abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 maart 2002 @ 22:04:46 #1
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3450883
Zit naar de Romeinse derby te kijken dat uitloopt in een groot drama voor Lazio.
Voor rust kopt en schiet Vicenzo Montella er al 3 achter Peruzzi.
Na rust doet Stankovic nog wel wat terug met een gigantisch Seedorf-achtig afstandschot maar voordat het uur is verstreken zorgt Montella met weer een kanonskogel voor de 4-1
Batistuta kan voorlopig nog wel ff op de bank blijven zitten bij Roma.
En vor Lazio is het maar goed dat volgende week de schorsing van Stam afloopt.
Totti maakt er nu net nog ff op een magistrale wijze 5-1 van.

Roma staat na vandaag weer aan kop in de Serie A

May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3450936
hij heeft weer canal + zitten kijken hoor

HEB IK NIET!!!

Grootste gemis op het WK:[br]Friesland ;)
pi_3454109
Mooi Cazzo, eindelijk een Serie A-topic. Ik heb sterk het idee dat wij de enige twee zijn in het Sportforum die de Serie A een buitengewoon interessante competitie vinden...

Montella is trouwens, om op jouw post terug te komen, een spits die gewoon in de basis moet staan. Scoort zo verschrikkelijk makkelijk, deed ie ook al bij Samp.

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_3454333
Ik dacht gisteren juist, later ik vandaag ff niet naar Canal+ kijken en wat anders gaan doen.

Mis ik verd****mme de Romeinse derby!!
(En nog wel met zo'n heerlijke uitslag )

Weet iemand of er vandaag nog een samenvatting uitgezonden wordt?

-------Practice Mindfulness-------
pi_3455738
quote:
Op maandag 11 maart 2002 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi Cazzo, eindelijk een Serie A-topic. Ik heb sterk het idee dat wij de enige twee zijn in het Sportforum die de Serie A een buitengewoon interessante competitie vinden...

* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal

Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd

Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_3456187
quote:
Op maandag 11 maart 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:

[..]

* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal

Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd

Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..

Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...
Alles goed trouwens? En met EW ook?
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 11 maart 2002 @ 18:47:42 #7
10796 DonorHoofd
 Rocker Rocks
pi_3458591
Carlo Ancelotti nog niet ontslagen bij Milan?
[b][url=http://www.orlandorays.com/]You need a Closer,Call 0900-Rocker for a fastball, slider or split-finger 97mph[/url] [/b]
pi_3459503
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:47 schreef DonorHoofd het volgende:
Carlo Ancelotti nog niet ontslagen bij Milan?
Zal wel niet, is ook de oplossing niet.

Hoop op Baresi als voorzitter en dan een echte trainer (San Marco met iemand).

Ach we hebben gewoon veel pech met spelers kopen.

pi_3459525
Mooi dat AS Lazio ff goed afdroogt. Kheb het niet zo op Lazio (en ben Roma fan )

La Roma non si discute. Si ama.
Tifare e' un dovere di tutti, riuscirci e' un onore di pochi

Die Welt ist alles was der Fall ist.
  dinsdag 12 maart 2002 @ 01:40:11 #10
13018 Redman
Are u sick in the head kid?
pi_3462147
Wat een leuke wedstrijd was Lazio - As Roma. Altijd leuk om te zien als Lazio wordt afgedroogd en Totti kan op het Wk nog wel eens een hele belangrijke rol spelen voor de Italianen.

Het kan nog spannend worden in Italie dit jaar.

In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3464302
quote:
Op maandag 11 maart 2002 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:

Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...

Geeft niet
quote:
Alles goed trouwens? En met EW ook?
Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).
pi_3464433
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 12:59 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Geeft niet
[..]

Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).

Jammer ja, ik zie Palermo ook niet promoveren. Zou ik ook graag een szien gebeuren, Siciliė in de Serie A...
Verder moet Genua ook weer eens vertegenwoordigd worden...
Wat een vrouw!
spits!
pi_3464436
M'n hele schoonfamilie is btw voor Roma ook (en Napoli uiteraard).

M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.

Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)

pi_3464474
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 13:18 schreef DIGGER het volgende:
M'n hele schoonfamilie is btw voor Roma ook (en Napoli uiteraard).

M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.

Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)

Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Over schoonmoeder gesproken: bij mij is het inmiddels officieel...
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 12 maart 2002 @ 15:26:33 #15
13018 Redman
pi_3465397
Kunnen we mooi met zijn drieen naar een wedstrijdje van de lokal AS.
In het kader van de door de regering gevorderde zendtijd voor lokale omroepen, volgt nu een uitzending van Radio Bergeijk.
pi_3473213
quote:
Op dinsdag 12 maart 2002 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:

Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Over schoonmoeder gesproken: bij mij is het inmiddels officieel...

Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.

Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?

Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.

pi_3473536
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 13:01 schreef DIGGER het volgende:

[..]

Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.

Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?

Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.

Dat is natuurlijk verschrikkelijk. Zo zie je maar hoe jarenlang wanbeleid kan leiden tot de destructie van een schitterende vereniging. Cecchi Gori dacht dat ie alles wel even in zijn eentje kon doen, maar door zijn stompzinnige houding heeft hij veel meer kapot gemaakt dan nodig was.
Zelfs met het geld van Bati heeft hij niets gedaan, sterker nog, de club is verder weg dan ooit. Trainers ontslaan heeft dan ook geen zin meer.

Het is diep en dieptriest, maar degradatie betekent zo goed als zeker een (voorlopig) einde van Fiorentina. Eeuwig zonde...

Wat een vrouw!
spits!
pi_3473645
Nou bij deze nog een Serie A-liefhebber erbij.:)
Het betreft in deze wel een fan van de 'Rossoneri', maar de rest van de competitie interesseerd bij natuurlijk ook.
  woensdag 13 maart 2002 @ 14:35:56 #19
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_3474082
Ik vind AS Roma gewoon een vet team!

Mooie shirtjes,mooi team en mooie supporters!

Beter dan die vuile extreem-rechtse flapdrollen bij SS Lazio (it's all in the name)

[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_3474213
Vergis je niet, extreem-rechtse supporters zitten er over heel Italie niet alleen bij Lazio en ook bij AS Roma.
pi_3474600
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 14:51 schreef PortoPartito het volgende:
Vergis je niet, extreem-rechtse supporters zitten er over heel Italie niet alleen bij Lazio en ook bij AS Roma.
Die bij AS Roma zijn echt verdwaald.

Waarschijnlijk Lazio-fans die het gemodder van hun vedetten niet meer aan konden zien.

Maar je hebt gelijk, alleen steken de "fans" van sommige clubs er wel erg bovenuit.

Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.

-------Practice Mindfulness-------
  woensdag 13 maart 2002 @ 22:59:19 #22
13018 Redman
pi_3479495
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 15:31 schreef Hawk het volgende:

[..]

Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.

kippenvel momentje.
  zondag 17 maart 2002 @ 22:28:19 #23
9105 CAZZO
Povera vaffanculo
pi_3519289
3 afgekeurde doelpunten voor Milan maar ze weten te winnen van Torino 2-1,al ging het met hangen en wurgen in de laatste minuut,Ancelotti mag nog een paar daagjes blijven.
En wat was dat San Siro leeg zeg en was het volgens Kees J. een ongelovelijk slechte wedstrijd,ik heb toch genoten,Twente was slechter.
May the seed of your loins be fruitfull in the belly of your woman
pi_3519808
Soms denk ik met die Nederlanders, snappen jullie het dan echt niet? Ik heb 90 minuten op het puntje van m'n stoel gezeten en tussendoor kraken Kees met Willem&Willem de boel gewoon even af...
pi_3520341
Vriend van me is afgelopen week naar Salernitana - Napoli geweest. Daar is een Aj#x - Feyenoord helemaal niks bij: 6000 meegereisde Napoli fans, zware rellen voor/tijdens en na de wedstrijd. Vlaggen, vuurwerk en gezang!!
Zwaar kicke, hij heeft een tijd in Salerno gewoond en ging naar alle wedstrijden van Salernitana (zowel thuis als uit, ook naar Napels). Mooie foto's en verhalen!
En dan loopt zo'n Wilfred Genee de Engelse competitie op te hemelen, pfffff

ps: is dit "off-topic" omdat het Serie B is?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')