Nou kennen we allemaal de culturele verschillen
(of vooroordelen) tussen Nederlanders em Belgen
Maar wat is het verschil op dat punt tussen Kiwis en Aussies ?
is er verschil ?
wie vinden jullie leuker ?
Dan weet ik hoelang ik van mijn 3 maanden in Oz en hoelang in NZ ga verblijven
ik ga dus een maand of 3 die kant op en ga niet werken...
en ben van plan ongeveer 2500 a 3000 Euro mee te nemen,
zou dat genoeg zijn ?
ik hou van goede kwaliteit f00d en een schoon bed etc
De kiwi's kunnen de "i" niet uitspreken; "fifty" wordt "fufty" en staan hier (in Australië) bekend als liefhebbers van de schapenliefde....
Het is maar waar je van houd, natuurlijk.
Raptor2096@yahoo.com
Edit: misschien fijn om te weten dat t in hartje Sydney is
[Dit bericht is gewijzigd door Raptor2096 op 11-03-2002 09:05]
NZ heeft een stuk minder lekker klimaat dan Aus
In NZ leven geen dodelijke diersoorten , klinkt goed , maar ik vind het altijd wel leuk om een giftige spin of slang of een "salty" tegen te komen in het wild.
De Natuur in NZ is erg mooi , maar dat heb je in Aus ook , en hoe mooi het ook is, als dat het enigste is gaat het vervelen.
2500-3000 euro is aan de lage kant, Ik heb een aktieve vacantie daar gehad van 2 maanden en was het dubbele kwijt, exclusief vliegreis.
Zijn er nog meer mensen die ook denken dat 2500 a 3000 Euro te weinig is voor 3 maanden qua besteding daar ?
ik ga geen auto kopen denk ik maar misschien wel een keertje huren...
Zelf heb ik wel bijna geheel Australie gezien, maar nog niet Nieuw Zeeland, dus kan je wat dat betreft geen advies geven.
Ik vermoed dat als je veel wil zien en doen, je ongeveer FL 2700 per maand kwijt bent. Inclusief alles (slapen, eten, binnenlandse reizen, uitstapjes, emailen, naar huis bellen, stappen) behalve vliegreis NL-OZ. Maar de kosten zijn vooral afhankelijk van hoeveel je wil zien en doen, dus moeilijk voor iemand anders in te schatten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |