Komen er nu echt zo weinig DJ's naar de lage landen in het weekend of mis ik iets?
Waar is het nou eigenlijk allemaal te doen in Nederland?
Wie weet een overzichtelijke site met alle drum n bass events in dit houseland?
quote:In Eindhoven is vaak wat te doen in de bakkerij en de effenaar, op 29 maart staat adam f in de GROTE zaal van 013, in de mazzo in amsterdam is elke week wat te doen, en voor meer info moet je maar op www.futureresearch.nl kijken, veel info daar.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:08 schreef Sjoerdmans het volgende:
Ik probeer het een beetje bij te houden in Nederland maar voor een leuk feestje in de omgeving kom ik vaak in Tilburg bij 013 terecht.
Nix mis mee maar je komt daar in het kleine zaaltje terecht wat toch wel erg klein begint te worden.
6 April Aphrodite wordt een hele volle zaal ws met maar weinig ruimte om te dansen.Komen er nu echt zo weinig DJ's naar de lage landen in het weekend of mis ik iets?
Waar is het nou eigenlijk allemaal te doen in Nederland?
Wie weet een overzichtelijke site met alle drum n bass events in dit houseland?
quote:eej reem
Op dinsdag 19 maart 2002 13:35 schreef reem het volgende:[..]
In Eindhoven is vaak wat te doen in de bakkerij en de effenaar, op 29 maart staat adam f in de GROTE zaal van 013, in de mazzo in amsterdam is elke week wat te doen, en voor meer info moet je maar op www.futureresearch.nl kijken, veel info daar.
grtz m8
quote:Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:44 schreef Sjoerdmans het volgende:[..]
eej reem
het wereldje is echt klein he
ik kom overal de zelfde mensen weer tegen
Ik ken je al van dogsonacid weetje
ga je naar adam F ?
draait ie wel up to date toch?
ik ken alleen ouwe sjit van mgrtz m8
quote:Adam F was toch overgestapt op Hip-Hop? Tenminste, dat is wat zijn laatste album is, KAOS.
Op dinsdag 19 maart 2002 13:46 schreef reem het volgende:[..]
Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
quote:ja die ken ik
Op dinsdag 19 maart 2002 13:46 schreef reem het volgende:[..]
Heheh, nee ga niet naar adam f, moet de volgende dag werken helaas. Hij draait wel nieuwe shit.. je moet eens proberen METROSOUND van hem te vinden, metropolis rmx is dat samen met j majik.
quote:Nu je het zegt ja
Op dinsdag 19 maart 2002 13:54 schreef Premo het volgende:[..]
Adam F was toch overgestapt op Hip-Hop? Tenminste, dat is wat zijn laatste album is, KAOS.
quote:Oh, in dat geval houd ik mijn mond weer
Op dinsdag 19 maart 2002 14:11 schreef reem het volgende:
Adam F doet nu OOK Hiphop, maar hij is niet overgestapt ofzo. Hij draait dnb (en klein beetje hiphop-achtige dnb)
quote:De vloer en Theater Kikker zijn de DrumnBass tenten van Utrecht. Tivoli is een beetje dood aan het gaan wat betreft alternatieve dansavonden
Op dinsdag 19 maart 2002 14:50 schreef burku003 het volgende:
Haze in de Ma220 Amsterdam
Vaak parties in Tivoli Utrecht
quote:Dieselboy was vorig weekend in De Vloer..
Op dinsdag 19 maart 2002 14:52 schreef Ma3StRoH_ het volgende:[..]
De vloer en Theater Kikker zijn de DrumnBass tenten van Utrecht. Tivoli is een beetje dood aan het gaan wat betreft alternatieve dansavonden
quote:Ja das nie gek nee
Op woensdag 20 maart 2002 00:23 schreef Tiim het volgende:[..]
Dieselboy was vorig weekend in De Vloer..
jammer dat ik dat gemist heb!
De Vloer, Utrecht, Vri. 12 April 23:00 - 05:00 ¤ 11,-
very special guest Digital & Spirit (UK, Function Records) present ‘Dubzilla’ DJz Andy Haze (Bullitproof) & Westrum, MC Srah, VJz GHGS
in the lobby Forward Boundaries by Sage & Westrum
elke 2de vrijdag van de maand, drum&bass special
januari --> A-sides
februari --> DJ Friction
maart --> Dieselboy
april --> Digital&Spirit, Andy Haze (bulletproof)
dat zijn dan special guests.
beswel leuk maggik zeggen.
quote:Jonathan draaide Fricition compleet maar huis!
Op woensdag 20 maart 2002 13:43 schreef Flavour het volgende:
februari --> DJ Friction
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |