abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3418266
Vraag me wel eens af of iemand daar ervaring mee heeft . Het schijnt heel vaag te zijn en zelden een 'goeie' trip er van te hebben maar ik wil toch wel eens weten hoe dat precies is ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
  donderdag 7 maart 2002 @ 19:07:46 #2
24156 The_penetrator
Woman can't resist...
pi_3418571
What the fuck is een doornappel...
Tjolken doe je overal en altijd...!
  FOK!fossiel donderdag 7 maart 2002 @ 20:12:55 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_3419170
In Drugs Bloopers heeft iemand ervaring zag ik...niet al te positief in ieder geval .
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_3419267
Dat was ik ja..
Sir, it's a no go area!!
NOOIT MEER!!!!!
-
pi_3420553
quote:
Op donderdag 07 maart 2002 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat was ik ja..
Sir, it's a no go area!!
NOOIT MEER!!!!!
Niet aan te raden dus ach mischien doe ik het wel eens ik zie nog wel ..
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
pi_3445847
Wij hebben zo'n ding volgens mij. Maar no way dat ik er aan begin na het horen van dat verhaal
pi_3446457
doorn appels moet je idd voorsichtig mee doen.
it's better to burn out than to fade away.
pi_3470416
Niet doen. Heel eng. nuff said.
  woensdag 13 maart 2002 @ 01:31:45 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470517
Ik wist totaal niet wat het effect zou kunnen zijn van zo'n doornappel en ben eens gaan zoeken.

Wat ik me nu afvraag na het lezen en aanhoren van een paar dingen is het volgende: stel dat mensen n.a.v verhalen en links zoals http://www.xs4all.nl/~nightsha/psychedelischezaden.htm zelf gaan knoeien met rommel, in hoeverre zou je je als mens achter een siet al deze verantwoordelijk gaan voelen over de mogelijke slechte afloop ?
Lees hier topics over XTC en andere rotzooi waarvan ik denk, moet dat op een site als deze?

pi_3470523
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:31 schreef Quenda® het volgende:
Wat ik me nu afvraag na het lezen en aanhoren van een paar dingen is het volgende: stel dat mensen n.a.v verhalen en links zoals http://www.xs4all.nl/~nightsha/psychedelischezaden.htm zelf gaan knoeien met rommel, in hoeverre zou je je als mens achter een siet al deze verantwoordelijk gaan voelen over de mogelijke slechte afloop ?
niet. Iedereen is verantwoordelijk voor z`n eigen handelen.
  woensdag 13 maart 2002 @ 01:35:44 #11
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470526

Mocht iemand n.a.v de topictitel toch gaan klooien ( )
print de volgende site dan ook ff uit en leg die in de buurt of speld um aan je t-shirt
http://www.denkveiligkiesveilig.nl/gifwijzer/check/d/Doornappel.html

quote:
Doornappel

Water laten drinken
Eén glaasje. Bij bewusteloosheid nooit laten drinken. Indien noodzakelijk wordt melk drinken apart aangegeven.

Laten braken
Prikkel de huig met de achterkant van een lepel. Zorg dat het braaksel niet in de longen kan komen. Bij krampen of bewusteloosheid nooit laten braken.

Geef geactiveerde kool (Norit) en laxeermiddel
(natriumsulfaat, dit werkt snel)
Los deze stoffen samen in een glas water of limonade zonder prik op. Hoeveelheid bij kinderen:
Norit 1 gram per kg lichaamsgewicht (volwassenen 40 gram)
natriumsulfaat 0.5 gram per kg lichaamsgewicht (volwassenen 30 gram).
Bij hele kleine kinderen eventueel in yoghurt of vla toedienen.

woensdag 13 maart 2002 @ 01:36:48 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470531
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:34 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

niet. Iedereen is verantwoordelijk voor z`n eigen handelen.

Ah, maar waarom dan wel spastisch doen als iemand een topic zou openen over zelfmoord mehtodes???
pi_3470539
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:36 schreef Quenda® het volgende:

[..]

Ah, maar waarom dan wel spastisch doen als iemand een topic zou openen over zelfmoord mehtodes???

als m`n naam gekleurd is zal ik er op terugkomen wat de cre... eh ik ervan vind

woensdag 13 maart 2002 @ 01:42:17 #14
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470560
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:38 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

wat de cre...

Vraag me idd af wat voor *regeltjes* er binnen de crew zijn voor dit soort dingen. (het ene sluit het andere niet uit, ook verkeerd gebruik van drugs kan tot de dood leiden..)
m.a.w of je nu een topic aanmaakt over *hoeveel gekleurde pilletjes heb jij geslikt voordat je OUT ging "of "hoeveel pillen van de huisarts moet ik opsparen om *OUT* te gaan...verschil is erg klein vind ik..)
pi_3470575
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:42 schreef Quenda® het volgende:

[..]

Vraag me idd af wat voor *regeltjes* er binnen de crew zijn voor dit soort dingen. (het ene sluit het andere niet uit, ook verkeerd gebruik van drugs kan tot de dood leiden..)
m.a.w of je nu een topic aanmaakt over *hoeveel gekleurde pilletjes heb jij geslikt voordat je OUT ging "of "hoeveel pillen van de huisarts moet ik opsparen om *OUT* te gaan...verschil is erg klein vind ik..)

die vraag is dan ook heel makkelijk te beantwoorden en behoeft geen crewdiscussie of wat dan ook. Als je de volgende dag je ogen open doet en je ziet je slaapkamer of een vriendelijke juffrouw in een wit schortje------>volgende keer dosis verdubbelen. Als je een vent met een baard in een witte jurk ziet -----------> Geef hem een handje en stel je netje voor ()en beleefd blijven, god houdt niet van ongemanierde mensen)
  woensdag 13 maart 2002 @ 01:48:10 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470585
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:46 schreef crackmonkey het volgende:

[..]

die vraag is dan ook heel makkelijk te beantwoorden

En als * eenBrechtje* na het lezen van Drugs Bloopers denkt :"hey fun, zo'n boom hebben wij ook, ff proberen"...
pi_3470601
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:48 schreef Quenda® het volgende:

[..]

En als * eenBrechtje* na het lezen van Drugs Bloopers denkt :"hey fun, zo'n boom hebben wij ook, ff proberen"...

dan heeft ze niet goed genoeg gelezen of maar half.

Kinderen proberen btw altijd en eeuwig alles uit op eetbaarheid, dus de eerste de beste ouder die komt janken dat kindlief gekke ideeen heeft gekregen van het internet, en nou ziek is van al dat gevreet die lach ik hard in zijn/haar bek uit. Dan heb je gewoon niet genoeg op zoon/dochterlief gelet en is het je eiegen ouderlijk stomme schuld.

woensdag 13 maart 2002 @ 01:54:16 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470614
Iets *half* lezen is hier een veel vookomend verschijnsel.. (of te lui zijn om alles te lezen)
pi_3470623
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:54 schreef Quenda® het volgende:
Iets *half* lezen is hier een veel vookomend verschijnsel.. (of te lui zijn om alles te lezen)
wihr haben ess nicht gewusst telt al zo`n 60 jaar niet meer als excuus hoor
  woensdag 13 maart 2002 @ 01:57:49 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3470628
Hier wel
pi_3470640
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 01:57 schreef Quenda® het volgende:
Hier wel
ach zo`n groot verlies is het nou ook weer niet als een paar eigenwijze halflezertjes die zich dood doornappelen eigenlijk

opgeruimt staat netjes

Admin woensdag 13 maart 2002 @ 07:36:25 #22
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_3470986
Niet doen dus,
en hier gaat en slot op om de wildgroei aan drugstopics tegen te gaan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')