De F.B.U. Jaarplanner!
quote:KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
Op maandag 18 maart 2002 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Nyles, als jij een kloon bent dan vind ik je werkelijk bril-jant![afbeelding]
De F.B.U. Jaarplanner!
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 18-03-2002 18:13]
quote:neem een blow en relax jongen
Op maandag 18 maart 2002 18:10 schreef Nyles het volgende:[..]
KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
quote:Redeeeeeeeeeeeeemption song
KANKER NOU GODVERDOMME EEN END OP MET JE IRRITANTE KUT POSTS !!!EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
Ik heb normaal gezegd nix tegen HOMOS maar JIJ BENT TOCH DE MEEST IRRITANSTE KLEREHOMO DIE ER IS!
En nu ben ik niet stoned...dus JA IK KOM DAN INDERDAAD KWETSENDER OVER!!!
Bij voorbaat dank
quote:ja dat lijkt me leuk
Op maandag 18 maart 2002 18:25 schreef Driekeerniks.com het volgende:
vlgs mij zie je dan alleen maar rook...
quote:Jaja
Op maandag 18 maart 2002 19:00 schreef Matjo het volgende:
Jaja, hier een skele foto van matjo (me da blauwe petje op) Gig.
quote:Kijk, das duidelijke taal..
Ik heb normaal gezegd nix tegen HOMOS maar JIJ BENT TOCH DE MEEST IRRITANSTE KLEREHOMO DIE ER IS!
quote:D'r staan al wat foto's online in het vorige topic.
Op maandag 18 maart 2002 18:24 schreef DeF2K het volgende:
Trouwens, het lijkt me leuk om een paar foto's te zien van jullie Weedmeeting, is dat mogelijkBij voorbaat dank
quote:Ja... niet echt mijn soort feestje... maarja smaken verschillen
Op maandag 18 maart 2002 19:00 schreef Matjo het volgende:
Jaja, hier een skele foto van matjo (me da blauwe petje op) Gig.
Maar dit is wel beter
Trouwens, is het niet makkelijker om in het eerste berichtje een link naar het vorige topic te zetten?
quote:Het is niet alleen briljant als kloon, maar nu ook. Het is gewoon duidelijk en makkelijk.
Op maandag 18 maart 2002 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
Nyles, als jij een kloon bent dan vind ik je werkelijk bril-jant![afbeelding]
De F.B.U. Jaarplanner!
quote:* cyberbeast geeft nyles een zeer heftige joint om te kalmeren....wel duidelijke tekst trouwens.
* cyberbeast is moe en gaat nu... Tot morgen
quote:Beetje rustig aan hè, engerd. Ik hoop niet dat je ooit dierbaren verliest aan deze verschrikkelijke ziekte.
Op maandag 18 maart 2002 18:10 schreef Nyles het volgende:
KANKER
quote:Dit is een openbaar forum en jij pleurde ook niet op uit het mijne. (En ja, dit is sarcasme, want ik weet ook wel dat je naam in de topictitel stond.)
EN PLEUR OP UIT MN TOPIC !!!!
quote:Wat heeft het feit dat ik irritant ben, te maken met het feit dat ik homo ben? Als ik hetero was geweest had ik ook irritant geweest hoor. Had je me dan een irritante klere (let op je spelling -> kolere) hetero genoemd?
quote:Oh, was dit kwetsend??? Goed dat je het er even bijzegt. Ik dacht namelijk dat het stupide bedoeld was. Vooral je kankerscheldwoord geeft prachtig je niveau weer. Klasse! Jij gaat het redden jongen, in deze maatschappij!
Je gaat het niet geloven: Ik moet werken zaterdagavond. Ik was het helemaal vergeten (Ik werk er nog niet zo lang )
Ik vind dit dus echt verkankerd () ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik naar Rotterdam zou komen zaterdag. GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!
HIER BAAL IK ECHT VAN
quote:Laat me met rust en zeg beter nooit meer over of tegen me, want je irriteert me mateloos wagelijk mannetje...en mar doorgaan en maar doorgaan....JIJ laat MIJ toch niet met rust? jij komt constant weer tegen MIJ ouwehoeren! Dus hou gewoon je mond tegen me want ik vind dit echt slijten van m'n toestenbord....
Op maandag 18 maart 2002 22:49 schreef Gellarboy het volgende:<KNIP>
quote:AAAAAAAAARGHHH das wel wat minder ....minder zielen...
Op maandag 18 maart 2002 23:51 schreef Boondock_Saint het volgende:
Boehoehoehoe![]()
Je gaat het niet geloven: Ik moet werken zaterdagavond. Ik was het helemaal vergeten (Ik werk er nog niet zo lang)
Ik vind dit dus echt verkankerd () ik had me er al helemaal op ingesteld dat ik naar Rotterdam zou komen zaterdag. GODVERDOMME!!!!!!!!!!!!!!
HIER BAAL IK ECHT VAN
[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 19-03-2002 08:48]
quote:jij bent sneu zeg!!! nee jij zal het redden in deze maatschappij en laat verdomme die jongen nou met rust want ik begin het helemaal eens met em te worden!!
Op maandag 18 maart 2002 22:49 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Beetje rustig aan hè, engerd. Ik hoop niet dat je ooit dierbaren verliest aan deze verschrikkelijke ziekte.
[..]Dit is een openbaar forum en jij pleurde ook niet op uit het mijne. (En ja, dit is sarcasme, want ik weet ook wel dat je naam in de topictitel stond.)
[..]Wat heeft het feit dat ik irritant ben, te maken met het feit dat ik homo ben? Als ik hetero was geweest had ik ook irritant geweest hoor. Had je me dan een irritante klere (let op je spelling -> kolere) hetero genoemd?
[..]Oh, was dit kwetsend??? Goed dat je het er even bijzegt. Ik dacht namelijk dat het stupide bedoeld was. Vooral je kankerscheldwoord geeft prachtig je niveau weer. Klasse! Jij gaat het redden jongen, in deze maatschappij! [afbeelding]
ilg walgelijk pismannetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |