quote:geen bieniegirl ??
Op zaterdag 16 maart 2002 22:20 schreef Biene het volgende:[..]
Breezergirl72@hotmail.com. Zoiets?
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 22:28 schreef Gravedigger het volgende:[..]
geen bieniegirl ??
Ik haaaaaat die typische BrEeZaH namen op MSN en op andere plekken op internet. En het 'frappante' is idd. dat ze allemaal MSN gebruiken.
quote:rustig eymey, denk aan je bloeddruk...
Op zaterdag 16 maart 2002 22:31 schreef eymey het volgende:[..]
Ik haaaaaat die typische BrEeZaH namen op MSN en op andere plekken op internet. En het 'frappante' is idd. dat ze allemaal MSN
gebruiken.
quote:
Op zaterdag 16 maart 2002 22:28 schreef Gravedigger het volgende:[..]
geen bieniegirl ??
Er komt wel bienie in voor...maar niet girl erachter.
quote:Keboinkeboinkeboinkeboink
Op zaterdag 16 maart 2002 22:31 schreef daniman het volgende:[..]
rustig eymey, denk aan je bloeddruk...
adem in... adem uit, adem in... adem uit
OVER TWEE WEKEN MEETING !!!!!!
quote:Het wordt tijd dat we eens iets gaan valsleggen
Op zaterdag 16 maart 2002 22:33 schreef eymey het volgende:[..]
Keboinkeboinkeboinkeboink
OVER TWEE WEKEN MEETING !!!!!!![]()
![]()
quote:inderdaad!
Op zaterdag 16 maart 2002 22:38 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Het wordt tijd dat we eens iets gaan valsleggen
Hoe laat treffen we elkaar?
hoe laat bowlen we?
hoe laat gourmetten we?
etc?
quote:yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!
Op zaterdag 16 maart 2002 22:33 schreef eymey het volgende:[..]
Keboinkeboinkeboinkeboink
OVER TWEE WEKEN MEETING !!!!!!![]()
![]()
twee feestweekenden achter elkaar
Wat wil je trouwens hebben voor je verjaardag?
quote:Bowlen en gourmetten kan op 1 locatie. Die zou M_a_w nog doorgeven. Maar daar hoor je ook niets meer van. Bovendien moeten we zeker weten wie er meegaan. iK DENK DAT WE ROND EEN UUR OF 2 VERZAMELEN OP DE VOOR ONS ALLEN BEKENDE PLAATS.
Op zaterdag 16 maart 2002 22:52 schreef daniman het volgende:[..]
inderdaad!
Hoe laat treffen we elkaar?
hoe laat bowlen we?
hoe laat gourmetten we?etc?
quote:En ik denk DAT JE PER ONGELUK DE CAPS LOCK AAN HEBT GEZET. Maakt niet uit hoor, leest voor mij wel makkelijk
Op zaterdag 16 maart 2002 22:58 schreef Gravedigger het volgende:[..]
Bowlen en gourmetten kan op 1 locatie. Die zou M_a_w nog doorgeven. Maar daar hoor je ook niets meer van. Bovendien moeten we zeker weten wie er meegaan. iK DENK DAT WE ROND EEN UUR OF 2 VERZAMELEN OP DE VOOR ONS ALLEN BEKENDE PLAATS.
Maarehm... je hebt wel gelijk. Ik hoop dat MAW nou eens er achteraan gaat en we moeten ff ergens een site neer planten met iedereen die mee gaat. Steeds zo'n topic bijhouden schiet ook niet op. Ik wil desnoods wel server ruimte aanbieden en evt. een beetje bijhouden.
Maarehm... ik heb er reeeeeuze zin in
quote:Het topicis in 2 tellen opgehaald en redelijk bij. alleen Dikke moet er bij en Morph en Monique eraf.
Op zaterdag 16 maart 2002 23:02 schreef eymey het volgende:[..]
En ik denk DAT JE PER ONGELUK DE CAPS LOCK AAN HEBT GEZET. Maakt niet uit hoor, leest voor mij wel makkelijk
Maarehm... je hebt wel gelijk. Ik hoop dat MAW nou eens er achteraan gaat en we moeten ff ergens een site neer planten met iedereen die mee gaat. Steeds zo'n topic bijhouden schiet ook niet op. Ik wil desnoods wel server ruimte aanbieden en evt. een beetje bijhouden.
Maarehm... ik heb er reeeeeuze zin in
quote:OK, mij gaat voor jou kijken
Op zaterdag 16 maart 2002 23:13 schreef daniman het volgende:
eymey, wat ik wil hebben is iets waar ik wat aan kan hebben als ik op mezelf ga wonen... maar een CD bon mag ook gewoon... of iets anders waarvan je denkt "dat moet daan hebben" ofzo...
Moet alleen ff niet je verjaardag vergeten
hahaha
quote:weet je al hoe je naar mij toe gaat?
Op zaterdag 16 maart 2002 23:18 schreef eymey het volgende:[..]
OK, mij gaat voor jou kijken
Moet alleen ff niet je verjaardag vergeten
![]()
![]()
hahaha
de datum en tijd weet je als het goed is.
quote:yep... zondag 24 maart om 20:00 toch?
Op zaterdag 16 maart 2002 23:19 schreef daniman het volgende:[..]
weet je al hoe je naar mij toe gaat?
de datum en tijd weet je als het goed is.
Ik denk dat m'n ouders me gewoon brengen... adres vinden is misschien wat problematisch maar moet te doen zijn
quote:We kunnen ook een beroep doen op defje. die werkt in Bunnik(daar woont Morph) en komt dagelijks in Utrecht.
Op zaterdag 16 maart 2002 23:14 schreef daniman het volgende:
volgens mij hebben we aan MaW gewoon niks meer... als het gaat om meetings dan...
quote:Dat is misschien wel een goed idee. We moeten zorgen dat het voor elkaar is, anders gaan er straks misschien weer mensen afbellen
Op zaterdag 16 maart 2002 23:24 schreef Gravedigger het volgende:[..]
We kunnen ook een beroep doen op defje. die werkt in Bunnik(daar woont Morph) en komt dagelijks in Utrecht.
quote:datum en tijd klopt!
Op zaterdag 16 maart 2002 23:24 schreef eymey het volgende:[..]
yep... zondag 24 maart om 20:00 toch?
Heb net ff een remindertje op m'n trouwe metgezel en pda... m'n mobieltje, gezet.
Ik denk dat m'n ouders me gewoon brengen... adres vinden is misschien wat problematisch maar moet te doen zijn
okee dan!
quote:idd, en ik heb er weinig zin in dat er weer dingen afgelast moeten gaan worden... dat zou iig wel weer heel jammer zijn!
Op zaterdag 16 maart 2002 23:25 schreef eymey het volgende:[..]
Dat is misschien wel een goed idee. We moeten zorgen dat het voor elkaar is, anders gaan er straks misschien weer mensen afbellen
quote:Op zich wel rare dag voor een verjaardag... zondag... meestal wordt dat op een zaterdag of vrijdag gevierd. Maar ach boeiend
Op zaterdag 16 maart 2002 23:26 schreef daniman het volgende:[..]
datum en tijd klopt!
okee dan!
Alleen jammer dat je dan het niet te laat kunt maken vanwege het feit dat je weer moet werken de ochtend daarna
quote:tja, kan er niks aan doen maar dit jaar kwam zondag gewoon het beste uit!
Op zaterdag 16 maart 2002 23:27 schreef eymey het volgende:[..]
Op zich wel rare dag voor een verjaardag... zondag... meestal wordt dat op een zaterdag of vrijdag gevierd. Maar ach boeiend
. Zondag is ook wel leuk.
Alleen jammer dat je dan het niet te laat kunt maken vanwege het feit dat je weer moet werken de ochtend daarna
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |