quote:Niet aan te raden dus
Op donderdag 07 maart 2002 20:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat was ik ja..
Sir, it's a no go area!!
NOOIT MEER!!!!!
Wat ik me nu afvraag na het lezen en aanhoren van een paar dingen is het volgende: stel dat mensen n.a.v verhalen en links zoals http://www.xs4all.nl/~nightsha/psychedelischezaden.htm zelf gaan knoeien met rommel, in hoeverre zou je je als mens achter een siet al deze verantwoordelijk gaan voelen over de mogelijke slechte afloop ?
Lees hier topics over XTC en andere rotzooi waarvan ik denk, moet dat op een site als deze?
quote:niet. Iedereen is verantwoordelijk voor z`n eigen handelen.
Op woensdag 13 maart 2002 01:31 schreef Quenda® het volgende:
Wat ik me nu afvraag na het lezen en aanhoren van een paar dingen is het volgende: stel dat mensen n.a.v verhalen en links zoals http://www.xs4all.nl/~nightsha/psychedelischezaden.htm zelf gaan knoeien met rommel, in hoeverre zou je je als mens achter een siet al deze verantwoordelijk gaan voelen over de mogelijke slechte afloop ?
Mocht iemand n.a.v de topictitel toch gaan klooien ( )
print de volgende site dan ook ff uit en leg die in de buurt of speld um aan je t-shirt
http://www.denkveiligkiesveilig.nl/gifwijzer/check/d/Doornappel.html
quote:
Doornappel
Water laten drinken
Eén glaasje. Bij bewusteloosheid nooit laten drinken. Indien noodzakelijk wordt melk drinken apart aangegeven.
Laten braken
Prikkel de huig met de achterkant van een lepel. Zorg dat het braaksel niet in de longen kan komen. Bij krampen of bewusteloosheid nooit laten braken.
Geef geactiveerde kool (Norit) en laxeermiddel
(natriumsulfaat, dit werkt snel)
Los deze stoffen samen in een glas water of limonade zonder prik op. Hoeveelheid bij kinderen:
Norit 1 gram per kg lichaamsgewicht (volwassenen 40 gram)
natriumsulfaat 0.5 gram per kg lichaamsgewicht (volwassenen 30 gram).
Bij hele kleine kinderen eventueel in yoghurt of vla toedienen.
quote:Ah, maar waarom dan wel spastisch doen als iemand een topic zou openen over zelfmoord mehtodes???
Op woensdag 13 maart 2002 01:34 schreef crackmonkey het volgende:[..]
niet. Iedereen is verantwoordelijk voor z`n eigen handelen.
quote:als m`n naam gekleurd is zal ik er op terugkomen wat de cre... eh ik ervan vind
Op woensdag 13 maart 2002 01:36 schreef Quenda® het volgende:[..]
Ah, maar waarom dan wel spastisch doen als iemand een topic zou openen over zelfmoord mehtodes???
quote:Vraag me idd af wat voor *regeltjes* er binnen de crew zijn voor dit soort dingen. (het ene sluit het andere niet uit, ook verkeerd gebruik van drugs kan tot de dood leiden..)
Op woensdag 13 maart 2002 01:38 schreef crackmonkey het volgende:[..]
wat de cre...
quote:die vraag is dan ook heel makkelijk te beantwoorden en behoeft geen crewdiscussie of wat dan ook. Als je de volgende dag je ogen open doet en je ziet je slaapkamer of een vriendelijke juffrouw in een wit schortje------>volgende keer dosis verdubbelen. Als je een vent met een baard in een witte jurk ziet -----------> Geef hem een handje en stel je netje voor ()en beleefd blijven, god houdt niet van ongemanierde mensen)
Op woensdag 13 maart 2002 01:42 schreef Quenda® het volgende:[..]
Vraag me idd af wat voor *regeltjes* er binnen de crew zijn voor dit soort dingen. (het ene sluit het andere niet uit, ook verkeerd gebruik van drugs kan tot de dood leiden..)
m.a.w of je nu een topic aanmaakt over *hoeveel gekleurde pilletjes heb jij geslikt voordat je OUT ging "of "hoeveel pillen van de huisarts moet ik opsparen om *OUT* te gaan...verschil is erg klein vind ik..)
quote:En als * eenBrechtje* na het lezen van Drugs Bloopers denkt :"hey fun, zo'n boom hebben wij ook, ff proberen"...
Op woensdag 13 maart 2002 01:46 schreef crackmonkey het volgende:[..]
die vraag is dan ook heel makkelijk te beantwoorden
quote:dan heeft ze niet goed genoeg gelezen of maar half.
Op woensdag 13 maart 2002 01:48 schreef Quenda® het volgende:[..]
En als * eenBrechtje* na het lezen van Drugs Bloopers denkt :"hey fun, zo'n boom hebben wij ook, ff proberen"...
Kinderen proberen btw altijd en eeuwig alles uit op eetbaarheid, dus de eerste de beste ouder die komt janken dat kindlief gekke ideeen heeft gekregen van het internet, en nou ziek is van al dat gevreet die lach ik hard in zijn/haar bek uit. Dan heb je gewoon niet genoeg op zoon/dochterlief gelet en is het je eiegen ouderlijk stomme schuld.
quote:wihr haben ess nicht gewusst telt al zo`n 60 jaar niet meer als excuus hoor
Op woensdag 13 maart 2002 01:54 schreef Quenda® het volgende:
Iets *half* lezen is hier een veel vookomend verschijnsel.. (of te lui zijn om alles te lezen)
quote:ach zo`n groot verlies is het nou ook weer niet als een paar eigenwijze halflezertjes die zich dood doornappelen eigenlijk
Op woensdag 13 maart 2002 01:57 schreef Quenda® het volgende:
Hier wel
opgeruimt staat netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |