Roma staat na vandaag weer aan kop in de Serie A
Montella is trouwens, om op jouw post terug te komen, een spits die gewoon in de basis moet staan. Scoort zo verschrikkelijk makkelijk, deed ie ook al bij Samp.
Mis ik verd****mme de Romeinse derby!!
(En nog wel met zo'n heerlijke uitslag )
Weet iemand of er vandaag nog een samenvatting uitgezonden wordt?
quote:
Op maandag 11 maart 2002 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi Cazzo, eindelijk een Serie A-topic. Ik heb sterk het idee dat wij de enige twee zijn in het Sportforum die de Serie A een buitengewoon interessante competitie vinden...
* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal
Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd
Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..
quote:Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...
Op maandag 11 maart 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal
![]()
Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd
Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..
quote:Zal wel niet, is ook de oplossing niet.
Op maandag 11 maart 2002 18:47 schreef DonorHoofd het volgende:
Carlo Ancelotti nog niet ontslagen bij Milan?
Hoop op Baresi als voorzitter en dan een echte trainer (San Marco met iemand).
Ach we hebben gewoon veel pech met spelers kopen.
La Roma non si discute. Si ama.
Tifare e' un dovere di tutti, riuscirci e' un onore di pochi
Het kan nog spannend worden in Italie dit jaar.
quote:Geeft niet
Op maandag 11 maart 2002 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...
quote:Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).
Alles goed trouwens? En met EW ook?
quote:Jammer ja, ik zie Palermo ook niet promoveren. Zou ik ook graag een szien gebeuren, Siciliė in de Serie A...
Op dinsdag 12 maart 2002 12:59 schreef DIGGER het volgende:[..]
Geeft niet
[..]Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).
M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.
Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)
quote:Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Op dinsdag 12 maart 2002 13:18 schreef DIGGER het volgende:
M'n hele schoonfamilie is btw voor Roma ook (en Napoli uiteraard).M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.
Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)
quote:Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Over schoonmoeder gesproken: bij mij is het inmiddels officieel...
Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?
Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.
quote:Dat is natuurlijk verschrikkelijk. Zo zie je maar hoe jarenlang wanbeleid kan leiden tot de destructie van een schitterende vereniging. Cecchi Gori dacht dat ie alles wel even in zijn eentje kon doen, maar door zijn stompzinnige houding heeft hij veel meer kapot gemaakt dan nodig was.
Op woensdag 13 maart 2002 13:01 schreef DIGGER het volgende:[..]
Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.
Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?
Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.
Het is diep en dieptriest, maar degradatie betekent zo goed als zeker een (voorlopig) einde van Fiorentina. Eeuwig zonde...
Mooie shirtjes,mooi team en mooie supporters!
Beter dan die vuile extreem-rechtse flapdrollen bij SS Lazio (it's all in the name)
quote:Die bij AS Roma zijn echt verdwaald.
Op woensdag 13 maart 2002 14:51 schreef PortoPartito het volgende:
Vergis je niet, extreem-rechtse supporters zitten er over heel Italie niet alleen bij Lazio en ook bij AS Roma.
Waarschijnlijk Lazio-fans die het gemodder van hun vedetten niet meer aan konden zien.
Maar je hebt gelijk, alleen steken de "fans" van sommige clubs er wel erg bovenuit.
Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.
quote:kippenvel momentje.
Op woensdag 13 maart 2002 15:31 schreef Hawk het volgende:[..]
Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.
ps: is dit "off-topic" omdat het Serie B is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |