abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2002 @ 01:50:04 #1
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3453256
Zoals vele ben ook ik een reis richting het backpack paradijs aan het plannen/uitstippelen/bedenken

Nou kennen we allemaal de culturele verschillen
(of vooroordelen) tussen Nederlanders em Belgen

Maar wat is het verschil op dat punt tussen Kiwis en Aussies ?

is er verschil ?

wie vinden jullie leuker ?

Dan weet ik hoelang ik van mijn 3 maanden in Oz en hoelang in NZ ga verblijven

ik ga dus een maand of 3 die kant op en ga niet werken...
en ben van plan ongeveer 2500 a 3000 Euro mee te nemen,
zou dat genoeg zijn ?
ik hou van goede kwaliteit f00d en een schoon bed etc

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3453315
Australië is een stuk groter. Ik zou gaan voor tweederde.. Dus 2 mnd Aussies en 1 mnd Kiwi's
  maandag 11 maart 2002 @ 05:04:56 #3
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_3453606
Jazeker is er verschil!

De kiwi's kunnen de "i" niet uitspreken; "fifty" wordt "fufty" en staan hier (in Australië) bekend als liefhebbers van de schapenliefde....

Het is maar waar je van houd, natuurlijk.

"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
  maandag 11 maart 2002 @ 08:38:32 #4
13675 m24
Minds are like parachutes.
pi_3453848
Aussies rule!!! (Maar ik ben enigzins bevooroordeeld door mijn afkomst.)
If a million people say a foolish thing, it is still a foolish thing.
Jacques Anatole Thibault (1844-1924)
pi_3453859
Als je nog een plek zoekt om te pitten... mail ff
Kost je net zoveel als een hostel. Alleen heb je hier een zwembad, sauna, squashbaan, tafeltennis, gym etc.

Raptor2096@yahoo.com

Edit: misschien fijn om te weten dat t in hartje Sydney is

[Dit bericht is gewijzigd door Raptor2096 op 11-03-2002 09:05]

maandag 11 maart 2002 @ 23:55:24 #6
22931 Rifle
9MM slugs hurt like hell
pi_3461498
Als ik jou was ging ik niet langer dan 2 weken naar NZ.

NZ heeft een stuk minder lekker klimaat dan Aus
In NZ leven geen dodelijke diersoorten , klinkt goed , maar ik vind het altijd wel leuk om een giftige spin of slang of een "salty" tegen te komen in het wild.

De Natuur in NZ is erg mooi , maar dat heb je in Aus ook , en hoe mooi het ook is, als dat het enigste is gaat het vervelen.

2500-3000 euro is aan de lage kant, Ik heb een aktieve vacantie daar gehad van 2 maanden en was het dubbele kwijt, exclusief vliegreis.

pissing me off will be your last mistake !!
  dinsdag 12 maart 2002 @ 02:55:14 #7
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_3462390
Okidokie een week of 2 a 3 NZ it is

Zijn er nog meer mensen die ook denken dat 2500 a 3000 Euro te weinig is voor 3 maanden qua besteding daar ?

ik ga geen auto kopen denk ik maar misschien wel een keertje huren...

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_3462507
Mail PingPong eens! (Pingpong=fok!user. Gebruik de search.) Hij heeft net 1 of 2 maanden in Nieuw Zeeland doorgebracht en reist nu weer door Oz. Hij heeft ook een homepage waar je zijn belevenissen kan lezen. Misschien dat dat je een beter idee geeft van wat je wilt.

Zelf heb ik wel bijna geheel Australie gezien, maar nog niet Nieuw Zeeland, dus kan je wat dat betreft geen advies geven.

Ik vermoed dat als je veel wil zien en doen, je ongeveer FL 2700 per maand kwijt bent. Inclusief alles (slapen, eten, binnenlandse reizen, uitstapjes, emailen, naar huis bellen, stappen) behalve vliegreis NL-OZ. Maar de kosten zijn vooral afhankelijk van hoeveel je wil zien en doen, dus moeilijk voor iemand anders in te schatten.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')