schuld heb aan het verdwijnen van Get Carter uit het Jaren '70 movie tournament. Ik doe nergens meer aan mee.
De 3e ronde is NU geopend...
(doe nou mee-heeeeeeeeeeeee!)
quote:Ik zal er over nadenken. Vooral omdat ik zie dat Fairport Convention nog steeds meedoet.
Op woensdag 20 maart 2002 21:31 schreef Doc het volgende:
Maar je KAN nog voorkomen dat White Light White Heat er bijvoorbeeld uitvliegt!!!De 3e ronde is NU geopend...
(doe nou mee-heeeeeeeeeeeee!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |